Αγαπητοί μας ασφαλισμένοι,
Βάσει των τελευταίων ειδήσεων που φτάνουν στο Σωματείο έχουμε δυστυχώς δεχτεί χτύπημα κάτω από τη ζώνη και χωρίς καμιά εξήγηση από το υπουργείο οικονομικών. Πιο συγκεκριμένα πέρυσι το Μάϊο του 2011 ο κ. παπακωσταντίνου τότε υπουργός οικονομικών σε συνεργασία με τον κ. σαχινίδη εξέδωσαν κατάπτυστη υπουργική απόφαση δέσμευσης του 50% των περιουσιακών στοιχείων Ασπίς - Commercial με πρόφαση τα χρέη των εταιριών στο δημόσιο.
Πριν λίγες ημέρες με επιστολή του ο εκκαθαριστής Βλαχογιάννης ζήτησε την ανάκληση της απόφασης από το υπουργείο προκειμένου να ανοίξει ο δρόμος εκποίησης των περιουσιακών. Η απάντηση του καινούργιου κυρίου υπεύθυνου του θέματος ασπίς του ΥΠΟΙΚ κ. παντελή οικονόμου ήταν μονολεκτικά αρνητική και αναιτιολόγητη. Και όχι μόνο αυτό αλλά η εν λόγω απόφαση βάζει εκ των προτέρων την ταφόπλακα σε οποιαδήποτε προσπάθεια αναδοχής του χαρτοφυλακίου ή μέρος αυτού.
Η υπουργική απόφαση είναι φυσικά ανυπόστατη καθώς οι εταιρίες είναι σε ασφαλιστική εκκαθάριση και το προνόμιο αποζημίωσης ανήκει στους ασφαλισμένους αλλά και εργαζόμενους των εταιριών. Που άραγε αποσκοπεί το ελληνικό δημόσιο και ποια τα κίνητρα εκτός από την προαναφερόμενη καταδίκη οποιασδήποτε προσπάθειας αναδοχής και υπονόμευσης του νόμου 3867/2010 που οι ίδιοι ψήφισαν?
Κύριε οικονόμου όσο και να κάνετε τη πάπια θα μας βρείτε μπροστά σας όλους τους χιλιάδες ασφαλισμένους στο γραφείο σας την επόμενη ημέρα της λήξης προθεσμίας της αναδοχής. Έχετε προβεί διαχρονικά σε τόσο πολλά και τεράστια σκάνδαλα που δεν θα μπορείτε να τα κρύβετε για πολύ ακόμη. Άραγε γι' αυτό υπογράφεται ότι σας δίνουν οι γερμανοί φίλοι σας. Ξέρουν κάτι παραπάνω αυτοί εεεεεεε?
'Οσο για εσάς κύριοι ασφαλιστές πάντα φυλάμε την τελευταία κουβέντα. Μην εφησυχάζετε διότι πάρα πολλοί ασφαλισμένοι έχουν βρει τρόπους μαρτυρικά να σας τυραννήσουν καθώς αρκετοί έχουν ήδη προχωρήσει σε όλες τις νόμιμες ενέργειες και άλλοι τώρα ξεκινούν αυτές για την δήμευση των περιουσιών σας αλλά και την ποινική δίωξη σας. Σε κάθε στροφή σας θα μας βρίσκετε μπροστά.
To Eλληνικό Δημόσιο, μέσω της Πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Οικονομικών, αντί να βοηθήσει να αποζημιωθούμε, ένεκεν της αναγνωσρίσεως της ευθύνης του, στον έλεγχο και στην εποπτεία της λειτουργίας των αποθεμάτων, και της φερεγγυότητος των ασφαλιστικών εταιρειών αυτών των δύο που ανακλήθησαν και τελούν σε ιδιότυπο καθεστώς (ανάκλησης) και με σκοπό την τυχούσα μέσα στον Μάρτιο 2012 επιδιωκόμενη απο την Τράπεζα της Ελλάδος αναδοχή των αναμορφωμένων πλέον χαρτοφυλακίων ζωής, σύμφωνα με τον Ν. 3867/2011 ως τούτος τροποποιηθείς σ'ημερα ισχύτει,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΗΡΟΦΟΡΗΘΕΙΤΕ ΤΟ ΕΝΑ ΑΚΟΜΗ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΞΩΦΡΕΝΙΚΟ ΚΑΙ ΟΛΩΣ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ, ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣΑ ΠΑΟ ΤΟΝ ΜΑΙΟ 2011, Δ Ε Σ Μ Ε Υ Σ Η ΤΟΥ 50% ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ {ΜΑΣ} ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΑΝΑΚΛΗΘΕΙΣΩΝ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ (ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑEΓΑ ΚΑΙ COMMERCIAL VALUE A.A.E), ΑΦΟΥ ΑΝΤΙΒΑΙΝΕΙ ΣΤΡΙΣ ΗΔΗ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΓΕΝΟΜΕΝΗ ΠΡΟΣΦΥΓΗ ΤΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΜΑΣ(ΣΕ ΑΥΤΟΝ ΜΕΤΕΦΓΕΡΘΗΣΑΝ ΟΙ ΑΡΜΟΣΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ 2 ΑΥΤΩΝ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ) ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΠΕΡΙ ΑΝΑΚΛΗΣΕΩΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΤΟΠΟΥ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΥ 50% ΕΠΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ, ΑΥΤΗ ΑΠΕΡΡΙΦΘΗ ΣΧΕΔΟΝ ΜΟΝΟΛΕΚΤΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΑΙΤΙΟΛΟΓΗΤΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΩΣ ΘΕΩΡΗΘΕΙΣΑ ΚΑΛΩΣ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΗ....
ΑΡΑΓΕ ΠΩΣ ΒΟΗΘΗΑ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΕΓΙΟΥ ΟΙΚΟΜΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΥΣ.....ΜΕ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΑΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΥΟΠΕΡ ΤΟΥ ΕΛΛ. ΔΗΜΟΣΙΟΥ, ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΕΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΒΟΗΘΑΕΙ ΣΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΖΩΗΣ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ 250.000 ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΕΣ, ΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ...
ΤΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΝ ΣΚΟΠΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΚΟΠΕΙΤΕ!!!
ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ Κ. ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΟΠΟΙΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΜΣ ΑΠΕΣΤΕΙΛΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ΑΙΤΗΜΑ ΜΕΣΩ EMAIL. KAI ANAMENOYME AΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ..
TEΛOΣ KYΡΙΟΙ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ ..ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗΣ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΑ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 250.000 ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΞΑΘΛΙΩΣΕΤΕ ΚΑΙ ΘΑΡΘΟΥΜΕ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΧΘΕΙΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΣΑΣ ΚΑΤΑΘΕΣΟΥΜΕ ΤΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΕΠΕΙΟΝΤΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ ΜΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΙΤΗΜΑΤΑ.
ΜΗΝ ΚΡΥΒΕΣΘΕ ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΨΕΜΜΑΤΑ...
ΠΟΙΟΥΣ ΤΙΜΩΡΗΣΑΤΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΝΤΙΑΣ ΜΑΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ, ΠΟΥ ΕΠΙΤΡΕΨΑΤΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΛΕΓΚΤΙΚΩΝ ΜΗΧΑΝΙΣΜΩΝ ΣΑΣ ΠΟΥ !!!ΕΛΕΓΧΕ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ 1999 ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΗΝ 21-9-2011 ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΦΑΙΡΕΣΗ, ΤΗΝ ΑΠΟΔΕΔΕΙΓΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΩΝ ΕΚΘΕΣΕΩΝ ΕΠΟΠΤΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΑΥΤΩΝ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ, ΑΠΟ ΤΑ !!!!!ΕΞΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΕΡΙ ΤΟ 1.000.000 ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ -ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ- ΕΥΡΩ!!!!!ΚΑΙ ΛΕΙΠΕΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΡΗΜΑΤΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΟΖΗΜΙΩΣΑΤΕ..ΓΙΑΤΙ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΕΠΑΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΕΤΕΦΕΡΕ...ΤΕΤΟΙΑ ΠΟΣΑ ΚΥΡΙΟΙ!!!! ΕΠΟΠΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ...
ΘΕΛΟΥΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ...ΚΑΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΙΝΙΚΕΣ ΚΑΤΑΔΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΕΣΜΕΥΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΗ ΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΣ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ ΤΗΣ ΦΤΩΧΙΑΣ ΜΑΣ .....
ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΤΟ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΜΕ ΠΡΑΞΕΙΣ..ΟΧΙ ΥΠΟΣΧΕΣΕΙΣ...ΑΥΤΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΩΝ ΤΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ....ΑΚΟΥΣ ΕΛ. ΒΕΝΙΖΕΛΕ...ΑΚΟΥΣ..Α. ΣΑΜΑΡΑ, ΑΚΟΥΣ..Α. ΤΣΙΠΡΑ. ΑΚΟΥΣ...ΑΚΟΥΣ...ΑΚΟΥΣ....
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΦΤΥΑΝΑΝ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΘΕΛΕΙ ΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΕΙ ΠΡΩΤΟ ΚΑΙ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΕΠΙΒΟΛΗΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΤΕΛΩΝ ΠΕΡΙ ... ΕΕΤΗΔΕ ΚΑΙ ΦΑΠ ΚΑΙ ΣΥΝΑΦΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΥΤΑ...Ε ΚΑΙ ΤΙ ΘΑ ΜΕΙΝΕΙ ΣΕ ΕΜΑΣ!!!! ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΡΥΘΜΙΣΤΕ ΤΑ ΑΜΕΣΑ ΚΑΙ ΑΝΑΚΑΛΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙΣΑ ΑΥΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ 50% ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 2 ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΕΕΤΗΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΦΑΠ ΚΑΙ ΚΑΘΕ ΤΙ ΑΛΛΟ ΤΕΤΟΙΟ ΣΧΕΤΙΚΟ ...ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΑΠΡΟΣΚΟΠΤΑ ΚΑΙ ΑΚΩΛΥΤΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ...ΚΑΙ ΜΗΝ ΠΡΟΒΑΛΛΕΣΘΕ ΩΣ ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΤΟΥ ΔΙΚΟΥ ΣΑΣ ΨΗΦΙΣΘΕΝΤΟΣ ΝΟΜΟΥ...ΓΙΑΤΙ ΒΑΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΜΕΝΑ ΕΝΑΤΙΟΝ ΣΑΣ.
ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΙΣΩΣ ΝΑΧΕΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕΙΓΜΑΤΑ ΣΑΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΡΟΙΚΑ!!!Ο,ΤΙ ΙΣΩΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΠΙΔΕΙΞΕΤΕ...ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ...ΔΗΛΑΔΗ!!!! ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ...
ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΕΣ ΑΡΧΕΣ ΤΗς ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΒΟΥΛΗΣ, ΟΙ Κ,. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΚΑΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Η Κ. ΑΝΑΚΡΙΤΡΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ...Κ.Λ.Π... ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ...'ΟΙ ΑΝΑΝΚΡΙΤΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΤΟΝΤΑΙ ΤΗΣ ΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ 2 ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ...ΠΑΡΑΝΟΜΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ -ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΡΑΛΕΙΨΕΩΝ ΤΩΝ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΩΝ ΑΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΩΝ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΩΝ ΑΡΧΩΝ ,...ΤΥΧΟΝ Κ.Λ.Π ...ΙΣΘΜΙΑ, REPAKIA...UNITED LINKED K.Λ.Π. ΕΚΘΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΠΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ..ΤΙ ΚΑΝΟΥΝ....
ΕΧΟΥΝ ...ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ...ΠΟΥ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ ΑΔΥΝΑΤΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΝ!!!
ΑΣ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΑΠΟ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΜΕΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΜΕΣΩ ΔΙΑΛΟΓΟΥ ΤΩΝ ΑΙΤΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ (ΠΟΥ ΕΠΙ 2 1/2 ΕΤΗ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ ΕΝΕΚΕΝ ΟΛΙΓΩΡΙΑΣ ΚΑΙ ΑΔΙΑΦΟΡΙΑΣ.....ΠΑΡΑΜΕΛΟΥΝ ...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ).
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΝ ΣΥΛΛΟΓΙΚΗ ΜΑΖΩΞΗ ΜΑΣ ΑΥΤΗ (ΑΝ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΑΜΕΣΑ).
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ
Oraia ta les ka Sideri.....to thema einai ti kanoume, tha meinoume sta logia. Nomikous simvoulous exeis...doxasi o kyrios. Edw milame gia paravasi kathikontos tote an de kanw lathos diladi. Vgazoun ena nomo gia 100% kalypsi meta ena allo gia 70% kai twra afto... Ola afta den einai antisintagmatika diladi pou ginonte? Exoyme loipon gia to thema tis aspis ena nomo eis ton kyvo, opws kai i Mal..keia aftounou tou kratous diladi pou zoume. Akou na sou pw ti gnwmi mou twra gia na mi mpw kai egw sto kyklo tis mal.. mas dernei olous telika, kyvernwntes kai mi. Prwton, energeies den exeis kanei me dikastiria, exwdika ktl. Exeis? OXI vevaia giati perimeneis. Ti perimeneis tha mou peis einai ena allo thema afto. Deftero, xekinas me aftous pou itan ypeythini gia ton elegho tis aspidos pou den itan politika proswpa, tous kaneis wraia asfalistika, aftoi xernane tis entoles pou peiran apo anwthen gia na swsoun ton kwlarako tous kai proxwrame meta sta megala kefalia....oxi apo mialo vevaia alla apo m.....pou eipa poio panw. Trito arxizeis kai perneis fora ola ta kanalia kai tous xeskepazeis tous synergous tou lamogiou, na deis ekei ti gelia tha kanoume. Tetarton an de doulepsei tipota apo ta panw, kaneis politiko komma me tin onomasia FERTE PISW TA LEFTA MAS. Ti les Ka Sideri? Anti na trexoume sto Markoulako kai sto kathe Markoulako na ta oikonomisei kai aftos, de lew alla na kanei kai mia sovari douleia me allo tropo. Afta ta oliga pros to paron........kane kati giati arketa kai mazi sou , olo me tous asfalistes kai tous asfalistes, mas petas mia karamela kai entaxei ta koroida tin pipilane mexri na teleiwsei kai afti kai meta xana ta idia e? PALIOSE KAI AFTO, vres kati allo. An de mporeis vges kai pesto anoixta
ΑπάντησηΔιαγραφήμιλα μονη σου. μας κατεστρεψες. μεγαλο θρασος!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑκομη μια αποδειξη οτι οσο εφησυχαζουμε, οσο παραμενουμε απραγοι, οσο σιωπουμε τοσο θα αποθρασυνονται και θα μας βιαζουν. Αν δεν κινητοποιηθουμε οχι μονο δεν θα παρουμε τιποτε αλλα θα πληρωσουμε κιολας στο τελος. Επαναλαμβανω ΟΙ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΕΣ ΕΚΛΟΓΕς ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΜΑς ΕΛΠΙΔΑ. Αμφοτεροι οι συλλογοι ας διαπραγματευτουν αμεσα με τα κομματα. Τι μας δινεται, τι σας δινουμε. Ετσι απλα. Πανω απο μισο εκατομμυριο ψηφοφοροι ειμαστε, ας γινουμε πιο απειλητικοι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,ΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ???
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΘΩΩΘΗΚΕ???
O Anagnostopoulos grafi tipota sovaro?
ΑπάντησηΔιαγραφήTo diavase kanenas?
Στις 6 ΜΑΡΤΊΟΥ 2012 συνεχίζεται η ποινική Δίκη Παύλου Ψωμιάδη στον 6ο όροφο στο Εφετείο Β΄Πενταμελές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλισμένοι καλό είναι να παρευρεθούμε, γιατί σε λίγο θα αρχίσει και η ΑΠΟΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ....
ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ λίγο ως πολύ ΤΙ ΘΑ υποστηριξει κατά την απολογία του ΩΣ ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΣ..
ΞΕΧΑΣΑ ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ Ο,ΤΙ ΨΙΛΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΝΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ..Π...Τ..Ω..Χ..Ο!!!! ελβετο-κυπριο-χριστοφ...σουηδό...aspsi real estate...φωτοβολταικά....proton!!! και δεν συμμαζεύεται...
ΚΑΙ ΕΛΑΤΕ ΟΛΟΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙ.....ΓΙΑΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΑΥΛΕ!!!!ΜΙΚΡΕ!!!ΠΙΑ ΔΕΝ ΞΕΧΝΑΜΕ....ας μην είμαστε σε κα΄θε δίκη μπροστά σου και ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΓΕΡΕ...ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΕΊΑ ΚΑΙ ΈΡΧΕΣΑΙ ΜΕ ΤΟ ΚΑΚΌΜΟΙΡΟ ΎΦΟς ΣΟΥ..
ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΥΝΕΡΓΟΙ ΣΟΥ-ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΣΟΥ ΣΤΡΙΒΟΥΝ ΜΗ!!! ΚΑΙ ΣΕ ΑΝΤΙΚΡΙΣΟΥΝ...ΚΑΙ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΕΣΥ ΤΟΥΣ ΕΣΤΕΛΝΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΨΑΡΕΥΑΝ.....Ο ΘΕΟΣ ΘΑ ΣΤΟ ΞΕΠΛΗΡΩΣΕΙ ΣΕ Ό,ΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΓΑΠΑΣ.... Αυτό μην το ξεχάσει ποτέ...πουθ δεν έχουμε να ζήσουμε....εξ αιτίας σου και της καλοστημένης δυστυχώς αποδειγμένης πια ΣΑΠΙΑΣ!!!πυραμίδας σου.Πόσο ρε..πιστελύεις ότι θα σε καλύψουν,,...¨ΗΔη φευγουν -ΛΑΚΑΝ ΡΕ σαν λαγοί.... Πολιτικοί ίσως να μην υπάρχουν ακόμη αλλά δικαστές.,......ΥΠΑΡΧΟΥΝ Ε!!!!ΡΕ>>>>και όλα θα στα βρούμε...νάσαι σίγουρος.....δεν πιστεύεις στο απλό: "ο θεός αγαπάει τον κλέφτη αγαπάει και τον νοικοκύρη...."
ΑΠΟΡΩ ΠΩΣ ΔΕΝ ΚΑΘΑΡΙΣΑΜΕ ΑΚΟΜΑ ΤΗΝ ΒΡΩΜΑ ΤΗΝ ΚΟΡΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ.ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΟΤΙ ΘΑ ΤΙΣ ΚΡΕΜΜΑΣΟΥΜΕ ΑΝΑΠΟΔΑ.ΑΠΟΡΩ ΤΟΣΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ.ΑΥΤΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΤΙΜΩΡΙΑ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑς ΑΥΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε τηνΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ τι σχεση εχει η δικη ψωμιαδη?
ΑπάντησηΔιαγραφήωραια ολα αυτα..αλλα ΣΚΟΠΙΜΑ μηπως ξεχνατε την ουσια?
ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΥΣ.
ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΗΚΑΤΕ ΠΑΛΙ?
ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΓΑΛΑΡΙΑ ?
Ποιες κινησεις και τι κανατε για την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ/
ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΔΟΥΛΕΜΑΤΑ..ΑΝΤΕ ΣΑΣ ΣΙΧΑΘΗΚΑΜΕ.
ε,,,καλα...καθε φορα..πριν απο μια δικη, ριχνουμε και ενα λογο..δυσνοητο και ξεπερασμενο..και κανουμε αντισταση.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια τα αλλα πειτε μας. για τα αλλα. τα σοβαρα.
κανετε εσεις τις δουλειες σας και νομιζετε οτι θα σφυρατε,, θα χτυπατε παλαμακια και τα ζωα θα τρεχουν να εκτελουν.
ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ?
ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΑΡΑΓΕ?
ΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΣΥΜΒΕΙ?
