Αγαπητοί μας ασφαλισμένοι,
Μετά τις καλοκαιρινές διακοπές, επιστρέφουμε δυναμικά στον αγώνα διεκδίκησης των χαμένων περιουσιών μας. Αγώνας άνισος αλλά δίκαιος απέναντι σε ένα κράτος ΥΠΟΔΟΥΛΟ, απέναντι σε μια κυβέρνηση που ΚΑΤΑΦΕΡΕ να τριπλασιάσει το έλλειμμα σε λίγους μήνες, απέναντι σε ασφα-ληστές και λοιπούς απατεώνες που φρόντιζαν πως να φάνε τα λεφτά μας, αγώνας που δεν θα σταματήσει όσα χρόνια και αν περάσουν μέχρι τελικής δικαίωσης.
Μην ανησυχείτε κύριοι ασφα-ληστές και οι δικαστικοί αγώνες που έχουν ξεκινήσει οι ασφαλισμένοι (όσοι τουλάχιστον είχαμε καταλάβει τι κουμάσια είσαστε) εναντίον σας με αγωγές, μηνύσεις, ασφαλιστικά μέτρα αρχίζουν να ενεργοποιούνται. Θα τρέχετε και δεν θα φτάνετε.
Σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις οι λίστες των ασφαλισμένων και η τελική οικονομική έκθεση του κ. Παντελίδη θα έχουν αποσταλεί μέχρι τέλος Σεπτεμβρίου στη Τράπεζα της Ελλάδος. Στη συνέχεια η ΤτΕ θα προβεί στην ανάρτηση της Προσωρινής λίστας δικαιούχων και των απαιτήσεων τους όπου θα μπορούμε από τη σελίδα της Δ.Ε.Ι.Α να ενημερωνόμαστε για το ύψος της απαίτησης που δικαιούμαστε καθώς και τα πραγματικά αποθέματα που έχουν τηρηθεί από την εταιρία (προφανώς θα είναι πολύ λιγότερα) γι' αυτό το σκοπό. Η ταυτοποίηση θα γίνεται μάλλον με τον αριθμό του συμβολαίου, την ημερομηνία γέννησης και το όνομα.
Στη συνέχεια και εντός 2 μηνών ο ασφαλισμένος έχει δικαίωμα να αμφισβητήσει το ποσό που του αναλογεί και να προσφύγει δικαστικώς ενώπιον του μονομελούς πρωτοδικείου αθηνών κατά της διαδικασίας αυτής.
Περί τα τέλη του 2011 και έπειτα από την ολοκλήρωση των αμφισβητήσεων θα οριστικοποιηθεί ο πίνακας των δικαιούχων και των απαιτήσεων τους θα ξεκινήσει η διαδικασία εύρεσης αναδόχου από την ΤτΕ διαδικασία που περατώνεται εντός 3 μηνών μέχρι το Μάρτιο του 2012.
Καταλαβαίνετε ότι ο δρόμος θα είναι μακρύς και δύσκολος, χρειάζεται διαρκής επαγρύπνηση και κουράγιο. Περισσότερα μετά την ανάρτηση των αποτελεσμάτων.
Ο επόπτης Χαρτοφυλακείου ζωής των ασφαλιστικών εταιρειών: Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ και Commercial Value, κος Ιωάννης Παντελίδης, βρίσκεται αυτήν στην παρούσα χρονική περίοδο που διανύουμε, συγκεκκριμένα στο στάδιο της ανταλλαγής διορθώσεων και συμπληρώσεων της έκθεσης της Εrnst @ Young (στην οποία έχει εδώ και αρκετό χρονικό διάστημα ανατεθεί η Εκθεση Αναλογιστικού Ελέγχου για όλους τους τύπους των ασφαλιστηρίων συμβοαλίων αυτών των ασφαλιστικών εταιρειών που ανεκλήθη η άδεια τους).
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαραλλήλως συνεργάζεται μετά του μηχανογραφικού της Τράπεζας της Ελλάδος Α.Ε, για να του χορηγήσουν βάσεις, ικανές ώστε να δύνανται με την κατάλληλη προσαρμογή, τρπον τινά, να τις αναρτήσουν.