Καμία λογική...τόοοοοσο καιρό που βράζουμε στο ζουμί μας που είστε υπέυθυνοι του σωματείου?? Σήμερα αντιληφθήκατε την πλεκτανη του υπουργειου Οικονομικών??????? Πάτε καλά? Πού είναι η υπευθυνότητα σας τόσα χρόνια? Τί ακριβώς κάνετε τόσα χρόνια?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΝΑΙ Η ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΙ. ΑΥΤΗ Η ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΑΣΠΙΔΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήε, και?
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι που την εκλεισε τοοοοτεε..
τι σημαινει?
περιουσιες εχουμε..
Μ ΑΥΤΕΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ.
μας δουλευουν κανονικα.
εξυπηρετουν δικα τους συμφεροντα καποιοι.
εχουμε λαλησει με τις επιστολες και τα τηλεφωνηματα στους ..αρμοδιους. που κανουμε ο καθενας μας.
ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ.
ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΒΗΜΑ ΜΠΡΟΣΤΑ.ΕΚΑΤΟ ΠΙΣΩ. ΠΑΝΩΛΕΘΡΙΑ .
ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΩ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΝΑ ΒΛΕΠΩ ΤΗ ΦΑΤΣΑ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ..ΓΙΑΤΙ???
ε, και??
θα μου πληρωσει τα συμβολαια μου??
ΠΟΙΟΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙΤΕ ΡΕ??
MEΓΑΛΗ ΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΙΓΕΣ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ, ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΣΥΝΘΗΜΑΤΑ, ΘΥΜΑΤΑΙ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΜΑΣ ΛΕΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ.
ΕΣΕΙΣ, ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ?
ΠΙΣΩ ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΕΧΕΤΕ?ΤΩΡΑ ΠΗΡΑΤΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ Ο ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΜΕ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ?Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ?
Η ΑΠΟΡΙΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ:
ΓΙΑΤΙ, ΣΤΟ ΘΕΟ ΣΑΣ, ΧΤΥΠΗΘΗΚΑΤΕ ΝΑ ΒΓΕΙΤΕ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ? ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο ΛΟΓΟΣ?
ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΕΤΕ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ?..ΚΑΙ ΛΕΜΕ..ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ..ΟΧΙ ΕΠΕΝΔΥΤΕΣ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛ..ΝΑ ΕΞΗΓΟΥΜΑΣΤΕ.
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ?
ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΨΑΤΕ,ΤΟΥΣ ΔΙΩΞΑΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΥΣ, ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ ΤΟΥ ΧΕΡΙΟΥ ΣΑΣ.
ΟΥΤΕ ΕΝΑΝ.
ΑΓΩΓΕΣ ΟΜΩΣ ΕΓΙΝΑΝ.
ΚΑΙ Ο ΣΚΑΙ, ΜΕΤΕΔΙΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟΥΣ ΦΑΚΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΣΤΑ ΔΕΛΤΙΑ, ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ..
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?
ΠΑΙΖΟΥΝ ΠΟΛΛΑ..
ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?
ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ..
ΤΡΕΞΤΕ ΘΥΜΑΤΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ, ΝΑ ΕΙΣΠΡΑΞΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΠΙΤΗΔΕΙΟΙ.
ΓΙΑΤΙ,ΓΙΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ.
Φίλοι ασφαλισμένοι καταλάβατε τι στέλνει ο άλλος σύλλογος σε διάφορa πολιτικά κόμματα (όπου αιτούμεθα και εμείς αντίστοιχα προς βελτίωση των θέσεών μας με σχετικά έντονα αιτήματα) για ν α επιλύσουν το θέμα μας!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜεταξύ και άλλων στην επιστολή τους οι όποιοι ιθύνοντες υπογράφοντας το σχετικό έγγραφο (πούχουν και αναρτημένο στην ιστοσελίδα τους...) παρουσιάζουν ότι ΟΙ ASSETOYXοΙ ΠΡΟΣΔΟΚΟΥΣΑΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΟΦΕΛΟΣ ΣΕ ΒΡΑΧΥ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ...ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ (και τις διαρκείς μετατροπές τούτων με άλλο όνομα συμβολαιων πριν!!!...κύριοι!!!..) ΚΕΡΔΙΖΑΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΑ ΠΟΣΑ..Ε...ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΤΕ....
ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΣ ΤΑ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΚΑΙ ΜαΣ ΠΑΡΑΚΑΛΑΓΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΖΕΤΕ ΑΚΟΠΑ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΙ ΕΥΚΟΛΟ ΚΕΡΔΟΣ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ....ε, χωρίς τΑ στοιχειώδη ....και ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ !!!
ΤΟΣΗ ΨΕΥΤΙΑ ΑΚΟΜΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΕΣΘΕ ΚΑΚΟΜΟΙΡΗΔΕΣ..... ;!!!!
Διαβάστε στο σημείωμά τους προς κάποιο πολιτικό αρχηγό-κόμμα τι λένε μεταξύ και άλλων για τους ASSETOYXOYΣ ΚΑΤΗΓΟΡΩΝΤΑΣ ΤΟΥΣ ΑΜΕΣΑ...
ΚΑΙ ΥΠΟΣΔΤΗΡΊΖΟΝΤΑς ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕς πολλούς ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕς unit linked.
ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ, ΜΕΤΑΞΥ ΚΑΙ ΑΛΛΩΝ....:
"...Επίσης με μια ακόμα ‘’ακατανόητη’’ απόφαση ‘’αναμορφώνει’’ καταχρηστικά τα συμβόλαια εφάπαξ καταβολών – με την εμπορική ονομασία ASPIS BOND και ASPIS PLUS- μη λαμβάνοντας υπόψη τους όρους και τις ημερομηνίες των συμβολαίων, αποτιμώντας τα κατά μέσο όρο σε ποσοστό 95% χαμηλότερα των ποσών που δικαιούνται οι ασφαλισμένοι βάσει των όρων των συμβολαίων τους.
!!!!!!!!!!!!!!!!Αντιθέτως αποτιμά σωστά την αξία 9000 συμβολαίων τύπου ASSET τα οποία αφορούν κυρίως μεγαλοκαταθέτες οι οποίοι προσδοκούσαν μεγάλο επιτόκιο σε βραχύ χρονικό διάστημα. Βεβαίως η αποτίμηση αυτή είναι ορθή, είναι όμως απορίας άξιον για ποιο λόγο δικαιώνονται οι μεγαλοκαταθέτες – και μάλλον έχοντες επιρροή- εις βάρος δεκάδων χιλιάδων μικροκαταθετών ασφαλισμένων οι οποίοι φυσικά έχουν πολύ λιγότερα μέσα και δυνατότητες να αντιδράσουν.
Οι συνέπειες αυτών των ‘’αναμορφώσεων’’ είναι εξαιρετικά επιζήμιες:
· Στερούν 200 εκ. € από τους νόμιμους δικαιούχους τους, οι οποίοι είναι οι πραγματικά φέροντες ασφαλιστική συνείδηση, οι οποίοι προσδοκούσαν ένα συμπληρωματικό κεφάλαιο σύνταξης αποταμιεύοντας από το υστέρημά τους επί σειρά ετών.
re sideri mh krybesai apo thn anonimia
Διαγραφήh maniokatathlipsi poy se diakrini
Αυτό το πεινασμένο σκυλί του Ψωμιάδη,αυτός ο βρώμικος ρουφιάνος,ο ελεεινός ψεύτης ο γραμματέας του συλλόγου των ασφαλιστών πρέπει να τιμωρηθεί...
ΑπάντησηΔιαγραφήαληθεια
ΑπάντησηΔιαγραφήσε αυτο το σωματειο των μανιοκαταθλιπτικων
γραμματεας ποιοσ είναι
εγιναν εκλογες
με κατασταση στο πρωτοδικείο
με πρακτικα
η ολα
αλα λαμογια
Πολυσέλιδο πόρισμα με το οποίο ο εισαγγελέας Δραγάτσης ζητάει την άσκηση ποινικών διώξεων σε βάρος του επιχειρηματία Λαυρέντη Λαυρεντιάδη, μελών του ΔΣ της Proton Bank αλλά και υπευθύνων εταιριών, για τα επισφαλή δάνεια ύψους 700 εκατομμυρίων ευρώ παραδόθηκε σήμερα στον εισαγγελέα εφετών, κ. Πεπόνη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο στόχαστρο του εισαγγελέα μπαίνουν 28 άτομα, ο οποίος μέσα από το πόρισμά του περιγράφει πως δόθηκαν αυτά τα 700 εκατομμύρια ευρώ σε εταιρίες του κ. Λαυρεντιάδη όπως προέκυψε από την έρευνα, ο οποίος παράλληλα ήταν και μεγαλομέτοχος της τράπεζας "Proton Bank" κατέχοντας το 31%.
Συγκεκριμένα, ο κ. Λαυρεντιάδης κατηγορείται για απάτη, υπεξαίρεση, ξέπλυμα μαύρου χρήματος καθώς και για διεύθυνση εγκληματικής οργάνωσης.
Μέχρι και χθες γίνονταν συζητήσεις και διαπραγματεύσεις καθώς ο επιχειρηματίας είχε εκφράσει την επιθυμία να επιστρέψει περίπου 100 εκατομμύρια ευρώ, ωστόσο συνεχώς δίνονταν παρατάσεις προκειμένου να επιστραφούν τα χρήματα.
o μπαρμπα μπενυ ομως,πηρε τα λεφτα των ελληνων πολιτων και συμπληρωσε τα εκατομμυρια στην προτον.
Διαγραφήεμεις ομως, μειναμε ρεστοι, αφου οι ..επονομαζομενοι συλλογοι, κανουν αλλες δουλειες.
αυτοι εδω, που ισως και να μην εχουν και νομιμοποιηση και λιγο μας νοιαζει, εδραιωθηκαν με φωνες του αερα και διαφημισεις γραφειων δικηγορικων κλπ..μη κανοντας απολυτως τιποτα ..και οι αλλοι..με την ωραιοπαθεια που τους περιβαλλει το καβαλησαν και κανουν ακριβως..ο τι γουσταρουν.
κρινουν και κατακρινουν τους ασφαλισμενους, με θεσφατα, με αποψεις..ΕΞ ΟΝΟΜΑΤΟΣ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
ο συλλογος λοιπον αυτος, που ειναι συλλογος ασφαλισμενων, στρεφεται κατα των μελων, ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ.
αυτα τα επικινδυνα παιχνιδακια,θα τους οδηγησουν αλλου.
γιατι παιζουν με τη φωτια.
ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ/ΟΛΟΙ ΣΑΣ!
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΣΚΑΝΔΑΛΟ ΤΗΣ ΠΡΟΤΟΝ ΜΠΑΝΚ ΔΙΩΚΟΝΤΑΙ 17 ΑΤΟΜΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΜΟΝΟΝ ΕΝΑΣ?
ΔΕΝ ΣΤΟΙΧΕΙΟΘΕΤΗΘΗΚΕ ΚΑΜΙΑ ΠΑΡΑΒΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥΣ
ΤΗΣ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ Ή ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ?
ΟΛΟΙ ΑΛΩΒΗΤΟΙ ΒΓΗΚΑΝ?
ΕΣΕΙΣ,ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ, ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΣΑΣ,ΤΙ ΚΑΝΕΤΕ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ?
ΚΑΙ..ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗ,ΔΕΝ ΕΠΙΤΕΛΕΙΤΕ ΤΙΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΕΣ ΕΝΟΣ ΣΟΒΑΡΟΥ ΣΥΥΛΛΟΓΟΥ.
ΚΑΙ ΤΟΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΕΣΤΕ?
ΚΑΙΡΟΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ.
25 ΜΕΡΕΣ ΕΜΕΙΝΑΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΗ.
ΠΩΣ ΠΙΕΖΕΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ?
ΜΕ ΤΣΙΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΦΩΝΕΣ ΑΝΑ ΤΡΙΜΗΝΟ?ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΕ ΟΠΟΙΟΝ ΞΕΧΑΣΜΕΝΟ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΚΑΙ ΒΓΑΖΕΤΕ ΑΠΩΘΗΜΕΝΑ?
http://news247.gr/oikonomia/forologia/xeiropedes_se_epixeirhmatia_me_xreh_ekatommyriwn_eyrw.1676719.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ ΤΙΣ ΚΟΤΕΣ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ..Ή ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΙΣ ΠΑΠΙΕΣ ΤΑ ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΑΝΤΙΛΗΦΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΕΙΣ ΓΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΕΦΑΡΜΟΣΙΜΗ, ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΣΟΥΝ,
ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΚΑΜΩΘΗΚΑΤΕ ΟΤΙ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΤΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΠΟΥΛΗΣΑΤΕ,ΠΟΥ ΒΓΑΛΑΤΕ ΤΙΣ ΜΑΣΚΕΣ ΚΑΤΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΚΑΤΑ ΤΟΥ 90% ΤΟΥ ΥΨΟΥΣ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΔΗΛ. ΤΩΝ ΑΣΣΕΤ (ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΕΣΕΙΣ ΕΧΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΓΙΟΥΝΙΤ ΣΤΑ ΧΕΡΑΚΙΑ ΣΑΣ, ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΣΧΟΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΣΤΑ ΘΥΜΑΤΑ/ΕΜΑΣ ΤΑ ΑΣΣΕΤ)
ΠΡΙΝ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΣΑΣ ΚΥΝΗΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΤΕΛΗ ΜΑΡΤΙΟΥ ΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΕΙ Η ΑΝΑΔΟΧΗ.
ΣΕ ΣΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΜΑΙ.
ΒΡΕΙΤΕ .ΜΕ ΤΑ ΑΠΕΙΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑΤΩΝ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΙΣΠΡΑΞΑΤΕ
ΕΝΑ ΚΑΛΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙ ΤΗ ΛΥΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ ΠΟΥ ΤΩΡΑ..ΤΩΡΑ.. ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΟΥΝ.
ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΑ 35 ΔΙΣ, ΤΑ 200 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΠΑΡΑ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ.
ΑΝ ΣΥΝΕΧΙΣΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟΥΣ ΞΥΠΝΙΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ, ΑΛΑΖΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΜΜΟΝΙΚΑ, ΠΑΡΙΣΤΑΝΟΝΤΑΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ Ή ΤΟ ΒΟΝΑΠΑΡΤΗ,
ΜΕΣΑ ΣΕ ΕΝΑ ΜΗΝΑ, ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΒΕΒΑΙΟΙ, ΘΑ ΚΑΤΑΤΕΘΟΥΝ ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΓΩΓΕΣ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΑΣ, ΟΣΕΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ΣΑΣ, ( ΠΟΥ ΣΤΕΛΕΧΩΝΟΥΝ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ, ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ Ω..ΤΟΥ ΘΑΥΜΑΤΟΣ..ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΣΑΣ ΚΛΕΙΣΟΥΝ ΕΝΑ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΜΕ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ.._
ΕΝΩ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΝΟΥΝ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ, ΜΕ ΔΙΚΗ ΣΑΣ ΥΠΟΔΕΙΞΗ.._)
ΘΑ ΑΝΑΒΙΩΣΕΙ ΤΟΤΕ Η ΟΡΓΗ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΦΟΥΜΑΡΑ.
ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΓΩΓΕΣ..ΑΚΟΜΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ..
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΠΑΙΖΑΤΕ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΔΟ ΧΑΡΙΤΟΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΝΑΜΕ.
ΦΑΝΑΤΑΣΤΕΙΤΕ ΤΟΣΟΣ ΚΟΣΜΟΣ ΝΑ ΑΝΤΙΛΗΦΘΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΕΙ.
ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ 6,5 ΔΙΣ. ΠΟΥ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΝ ΚΑΤ ΕΠΙΤΑΓΗΝ ΤΗΣ ΤΡΟΙΚΑΣ ΣΤΟΥΣ ΙΔΙΩΤΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ.
ΟΥΤΕ Ο ΝΟΜΟΣ ΘΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ ΟΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ.
ΟΥΤΕ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΕΚΟΝΤΑΙ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΕΡΑΣ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟΣ
ΑΠΟ ΑΣΧΕΤΟΥΣ .
ΓΙΑΤΙ ΔΙΑΣΥΡΕΤΕ ΕΓΓΡΑΦΩΣ ΚΑΙ ΔΥΣΦΗΜΕΙΤΕ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
ΜΟΛΙΣ ΔΩΣΑΤΕ ΣΦΟΔΡΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΠΡΟΣΒΟΛΗ ΤΗΣ ΤΙΜΗΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΥΠΟΛΗΨΗΣ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ/ΜΕΛΩΝ ΣΑΣ.
ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΤΟΣΟ ΕΞΥΠΝΟΙ ΟΣΟ ΝΟΜΙΖΕΤΕ.
ΚΑΠΟΥ ΘΑ ΤΗΝ ΠΑΤΟΥΣΑΤΕ ΑΓΡΙΑ, ΝΟΜΙΖΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΠΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΞΕΓΕΛΑΤΕ, ΠΡΟΒΑΛΟΝΤΑΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΣΑΣ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ.
ΜΕΡΙΜΝΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΤΩΡΑ.
ΠΡΙΝ ΠΑΡΕΛΘΕΙ ΚΑΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΤΟΥ ΜΑΡΤΙΟΥ.
ΚΑΙ ΣΤΕΙΛΤΕ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΜΑΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΓΙΑ ΑΜΕΣΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΟΧΙ ΕΣΑΣ.
ΟΧΙ ΕΣΕΙΣ.
ΤΙ ΛΕΣ ΒΡΕ ΣΙΔΕΡΗ
ΔιαγραφήΠΕΣ ΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΕΙΛΕΙΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕΣ ΤΙΠΟΤΑ
ΣΤΑΜΑΤΑ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΗΝ
ΑΥΤΟΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ
http://www.tovima.gr/society/article/?aid=446740
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΡΕ ΒΕΝΙΖΕΛΕ ΠΟΥ ΣΕ ΑΦΗΣΑΝ ΝΑ ΧΟΡΕΥΕΙΣ ΜΟΝΟΣ ΣΟΥ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΕΙΣ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΑΜΕΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΜΑΣ/
ΑΛΛΑ..ΘΑ ΜΟΥ ΠΕΙΤΕ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΙΣΗΓΗΣΗ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΩΜΕΝΗ?
ΚΑΝΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΠΟΤΑ? ΔΕΝ ΗΠΙΑΜΕ ΠΟΥΘΕΝΑ?
ΑΛΛΑΖΕΙ ΚΑΙ Ο ΧΡΥΣΟΧΟΙΔΗΣ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ...
ΠΟΥ ΝΑ ΣΚΕΦΤΕΙ ΚΑΝΕΙΣ, ΚΑΜΙΑ ΛΥΣΗ, ΚΑΝΕΝΑ ΣΥΜΒΟΥΛΟ..
ΑΣΤΕΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
http://www.newsit.gr/default.php?pname=Article&art_id=125869&catid=13
ΑπάντησηΔιαγραφήποτε θα κανει την ερωτηση στη βουλη ο λαφαζανης?
ΑπάντησηΔιαγραφήεξι μηνες περασαν. γιατι, οπως φαινεται, εκτος απο αυτους, κανενας δεν ενδιαφερεται.
ο βοριδης, την εκανε και ο μαρκοπουλος δεν εχει στεγη.
τζαμπα τις επισκεψεις,τις επιστολες και τις αναρτησεις?
μια τρυπα στο νερο.
δεν ακουγεται τιποτα. μα τιποτα λεμεεεε...
ΟΣΟΙ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΕ ΜΠΛΟΓΚΣ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΑ, ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΥΣ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟΥΛΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ ,
ΣΤΕΙΛΕΤΕ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΜΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ,ΟΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΔΥΟΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΕΛΟΣ ΜΑΡΤΙΟΥ ΛΗΓΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΑΝΑΔΟΧΗΣ.
ΝΑ ΑΝΑΡΤΗΘΕΙ ΣΕ ΜΕΡΙΚΑ ΜΠΛΟΓΚΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΟΛΛΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
ΟΣΟΙ ΕΧΕΤΕ ΠΑΙΔΙΑ ΝΕΑ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ, ΔΩΣΤΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΓΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ.
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ.
ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΛΟΓΟ,ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΤΟ ΚΡΥΒΟΥΝ.
ΑΣ ΦΩΝΑΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΟΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
δηλ. πιστευετε ότι το προβλημα είναι η μη ενημέρωση
Διαγραφήαν είναι δυνατόν
ξυπνήστε
το πρόβλημα είναι οτι προσπαθείτε να αναστείσετε τον ....Λάζαρο
αυτό τοκανε μονο ο Χριστός
και τον σταυρώσανε οι ανθρωποι
κ.Σιδέρη στην αρχή κάνατε πολύ θόρυβο,προβάλατε το πρόβλημα μας σε όλα τα μ.μ.ε
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως από τότε που ξεκινήσατε συνεργασία με το γνωστό δικηγόρο, έχετε σιωπήσει.
Μήπως δεν εκπροσωπείτε όλους τους ζημιωθέντες, αλλά μόνο εκείνους που έχουν απευθυνθεί στον δικηγόρο σας;
καλα που το καταλαβες
Διαγραφήδεν υπαρχει σωματειο. ενα ατομο καθε τρεις μηνες, λεει κατι, για να βγει απο την υποχρεωση και φωναζει τον κοσμο στα δικαστηρια της καπιταλ. μη χανετε τον χρονο σας και τον πονο σας περιμενοντας. μας χαντακωσαν και βρηκαν αλλους δρομους.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαρακολουθηστε προσεκτικα και θα διαπιστωσετε τα ιδια.
οσοι απομεινατε.
για ποιο σωματειο μιλάτε
Διαγραφήτο εξης ενα
την
σιδερη
ΜΟΛΙΣ Η ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΕΚΑΝΕ ΔΗΛΩΣΗ ΥΠΟΤΑΓΗΣ ΣΤΟΝ ΒΑΓΓΕΛΑ,
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΗΓΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ.
Η ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΤΗΣ ΦΩΤΟΤΥΠΙΑΣ, ΠΑΕΙ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΕΠΙΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
ΑΝΤΕ, ΕΝΑΝ ΚΑΦΕ ΚΙ ΕΚΕΙ ΤΩΡΑ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΥΜΗΣΟΥΜΕ...
ΤΑ ΜΥΡΜΗΓΚΑΚΙΑ..ΕΜΑΣ...ΣΙΓΑ ΣΙΓΑ..ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΑ.
ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ ΒΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.
ΗΣΥΧΑ, ΗΣΥΧΑ, ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΟΡΚΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΕΠΙΣΗΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΑ ΗΣΥΧΑ. ΚΑΙ Ο ΤΙ ΚΕΡΔΙΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ, ΧΑΛΑΛΙ ΜΑΣ ΒΡΕ..ΟΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΚΕΡΔΙΖΕΙ.ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ε??
Εμπρός στο δρόμο της πολιτικοποίησης του αγώνα μας.
ΔιαγραφήΚόμμα Ασφαλισμένων Ασπίς (ΚΑΣΑΣΠ)
Γιατί να ψηφίσω για το συμφέρον αλλων
ΠΑΣΟΚ
ΝΔ
ΛΑΟΣ
ΔΗΜΑΡ
ΚΚΕ
ΔΗΣΥ
ΣΥΡΙΖΑ
Ολους αυτούς τους είδαμε
Μόνο για το δικό τους συμφέρον
Τώρα θα αγωνιστούμε για
ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ
ΚΑΣΑΣΠ Η ΚΑΣΑΣ
ΚΑΙ ΤΑ ΜΥΑΛΑ ΣΤΑ ΓΚΑΓΚΕΛΑ
εΝΑς γΝΉΣΙΟς
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΙΟΣ ΜΠΑΟΚΤΣΗΣ
http://www.asfalisinet.gr/2012/03/06/%CE%B7-%CE%B1%CF%80%CE%AC%CF%84%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%B1%CF%83%CF%86%CE%B1%CE%BB%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%B9%CE%BA%CE%AE-%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%AC/
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαντελή Οικονόμου είσαι πουτάνας γυιός ρε καθήκι. Άντα ΓΑΜΗΣΟΥ και εσύ και όλο σου το σόι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι φημολογια. Ειναι αληθεια. Ενεγραψαν στα εσοδα του κρατους τη μιση περιουσια της Ασπις. Καλα να παθουμε. Οταν το θεμα ηταν ζεστο, δεν καναμε τιποτε. Τωρα μας ληστευουν και μας βιαζουν εν ψυχρω και εμεις τους κοιταμε απαθεις και αλληλοβριζομαστε.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.skai.gr/news/greece/article/196834/upoik-desmeuei-to-50-tis-periousias-tou-tameiou-tis-aspis/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΕΣΜΕΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ,ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΖΕΥΕΙ ΟΛΑ
ΔιαγραφήΔΕΜ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ 'Η ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ,ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠ'ΕΜΕΙΝΕ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙ ΜΑΣ!!
ΠΟΙΟΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΜΙΛΗΣΕ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ??/??????
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΔΩ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΝΩΤΑΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΤΙΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΑΊΤΕΣ.
ΤΟ ΞΕΡΑΤΕ ΚΑΙΡΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΤΟ ΠΑΡΟΥΣΙΑΖΕΤΕ ΣΑΝ ΝΕΟ?
ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΕ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΑΓΩΓΕΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ?
Η ΑΠΡΑΞΙΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΚΑΝΕ ΟΛΑ,ΤΟ ΘΑΨΙΜΟ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΥΠΟΤΑΓΗ ΣΑΣ.
ΑΥΤΟ ΚΑΝΑΤΕ..
ΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΑΠΟΤΗΝ ΑΡΧΗ.
ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΠΑΝΟ ΓΥΡΩ ΓΥΡΩ ΚΑΙ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΜΕΝΑ.
ΑΝΤΕ, ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΗΣ ΠΛΑΚΑΣ/
αποφασισαν να δημοσιοποιησουν ετεροχρονισμενα κατι που εγινε εδω και καιρο. το ειπαν στον υποφαντη, το αναμασησε και ο ευαγγελατος και εγινε ειδηση,κατι που ηταν γνωστο καιρο τωρα
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι που δεν ανοιξε ρουθουνι.
ξαφνικα,μιλουμε για αγωγες και για νεα..φρεσκα..
μπαγιατικα ειναι.
ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΟΠΟΙΟΙ ΔΙΑΛΕΞΑΤΕ ΣΗΜΕΡΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΤΕ ΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ ΑΥΤΗ?
αντι λοιπον να δινετε σφαλιαρες στους ταλαιπωρημενους ασφαλισμενους, καντε αυτα που πρεπει στην ωρα τους και με συνεπεια.
ΝΑ ΤΟ ΘΕΣΕΤΕ ΥΠΟΨΗ ΤΟΥ ΑΡΜΟΔΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΥ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ.
ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΞΕΡΕΙ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ.
αφηστε μας πια ησυχους ..μας διαλυσατε και μη μας κοροιδευετε αλλο.
ο κ. υποφαντης αν θελει να μας βοηθησει μπορει πολλα να κανει μεσω του σκαι..που τοσον καιρο επεσε σιωπη..
ο κοσμος καταλαβαινει.
ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΛΟΙ ΖΩΑ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ρε παιδιά, καλά τα μπινελίκια αλλά για κάποιον που δεν έχει συνασπιστεί σε σωματείο, το σωστό ή το λάθος, της Σιδέρη ή της Ξυλιέρη-Αλουμινιέρη, τι γίνεται; Πως μπορεί κάποιος να αντιδράσει ΕΜΠΡΑΚΤΑ; Υπάρχουν Νομικοί Σύμβουλοι που βοηθούν τους ασφαλισμένους του Ομίλου; Τι έχετε κάνει όλοι σας που είχατε συμβόλαια στις εταιρίες
ΑπάντησηΔιαγραφήΑσφαλισμένος Comm.Value από το 1989
Θα καθησουμε να το φαμε και αυτο? Αυτο ειναι καθαρη ληστεια. Δεν θα φωναξουμε "βοηθεια, μας ληστευουν"? Δεν θα υπερασπιστουμε τινι τροπω τις περιουσιες μας? Ας κανουμε το αυτονοητο βρε παιδια. Αυριο το πρωι ΟΛΟΙ στα γραφεια της Ασπις. Καταληψη. Κανενας να μην ξαναμπει. Ειναι ΔΙΚΑ ΜΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΛΗΣΤΕΣ ΜΕ ΤΑ ΚΑΛΑΣΝΙΚΟΦ ΕΧΟΥΝ ΜΠΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΟΛΟΙ.
ΜΕ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΧΤΙΖΩ ΑΝΩΓΙΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩΓΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήH ΣΙΔΕΡΗ ΤΟ ΑΝΑΚΙΝΗΣΕ ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΔΕΣΜΕΥΣΗΣ ΤΩΝ !!ΉΔΗ ΔΕΣΜΕΥΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΠΟΥ ΠΡΟΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΑΛΛΑ, ΓΙΑ ΕΠΙΤΕΞΥΗ ΤΥΧΟΥΣΑΣ ΑΝΔΟΣΗΣ ΈΩΣ ΚΑΙ 31/3/2011, ΚΑΙ ΑΚΟΜΗ ΠΡΟΚΣΛΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΟΣ ΝΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΘΕΙ...-Ε!! ΠΕΡΝΑΕΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΤΟΥ ΜΗΝΑ,...ΘΑ ΤΗΝ ΚΟΥΤΣΟΥΡΕΨΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ!!!..., ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΛΑΒΕΙ ΑΤΥΠΗ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ Η ΚPMG, Ή ΤΟ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΕΣΩ ΤΗΣ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΞΝ ΜΕΡΙΚΟΤΑΤΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ (ΨΙΧΟΥΛΑ)ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ , ΠΛΗΝ ΕΞΟΔΩΝ ΕΚΑΘΑΡΑΣΗΣ, Κ.Λ.Π.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΆΛΛΟΙ ΤΙΠΟΤΑ!!!!
δεν καταλαβαμε χριστο παλι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ‘κρατά’ το φάκελο με ονόματα δημοσιογράφων και εξόδων ‘δημοσίων σχέσεων’ του Ομίλου ΑΣΠΙΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντάκτης / NextDeal
Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 14:19
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εναντίον της απόφασης Υπουργείου Οικονομικών με προσφυγές υπέρ ΑΣΠΙΔΟΣ ο Κώστας Βλαχογιάννης…
ΕΕΑΕ: Το επάγγελμά μας έχει μέλλον
ΝΡ Insurance: Συμμετέχει στο PSI με 5,6 εκ. ευρώ
D.A.S. Hellas: Νομική προστασία οχήματος και εξώδικος διακανονισμός ζημιάς
Πολλές δημοσιογραφικές πληροφορίες φθάνουν στο www.nextdeal.gr για «φουσκωμένο» φάκελο με στοιχεία και ονόματα ανθρώπων του Δημοσίου βίου και δημοσιογράφων ημερησίων εφημερίδων πολιτικών-οικονομικών της χώρας που είχαν σχέσεις και δοσοληψίες με τη Διοίκηση της ΑΣΠΙΔΟΣ.
Εκτός του Παύλου Ψωμιάδη ίσως και άλλα στελέχη και εργαζόμενοι να γνωρίζουν περισσότερα για το πώς «ροκανίσθηκε» το κύρος και η περιουσία της ΑΣΠΙΔΟΣ… Πολλά ακούγονται για το ρόλο ανθρώπων του Τραπεζικού χώρου και τη συνεργασία τους με πολιτικούς του Νεοπασοκικού κατεστημένου και παράγοντες της Κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας (2004-2009).
Ίσως μάθουμε τώρα που ο σκληρός Μάρτιος για τον πρόεδρο Παύλο Ψωμιάδη αναγκάσει κάποιους να μιλήσουν στα Δικαστήρια…
Αρκετά αρκετοί συμπεριφέρονται ως «αθώοι»…
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εναντίον της απόφασης Υπουργείου Οικονομικών με προσφυγές υπέρ ΑΣΠΙΔΟΣ ο Κώστας Βλαχογιάννης…
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυντάκτης / NextDeal
Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 14:08
Ποιος ‘κρατά’ το φάκελο με ονόματα δημοσιογράφων και εξόδων ‘δημοσίων σχέσεων’ του Ομίλου ΑΣΠΙΣ;
ΕΕΑΕ: Το επάγγελμά μας έχει μέλλον
ΝΡ Insurance: Συμμετέχει στο PSI με 5,6 εκ. ευρώ
D.A.S. Hellas: Νομική προστασία οχήματος και εξώδικος διακανονισμός ζημιάς
Την απόφαση του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών κ. Παντελή Οικονόμου που μπλοκάρισε το 50% της περιουσίας της ΑΣΠΙΣ για οφειλές της εταιρείας προς το κράτος, πρόκειται να προσβάλλει ο εκκαθαριστής Κώστας Βλαχογιάννης (στη φωτογραφία) στο διοικητικό πρωτοδικείο ζητώντας και την αναστολή εφαρμογής της. «Είναι νομικά απαράδεκτη» δήλωσε στο www.nextdeal.gr. Υπάρχουν προηγούμενες αποφάσεις σχετικά με τα ίδια ζητήματα στην ASTRA και EOS που έκλεισαν…
Πηγές δημοσιογραφικές του www.nextdeal.gr αναφέρουν ότι μεγάλος προβληματισμός ταλαιπωρεί τους εκκαθαριστές στο να αποδεχθούν ή όχι πρόταση της Τραπέζης Πειραιώς για ανταλλαγή ομολόγων στο 37,5% ή όχι και να εξασφαλισθούν χρήματα για τους ασφαλισμένους πριν τα «κουρέματα» υποβαθμίσουν κι άλλο τις αξίες…
Για το θέμα χρημάτων στη Γερμανία και σχέσεων πρακτόρων και μεσιτών σε πωλήσεις συμβολαίων ζωής ο κ. Βλαχογιάννης δεν είχε ενημέρωση αλλά στην πορεία της έρευνας πιθανόν να βρει στοιχεία θετικά ή αρνητικά.
ΚΑΝΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΤΙ.ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ ΒΟΜΒΑΡΔΙΖΟΜΑΣΤΕ.ΕΙΜΑΣΤΕ ΣΕ ΠΟΛΥ ΑΣΧΗΜΗ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.ΕΙΝΑΙ ΚΟΠΟΙ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ. ΔΕΝ ΤΑ ΚΛΕΨΑΜΕ.ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΜΕ ΤΟ ΕΤΣΙ ΘΕΛΩ.ΤΙ ΦΤΑΙΝΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΠΡΑΙΤΗΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://troktiko.eu/2012/03/tropologia-gia-euno-ki-ruthmish-ofeilon-pasok-nd-pros-tis-trapezes/
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΗΤΕΙΕΣ. ΚΙ ΕΜΑΣ Ο ΚΑΘΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, ΑΡΠΑΖΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΚΙ ΥΣΤΕΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ 15ΜΠΡΑΒΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΥΛΑΝΕ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ.
ΕΠΕΙΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΜΕ ΤΟΝ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΘΑΨΕΙ. ΠΙΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ Ο ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ ΕΙΠΕ ΕΝ ΟΛΙΓΟΙΣ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΟ ΣΟΒΑΡΑ ΟΠΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΕΡΟΥΧΩΝ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΑ ΓΙΑ ΤΗ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΑΥΡΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΡΙΞΟΥΜΕ 1 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ.
ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΨΕΥΔΕ ΑΛΗΤΗ ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΓΑΡΓΑΛΙΣΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΣΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ. ΕΙΣΑΙ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΑΡΜΑ, ΑΣΧΕΤΟΣ ΚΑΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΟΣ.
Σας ενημερώνω ότι ο Χρήστος Παπουτσής,αυτό το λαμπρό αστέρι του πολιτικού ήθους,ήταν και αυτός ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌσον αφορά τον Σταικούρα,είχε το θράσος να εμφανιστεί στην πρώτη μας συγκέντρωση στη Μ.Βρετανια.
Αλήτες αλήτες αλήτες...
Tην ερχόμενη Τρίτη θα τον συναντήσει τον κ..... Σταϊκούρα το άλλο Σωματείο υπό τον Κ. Πετρίδη και κ. Κεχαγιάογλου και ίσως και την κ. Φωτοπούλου και θα του καταθέσουν προφανώς το έγγραφο σχετικά που έχουν ανακοινώσει κσι αναρτήσει στην ιστοσελίδα τους ...., με την ελπίδα να το διαβιβάσει ο Μέγας ΚΑΙΣΑΡ!!!!στον Πρόεδρο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ!!! και!!!
Σας πληροφορώ, ότι όπως μου ανακοινώθη ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ κατά την επικοινωνία που είχα μαζί του, μεταξύ και πολλών άλλων...ΠΟΥ ΘΑ ΣΑ ΕΚΘΕΣΩ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ!!!!!!!-ΔΕΝ ΜΟΥ ΕΠΙΤΡΈΠΕΤΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΑ ΦΑΣΗ-, ότι αφενός μεν δεν γνωρίζει το θέμα, αφετέρου προεκλογικά δεν θα συμπεριλάβει η Ν. Δ τίποτα στις προγραμματικές της δηλώσεις, παρά τις πολλαπλές εκκλήσεις μου.
Εάν θέλουμε μου είπε άς πιάσω τον ίδιο τον ΠΡΌΕΔΡΟ ΤΟΝ Κ. ΣΑΜΑΡΑ, και ότι αυτός ο μέγας, ως άλλος ΚΑΙΣΑΡ, δεν προλαβαίνει να ασχοληθεί με το θέμα του 1.000.000 ασφαλισμένων και δη των 250.000 ασφαλισμένων...ΖΩΗΣ....(αφού ποτέ δεν τούχει ζητήσει , μέχρι σήμερα, κάτι τέτοιο ο Πρόεδρος ...και ό,τι ασχολείται με άλλα σοβαρά ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ!!!!, ως των κατόχων ΟΜΟΛΟΓΩΝ κ.λ.π, Περιπτεράδων.....)
ΟΠΩΣ κατανοείτε,ΕΜΑΣ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΓΡΑΨΕΙ ΣΤΑ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ ΤΩΝ ΥΠΟΔΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥΣ...ΚΡΙΜΑ ΤΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΞΕΡΕΤΕ ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΤΙ ΤΟΥΣ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ! ΦΥΣΙΚΑ Η ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΜΠΡΑΚΤΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ .
ΟΜΩΕ ΕΜΕΙΣ ΑΓΑΠΗΤΕ ΚΕ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΘΑ ΣΕ ΒΡΟΥΜΕ, ΣΤΗΝ !!!!!ΛΑΜΙΑ ΘΕΣ!!!, ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ.....ΚΑΙ ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΣΥΓΓΡΟΥ ΘΑ ΣΤΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ Ή ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΥΣ ΕΚΕΙ.
Αλήθεια ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ ΚΑΠΟΙΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΕΣΕΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΜΜΑ!!!!ΜΗΝ ΚΟΙΤΑΣ ΠΟΥ ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ Ο ΑΝΩΤΕΡΟΣ ΑΠΑΝΤΩΝ!
ΧΑΙΡΕ ΚΑΙΣΑΡ ΟΙ ΜΕΛΛΟΘΑΝΑΤΟΙ ΣΕ ΧΑΙΡΕΤΟΥΝ ΕΥΓΕΝΙΚΑ, ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΑ, ΚΛΑΙΓΟΝΤΑΣ, ΠΑΡΑΚΑΛΩΝΤΑΣ...ΔΟΥΛΙΚΑ ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΤΙ ΣΟΥ ΛΕΩ Ε!!!!!!!ΩΣ ΣΚΛΑΒΟΙ ΣΟΥ....
ΑΝ ΚΑΙ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΕΧΕΙ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΘΑ ΤΟ ΔΟΥΜΕ...ΝΑ ΜΕΙΝΕΙΣ ΗΣΥΧΟΣ....ΤΟΤΕ ΘΑΣΤΕ ΑΞΙΟΙ ΤΗς ΚΑΤΑΛΥΣΗΣ ΤΟΥ ΘΕΣΜΟΥ ΤΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ...
ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΚΑΙΡΟΦΥΛΑΚΤΟΥΝ...
ΒΛΕΠΕΙΣ ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΟΙ ΤΟΥ ΠΡΩΗΝ...ΝΥΝ ΚΙΑ ΕΠΟΜΕΝΟΥ ΙΣΩΣ...!!
ΑΛΛΑ ΚΑΠΟΙΑ ΘΕΣΗ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΓΕΝΙΚΑ...ΣΤΗΝ ΖΩΗ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΤΥΧΗ ΜΑΣ, ΣΤΗΝ ΜΟΡΦΩΣΗ ΜΑΣ, ΣΤΟ ΕΙΝΑΙ ΜΑΣ ΕΝ ΓΕΝΕΙ..ΒΡΕ ΠΑΙΔΙ ΜΟΥ!!!! ΓΙΑ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ!!! ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ Η ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ ΠΑΝΤΑ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ,,ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑΧΕΙΣ ΑΝΤΙΘΕΤΟΝ ΑΟΨΗΝ!~!!
ΣΥΜΦΩΝΕΙΣ.....
ΤΣΑΜΠΑ ΜΑΓΚΕΣ ΣΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ.....
Α!!!!ΓΙΑΤΙ ΑΝΕΦΕΡΕ ΤΟ ΕΧΤΡΑ ΠΡΟΧΘΕΣ Ο ΠΑΥΛΟΠΟΥΛΟΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΟΜΠΗ ΤΟΥ ΟΤΙ ΣΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΤΗΣ ΦΘΙΩΤΙΔΑς ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΒΟΥΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΕΝΑ ΚΕ!! ΚΑΙΣΑΡ....!!!ΑΧ ΚΑΚΟ!!!ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΒΕΒΑΙΩΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΥΙΟΘΕΤΩ ΠΑΝΤΑ Τ Α Υ ΤΑ ..ΒΕΒΑΙΩΣ,,ΒΕΒΑΙΩΣ....
Η ΥΠΟΤΑΚΤΙΚΗ ΔΟΥΛΑ ΣΟΥ!!ΚΑ ΚΑΤΕΡΙΝΑ, ΠΟΥ ΕΔΩ ΤΑ ΣΠΑΣΑΜΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΛΥΦΩ!!!!!ΝΑΣΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΥΗΜΕΡΕΙΣ.., ΜΕ ΣΕΝΑ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΣΤΡΑΤΙΩΤΕΣ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ.
Κατερίνα πες στο ψευδούλιακα ότι άμα πάει στον Αντώνη και του ψυθιρίσει στο αυτί "Πάυλος" ο Αντώνης αμέσως θα μας εντάξει στο πρόγραμμα της Ν.Δ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάτι τέτοιο μου σφύριξε "δικός του" άνθρωπος.
Σε ποιού τη βίλα συναντήθηκε με το χοντρο-Κωστάκη και τα ξαναβρήκανε για να γυρίσει στο κόμμα της συμφοράς;
Γιατι δεν παίρνεις και ένα τηλέφωνο το Μίχαλο;
Θέλει να κατέβει για βουλευτής και ο Παύλος πλήρωνε αδρά τις υπηρεσίες του
Τι έγινε στη Σουηδία και τι στην Ελλάδα με την ΑΣΠΙΣ
ΔιαγραφήΣυντάκτης / NextDeal
Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 09:45
Την αξία της γυναίκας όλοι την χουμε δει...
Συνάντηση για την επιβίωση των επαγγελματιών
SAS: Κυρίαρχη στις πλατφόρμες Business Intelligence
‘Δεν νοιάζεται’ για τους ασφαλιστές η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή λέει το 97,3% στους 1030 που ψήφισαν...
Ο ‘Ασφαλιστάκος’ θα νικήσει τα ‘μεταξωτά Aρμάνια’...
Στη Σουηδία που υπάρχει νομοθεσία που εφαρμόζεται όταν ξέσπασε η υπόθεση με τον Όμιλο ΑΣΠΙΣ η εκεί θυγατρική της ΑΣΠΙΣ μεταβιβάσθηκε «αυθημερόν» σε άλλη εταιρεία και οι εποπτικές Αρχές προστάτεψαν τα συμφέροντα των πελατών. Δεν έχασε κανένας τίποτα. Όλα συνεχίστηκαν ομαλά και οι αρμόδιοι με «ενέργειες ανάκτησης» μάζεψαν την περιουσία της ΑΣΠΙΔΟΣ ακόμα και από τα χέρια Ελβετικών Τραπεζών…
Οι Έλληνες υπεύθυνοι γνωρίζετε τι έκαναν από 21.9.2009 μέχρι σήμερα…
Όμως έχει ο καιρός γυρίσματα για όλους. Και δε γίνεται κάπου θα «σκαλώσουν» μερικοί και όπου κι αν «κρυφθούν» η Δικαιοσύνη θα τους βρει… Είναι πολλοί μικροί «κάποιοι» για να νομίζουν ότι μπορούν να σβήσουν το παρελθόν κάτι που ούτε ο Θεός μπορεί…
Το www.nextdeal.gr δεν «κοιμάται», γρηγορεί!
Ποιος ‘κρατά’ το φάκελο με ονόματα δημοσιογράφων και εξόδων ‘δημοσίων σχέσεων’ του Ομίλου ΑΣΠΙΣ;
ΔιαγραφήΣυντάκτης / NextDeal
Πέμπτη, 08 Μαρτίου 2012 14:19
INTERAMERICAN: Φροντίζει για τις γυναίκες της
Πολλά τα παράπονα από τους καταναλωτές –Οι 3 στους 4 ψάχνουν τον ασφαλιστή τους
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Εναντίον της απόφασης Υπουργείου Οικονομικών με προσφυγές υπέρ ΑΣΠΙΔΟΣ ο Κώστας Βλαχογιάννης…
ΕΕΑΕ: Το επάγγελμά μας έχει μέλλον
Πολλές δημοσιογραφικές πληροφορίες φθάνουν στο www.nextdeal.gr για «φουσκωμένο» φάκελο με στοιχεία και ονόματα ανθρώπων του Δημοσίου βίου και δημοσιογράφων ημερησίων εφημερίδων πολιτικών-οικονομικών της χώρας που είχαν σχέσεις και δοσοληψίες με τη Διοίκηση της ΑΣΠΙΔΟΣ.
Εκτός του Παύλου Ψωμιάδη ίσως και άλλα στελέχη και εργαζόμενοι να γνωρίζουν περισσότερα για το πώς «ροκανίσθηκε» το κύρος και η περιουσία της ΑΣΠΙΔΟΣ… Πολλά ακούγονται για το ρόλο ανθρώπων του Τραπεζικού χώρου και τη συνεργασία τους με πολιτικούς του Νεοπασοκικού κατεστημένου και παράγοντες της Κυβέρνησης Νέας Δημοκρατίας (2004-2009).
Λίγη σοβαρότητα
ΑπάντησηΔιαγραφήΑλλά ποιός την έχασε για να την βρεί η Προεδράρα.
Λίγοςν σεβασμός
Οχι στα πρόσωπα.
Αλλά στους θεσμούς.
Γιατί αν μηδενίζεις και ξεφτελίζεις τους θεσμούς πως μετά ζητάς από αυτούς να σου λύσουν το πρόβλημα.
Αν θέλετε όλοι εσεις που εκπροσωπείται εμας
δεν εκφράζεται το ευατό σας και το θυμικό σας
αλλά εμάς
Για αυτό
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΙΓΗ
ΟΧΙ ΠΟΛΥ ΛΟΓΙΚΗ
ΚΑΙ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ
χα, χα, χα θεσμοί
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΚΑΘΑΡΙΣΗ ΑΝ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ, ΑΝΑΡΡΩΤΗΘΕΙΤΕ ΘΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΠΟΥΛΗΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΚΙΝΗΤΟ, ΑΦΟΥ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΑ Ο ΚΑΘΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΣ ΖΗΤΑ ΚΑΠΟΙΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΟΥ ΤΟΥ ΠΩΛΗΤΗ Κ.Λ.Π ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΑΨΕΙ ΣΥΜΒΑΣΗ ΠΩΛΗΣΕΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΤΑΝ ΤΟ ΕΛΛΗΝ., ΔΗΜΟΣΙΟ Ξ Α Ν Α Μ Π ΑΙ Ν Ε Ι ΤΡΟΧΟΠΕΔΗ ΚΑΙ ΠΑΛΙ, ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΗ ΕΝΗΕΡΟΤΗΤΑ, ΟΥΤΕ ΦΜΑΠ, ΟΥΤΕ ....ΤΟΣΑ ΤΕΛΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΤΣΑ......ΠΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΘΕ ΕΤΟΣ.....ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ ΡΕΥΣΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΠΩΣ ΘΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΠΩΛΗΣΗ, ΩΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΝΑ ΜΟΙΡΑΖΟΥΝΤΑΙ ΧΡΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥς ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ..
ΚΑΙ ΑΥΤΑ ΤΑ ΕΠΙΒΑΛΛΟΜΕΝΑ ΤΕΛΗ....ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΡΘΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΩ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΜΙΑ ΑΠΛΗ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΕΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ, ΑΛΛΑ ΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΗ ΤΕΛΟΥΣΑ ΥΠΟ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ ΛΙΓΟ ΠΡΟ ΤΗς ΑΣΦ. ΕΚΚΑΘΑΣΡΙΣΗΣ....ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ, ΤΟΣΟ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΥΡΓΙΚΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙ ΔΕΣΜΕΥΣΗς ΤΩΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΩΝ, ΟΣΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΕΙΣΠΡΑΤΤΟΜΕΝΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΑ ΚΑΤΑ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑΚ.Λ.Π....ΑΣΠΡΗ ΗΜΕΡΑ ...ΠΟΤΕ ΘΑ ΔΟΥΜΕ...
ΑΛΛΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΓΝΩΡΙΖΕΙ, ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΕΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΓΓΡΑΦΩΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΤΑ ΤΟΣΑ ΕΜΠΟΔΙΑ, ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΤΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΜΑΣ, ΑΠΟ ΤΑ ΤΗς ΡΕΥΣΤΟΠΟΙΗΣΗΣς ΚΑΙ ΜΗ ΤΗς ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΩΝ ΥΠΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ 2 ΑΥΤΩΝ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ, ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΜ ΝΑ ΠΡΟΣΤΡΕΞΕΤΕ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΡΣΗ ΤΕΤΟΙΩΝ ΜΕΤΡΩΝ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΑΛΛΑ ΤΕΛΟΥΣΑ ΥΠΟ ΙΔΙΟΤΥΠΗ ΜΟΡΦΗ ΠΟΥ ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΙΣΩΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ.
ΑΡΚΟΥΜΕΘΑ ΣΕ ΑΥΤΟ
ΑΣΦΑΛΙΣΕΝΕΟΙ ΕΓΡΗΓΟΡΕΙΤΕ ΤΩΡΑ ΠΕΟΕΚΛΟΓΙΚΑ, ΟΛΟΙ ΣΤΟΥς ΚΑΤΑ ΤΟΠΟΝ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΣΑΣ ΒΟΡΒΑΔΙΣΤΕ ΤΟΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΔΙΑΝΥΟΥΜΕ ΤΡΙΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ, ΕΝΟΣΟΝ ΣΕ ΕΜΑΣ ΟΥΘΔΕΝ ΑΠΕΜΕΙΝΕ .ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΑΠΑΝΤΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΣΤΟ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΟ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΥΙΟΘΕΤΗΣΟΥΝ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΛΕΓΕ ΧΘΕΣ Ο Κ,. ΧΡΗΣΤΟΣ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ΜΑΣ, ΠΕΡΙ ΠΛΗΡΟΥΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΕΩΣ ΜΑΣ. ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
ΕΛΆΤΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΙΣΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ ΝΑ ΕΠΙΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΤΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΟΜΜΑΤΑ..., ΑΡΧΗΣ ΓΕΝΟΜΕΝΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΝΤΩΝΗ ΣΑΜΑΡΑ...(ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΘΑΣΑΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΕΔΡΟ ? Ή ΘΑ ΚΡΥΦΘΕΙΣ....!!!ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΗ ΤΕΛΙΚΑ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΗΣ Ν,.Δ. ΤΟΤΕ ΚΑΛΗ ΣΑΣ ΤΥΧΗ ΚΑΙ ΑΕΡΑ ΣΤΑ ΠΑΝΙΑ ΣΑΣ!!!).
ΚΑΙ ΜΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ, Ο ΕΝΑΣ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟΥ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΡΙΤΙΚΗ. ΠΡΟΧΩΡΑΜΕ ΜΟΝΟΙΑΣΜΕΝΟΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΓΙΑΤΙ ΧΑΝΩΜΑΣΤΕ...ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΤΕ!!!
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΒΡΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ,ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΚΑΤΑΜΟΥΤΡΑ!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΓΟΜΑΡΙΑ,ΠΑΙΖΟΥΝΕ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ ΤΟΥΣ,ΣΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ
30 ΜΗΝΕΣ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑΝ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΠΑΡΕΙ ΠΙΣΩ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΤΟΥΣ,
ΟΧΙ ΦΤΥΣΥΜΟ,ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ ΚΑΙ ΚΛΩΤΣΙΕΣ ΘΕΛΟΥΝ ΟΙ ΦΟΥΣΚΕΣ!!!
και μολις το κάνεις αυτό
Διαγραφήθα σου πουν
μπραβο σου
αυτο περιμεναμε να μας φτύσεις
τωρα πάρε τα λεφτά σου
ε ρε κατακαμενη ρουμελη
kante komma
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ!
ΔιαγραφήΚΑΝΤΕ ΚΟΜΜΑ!!!
ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΓΙΑ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΟ ΛΙΓΟ ΣΟΒΑΡΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΟΜΜΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΡε παιδια το φωναζουμε εδω και καιρο. Μονο το κομμα Ασπις θα δωσει λυση. Ουτε ενα σχολιο απο το σωματειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΠΟΙΟΙ ΘΑ'ΝΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΛΕΙ ΕΝΕΡΓΑ ΚΑΙ ΣΥΝΝΑΜΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΑ ΑΤΟΜΑ,ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΕΙ
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΞΟΔΑ,ΑΥΤΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΝΩΡΙΤΕΡΑ,ΚΑΙ ΟΧΙ..ΤΩΡΑ.. ΝΑ ΠΕΤΑΜΕ ΡΟΥΚΕΤΕΣ.
ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ,ΑΥΤΑ,ΘΕΛΕΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΟΡΓΑΝΩΣΗ.
MHΠΩΣ ΘΥΜΑΣΤΕ ΤΟΝ ΒΟΡΙΔΗ, ΝΥΝ Ν.Δ, ΠΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΟΛΟΓΟΥΣΕ ΥΠΕΡ ΜΑΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΕΤΡΕΠΕ ΤΟΝ ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΝΑ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΣΤΟ ΑΚΕΡΑΙΟ ΑΜΕΣΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ Η ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ ΜΕΣΩ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΤΗΣ Ν.Δ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΤΟ ΦΑΚΕΛΟ ΚΑΙ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΨΗ,ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΥΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΜΕΙΣ?
ΠΟΙΟΣ ΣΤΑΊΚΟΥΡΑΣ ΚΑΙ ΤΡΙΧΕΣ.
ΤΟΣΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ ΤΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΣΑΜΑΡΑΣ.
ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΠΕΦΤΟΥΝ ΚΑΙ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΤΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΝΑ ΓΚΡΕΜΙΣΤΟΥΝ, ΑΝ ΔΕΝ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΡΗΤΗ ΔΕΣΜΕΥΣΗ.
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ Η ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΗ ΛΗΓΕΙ 31.3.2012...ΔΗΛ ΣΕ 20 ΜΕΡΕΣ.
Εγώ το έλεγα χρόνια
ΑπάντησηΔιαγραφήΜόνο εκει που τους πον'α
Να κάνουμε κόμμα
Ακόμη και τώρα άν νδεν λυθεί το θέμα
όπως λειει ο φιλος στις 31-3
αν έχουμε ένα δικό μας ανθρωπο στη βουλή
θα τους είναι
το κακό σπυρί στον
κώλο τοτς
Εμπρός με β'ημα ταχύ
ΚΟΜΑ
ΚΟΜΜΑ
ΚΟΜΑ
ΡΕ ΕΕ ΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήσΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΔΙΚΙΟ
ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥς ΓΙΑ ΝΑ ΒΑΛΟΥΝ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΑ ΤΡΙΣΕΓΓΟΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΤΑΛΑ
ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΡΙΑ ΧΡΟΝΙΑ ΨΗΝΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΣΤΑ ΑΧΑΜΝΑ ΤΟΥΣ
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΣΕΙΡΑ ΜΑΣ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ
ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΟΟΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΩΣ ΑΥΡΙΟ ΛΥΝΕΤΕ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ
ΟΛΟΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ ΠΟΙΟΝ ΝΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜςΕ
ΟΛΟΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΨΕΥΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΛΙΓΔΙΑΡΙΔΕΣ ΚΟΥΤΟΥΡΝΙΘΙΑ ΜΕ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΚΑΤΩ ΤΟΥ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΜΠΡΟΣ ΟΠΟΙΟς ΔΙΑΦΩΝΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΩΡΑΓΝΩΘΕΙΤΕ ΑΜΕΣΑΑΑΑΑΑΑ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΙ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΒΡΕΙΤΕ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ!!!!!
ΦΤΙΑΞΤΕ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΟ!!!!
ΨΑΞΤΕ ΤΟ!!!!!
ΕΔΩ Ο ΛΕΒΕΝΤΗΣ,ΕΧΕΙ ΚΟΜΜΑ!
ΟΛΑ ΘΕΛΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΗ!!!!
k.Σιδέρη ως πρόεδρος σωματείου αποτύχατε πλήρως.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάντε γρήγορα κόμμα για να πάρετε 250.000 ψήφους.
Μη πιστεύετε ότι σίγουρα θα πάρετε τα λεφτά σας πίσω με τις αγωγές Μαρκουλάκου, μην επαναπαύεστε!
ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΜΟΥ ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΩ ΟΤΙ Ο ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΠΟΥΤΣΗΣ ΔΙΕΤΕΛΕΣΕ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Τ Η Σ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΛΑΜΟΓΙΑ ΜΗΔΕΝΟΣ ΕΞΑΙΡΟΥΜΕΝΟΥ.ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ.ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΕ ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ.ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΡΕΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥΣ.ΕΜΕΙΣ ΠΟΤΕ ΘΑ ΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ ΤΕ ΧΕΡΙΑ ΜΑΣ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝ;ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΣΚΕΦΕΙΤΕ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΑ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΡΟΤΕΙΝΕΤΕ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΡΟΝΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΣΤΗΝ ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΣΤΟ FACEBOOK ΑΥΤΟΥΝΟΥ ΤΟΥ ΒΛΑΚΑ ΤΟΥ ΠΑΝΤΕΛΗ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΙΣΕΤΕ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΑΝΤΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ, ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΙΔΡΩΣΕΙ ΤΟ ΑΥΤΙ ΤΟΥ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Παντελης Οικονομου πριν υπουργοποιηθει το επαιζε αντιμνημονιακος και φιλολαικος. Μολις εκατσε στην καρεκλα εγινε αυτο που ειναι σημερα. Αντι να σταθει διπλα στα δικαια αιτηματα μας παιρνει πραξικοπηματικες αποφασεις που μας θαβουν παντελως. Η ωρα της κρισης ειναι κοντα. Σειρα μας να τον θαψουμε και εμεις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥπάρχουν ενδείξεις ότι ο λαδοπόντικας παντελής οικονόμου τσέπωσε γι' αυτόν και τους δικούς του περί τα 8εκ. από μίζα. Το κράτος χρώσταγε 40εκ. σε κατασκευαστή και ο κύριος αυτός απαίτησε το 20% για να εκταμιεύσει άμεσα τα χρήματα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλοφάγωτα κύριε οικονόμου αν η συγκεκριμένη ιστορία είναι σωστή. Την ασπίς πόσο την χρεώνετε?