Συγχρόνως ο επόπτης ολοκληρώνει την έκθεση της Εrnst @ Young, (μετά πλέον και την ολοκλήρωση των πιθανόν διορθώσεων και συμπληρώσεων επ' αυτής, σε κάποιες υποπεριπτώσεις των περιπτώσεων, που ανάλογα προκύπτουν, σύμφωνα με τον έλεγχο της νομιμότητος και εγκυρότητας όλων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων και προϊόντων), ΤΗΝ ΟΡΙΣΤΙΚΗ ΠΛΕΟΝ ΕΚΘΕΣΗ, που θα συνοδεύει την ανάρτηση, ώστε να παραδοθούν τελικώς στην Τράπεζα της Ελλάδας Α.Ε, το καλύτερον δυνατόν, έως το τέλος του μήνα Σεπτεμβρίου, ίσως, ευχής έργον, και λίγο νωρίτερα.
Ετσι, ώστε, μετά την ως άνω αναφερόμενη αυτή, ως προεξετέθη, ολοκλήρωση του ελέγχου της νομιμότητας και εγκυρότητας όλων των ασφαλιστηρίων συμβολαίων και των αναγγελιών που έχει ήδη λάβει υπ' 'οψιν του, από τους ασφαλισμένους-δικαιούχους ασφαλισμένων, και μετά τον ακριβή υπολογισμό όλων των εκκρεμοτήτων που πηγάζουν από το χαρτοφυλάκιο των αναγγελθεισών απαιτήσεων, αποζημιώσεων προς φορείς υγείας, κ.λ.π, λοιπών αποζημιώσεων και εκκρεμών δικαστικών αποφάσεων, -στο οποίο αυτό στάδιο βρίσκεται-,ΕΩΣ ΤΑ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2011 ΕΥΕΛΠΙΣΘΕΙ , ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ στην σύνταξη του «ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ» (Τελικού) Πίνακα δικαιούχων ασφαλίσματος, με πλήρη και λεπτομερή αναφορά του ύψους των ασφαλιστικών παροχών και των εκκρεμών αποζημιώσεων ανά συμβόλαιο, ώστε μετά την ολοκλήρωση της απογραφής, η Τράπεζα της Ελλάδος, ως εποπτική αρχή ,θα αναρτήσει για λογαριασμό του Επόπτη, κατάλογο των ασφαλισμένων και των απαιτήσεών τους, ΑΝΑΡΤΩΝΤΑΣ ΤΑ ΔΗΛΑΔΗ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΤΗΣ Δ.Ε.Ι.Α ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ Α.Ε, (μέσω της μηχανογραφικής αυτής υποστήριξης).
Ηδη γι΄αυτόν τον λόγο αυτήν την χρονική περίοδο ήλθαν σε επαφή επόπτης και αρμόδιοι του θέματός μας. ΔΗΛΑΔΗ ο κάθε ασφαλισμένος, θα δύναται βάσει του ονόματός του, της ηλικίας γεννήσεώς του, και λοιπων άλλων παραμέτρων, για νάναι τηρείται και το απόρρητο εκάστου εξ ημών, ως επιβάλλεται, ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΤΟΥ:" ΠΟΣΟ ΑΠΟΘΕΜΑ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑΧΕ ΣΧΗΜΑΤΙΣΕΙ {ΕΞΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟ} η εταιρεία π.χ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ-ΛΕΓΕ ΠΑΥΛΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΕΡΙ ΑΥΤΟΝ....ΛΟΙΠΟΙ ΣΥΓΓΕΝΕΙΣ...!!!!ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΟΥΝΤΕΣ ΤΑΥΤΗΝ...., ΣΤΙΣ 21/9/2009, ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΘΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΠΡΟΙΟΝ ΚΑΙ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ (ΤΥΠΟ ΑΣΦΑΛΣΙΤΗΞΡΙΟΥ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΥ)., ΠΟΣΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΕΧΕΙ -ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΥΠΟΛΛΕΙΠΟΜΕΝΗ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΩΝ ΣΧΗΜΑΤΙΖΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΩΝ ΑΥΤΗΣ ΠΟΥ ΘΑΠΡΕΠΕ ΚΑΙ ΟΦΕΙΛΕ ΤΥΠΙΚΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΝΑΧΕ ΕΞΑΣΦΑΛΙΜΕΝΑ-ΣΧΗΜΑΤΙΣΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΣΥΣΤΗΜΙΚΟ ΕΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΙΝΔΥΝΟ-, ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΟ ΣΥΜΒΟΑΛΙΟ ΚΑΙ ΤΥΠΟ. δ υ σ τ υ χώς!!!