Ουυυυυ να χαθείς και εσύ και ο σαχινιδάκος και ο βαρελοβενιζέλος.
ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΤΗΝΠΡΟΕΔΡΑΡΑ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΠΟΤΥΧΗΜΕΝΗ ΩΣ ΠΡΟΕΔΡΑΡΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΘΕΛΕΤΕ ΓΙΑ ΥΠΟΨΗΦΙΑ
ΝΑ ΤΑ ΚΑΝΕΙ ΣΑ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΤΡΗΣ
ΒΓΕΙΤΕ ΑΛΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΒΟΥΚΙ ΣΑΣ
ΚΑΙ ΗΓΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ
ΜΟΝΟ
ΛΟΓΙΑ ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΚΡΙΤΙΚΗ
ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ
ΙΔΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΠΗΔΗΜΑ
18:35Οργανώνονται… οι «κουρεμένοι» επενδυτές
ΑπάντησηΔιαγραφή12 Μαρτίου 2012 Οικονομία
0EmailShare
Με site στο Ίντερνετ, σελίδα στο facebook και στο twitter οργανώνονται οι κάτοχοι ομολόγων του ελληνικού δημοσίου, οι οποίοι θα αναγκαστούν να «κουρέψουν» τα ομόλογα, στα οποία τοποθέτησαν τις καταθέσεις, τα εφάπαξ ή και τους κόπους μίας ζωής και να υποστούν σημαντικές απώλειες.
Μάλιστα, έφτιαξαν και σύλλογο, με την επωνυμία, «Σύλλογος Φυσικών Προσώπων Ομολογιούχων Ελληνικού Δημοσίου», ο οποίος μέσα σε πέντε ημέρες έχει δεχτεί αιτήσεις από 1.500 άτομα που συμπλήρωσαν την ηλεκτρονική φόρμα για να εγγραφούν.
Προσωρινός πρόεδρος είναι ο οικονομολόγος, Γιάννης Μαρινόπουλος.
Υπολογίζεται ότι υπάρχουν περίπου 11.000 ιδιώτες φυσικά πρόσωπα που θα υποστούν «κούρεμα» κατά 53,5% των κεφαλαίων, δηλαδή με βάση το PSI ένας ιδιώτης που αγόρασε ένα ομόλογο 10.000 ευρώ θα χάσει τα 5.350 ευρώ και θα λάβει για τα υπόλοιπα 4.650 ευρώ 23 νέα ομόλογα με επιτόκια από 0,6% έως και 3,65% και διάρκεια από έξι μήνες μέχρι και 30 χρόνια.
οικονομολογοι και ειδικοι ειναι στο προεδρειο.
ΑπάντησηΔιαγραφήοχι τραπεζουπαλληλοι και δικηγοροι ή ασχετοι.
εμεις εδω ακουμε φωνες...
γι αυτο μετα τον παπακωνσταντνου και τον σαχινιδη, βγηκε το ιδιο διδυμο βενιζελου οικονομου.
γιατι μας παρακολουθουν και γνωριζουν οτι ξεπουληθηκαμε στους δικηγορους,οτι αυτος ηταν ο στοχος και η κατευθυνση.
αγωγες με πολυ αμφιβολο αποτελεσμα, μονο τα δρωμενα να παρακολουθησουμε..θα πληρωσουμε και τη δικαστικη δαπανη.
θα στραφουν εναντιον μας.
αυτο ηταν το κερδος τριαντα μηνες. αγωγες αγωγες αγωγες ..
Βρε ασχετε η κακοβουλε ανοητε πεντακόσιους οικονομολόγους να βάλεις όταν λεΐπει η πολιτική βουληση τον κώλο σου να χτυπας κατω δεν πεοκειτσι να γινει τκποτσ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ οταν υπαρχει μέσα σε μια μέρα λύνεται .
Θυμίζω υπόθεση Ασπίς Bank την Παρασκευή έκλεισε ως Τ Bank και την Δευτέρα άνοιξε ως TΤ Bank δηλ.Ταχυδρομικο Ταμιευτηρίο
Πάνε στα σκουπίδια και οι ομολογιούχοι. Τους τα φάγανε και αυτών:
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.capital.gr/News.asp?id=1437869
http://www.nextdeal.gr/Ειδήσεις/Ψιλά-Γράμματα/item/10769-Ο-σκληρός-μήνας-Μάρτιος-για-τον-πρώην-πρόεδρο-ΑΣΠΙΣ-Π-Ψωμιάδη.html
ΑπάντησηΔιαγραφήοσο βλεπω την γενικη κατασταση,και το ενδεχομενο να παρουμε πισω τα χρηματα μας,να απομακρυνεται,τοσο μου γυρναει το μυαλο...και δεν ξερω...ποτε θα βρεθει η καταλληλη στιγμη
ΑπάντησηΔιαγραφήνα ξεσπασω,και συγκεκριμενα στον κλεφταρα,αληταρα,και το βρωμοσοι του.
Κυρίες και Κύριοι των ΣΥΛΛΟΓΩΝ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑντί να καταβαραθρωνομαστε ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΛΗΣΤΕΥΟΥΝ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ,
γιατι, δεν χρησιμοποιειτεΕΣΕΙΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΑΡΙΘΜΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥ ΕΣΕΙΣ ΕΠΙΚΑΛΕΙΣΘΕ?
250.000 ΑΤΟΜΑ
ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ
ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΙ κλπ
ΜΑΖΕΨΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.
ΚΑΝΤΕ ΜΑΣ ΕΠΩΝΥΜΟΥΣ.
ΕΚΛΟΓΕΣ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ.
ΠΟΣΟ ΑΘΟΡΥΒΑ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ?
Καλεστε μας, εστω και ηλεκτρονια και εγγραφως και οπως ναναι, να υπογραψουμε, με ονοματεπωνυμο σε ΜΙΑ ΚΟΙΝΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΕΔΩ ΓΙΑ ΚΟΜΜΑΤΑ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΣΘΕ ΣΕ ΑΤΥΧΕΙΣ ΡΑΔΙΟΦΩΝΙΚΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ ΧΑΜΗΛΗΣ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΟΤΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΙΕΣΤΕ ΥΠΟΥΡΓΟΥΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΤΣΙΡΑΚΙΑ ΤΟΥΣ.
ΚΑΛΕΣΤΕ ΜΑΣ ΕΔΩ.
ΑΝΤΙ ΨΗΦΩΝ ΚΑΙ ΕΚΛΟΓΩΝ
ΒΡΕΙΤΕ ΤΡΟΠΟ, ΜΟΝΟ ΑΥΤΟ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ, ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ!!!!!!!!!!!
ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΘΑΨΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΝΑ, ΝΑ , ΝΑ
ΑΛΛΑ ΕΠΩΝΥΜΩΣ.
ΟΥΤΕ ΕΚΛΟΓΕΣ
ΟΥΤΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ
ΟΥΤΕ ΑΝΑΘΕΜΑΤΑ
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ 250 ΟΟΟ ΕΠΩΝΥΜΑ?
ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΥΣ?
ΤΟΥΣ ΘΙΓΟΜΕΝΟΥΣ?
ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΨΑΞΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ.
10.000 ΑΤΟΜΑ ΑΠΟ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛ. ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΙ ΤΑΞΙΤΖΗΔΕΣ κλπ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ
ΤΟ 1/10 ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥ
ΚΑΛΕΣΤΕ ΤΟ.
ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΚΑΝΤΕ ΤΟ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!
ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΑ ΟΛΑ.
ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΟΥΝ ΤΑΧΥΤΑΤΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΜΑΖΕΨΕΤΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ.
ΜΗΝ ΜΑΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΕ ΑΛΛΟ ΤΟ ΛΟΓΟ.
ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ ΤΟ ΧΟΝΤΡΟ.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.
ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΜΑΣ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑ.
ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΣΤΕΙΤΕ.
Φιαξτε ιστοσελιδα στο Facebook. Εξαπατηθεντες Aspis. Καθε μελος να υπολογιζεται και ως υπογραφη των καταγγελιων και προθεσης συμμετοχης των μελλοντικων δρασεων.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΧΙ ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ.
ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΞΕΡΑΤΕ ΚΑΙ ΜΑΖΕΥΑΤΕ ΧΙΛΙΑΔΕΣ!!!!!!!!!!!
ΒΡΕΙΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ!!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΑΠΑΙΤΕΙΤΕ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΝΑ ΣΑΣ ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ ΣΕ ΑΛΛΟΤΡΙΑ
ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΤΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΕΤΕ ΣΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ.
ΕΚΕΙ ΠΩΣ ΤΟΥΣ ΒΡΗΚΑΤΕ?
ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ?
ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΜΗΠΩΣ?
ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ????
ΑΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΤΙΠΟΤΑ.
ΟΙ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΗΚΑΝ.
ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΗ ΚΑΙ ΠΙΟ ΔΥΣΚΟΛΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΦΟΡΕΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΕΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 2,5 ΧΡΟΝΙΑ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ?
ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΕΤΕ, 250.000 ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΣΩΣΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΙΚΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΘΑ ΗΤΑΝ Η ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΤΕΛΟΥΣ.
ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ...ΑΝΟΗΣΙΕΣ..ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ.
ΕΓΩ ΓΝΩΡΙΖΩ 20 ΑΤΟΜΑ, Ο ΑΛΛΟΣ 10...ΕΣΕΙΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ...
ΚΑΝΤΕ ΤΟ..
ΑΝ ΣΙΩΠΗΣΕΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΓΑΡΓΑΡΑ,
ΘΑ ΘΕΩΡΗΘΕΙΤΕ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ.
Φίλοι μου σήμερα το πρωί στην εκπομπή του Σκάι με την Πόπη Τσαπανίδου, ο δημοσιογράφος Νίκος Εκκωφάντης ανέφερε ότι ορίσθηκε δικάσιμος το έτος 2017 για να συζητηθεί η προσφυγή του εκκαθαριστή για την ανακοπή της εκκαθάρισης από το Δημόσιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΥποστήριξε ότι χάθηκε η ελπίδα να πάρουμε έστω και τα ψίχουλα της εκκαθάρισης.
Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΚΛΕΙΣΕ. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΧΑΘΗΚΑΝ ΟΡΙΣΤΙΚΑ.
βεβαια, λετε τετοια και ανοιγει η ορεξη τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι λετε ρε?
εσεις μην τα παιρνετε.
ο καθε ηλιθιος δημοσιογραφος που θελεινα γεμισει αδειο χωρο λεει ο τι θελει.
υπαρχει νομος.
ας αποζημιωσει λοιπον το εγγυητικο.
απο τον ερχομενο μηνα μεχρι το 2024..οσα εληξαν και οσα ληγουν.στο 70%.
τι λετε πια?
παραμιλατε?
Νίκος Εκκωφάντης ????????
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΑΣ ΚΟΥΦΑΝΕΣ !!!! ΕΚΚΩΦΑΝΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΟΥΦΑΝΕΣ
ΖΗΤΩ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΟΝΟ ΑΥΤΟΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΝΕ
http://epiloges08.blogspot.com/2012/03/blog-post_2513.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΑς ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΘΑ ΜΕΤΡΟΥΝ ΨΗΦΟΔΕΛΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ
ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΑ. ΚΑΙ ΘΑ ΤΡΕΞΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΣΕΤΑΙΡΙΣΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ.
ΓΙΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ.
ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΤΟΣΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΟΣΑ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ
ΚΑΙ ΜΑΖΙ ΟΙ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ.
ΑΠΛΟ ΑΜΕΣΟ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟ.
ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ Γ Ν Η Σ Ι Ο!
ΜΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΣΤΟ ΙΝΤΕΡΝΕΤ
ΟΠΩΣ ΤΟΣΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΟΠΟΥ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΟΡΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΕΣ
ΕΜΠΡΟΣ. ΚΑΝΤΕ ΤΟ.
ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ. Ο ΛΑΟΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟ ΠΟΛΕΜΗΣΕΙ. ΓΙΑΤΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΑΤΙ ΘΕΛΕΙ ΨΗΦΟΥΣ. ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΟΙ.ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ ΑΝ ΟΝΤΩΣ ΔΟΥΝ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΑΥΤΟΝ.
ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.
ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΝ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΕΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ?
ΑΥΤΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΥΘΕΝΤΙΚΗ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΗ.
ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΙΛΑΤΕ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ.
ΚΑΝΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ.
ΠΟΙΟΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΗΣ ΠΟΙΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΠΟΙΟΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ.
Η ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑΡΚΕΤΑ ΑΡΚΕΤΑ ..
Μήπως κάποιος από εμάς τα θύματα που ξέρει να χειρίζεται καλά το διαδίκτυο και τις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης μπορεί να οργανώσει κάτι;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔυστυχώς ο σύλλογος μας, φάνηκε πολύ κατώτερος των προσδοκιών μας.
εγω και πολλοι αλλοι, θα θελαμε να μαθουμε αν εχουν οι συλλογοι πολιτικες και αλλες δεσμευσεις, τετοιες, που δεν τους επιτρεπουν να κανουν σοβαρη και αποτελεσματικη δουλεια.
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι η πολιτικη λυση, που λετε παραπανω και επιδιωκεται απ ολους, δεν κρεμεται πανω απο τα κεφαλια μας και θα της σφυριξουμε να κατεβει.
η πολιτικη βουληση ερχεται μετα απο εξαναγασμο, απο κατακραυγη, απο "απειλη' αν θελετε.
και επειδη μεχρι τωρα, επικινδυνα παιχνιδια παιχτηκαν στις πλατες μας απο πολλους, που ισως μεσα σ αυτους να συγκαταλεγονται και οι συλλογοι,
γιατι αραγε,
δεν κανετε ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ?
εν οψει εκλογων λοιπον και τωρα αμεσα, ηλεκτρονικα εναν τοπο με ενα κειμενο οπου θα καταχωρουνται προσωπικα στοιχεια -ωστε να μην παρεισφρυσουν πονηροι- σε σχεση με τα συμβολαια μας και ενδεχομενως και μελη των οικογενειων μας,
ωστε να χρησιμοποιηθουν για να τους τα ριξουμε κατω απο τις πορτες των "απροσιτων"..(περιεργο) υπουργειων
και να μας μετρησουν.
ΥΠΟΠΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΓΚΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΠΟΙΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΟΝΟ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥΣ ΠΡΟΒΟΛΗ.
ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΩΣ ΑΝΑΞΙΟΙ ΝΑ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΤΟΥΝ ΚΑΤΙ/
ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΠΟΥ ΕΙΣΗΓΟΥΜΑΣΤΕ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ?
ΚΑΙ ΠΡΟΣΟΧΗ!
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΕΝΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΣΑΣ.
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΡΧΙΚΑ ΑΠΟ ΕΠΙΣΗΜΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΕΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΣΗΣ ΠΟΛΛΩΝ.
ΚΟΜΜΑΤΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ.
ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ?
ΟΤΙ ΣΤΙΣ ΜΕΡΕΣ ΜΑΣ ΜΕ 600 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ, ΤΑ 250 ΧΙΛ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΑΔΗΛΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΜΑΥΡΙΣΜΑ ΤΩΝ 'ΑΡΜΟΔΙΩΝ' ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ?
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.
ΓΙΑΤΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ, ΘΑ ΔΙΑΓΡΑΦΕΙΤΕ ΚΙ ΕΣΕΙΣ
ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΑ ΒΡΟΥΜΕ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ.
ΟΙ ΚΑΙΡΟΙ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ.
ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΚΟΛΗΘΟΥΜΕ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΕ ΗΔΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΕΝΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ ΧΑΜΗΛΗΣ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗΣ.
ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΣΤΕ.
ΑΛΛΙΩΣ, ΤΡΕΞΤΕ ΣΤΑ ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΣΑΣ, ΟΛΟΙ, ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΡΑΓΟΥΔΑΤΕ..
ΚΑΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ...ΑΛΛΑ
ΞΕΡΕΤΕ, ΟΙ ΑΛΛΟΙ..ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ!!!!!!
ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΟΤΙ ΑΚΟΜΑ ΕΚΚΡΕΜΟΥΝ ΟΙ ΑΓΩΓΕΣ ΚΑΙ ΜΗΝΥΣΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ ΚΑΙ ΣΑΧΙΝΙΔΗ..
Ο ΚΥΡΙΟΣ ΣΕΛΕΚΟΣ ΤΙ ΛΕΕΙ? ΑΚΟΜΑ? ΓΙΑΤΙ ΞΕΧΑΣΤΗΚΕ?ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΤΑ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΣΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ.
ΑΝΤΕ,ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ 1-2 ΜΕΡΕΣ.
ΜΕΤΑ,ΘΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
ΚΑΙ ΜΗ ΧΑΙΡΕΣΤΕ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΠΕΤΥΧΕΙ.
ΤΩΡΑ ΘΑ ΓΙΝΕΙ.
ΕΣΤΩ ΠΡΟΣΚΥΝΩΝΤΑΣ ΚΑΠΟΙΟ ΜΙΚΡΟ ΚΟΜΜΑ.
ΕΣΤΩ....
ΕΔΩ ΚΑΙ ΔΥΟ ΚΑΙ ΜΙΣΗ ΧΡΟΝΙΑ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙΣ
ΔιαγραφήΑΝΑΜΟΝΙΣΤΗ
http://prasinomilogr.blogspot.com/2012/03/ank.html#more
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι αυτοί συνεχίζουν τη δουλειά τους.
και εμείς με τον μουντζούρη στο χέρι.
και οι δικηγόροι με 10.000 αγωγές προσδοκία.
και οι εκάστοτε Οικονόμου να σκυλεύουν πτώματα.
ποιος φταίει?
Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΜΑΣ, ΑΥΤΟ ΦΤΑΙΕΙ!
ας συνεχίσουμε λοιπόν, με επιδείξεις "επαφών" και τρίχες.
οι "επαφές" έγιναν αυτοσκοπός.
όταν σε λίγο αναβιώσουν τα "πόθεν έσχες", θα συνειδητοποιήσετε ότι θα ζητήσουν χρήματα πίσω.
το σωματείο έχει να απευθυνθεί στους ασφαλισμένους μήνες. δεν λαμβάνονται υπόψη βεβαια οι κατάρες και οι διαφημίσεις..
χρόνια μην πούμε.
ο σύλλογος των ασφαλιστών συνεχίζει τα ίδια. εμμονικά στους καφέδες και τα τσάγια.
η μόνη επαφή με τους ίδιους τους ασφαλισμένους, τα δικηγορικά γραφεία και οι αγωγές.
άντε, σωτήρες, συνεχίστε.
ΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΛΥ ΕΜΙΣΗΣΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΣΥΓΝΩΜΜΗ ΛΑΘΟΣ ΕΚΑΝ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟΝ ΜΑΛΑΚΑ ΠΟΛΥ ΕΜΙΣΗΣΑΝ
ΤΗΝ
ΑΤΕΛΕΙΩΤΗ
Μ Α Λ Α ΚΙ Α ΚΑΝΕΙΣ
O δικηγόρος μου, μου λέει ότι τώρα πια η μόνη ελπίδα που μας έχει απομείνει ύστερα από τις τελευταίες αρνητικές εξελίξεις είναι να πιέσουμε αυτούς που βρίσκονταν δίπλα από τον Ψωμιάδη δηλαδή την γυναίκα του,την κόρη του και τους ασφαλιστές του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι αυτοί γνωρίζουν πολλά,αλλά μέχρι τώρα τον προστατεύουν.
Οταν θα πιεστούν με αγωγές και μηνύσεις,τότε θα αρχίσουν τα πεινασμένα σκυλιά να τρώνε το αφεντικό τους.
ε και? θα αποζημιωσουν 600 εκατομμυρια της ασπις προνοια?
ΑπάντησηΔιαγραφήεμενα ο δικηγορος μου λεει οτι μας πουλησαν οι συλλογοι.
και δεν θελω να τον πιστεψω.
οι δικηγοροι σας,σας ειπαν,ποτε θα γινουν οι δικες?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτσι όπως εξελίχθηκαν τα πράγματα, θα καταφέρει να πάρει πίσω ένα μικρό μέρος των χρημάτων του, μόνο όποιος φωνάξει περισσότερο και κινηθεί γρηγορότερα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟσον αφορά την ημερομηνία των δικών,όποιος κινήθηκε έγκαιρα κατά των ασφαλιστών του, ξέρει ότι προσεχώς θα αρχίσουν οι πρώτες συζητήσεις.
Αυτές που αργούν είναι οι αγωγές στα διοικητικά δικαστήρια κατά του Δημοσίου.
Ομως απο την ημέρα κατάθεσης της αγωγής τρέχουν ιδιαίτερα υψηλά επιτόκια.
εσυ ειδικα είσαι για να σε κλαιν οι ρέγγες
Διαγραφήμηπως είσαι δακτυλος δικηγόρων
η είσαι ο ίδιος δικηγόρος
όπως αυτοί που κάνανε αγωγή στην εταιρεία πο είναι σε εκκαθάριση και που ο νόμος ορίζει ότι σε εταιρία που βρίσκεται σεεκκαθάριση δεν δικαιούσε να κάνεις αγωγ΄ξη
η μήπως πιστεύεις ότι ολι αγωγές κατά ασφαλιστών έχουν αίσιο τέλος
ρώτα να μάθεις
αλλα ξέχασα εσύ είσαι κρυφολαμόγιο δι κηγόρος
και ΞΕΡΕΙΣΣΣΣΣΣ
εσυ ειδικα είσαι για να σε κλαιν οι ρέγγες
Διαγραφήμηπως είσαι δακτυλος δικηγόρων
η είσαι ο ίδιος δικηγόρος
όπως αυτοί που κάνανε αγωγή στην εταιρεία πο είναι σε εκκαθάριση και που ο νόμος ορίζει ότι σε εταιρία που βρίσκεται σεεκκαθάριση δεν δικαιούσε να κάνεις αγωγ΄ξη
η μήπως πιστεύεις ότι ολι αγωγές κατά ασφαλιστών έχουν αίσιο τέλος
ρώτα να μάθεις
αλλα ξέχασα εσύ είσαι κρυφολαμόγιο δι κηγόρος
και ΞΕΡΕΙΣΣΣΣΣΣ
στον βενιζέλο με 200000 υπογραφες !
ΑπάντησηΔιαγραφήξεκινηστε να συγκεντρωνετε τις υπογραφες.πιο απλο πραγμα δεν υπαρχει.
ο καθενας τους φιλους και τους γνωστους του.
ο συλλογος να συνταξει ενα κειμενο και να τους το τριψουμε στα μουτρα.
να μαθουν οτι δεν θα ειμαστε στις εκλογες τα ευκολα θυματα τους.
αυτο δεν περιμεναμε 2,5 χρονια;
να μην το καψουμε.
ΑΚΟΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ; Ή ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΥΙΟΘΕΤΗΣΕΤΕ ΕΔΩ?
ΑΝΤΕ,, ΠΑΡΤΕ ΑΔΕΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΧΩΡΗΣΤΕ.
ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!
ΑΡΧΙΚΗΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑENGLISHΗ καθημερινή ασφαλιστική σας ενημέρωσηΣκάνδαλο Aspis. Πιστεύατε ότι ο Βενιζέλος θα έδειχνε ευαισθησία για τους Ανασφάλιστους που δημιούργησε;
ΑπάντησηΔιαγραφή09 Μαρτίου, 2012Σχολιάστε
Η προκλητικότητα των Πολιτικών μας δεν έχει όρια! Ας όψεται που είχε ο εκκαθαριστής την εύνοια του νόμου να μη δίνει ούτε ένα ευρώ σε κ α ν έ ν α ν δικαιούχο των χ ρ η μ ά τ ω ν του, Ασφαλισμένο – Επενδυτή ή Εργαζόμενο, παρά το αποκλειστικό δικαίωμα να ξοδεύει ό,τι εκείνος κρίνει ότι πρέπει να ξοδέψει για να ολοκληρώσει την ε κ κ α θ ά ρ ι σ η, χωρίς να λογοδοτεί σε κανέναν απολύτως δικαιούχο… παρά μόνο στα αφεντικά του που έγραψαν και ψήφισαν τους σχετικούς νόμους, για να οικειοποιούνται τα χρήματα των Πολιτών κατά βούληση… Και έρχεται η ανεκδιήγητη Πολιτεία και αρνείται να παραχωρήσει τα δικαιώματά της, υπέρ των δικαιούχων, έστω, θεωρητικά, όπως έκανε και στο παρελθόν σε άλλες εκκαθαρίσεις. Δεδομένου ότι τα χρήματα αυτά είναι ψίχουλα για την παμφάγα πολιτεία, είναι δεν είναι 100 εκατ., αλλά είναι πολύ ουσιαστικά για τους Ασφαλισμένους, τους Επενδυτές και τους Εργαζομένους, η πράξη της πολιτείας, για άλλη μια φορά δείχνει την εγκληματική αναισθησία της για τους Έλληνες Πολίτες… Ένας δύστυχος ασφαλισμένος στην πρώην Northstern Colonia, την οποία αγόρασε η CV, ζει στη Νότιο Αφρική έχει ένα συμβόλαιο που αγόρασε από τη Citibank, η αξία του οποίου είναι τώρα γύρω στα €5.000. Αρρώστησε ο Άνθρωπος, έχασε τη δουλειά του, δεν έχει χρήματα και θέλει να έρθει στην Ελλάδα να ζήσει το υπόλοιπο της ζωής του. Βασίζεται σε αυτά τα ψίχουλα και ζητάει απεγνωσμένα τα χρήματά του, αλλά δυστυχώς δεν έχει κανένα δικαίωμα σε αυτά, σύμφωνα με το νόμο περί εκκαθάρισης επιχειρήσεων. Ένα άλλο ζευγάρι είχε 700.000 ευρώ οικονομίες από τα 30 χρόνια της εργασίας τους στη Γερμανία, τα έχασε για πάντα και τα τελευταία δύο χρόνια έχασε και τον ύπνο του! Δεν μπορούν να κοιμηθούν ούτε με χάπια για την αδικία που τους βρήκε από την ίδια τους τη χώρα, από τους ίδιους τους Πολιτικούς Ηγέτες της! Αφήνουμε τις χιλιάδες τους καρκινοπαθείς που βρέθηκαν χωρίς περίθαλψη… Είναι αδύνατον αυτά τα γομάρια να γλιτώσουν από τις κατάρες τόσων εκατοντάδων χιλιάδων Ελλήνων που τους καταριούνται μέρα νύχτα…
Μόνο τα έξοδα της εκκαθάρισης μπορούν να εκταμιευτούν τοις μετρητοίς από τους εκκαθαριστές, χωρίς επαναλαμβάνουμε κανέναν έλεγχο! Όχι πως φταίνε οι εκκαθαριστές, πέρα από το γεγονός ότι είναι όλοι ημέτεροι! Φταίνε κατά αποκλειστικότητα οι Ηγεσίες των Κομμάτων Εξουσίας που δημιούργησαν αυτή την τερατώδη Κοινοβουλευτική Δικτατορία που στην κυριολεξία έπινε και συνεχίζει μέχρι και σήμερα να πίνει το αίμα των Πολιτών!
Ίχνος αίματος να είχαν στις φλέβες τους, έπρεπε να παραιτηθούν ομαδικά και να βλέπαμε και μερικές αυτοκτονίες… πέρα από τις γραπτές συγγνώμες που όφειλαν να ζητάνε από τα εκατομμύρια των Ελλήνων που οδήγησαν στη δυστυχία και στην εξαθλίωση…
Ας μη σχολιάσουμε τις προετοιμασίες τους να ξανακυβερνήσουν… γιατί θα βγάλουμε… σπυριά!
ΕΓΛΗΜΑΤΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ!ΜΑΖΕΨΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΡΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήποσο βλαμεννοι και καθυστερημενοι ειστε
Διαγραφήδηλ.
οι υπογραφες λοιπουν
δηλ
πρεπει να υπογραψεις για να καταλάβει ο βενιζελος το προβλημα
η δεν το ξερει όταν
στεν στενοτατο ιοκογενειακο προσω[πο εχει χάσει πολλα από την ασπισ
μα τοσο βληματα που είστε
καλα σας εκαναν οι ασφαλιστες
ΣΥΝΤΑΞΤΕ ΕΝΑ ΚΕΙΜΕΝΟ,ΟΠΟΙΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΔΥΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ.
ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΘΕΙΤΕ.
ΕΙΝΑΙ Η ΜΟΝΗ ΕΛΠΙΔΑ ΚΑΙ ΑΥΞΗΜΕΝΗΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑΣ.
ΜΗΝ ΚΩΦΕΥΕΤΕ ΑΛΛΟ.
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ.
ΚΑΠΟΤΕ ΜΑΣ ΠΑΡΑΚΙΝΟΥΣΑΤΕ ΝΑ ΣΧΟΛΙΑΣΟΥΜΕ ΤΟ Φ. ΜΠΟΥΚ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΕΤΕ ΤΩΡΑ?
ΕΙΝΑΙ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ.
ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΑ.
ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ,ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ.
ΑΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΝ, ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΜΕΙΩΣΕΙΣ ΜΙΣΘΩΝ,ΣΥΝΤΑΞΕΩΝ,ΑΥΞΗΣΕΙΣ ΦΟΡΩΝ, ΑΝΕΡΓΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΣΕ ΜΑΣ, ΑΦΑΙΡΕΣΗ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΑΡΕΜΠΟΔΙΣΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ ΤΩΝ ΝΟΜΩΝ.
ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΠΑΠΑΔΗΜΟΥ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΟΥ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΑΝΕΡΓΟΙ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕΤΕΣ ΦΟΡΩΝ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΩΝ, ΤΟΥΣ ΑΡΠΑΖΟΥΝ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ.
ΝΑ ΜΑΣ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ.
ΑΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΦΑΡΜΟΣΕΤΕ.
ΜΗΝ ΟΛΙΓΩΡΕΙΤΕ.
ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΤΕ ΣΕ ΕΠΑΦΗ ΜΕ ΤΟ ΚΟΜΜΑ ΚΑΜΜΕΝΟΥ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΑ ΔΟΥΜΕ Ο κ. ΣΑΜΑΡΑΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΤΑΊΚΟΥΡΗΔΕΣ, ΑΝ ΠΤΟΗΘΟΥΝ.
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ (ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ ΜΗ ΣΚΟΤΩΝΕΣΤΕ) ΜΕ ΤΟΝ κ. ΚΟΥΊΚ, ΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕ ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΩΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ.
ΚΑΙ ΑΣ ΓΙΝΕΙΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΥΠΟΓΡΑΦΩΝ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ ΤΟΥ, ΑΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΠΛΟ ΠΡΑΓΜΑ.
ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ..ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕΙΤΕ ΑΛΛΟ.
ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΤΕ ΟΤΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΤΟ ΛΕΤΕ ΜΟΝΟ.
H σύζυγος του Πάνου Καμμένου είναι η γνωστή δικηγόρος κ.Τζούλη που έχει αναλάβει υποθέσεις θυμάτων της Ασπίδος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓνωρίζει το πρόβλημα μας πολύ καλά.
Ο σύλλογος πρέπει να πιέσει προς κάθε κατεύθυνση.
βρε παιδια,εμεις θα το ξεκινησουμε παλι ,γιατι εμεις που φωναζουμε, προφανως, εχουμε και μεγαλο προβλημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήγια να μην παρεξηγουμαστε, το κομμα του καμμενου, αναφερθηκε προφανως, απο καποιον φιλο, ως διεξοδος και αντιποδας της ΝΔ, και επειδη ο ανθρωπος φαινεται εντιμος και ειλικρινης.
αλλα, ο συλλογος πρεπει ,εκτος απο τις αγωγεςε, να μεριμνησεικαι με αλλους τροπους.
και αυτος ειναι δοκιμος τη στιγμη αυτη.
οι αγωγες, αμφιβολες, και πηραν το δρομο τους.
σπιτια εκλεισαν, οικογενειες στερουνται τα στοιχειωδη, ανθρωποι εκλεισαν επιχειρησεις,εμειναν ανεργοι, ηλικιωμενοι χωρις τη συνταξη τους, νεοι χωρις στηριξη των αποταμιευσεων των γονιων τους γι αυτους.
δεν μας ακουν οι συλλογοι?
ας συμπραξουν επιτελους.για πρωτη φορα. δεν θα παρακαλουμε οργανα που υποτιθεται οτι εμεις εκλεξαμε, να ενεργουν οπως τους λαλησει.
οι ασφαλιστες το μονο που επιδεικνυουν συνεχεια και εμμονικα ειναι το ποιος καιμε ποιον συναντηθηκε. αποτελεσμα μηδεν!
και εξακολουθουν παλι τα ιδια.
το σωματειο σιδερη, γιατι μονο την ιδια ακουμε, μια φορα το χρονο, μιλαει για το μαρκουλακο και το δικαστηριο ψωμιαδη και καπου καπου φωναζει,,,και αποτελεσμα μηδεν.
τι αξιζει αραγε να μας λεει για εκλογες...και..θα σας δειξουμε και θα σας μαυρισουμε..
αν πραγματικα θελουν να μας λαβουν υποψη
ΑΣ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ. ΑΣ ΜΑΖΕΨΟΥΝ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΒΟΗΤΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΟΛΩΝ. ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ. ΣΤΟΜΑ ΜΕ ΣΤΟΜΑ.ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΓΝΩΣΤΗ Η ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΚΑΙ ΘΑ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ.
η λυση καμμενου ειναι επισης σημαντικη . γιατι εμεις ζητουμε/απαιτουμε την εφαρμογη των νομων και οχι ρουσφετια και προνομιακη μεταχειριση.
ο καθε γελοιος πολιτικος που δεσμευει τα αποθεματικα και ο καθε πολιτικαντης που το παιζει κουφος, να αναγκασθει να ξαναδιαβασει το ποιηματακι.
ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΑΝ ΔΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΡΙΘΜΟΥΣ.
ΜΑΣ ΑΚΟΥΤΕ+?????????????????????????????????????/
ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΑΛΛΗΛΗ ΕΠΟΧΗ,ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ,ΤΩΡΑ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ!!!!!!
ΜΕΘΑΥΡΙΟ, ΘΑ ΚΛΑΨΟΥΡΙΖΟΥΜΕ...ΚΑΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
ΤΩΡΑ ΘΑ ΠΑΛΕΨΟΥΜΕ!!!
ΦΤΑΝΕΙ,ΜΗ ΤΟ ΘΑΒΟΥΜΕ ΑΛΛΟ!!!
ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΚΟΜΜΑΤΑ,ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΓΙΝΟΥΜΕ ΤΣΙΜΠΟΥΡΙΑ!!
ΜΑΣ ΤΟ ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!!
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΟΥΣ,ΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΚΑΤΙ...ΣΤΑ ΚΡΥΦΑ!!
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΔΩ 30 ΜΗΝΕΣ...
ΒΑΡΑΤΕ ΤΟΥΣ!!!!!!!!
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΟΥ ΚΑΜΜΕΝΟΥ ΑΝ ΠΑΡΕΙ ΕΠΙΠΛΕΟΝ 100ΧΙΛ.ΨΗΦΟΥΣ. ΓΙΑΤΙ, ΚΑΚΑ ΤΑ ΨΕΜΑΤΑ, ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ, ΣΙΓΑ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΖΑΜΕ ΤΟΥΣ ΔΗΜΙΟΥΣ ΤΩΝ ΔΥΟ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΕΞΟΥΣΙΑΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΛΑΚΑ ΕΧΕΙ.
ΕΙΣΤΕ ΜΑΓΚΕΣ ΝΑ ΤΟ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΤΕ?
Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ, ΕΙΠΑΜΕ, ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΚΡΥΟ.
ΑΝΤΕ..ΝΑΣ ΣΑΣ ΔΟΥΜΕ.
ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΤΕ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ.
ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΣΗΜΑΙΝΕΙ, ΟΤΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΣΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΕΛΕΤΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΜΕ.
ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΨΗΦΙΖΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ
ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙΣ
ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΤΟΥ ΜΕΛΛΟΝΤΟΣ ΜΑΣ
ΜΑΘΕ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΕΙΣ
ΤΗΛ.2115555600
ΕΙΜΑΙ ΚΟΜΜΑΤΙΚΟ ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΘΗΝΩΝ
ΟΤΑΝ ΕΙΔΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ
ΜΟΥ ΑΝΕΒΗΚΕ ΤΙ ΑΙΜΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΙ
ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΔΕΝ ΘΑ ΠΑΩ
ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥς
ΠΑΡΩ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΤΟΥς
ΣΚΥΛΟΒΡΙΣΩ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ
ΖΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΝΕΧΕΙΑ
ΚΑΙ Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΜΕ
BMW 745i ΤΩΝ 130.000€
ΟΛΟΙ ΟΙ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΑΛΛΑΞΑΝ ΣΤΑ 1400 ΚΑΙ 1800ΚΥΒΙΚΑ
ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΑΠΑΣΤΡΑΠΟΥΣΑ ΜΠΕ ΜΒΕ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥ ΘΩΡΑΚΙΣΜΕΝΟΥ ΜΟΝΤΕΛΟΥ
αλητες! αρπαξαν και τα αποθεματικα οι καφροι.
ΑπάντησηΔιαγραφήστα.....τους..οι αποταμιευσεις μας.
αλητες!
οργανωθειτε, εμπρος. αν θελουμε να περισωσουμε κατι, μονοι μας θα το κανουμε.
μαζευουμε υπογραφες.
τι σκατα..αυτοι μπορουν και εμεις οχι?
πού ειστε ρε συλλογοι?
ακομα?
εσεις, που μας στελνετε τα μηνυματα για νεες εισφορες και για ενισχυση.
πραγματικα, δεν ακουτε?
ΜΑΖΕΨΤΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.
ΑΠΑΝΤΗΣΤΕ. ΤΟ ΖΗΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΤΟΣΟΙ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ?
ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΜΑΣ ΛΕΓΑΤΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ ΠΑΠΙΑ ΚΑΝΕΤΕ.
ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ. 250.000 ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ, ΜΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ .
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΕΣΤΕ?
αστεια ειναι ολα:
ΑπάντησηΔιαγραφήμας κοτσαρατε εδω τη διαμαρτυρια για τον οικονομου και τον σταίκουρα, μια φωτογραφια να καμαρωνουμε το βενιζελο και αυτον,
ο αλλος συλλογος τη φατσα του δημοσιογραφου ψαλτη,
και βγηκατε απο την υποχρεωση.
14 μερες μεινανε ως προθεσμια για την αναδοχη. και το αποθεματικο δεσμευμενο.
και δεν ακουτε τους ανθρωπους που προτεινουν συγκεκριμενα πραγματα.
τελικα, πού παει; εκει που καταλαβαινουμε;
φωνες, διακηρυξεις, συναντησεις και τωρα που ηρθε η ωρα, σφυριζουμε κλεφτικα, ε;
καλα πόσο βλαμμενοι είστε
ΑπάντησηΔιαγραφήαναδοχη
το άλλο με τον Τοτο το ανέκδοτο
το ξέρατε
εδω χανουν οι ομολογιουχοι 53% απο τα
ομολογα του Ελληνικου Δημοσίου
και εσει περιμένετε να πάρετε χρήματα από την ΑΣπίς
ρε καθυστερημένοι ξυπνάτε
μονη λύση
το μαυρισμμα
στις εκλογες
τοσο του Πασοκ
οσο
και τις βουλευτικές
ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΜΕΝΑ. ΕΤΣΙ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΥΚΟΛΑ ΝΑ ΜΑΖΕΨΟΥΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.
ΓΙΑΤΙ Η ΜΙΣΗ ΕΛΛΑΔΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΕΙ.