Παράδειγμα: Ενας ασφαλσιμένος κατέχων ασφαλιστήριο προϊόν -συμβόλαιο τύπου : Αsset ΕΞ Α Σ Φ Α Λ Ι Σ Μ Ε Ν Ο Υ ποσού κατά το ασφ. συμβόλαιο αξίας 100.000 ΕΥΡΩ, και θα δει ανηρτημένο λιγώτερο ποσόν από τον επόπτη, -ΑΥΤΟ ΔΗΛ. ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΠΟΥ ΘΑΠΡΕΠΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΧΟΡΗΓΗΣΕΙ ΝΟΜΙΜΑ Η ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ, ΚΑΙ ΟΧΙ ΟΤΙ ΣΑΠΙΟ ΔΕΧΟΜΑΣΤΕ, ΕΠΕΙΔΗ ΜΑΣ ΠΕΙΘΑΝΕ, ΠΟΥΛΩΝΤΑΣ ΜΑΣ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ, ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΚ ΤΟΥΤΩΝ -, αν αυτό το λιγώτερο ποσόν το αμφισβητήσει τότε Ο ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΣ, έχει δικαίωμα, ΕΝΤΟΣ ΔΙΜΗΝΟΥ ΑΠΟ ΚΑΙ ΔΙΑ ΤΗΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΩΣ ΤΟΥΤΩΝ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΣ, να ΠΡΟΣΦΥΓΕΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΜΟΝΟΜΕΛΟΥΣ ΠΡΩΤΟΔΙΚΕΙΟΥ ΑΘΗΝΩΝ, ΚΑΤΑ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΑΥΤΗΣ, ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΛΥΕΤΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΠΑΡΑΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ ΦΥΣΙΚΑ ΤΟΥ ΑΝΑΛΟΓΟΥΝΤΟΣ ΜΕΡΟΥΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΑΥΤΗΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ επόπτης θα έχει ανητρημένο έως το τέλος Σεπτεμβρίου 2011, ελπίζει, στα asset, πραδείγμαυτος χάριν ΣΤΙΣ 21/9/2009 θάπρεπε νάναι σχηματισμένο απόθεμα-ΕΞΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟ- το ποσόν των περίπου 200.000.000 ευρώ, ενώ η υφιστάμενη σημερινή κατάσταση της περιουσίας τούτων των ASSET, αποτιμάται έστω με το τρόπο που αξιολογείται περί τα π.χ 40.000.000 μόλις ευρώ.
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΕΙΜΑ!!!!!!!!!!!
ΚΑΙ υπάρχει φυσικά και η ΕΛΕΥΘΕΡΗ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕΝΗ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ, ΕΝΑ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ήδη ΔΙΕΚΔΙΚΕΙΤΑΙ ΔΙΚΑΣΤΙΚΩΣ ΥΠΟ ΤΟΥ ΕΚΚΑΘΑΡΤΙΣΤΗ ΚΑΙ θα πρεπει να πιέζουμε, όσο μπορούμε, ΝΑ ΦΘΑΣΕΙ ΕΩΣ ΤΟ ΚΟΚΑΛΛΟ Η ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ Η ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΚΑΙ Η ΕΛΕΓΚΤΙΚΗ ΚαΙ ΤΗΣ ΛΟιΠΗΣ ΕΛΈΥΘΕΡΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΣΕ ΟΠΟΙΑ ΜΟΡΦΗ ΚΑΙ ΕΙΔΟΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟ ΕΧΕΙ ΕΚΦΥΓΕΙ ΕΞ ΑΥΤΗΣ , ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΣΕ ΠΟΙΑ ΧωΡΑ ΠΑΓΚΣΟΣΜΙΩσ αυτή ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΧΕΙ ΦΤΑΣΕΙ-φυγαδευθεί...ΕΙΝΑΙ ΕΡΓΟ ΤΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΑ ΜΕΤΑ ΝΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ, ΕΑΝ ΓΙΝΟΥΝ ΟΛΟΑ ΝΟΜΙΜΑ, ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙ ΑΡΩΓΟΥΣ ΤΗΣ.!!!!!!!!!!!.