ΠΩΣ ΘΑ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ ΟΤΙ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΣΤΟΥ ΛΕΦΤΑ;
ΨΗΦΙΖΟΝΤΑΣ ΑΠΛΩΣ;
ΠΟΛΛΟΙ ΒΛΑΜΜΕΝΟΙ ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΜΕ. ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΤΟ 90% ΕΧΕΙ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΕΣ ΑΛΛΕΣ.
ΚΑΙ ΚΕΡΔΗ ΤΑΓΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΟΥΣ ΠΟΥ Τ ΑΡΠΑΖΟΥΝ.
ΔΟΥΛΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΚΙ ΑΥΤΗ ΔΕ ΛΕΩ.
ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
ΔΩΣΑΤΕ ΜΙΑ ΥΠΟΣΧΕΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑΤΕ.
γιασου ρε μεγαλε παππου ξερολα
ΑπάντησηΔιαγραφήαμαεισαιτο10
τοτε κάτσε στα αυγα σου και κλωσσα τα
Τι υπογραφές και πράσινα άλογα η μόνη λύση ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ενός πολιτικόύ σχηματισμού π.χ. "ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΕΣ ΑΣΠΙΣ" έτσι για να ξέρουνε με ποιύς έχουν να κάνουν..... και τότε να δείς πώς οι κώλοι θα σφίξουν γιατί με 200.000 ψήφους είσαι 3ο κόμμα............
ΑπάντησηΔιαγραφήkai poios tha einai o argigos
ΑπάντησηΔιαγραφήi maniokathliptiki
i oi blammenoi poy grafoyn edo
AN KRINOYME APO SENA,APOKLEIETAI
ΔιαγραφήNA EINAI PIO BLAMMENOI
POY TO PAIZEIS MAGKAS
PISO APO THN ANONYMIA SOY
PALIOKOYRADA
Οι ασφαλιστές απευθύνθηκαν στον Σταικούρα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνας άντρας με μεγάλα καρύδια δεν υπάρχει, να ρίξει μια σφαλιάρα σε αυτό το ανθρωποειδές που είχε το θράσος να εμφανιστεί στην πρώτη μας συνάντηση στη Μ.Βρετανια και να μας εμπαίζει;
Ισχύει η υπόσχεση του Βενιζέλου στον Ζορμπά ότι το Επικουρικό θα ενταχθεί στο ΤΧΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφή19 Μαρτίου, 2012Σχολιάστε
Ο Ελευθέριος Βενιζέλος και νέος αρχηγός του ΠΑΣΟΚ είχε υποσχεθεί στον πρόεδρο του Επικουρικού Δ. Ζορμπά, ότι το Επικουρικό θα ενταχθεί στο Ταμείο Χρηματοπιστωτικής Σταθερότητας που ίδρυσε η ΕΕ, ώστε να καλύψει τα τεράστια ελλείμματά του. Έχουμε τίποτα το νεότερο επ’ αυτού; Απλά ρωτάμε… το θέμα της πληρωμής των αποζημιώσεων των Ηθικών Βλαβών στους δικηγόρους και όχι στα θύματα των τροχαίων, επίσης, πού βρίσκετε; Η τελευταία ενέργεια που θυμόμαστε ήταν ότι ο Υπουργός Ε. Βενιζέλος σταμάτησε το νομοσχέδιο όταν βρισκόταν στη Βουλή, γιατί ο δικηγορικός σύλλογος προέβαλε τις αντιρρήσεις του.
ΚΑΙ ΓΙΑΤΙ ΟΧΙ ΚΑΙ ΟΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΜΑΣ?
ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΙ "ΕΙΔΙΚΟΙ" ΣΑΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΟΥΝ?
ΕΞΑΛΛΟΥ ΤΑ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΠΡΟΕΡΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ..
ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΕΙΕ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΕΙΣΤΕ.
ΤΩΡΑ, ΓΙΑΤΙ ΑΥΡΙΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
κατι που δεν έχετε κατακαβει ολοι οι βλαμμενοι
ΑπάντησηΔιαγραφήσυμπεριλαμβανομενων και των
πανηλιθιων συλλόγων
το πουλι πέταξε με την ψηφιση του 3867 στις 3 8 2010
εστειλε το θεμα στην ολοκληηρωση της εκκαθαρισης
δηλ το 2045
μαζι με τους ομολογιουχους του Ελ.Δημοσίου
πως θελετε να παρουμε λεφτα απο νιθα ιδιωτικη εταιρεία
όταν το ιδιο το Δημόσιο
κοβει στο 53% τα ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΟΜΟΛΟΓΑ !!!!!!
και το υπολοιπ 47 θα το παρουν σε δοσεις εως το 2045
ΕΓΩ Ο ΜΑΛΑΚΑΣ ΕΙΧΑ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛ.ΔΗΜΟΣΙΟΥ
ΚΑΙ ΞΕΡΩ
ΤΩΡΑ ΣΚΑΩ ΚΑΙ ΤΡΩΩ ΣΚΑΤΑ
ΟΠΩς ΟΛΟΙ ΜΑς
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤτΕ: Ανακλήθηκαν οι άδειες των συνεταιριστικών τραπεζών Αχαϊκή, Λαμίας, Λέσβου-Λήμνου
Η Τράπεζα της Ελλάδος έκρινε αναγκαία την υπαγωγή των συνεταιριστικών τραπεζών Αχαϊκή Συν.Π.Ε., Λαμίας Συν.Π.Ε., Λέσβου-Λήμνου Συν.Π.Ε. στα μέτρα εξυγίανσης που προβλέπει ο ν. 3601/2007, όπως τροποποιήθηκε από τον νόμο 4021/2011, αφού παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές της για την αντιμετώπιση των αδυναμιών των εν λόγω τραπεζών, δεν κατέστη δυνατή η λήψη μέτρων που θα αποκαθιστούσαν τη βιωσιμότητά τους
"Η" Online 19/3 09:52 Share
περισσότερα »Η Τράπεζα της Ελλάδος έκρινε αναγκαία την υπαγωγή των συνεταιριστικών τραπεζών Αχαϊκή Συν.Π.Ε., Λαμίας Συν.Π.Ε., Λέσβου-Λήμνου Συν.Π.Ε. στα μέτρα εξυγίανσης που προβλέπει ο ν. 3601/2007, όπως τροποποιήθηκε από τον νόμο 4021/2011, αφού παρά τις επανειλημμένες προσπάθειές της για την αντιμετώπιση των αδυναμιών των εν λόγω τραπεζών, δεν κατέστη δυνατή η λήψη μέτρων που θα αποκαθιστούσαν τη βιωσιμότητά τους.
Οι άδειες των τριών συνεταιριστικών τραπεζών ανακλήθηκαν και οι τράπεζες αυτές τίθενται σε ειδική εκκαθάριση. Εκκαθαριστές ορίστηκαν οι κ.κ. Ιωάννης Γιαννίκος, Δημήτριος Πετράκογλου και Μιχαήλ Ανδριώτης, αντίστοιχα.
Σύμφωνα με το άρθρο 63Δ του ν. 3601/2007 θα διενεργηθεί άμεσα η προβλεπόμενη σε αυτό διαδικασία για την εύρεση αναδόχου των καταθέσεων και τη μεταφορά τους σε άλλη τράπεζα. Ήδη έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον εμπορικές τράπεζες με παρουσία στις συγκεκριμένες γεωγραφικές περιοχές. Το αποτέλεσμα της διαδικασίας αυτής θα ανακοινωθεί με νεότερο δελτίο Tύπου της Τράπεζας της Ελλάδος.
Η κ. Σιδέρη μίλησε με το Σταικούρα και αν τον είχε μπροστά της θα τον έδερνε πραγματικά. Το άτομο είναι αλλού και δεν είχε καμία πρόθεση ούτε καν να ασχοληθηθεί με το θέμα. Είναι αδιόρθωτος. Ας μην ανησυχεί και τα είπαμε με το Σαμαρά γι' αυτό το άχρηστο πράγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπίσης η πρόεδρος μίλησε με τον Βασίλη Λεβέντη και του έστειλε επιστολή. Δεσμεύτηκε ο κ. Λεβέντης στη χθεσινή εκπομπή ότι θα βοηθήσει.
Συνεχίζουμε τον αγώνα με επαφές με όλα τα κόμματα παλιά και νέα.
ΣΙΔΕΡΗ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΠΟΥ ΜΙΛΑΣ ΤΑ ΚΑΝΕΙΣ
ΣΑ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΣΟΥ
ΓΙΑΥΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΤΗΝ ΑΚΡΗ
ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΝΟΗΜΟΝΕΣ
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ
Αλήθεια γιατί αυτή η εμμονή της Προεδράρας
ΑπάντησηΔιαγραφήγια συγκεκριμένους βουλευτές?
Τις προσωπικές της αντιπάθειες οδηγούν σε χειροτέρευση της όποιας διεκδικητικής θέσης μας.
Εχετε καταλάβει πως η γυναίκα έχει εμπλέξει όλους εσάς στον ... δικό της κόσμο?!
http://www.euro2day.gr/chameleon/139/articles/685908/ChameleonArticle.aspx
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιαβαστε το link για να μαθετε τι μας περιμενει.
πέρ ενός ρεαλιστικού τρόπου αποζημίωσης η ΝΔ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνάντηση Σαμαρά με ιδιώτες ομολογιούχους
Web Only
19/03/2012 13:37
Από την πρώτη στιγμή, η ΝΔ υποστήριξε ότι τα φυσικά πρόσωπα θα πρέπει να εξαιρεθούν από το «κούρεμα» των ομολόγων και πλέον το ζητούμενο είναι να βρεθεί ρεαλιστικός τρόπος αναπλήρωσης των απωλειών τους, τόνισαν σε κοινή τους δήλωση μετά τη συνάντηση του Αντώνη Σαμαρά με εκπροσώπους των ιδιωτών ομολογιούχων, οι αρμόδιοι τομεάρχες του κόμματος.
Συγκεκριμένα στη δήλωσή τους οι κ.κ. Σταϊκούρας, Βρούτσης και Μηταράκης, υπενθύμισαν ότι Νέα Δημοκρατία από την πρώτη στιγμή, εντός και εκτός Βουλής, υποστήριξε την άποψη ότι τα φυσικά πρόσωπα θα πρέπει να εξαιρεθούν από το κούρεμα των ομολόγων. Και αυτό γιατί τα φυσικά πρόσωπα έκαναν, ουσιαστικά, μια αποταμίευση των κόπων τους, στηρίζοντας, ταυτόχρονα, την Πατρίδα».
«Δυστυχώς, δεν εξαιρέθηκαν» και, όπως επισημαίνουν, «το ζητούμενο, σήμερα, είναι να βρεθεί ρεαλιστικός τρόπος αναπλήρωσης των απωλειών τους. Γιατί η προστασία τους θα δημιουργήσει ασφάλεια για ανάλογες επενδύσεις στο μέλλον και θα συντελέσει, από την πλευρά της, στην προσπάθεια για Επανεκκίνηση της Οικονομίας». «Αυτή θα είναι κρίσιμη προτεραιότητά μας», καταλήγουν οι αναπληρωτές τομεάρχες Οικονομίας της Νέας Δημοκρατίας.
Ειμαστε τοσοι, οσοι χθες αναγορευσαν το βενιζελο σε θριαμβευτη και κομπαζει.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛετε, μερες που ειναι να μην υπαρχει τροπος να τους κανουμε να μας κυνηγουν αυτοι?
Ειμαστε θεωρητικως η πιο δυνατη ομαδα ψηφοφορων που με ενα ξεκινημα υλοποιησης της αποζημιωσης, θα τους βγαλουμε στην εξουσια.
Μηπως, λοιπον, αντι να επισκεπτεσθε φαιδρα προσωπα στο συνολο τους, που το παιζουν κομματα και εξουσια,
μηπως, να βρεθουμε τωρα απο πανω?
Ετοιμαστε αυτην τη ρημαδα τη διακηρυξη και βγαλτε την στο διαδικτυο ή σε κεντρικα σημεια να μπορει καποιος να την προμηθευτει και να την ταχυδρομησει ή καπως.
Εκει κολλησαμε?
Ποιος σταικουρας,λεβεντης,σαμαρας κλπ//
Εμεις εχουμε τη δυναμη.
Απλες κινησεις θελει.
Αυτοι οι δικηγοροι σας τι κανουν?
Ας βοηθησουν ,γιατι οι αγωγες τους θα πανε στα αζητητα και τοξερουν καλα.
Ασπίς: Κερατιάτικα με τη… βούλα του δημοσίου!
ΑπάντησηΔιαγραφήΜπορεί η κυβέρνηση ή έστω κάποιος άλλος αρμόδιος φορέας να μας εξηγήσει τι θα γίνει με τους ασφαλισμένους του ομίλου Ασπίς;
Θυμίζουμε πως το καλοκαίρι του 2009 ψηφίστηκε νόμος (φωτογραφικός;) ώστε οι κάτοχοι ασφαλιστικών συμβολαίων του κλάδου ζωής να καλύπτονται από το ελληνικό δημόσιο σε περίπτωση ανάκλησης των αδειών τους.
Και από τον Σεπτέμβριο του 2009 -μετά δηλαδή από 2,5 χρόνια-, όταν ανακλήθηκε η άδεια των Ασπίς Πρόνοια και Commercial Value (του ομίλου Ασπίς), δεν έχει γίνει τίποτε…
Υποτίθεται πως θα προχωρούσε η εκκαθάριση των περιουσιακών στοιχείων του ομίλου. Μιλάμε κυρίως για ακίνητα αξίας γύρω στα 130 εκατ. ευρώ, όταν η συνολική τρύπα ανέρχεται στα 800 εκατ. ευρώ.
Όμως, μετά από δικαστική απόφαση (πάντοτε ο Παυλάρας ήταν… καλοπληρωτής), το ελληνικό δημόσιο έχει μπλοκάρει το 50% των περιουσιακών στοιχείων του ασφαλιστικού ομίλου, άρα δεν μπορεί να προχωρήσει η εκκαθάριση!
Αλλά και αν προχωρούσε η διαδικασία της εκκαθάρισης χωρίς το μπλοκάρισμα του Δημοσίου, πόσο εύκολο θα ήταν -και πόσο χρόνο θα απαιτούσε- να πουληθούν τα ακίνητα της Ασπίς, ή ακόμη και κάποιων άλλων περιουσιακών της στοιχείων;
Ξέρετε τι φαντάζονται πως κρύβεται από πίσω κάποιοι «πονηροί» παράγοντες της αγοράς;
Πως το κράτος θα καθυστερήσει ακόμη για κάμποσο χρόνο την υπόθεση (ελληνικές καλένδες, που λένε…).
Πόσο; Μέχρις ότου το Εγγυητικό Κεφάλαιο καταφέρει να μαζέψει μπόλικα λεφτά από την παρακράτηση των συμβολαίων ζωής, η οποία ξεκίνησε από την 1η Ιανουαρίου του 2011.
Τι επιτυγχάνεται με αυτό το σχέδιο;
Πρώτον, οι ασφαλισμένοι θα πάρουν τελικά μετά από κάμποσα χρόνια κάποιο ποσό. Για την ουσία του νόμου που ψηφίστηκε το 2009 ούτε λόγος…
Δεύτερον, στο κράτος θα μείνει το 50% της περιουσίας της Ασπίς (γύρω στα 60 εκατ. ευρώ, καλοδεχούμενα, σε μια περίοδο άδειων ταμείων…), χωρίς να καταβάλει ούτε 1 ευρώ, ως εκ του νόμου όφειλε για να καλύψει τα συμβόλαια των ασφαλισμένων.
Και τρίτον, τη νύφη -ή το μάρμαρο, αν θέλετε- τελικά θα την πληρώσουν οι ασφαλισμένοι του κλάδου από την 1η Ιανουαρίου και μετά, οι οποίοι δεν έφταιγαν σε τίποτε!
Κερατιάτικα, δηλαδή, με τη βούλα του νόμου και του Δημοσίου…
ME THN OΡΚΩΜΟΣΙΑ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΡΘΟΥΜΕ ΣΕ ΑΜΕΣΗ ΕΠΑΦΗ . ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΤΟΣΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΟΝΤΑΙ,ΝΟΜΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΑΤΗΓΟΥΝΤΑΙ,ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΝΑ ΧΑΝΟΝΤΑΙ, ΚΑΙ ΥΠΟΠΤΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΚΑΠΟΙΩΝ ΕΓΚΑΘΕΤΩΝ ΝΑ ΔΙΑΛΥΟΥΝ ΤΗΝ ΕΝΝΟΜΗ ΤΑΞΗ.
ΔιαγραφήΜΟΝΑΔΙΚΗ ΛΥΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΙΕΣΗ.Η ΟΠΟΙΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΕΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΦΙΚΤΟ. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, Η ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΝΟΠΩΛΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΗ ΕΙΔΙΚΟΥΣ.
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΙΣΘΕΙ ΕΙΔΙΚΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΑ ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΜΑΣ.
ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΕΞΑΓΓΕΛΙΕΣ.
ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΟΜΩΣ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΣΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥΣ.
ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΑΥΤΟΥ.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΛΗΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ ΤΟΥ ΠΛΙΑΤΣΙΚΟΥ.
Η ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΜΑΣ ΚΑΙ Η ΔΡΟΜΟΛΟΓΗΣΗ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΜΕ ΟΔΗΓΙΕΣ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ, ΑΠΟΔΥΝΑΜΩΣΕ ΚΑΘΕ ΔΥΝΑΜΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗΣ.
ΕΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ, ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΤΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ, ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΝ ΜΙΑ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΜΕ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΜΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΚΑΙ ΑΛΛΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΚΑΙ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΟΙ ΛΟΙΠΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΑΡΧΗΓΟΙ.
Ο ΧΕΙΡΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΠΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΕΣ.
ΘΕΛΟΥΜΕ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΝ ,ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΥΣ/ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ/ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ.
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΙ ΛΑΣΠΗ ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΥΣ ΛΟΙΠΟΥΣ.
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΜΕΤΑΣΧΕΙ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΕΧΕΙ ΣΕ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ.
ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ ΤΟΥΣ ΕΞΥΠΝΑΚΗΔΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΜΒΑΙΝΟΥΝ ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΒΑΛΤΟΙ ΝΑ ΚΑΤΑΣΤΡΕΦΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ,ΣΑΝ ΚΑΛΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΔΙΑΙΩΝΙΖΟΥΝ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΝΑΝΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙ ΤΗΣ ΧΑΛΙΜΑΣ.
ΚΑΘΕ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΚΑΙ ΜΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ.
ΠΡΟΣΦΙΛΗΣ ΣΥΝΗΘΕΙΑ ΧΩΡΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.
ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΙΛΙΚΡΙΝΕΙΣ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΤΟΥΣ, ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΑΚΤΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΟΥΝ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΣΕΙΣ.
Ο ΚΑΙΡΟΣ ΠΟΥ ΧΑΘΗΚΕ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕ.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΘΑ ΕΝΙΣΧΥΘΟΥΝ, ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΜΑΣ ΚΟΥΡΕΥΟΝΤΑΙ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΜΑΣ, Η ΑΝΑΔΟΧΗ ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ..ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΙΔΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΞΕΡΕΙ
ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΘΕΛΗΣΑΝ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΑΦΑΝΕΙΑ.
ΑΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ.
ΑΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ, ΓΙΑΤΙ ΠΡΟΤΙΜΟΥΝ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ,
ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΒΡΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΟΥΜΕ ΤΙΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΚΑΙ ΠΡΟΘΕΣΗ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΕΙ.
k.Σιδέρη έλεος πια,λυπηθείτε μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνημερώστε μας έστω και για μία ενέργεια του συλλόγου.
Αφήνετε ανεκμετάλλευτη την προεκλογική περίοδο,
που ήταν η τελευταία μας ελπίδα.
ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΘΕΜΑ -ζητούμενο είναι να βρεθεί ρεαλιστικός τρόπος αναπλήρωσης των απωλειών ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΙΟΥΧΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ......Ε.....ΧΡΗΣΤΑΚΙ!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠως τόσο έμπειρος πολιτικός δεν ξέρει να φτιάξει ένα πραγματικό πλάνο αποζημίωσης των χαμένων χρημάτων των ασφαλισμένων και τους πηγαίνει τους ασφαλιστές-πράκτορες κ.λ.π σε ανώτερο στέλεχος του Υπουργείου Οικονομικών!!!???, που κατά τάλλα!!!!ΜΠΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ ΤΙ ΤΟΥΣ ΓΙΝΕΤΑΙ??? ΑΝΩΤΕΡΑ ΚΑΙ ΚΑΤΩΤΕΡΑ ΣΤΕΛΕΧΗ???
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΠΡΟΛΑΒΑΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ !!! ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ??? ΛΕΣ ΚΑΙ 2 ΚΑΙ 1/2 ΧΡΌΝΙΑ ΈΚΑΝΑΝ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΚΑΤΙ!!!!
ΑΡΑ ΝΔ - ΠΑΣΟΚ ΕΝΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΥΤΟ......
ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ Ο ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙ ΠΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΤΩΡΑ ΝΑ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙ ΤΟΝ ΝΟΜΟ 3867/2010.
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΣΤΑΙΚΟΥΘΡΑ...ΦΕΞΕ ΜΑΣ ΚΑΙ ΓΛΙΣΤΡΗΣΑ!!!!Ο ΙΔΙΟΣ ΟΜΟΛΟΓΕΙ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΛΥΨΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΝΕΙ.....
ΜΗΝ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑ!!!!
ΡΕ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟΙ ΤΥΠΟΙ, ΕΔΩ !
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΣΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΜΟΝΟ?
ΠΩΣ ΝΑ ΟΥΡΛΙΑΖΕΤΕ ΚΑΙ ΝΑ ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ?
ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΗ ΑΝΤΟΧΗ. ΒΡΙΖΕΤΕ ΤΟΝ ΕΝΑΝ, ΤΟΝ ΑΛΛΟΝ, ΚΑΤΑΓΓΕΛΕΤΕ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΙΠΑΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΠΛΑΤΦΟΡΜΑ ΟΝΟΜΑΣΤΙΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΟΣΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ?
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ? ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΣΑΣ ΦΤΑΙΝΕ Ή Ο ΣΤΑΙΚΟΥΡΑΣ?
ΚΑΙ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ, ΕΣΕΙΣ ΕΞΑΝΤΛΕΙΤΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΣΤΟΝ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΦΩΝΕΣ?
ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ.
ΜΙΑ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, ΚΑΙ ΑΠΟ ΚΑΤΩ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΓΙΑ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΑΞΙΟΠΡΕΠΩΣ ΚΑΙ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΠΕΡΑΣΕ Ο ΚΑΙΡΟΣ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
ΠΑΕΙ ΠΕΤΑΕΙ ΤΟ ΠΟΥΛΙ.
ΠΩΣ ΘΑ ΣΑΣ/ΜΑΣ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ, ΟΤΑΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΤΗΝ ΟΡΓΗ ΜΑΣ ΤΙΣ ΕΚΤΟΞΕΥΕΤΕ ΕΔΩ ΜΕΣΑ ΜΟΝΟ?
ΤΙ...ΔΙΑΟΛΟ..ΚΑΝΕΤΕ?
ΜΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ,ΜΙΑ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΣΤΑΙΚΟΥΡΑ..
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ.
ΝΤΡΟΠΗ ΡΕ ΝΤΡΟΠΗ.
Στις 5 Απριλίου η δίκη του Π. Ψωμιάδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΔιεκόπη λόγω κωλύματος του εισαγγελέα η δίκη του Π. Ψωμιάδη που επρόκειτο να γίνει σήμερα το πρωί στο Τριμελές Εφετείο Κακουργημάτων για την υπόθεση της πλαστής εγγυητικής επιστολής ύψους 550 εκατ. ευρώ. Η δίκη έλαβε νέα ημερομηνία διεξαγωγής για τις 5 Απριλίου
ΟΛΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗς ΕΛΛΑΔΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΠΟΥ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΤΩΡΑ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΡΕΠΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΗΓΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟ ΚΟΜΜΑ ΜΑΣ ΣΥΜΠΕΡΙΛΑΒΕΙ ΠΡΟΕΚΛΟΓΙΚΑ ΣΤΟΝ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΕΔΙΑΣΜΟ-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΤΟΥ ΜΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΙΜΕΣ ΚΑΙ ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΔΕΜΕΥΣΕΙΣ ΚΑΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ, ΑΥΤΟ ΘΑ ΨΗΦΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΧΙ ΘΑ! Χ Ο Ρ Τ Α Σ Α ΜΕ....
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ...ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΦΥΓΟΥΝ.
ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΚΟΜΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΚΠΟΝΗΜΕΝΟ ΒΙΩΣΙΜΟ ΣΧΕΔΙΟ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΜΑΣ, Ο ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΟΣ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ....ΝΑ Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΑΣ ΟΛΩΝ ΣΥΣΣΩΜΩΝ!!!
ΚΑΙ ΟΧΙ ΛΟΓΙΑ.
ΜΑΖΕΥΘΕΙΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΙΚΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ....
ΚΑΙ ΤΙ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΑ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΟΥΜΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΜΑΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΜΑΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΑΝ ΔΕΝ ΤΟ ΛΥΣΟΥΝ ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ.
ΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΔΕΣΜΕΥΣΟΥΝ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ
ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΟΥΝ ΛΥΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΤΩΡΑ!! ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΗ.
ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΒΡΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΠΟΥ ΔΕΣΜΕΥΣΑΝ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ . ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ.
ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΑ ΞΕΡΟΥΝ.
ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΟΤΙ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΟΛΟΙ, ΟΤΙ ΦΩΝΑΖΟΥΜΕ,ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΨΟΥΜΕ.
ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΤΟ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ?
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ. ΕΝΑ ΠΡΑΓΜΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ.
ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ.
ΝΑ ΜΕΤΡΗΣΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ.
ΓΙΑΤΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ.
ΠΟΣΟΥΣ ΒΛΕΠΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΘΕΣΗ ΚΑΤΑΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥΣ?
KANE KATI TΩΡΑ.ΣΙΔΕΡΗ ΑΚΟΥΣ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΙΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?ΔΙΑΣΚΟΡΠΙΣΜΕΝΟΙ Σ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΜΑΣΤΕ. ΠΑΛΙ ΤΑ ΙΔΙΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΕΡΟΙ, ΑΡΡΩΣΤΟΙ,ΣΤΗΝ ΑΛΛΗ ΑΚΡΗ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΥΜΒΑΤΙΚΑ,ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ, ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΟΝΟΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ?
ΚΑΙ ΑΣ ΤΙΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΟΥΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΤΙΣ ΕΠΙΔΟΣΟΥΝ ΣΤΑ ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟΥ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ.
ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΑΠΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΕΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΒΟΥΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟ ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΟΥΝ ΑΛΛΟΙ.
ΑΚΟΜΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΤΕ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ ΜΑ ΒΛΑΚΕΙΕΣ.
2,5ΧΡΟΝΙΑ ΤΑ ΙΔΙΑ ΜΑΣ ΛΕΤΕ.
βρε βλαμμένοι όλης της οικουμένης
ΑπάντησηΔιαγραφήοι υπογραφές λοίπουν για να καταλάβουν ότι έχασες τα λεφτά σου
τετοιο μυαλό έχεις και είσαι πελάτης της Ασπίς
δηλ οι υπουργοί μόλις δούν τισ υπογραφές
θα πεί ο Σαχινίδης
ρε παιδια΄δεν ήξερα ότι ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΣ θέλετε τα λεφτά σας
ε ρε κατακημένη Ρούμελη
επίπεδο πνευματικό ...γορίλλα
ο ξυπνιος της ιστοριας ,ως τι γραφει εδω?ως μη!! πελατης?
ΑπάντησηΔιαγραφήαν οποιος ηταν πελατης της ασπις ηταν βλαμμενος, οπως λετε, αρα ειστε κι εσεις ο ξυπνιος.
εκτος και αν παιζετε τους γνωστους ρολους.
ποτε θα μαθετε οτι οποιος διεκδικει και ακουγεται ικανοποιειται?
και βεβαια γνωριζουν, για ολους τους θιγομενους ποιοι και ποσοι ειναι.
ποιος κερδιζει?
λετε,οποιος κανει μονο αγωγες για τη μελλουσα ζωη?
παρακολουθηστε στην τηλεοραση,ποιοι πετυχαινουν τις ζοφερες αυτες μερες ακομα.
αλλα, πραγματικα, καποιων το ρολο ακομα δεν τον καταλαβαμε.
να βριζουν και να χλευαζουν.
απομειναμε καμια δεκαρια σ αυτο το μπλογκ.
καιυπαρχουν δυο ξυπνιοι να κανουν τη δουλεια τους.
ευγε!
καθιστε λοιπον και παιξτε το συλλογοι.
και ασχοληθειτε με το σταίκουρα.
Συμφωνώ απόλυτα με όλες τις λύσεις που προτείνετε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟμως εγώ προσωπικά σαν θύμα της Ασπίδος και μητέρα τριών παιδιών πρέπει,για χάρη των παιδιών μου, να παλέψω με κάθε τρόπο και όχι να περιμένω να δοθεί η λύση από ανθρώπους αποδεδειγμενα ανέντιμους.
Γι' αυτό έχω καταθέσει αγωγές προς όλες τις κατευθύνσεις και βέβαια μήνυση κατά του ασφαλιστή που θεωρώ ως κύριο υπεύθυνο του γολγοθά μου.
Μακάρι να δοθεί λύση από την πολιτεία.
Εγώ όμως τον ασφαλιστή δεν θα τον συγχωρήσω ποτέ.
Καλα τα λετε και αριστα πραξατε.
ΑπάντησηΔιαγραφή΄Ομως,επικαλουμενος τη λογικη σας και ολων
μπορει καποιος να καταλαβει για ποιο λογο αυτη η απλη προταση, της συγκεντρωσης υπογραφων ΠΟΥ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΕΝΕΡΓΗ ΑΝΤΙΔΡΑΣΗ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ, δεν υλοποιειται απο τους συλλογους?
Ειναι ευκολο, αρκει να γινει αμεσα και να γνωστοποιηθει και καθενας μας θα αναλαβει να καλεσει ολους να συμμετασχουν (εννοειται οσους εχουν συμβολαια και τα μελη των οικογενειων του),
ετσι ωστε η πολιτεια να αντιληθει οτι ειμαστε ελληνες πολιτες της μεσαιας ταξης και ισως μεσης ηλικιας, ΠΟΥ ΔΕΝ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΓΙΑΟΥΡΤΙΑ,
ΑΛΛΑ ΡΙΧΝΟΥΜΕ ΨΗΦΟΥΣ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ!
Εξαλλου, το κερδος της δεσμευσης του ημισεως των αποθεματικων μας και παρανομο και καταχρηστικο ειναι, αλλα επισης και μηδαμινο, μπροστα στη λυση και τη δρομολογηση της καταβολης αποζημιωσεων μεσα απο τις τραπεζες/ασφαλιστικες με υγιες προγραμμα και χρονοδιαγραμμα .
Ειμαστε ετοιμοι να συναινεσουμε σε κατι πρακτικο,μελετημενο απο ειδικους ,ωστε και το κρατος να μην τιναξει στον αερα τη συνδρομη του και εμεις να εξασφαλισθουμε ,αλλα και οι ασφαλιστικες να παρουν αυτο που θελουν σε ανταλλαγμα.
Αυτο ομως θελει ενα υψηλο επιπεδο διαπραγματευτων, που θα στηριζονται στις δικες μας εντολες,επωνυμως, και στη δυναμη που χιλιαδες ανθρωποι θα δωσουν σ αυτον/αυτους που θα παιξει μπαλα, μιλωντας με υπουργεια,ασφαλιστικες,τραπεζες.
Δεν μπορει να ειναι ο τυχαιος ασχετος που ολα τα σφαζει και ολα τα μαχαιρωνει ουτε ο αγνωστος στο χωρο .
Γιατι δεν γινεται καποια κινηση τωρα?
Ο ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΥΠΟΥΡΓΟΣ ΟΙΚΟΝ.ΣΙΧΑΝΙΔΗΣ,ΠΑΡΑΔΕΧΘΗΚΕ ,ΣΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟ ΤΟΥ, ΕΠΩΝΥΜΟ ΑΤΟΜΟ ΤΗΣ ΛΑΡΙΣΑΣ,ΠΩΣ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ,ΘΑ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΥ!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήσε ψηφοφορο,ασφαλισμενο εννοειτε?
Διαγραφήμακαρι,
ομως γιατι ο ....υπουργος ο μεγας...προκρουστης,
δεν κοιταζει να εφαρμοσει το νομο?
παιχνιδακια σιχαμαρας?
στο κατω κατω κανενας δεν μπορει να προδικασει αποφαση δικαστηριου.
εξαλλου, το κρατος σιγουρα θα παει σε ολους τους βαθμους και το 2025 ισως να εχουμε καποια ανεκκλητη αποφαση.τι περιεχομενου ομως?
τοτε δε θα υπαρχει ουτε η σκονη του σαχινιδη ουτε και η δικη μας.
http://anasfalistos.blogspot.com/2012/03/blog-post_21.html#comment-form
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΝΝΟΕΙΤΕ ΨΗΦΟΦΟΡΟ,ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ,Ο ΝΟΜΟΣ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ.
ΕΝΑΙ ΜΕΓΑΛΗ ΑΛΕΠΟΥ ΒΛΑΧΑ Ο ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ.
ποσο βλαμμενοι ειστε
ΑπάντησηΔιαγραφήοτι λεει ο καθε ένας εδω μέσα
ο κάνατε σημαία και τρεχετε
μα τοσο καθυστερημένοι
ΒΡΕ ΣΙΔΕΡ ΤΙ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΥ ΑΝΕΛΑΒΕΣ ΑΠΟ ΜΟΝΗ ΣΟΥ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΨΗΦΙΣΘΗΚΕΣ
ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ
ΤΙ Ε Κ Α Ν Ε Σ Α Π Ο Τ Ο Τ Ε Μ Ε Χ Ρ Ι Σ Η Μ Ε Ρ Α !!!
ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΝΑ ΑΝΑΜΑΣΑΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ
ΠΡΑΚΤΙΚΑ
ΤΙ Ε Κ Α Ν Ε Σ ???????????????????
ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΜΗΔΕΝΙΚΟ
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Ας προσγειωθούμε ομαλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛύση για το θέμα μας θα δούμε σε βάθος 15ετίας
Σε καμία περίπτωση δεν θα είναι 100% των απαιτήσεων.
Την όποια λύση θα την δώσουν με "ανταλλάγματα".
Οι δικηγόροι δεν έχουν την νομική βάση για διεκδίκηση γιατί δεν υπάρχει "προηγούμενο"
Οι σύλλογοι είναι ότι καλύτερο μπορούσε να σας συμβεί μην το πολεμάτε.
Ο εχθρός είναι απέναντι.
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚατόπιν πρωτοβουλίας του Αναπληρωτή Υπεύθυνου του Τομέα Πολιτικής Ευθύνης της Οικονομίας της ΝΔ κ. Χ. Σταϊκούρα πραγματοποιήθηκε ευρεία σύσκεψη στο Υπουργείο Οικονομικών μεταξύ του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου Οικονομικών κ. Ηλ. Πλασκοβίτη
, του κ. Χ. Σταϊκούρα, του Γεν. Διευθυντή της Γενικής Διεύθυνσης Οικονομικής Πολιτικής του Υπ. Οικονομικών κ. Κ. Μασούρα, του επόπτη χαρτοφυλακίου ζωής κ. Ι. Παντελίδη και του Συλλόγου Ζημιωθέντων από την Ασπίς Πρόνοια τον οποίο εκπροσώπησαν ο πρόεδρος κ. Θ. Πετρίδης , ο Οργανωτικός Γραμματέας κ. Ν. Κεχαγιάογλου, το μέλος του ΔΣ κ. Ν. Δερμιτζάκης και ο νομικός εκπρόσωπος του Συλλόγου κ. Α. Βγόντζας. Στην σύσκεψη συμμετείχαν και η κα Ν.Τριάντη οικονομολόγος και η κα Β.Θεοδωροπούλου ως νομικός σύμβουλος του Γ.Γ κ. Πλασκοβίτη.
Τα θέματα που συζητήθηκαν ήταν:
· Ο χρόνος καταβολής των αποζημιώσεων κεφαλαίου στους ασφαλισμένους, εφόσον δεν προκύψει ανάδοχος ασφαλιστική εταιρεία
· Η διόρθωση των αποτιμήσεων των unit linked προϊόντων
· Η καταβολή των αποζημιώσεων στους κατόχους νοσοκομειακών συμβολαίων και η αναδοχή αυτών
· Η ευθύνη του Ελληνικού Δημοσίου για την πλημμελή εποπτεία
Όλα τα θέματα αντιμετωπίστηκαν με κατανόηση και συμφωνήθηκε η συγκέντρωση αναλυτικών στοιχείων για τα οφειλόμενα ποσά προκειμένου να εξεταστεί ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα ικανοποίησης των απαιτήσεων, λαμβάνοντας υπόψη την υπάρχουσα δημοσιονομική κατάσταση.
Ήδη ο Σύλλογός μας έχει αναλάβει συντονιστικό ρόλο στην όλη διαδικασία έτσι ώστε να υπάρξουν άμεσα αποτελέσματα με στόχο την πλήρη δικαίωση των ζημιωθέντων των ανακληθεισών εταιρειών
Αναρτήθηκε από Σύλλογος Ζημιωθέντων από την Α
Ε
ο νομος μιλαει για αποζημιωσεις το πολυ μεχρι 2024.
ΑπάντησηΔιαγραφήοντως μετα απο 12 χρονια στη χειροτερη περιπτωση.
τα ασσετ ληγουν το πολυ το 2019, οσοι ατυχοι τα εκαναν το 2009.
αν εφαρμοστει ο νομος, γιατι γι αυτο μιλαμε και αυτο ζητουμε, ειναι εφικτο να προεξοφληθει το συμβολαιο..σε οποιον συμφερει.
αυτο που επιδιωκεται ειναι να αρχισει η διαδικασια καταβολης αποζημιωσεων και να ληφθει το δανειο με την εγγυηση του ελληνικου δημοσιου απο το εγγυητικο ταμειο για να εχει ρευστοτητα.
ολα τα αλλα..ειναι τριχες
Σοβαρά για το 2024??? Μήπως αυτό ισχύει για χαρτοφυλάκια εν ισχύ? Μήπως με την έναρξη της εκκαθάρισης πάυει και η ισχύ των συμβολαίων, συνεπώς και οι προαναφερθείσες ημερομηνίες? Μήπως ο νομοθέτης καθορίζει πρώτα την πλήρη λήξη της εκκαθάρισης και μετά την έναρξη των αποζημιώσεων? Διαβάστε τους νόμους!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπόμενη ερώτηση. Πόσο θα κρατήσει η εκκαθάριση? Απάντηση. Όσο θέλουν εκέινοι!!!
ΖΗΤΩ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΛΕΦΤΕΡΙΑ ΣΤΟ ΠΑΥΛΟ
ΚΑΤΩ ΟΙ ΜΑΛΑΚΕΣ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛ
ΖΗΤΩ Ο ΠΑΥΛΟΣ
ΠΑΥΛΕ ΖΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΣΥ ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙς
ΟΣΟ ΖΕΙΣ
ΣΩΣΕ ΤΗΝ αΣΠΙΣ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΝΑ ΣΤΡΑΦΗΚΕ ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΤΙΚΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΤΟΥ? Η ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ (ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ ΜΟΥ ΕΠΙΑΣΕ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΕ ΝΕΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ )ΑΝ Ο ΚΑΘΕ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΞΕΤΑΖΟΝΤΑΝ ΚΑΙ Ο ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟΣ ΔΟΛΟΣ ΤΟΥΣ ΠΙΕΖΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΕΡΝΑΜΕ ΕΝΑ ΚΟΜΜΑΤΙ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ ?
ΑπάντησηΔιαγραφή