ΟΜΩΣ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΙ ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΙΤΡΕΨΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑΝ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΕΤΣΙ Η ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΜΑΣ......, Ο ΠΟΝΟΣ ΜΑΣ, Ο ΙΔΡΩΤΑΣ ΜΑΣ ΜΙΑΣ ΖΩΗΣ, Η ΙΔΙΑ ΜΑΣ Η ΥΠΑΡΞΗ, Η ΖΩΗ, Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ...... ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΚΕ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΑ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΕΙΤΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΗΣ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΗΚΘΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΦΕΡΕΤΕ ΣΤΙΣ ΤΣΕΠΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ...ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΦΗΣΥΧΑΖΟΥΜΕ ΟΣΟ ΚΑΙ ΕΑΝ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΝ....
ΜΕΤΑ ΦΥΣΙΚΑ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΔΙΜΗΝΟΥ ΤΩΝ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΚΟΠΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ, ΘΑ ΟΡΙΣΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟΝ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟ ΑΥΤΟ ΠΙΝΑΚΑ ΚΑΙ ΠΕΡΙ ΤΑ ΤΕΛΗ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2011, ΩΣ ΟΡΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟΝ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2012 ΘΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΝΕΥΡΕΣΗΣ ΤΥΧΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΣΥΜΦΩΝΩΣ ΜΕ ΤΟΝ ΝΟΜΟ, ΕΩΣ ΚΑΙ ΤΟΝ ΜΑΡΤΙΟ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2012, ΟΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΚΠΝΟΗ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΧΡΟΝΙΚΟΥ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΟΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΥΧΟΝΤΟΣ ΑΓΟΝΟΥ ΤΕΛΕΣΦΟΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ, ΝΑ ΕΛΘΕΙ ΠΛΕΟΝ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ, ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΑ, ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ, ΩΣ ΚΑΙ Η ΛΕΞΗ ΤΟΥΤΟΥ ΠΡΟΔΙΔΕΙ, ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΖΩΗΣ, ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙ ΣΤΟ 70% ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΑΝΗΡΤΗΜΕΝΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΔΙΚΑΙΟΥΧΟΥ ΑΣΦΑΛΣΙΜΑΤΟΣ-ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥ ΥΦΙΣΤΑΤΑΙ, ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΤΟΝ Ν. 3867/2010 ΩΣ ΤΟΥΤΟΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗΚΕ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΛΗΞΙΝ ΕΚΑΣΤΟΥ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣ. ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΚΑΙ ΠΑΝΤΩΣ ΟΥΧΙ ΠΕΡΑΝ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ 2024, ΜΕ ΟΠΟΙΕΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΧΟΡΗΓΟΥΝΤΑΙ ΕΠΙ ΠΡΟΣΘΕΤΩΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΔΑΝΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΖΩΗΣ.. ΘΕΩΡΟΥΜΕ ΣΥΓΧΡΟΝΩΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ, ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ, ΤΗΣ ΟΠΟΙΑΣ ΤΟ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΙΚΟ ΤΥΧΟΝ ΠΡΟΙΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΡΡΕΕΙ ΕΚ ΤΗΣ ΕΠΟΙΗΣΗΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΩΝ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΤΗΣ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΖΩΗΣ, (ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΕΙ ΜΟΝΟ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΜΑΣ ΚΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΣΩΣΤΗ ΚΑΙ ΣΩΦΡΟΝΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΚΑΙ ΥΠΕΡ ΗΜΩΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΩΝ ΚΑΤ΄ΕΠΕΚΤΑΣΙΟΝ), ΠΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΑ ΘΑ ΜΑΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΥΠΟ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΦΥΣΙΚΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗς ΕΛΛΑΔΟΣ, ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΟΛΟΚΛΗΡΩΤΙΚΑ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΜΑΣ ΕΝΑΝΤΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΣΥΝΥΠΕΥΘΥΝΩΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΚΑΙ ΩΣ ΕΚ ΤΟΥΤΟΥ ΟΦΕΙΛΕΙ ΝΑ ΑΧΘΕΙ ΣΕ ΕΞΟΝΥΧΙΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΤΑ ΟΣΩΝ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΤΟΣΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ ΠΕΡΙ ΤΟΥΣ 250.000 ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ.
ΕΛΠΙΖΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΗ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΚΡΙΣΗ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΠΟΥ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΑΔΡΑΜΜΑΤΙΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΕΥΕΛΠΙΣΘΟΥΜΕ, ΟΤΙ: "¨ΕΧΟΥΣΙΝ ΓΝΩΣΙΝ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ..." ΕΣΤΩ ΚΑ ΑΡΓΑ:!!!!ΜΗ ΜΑΣ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΣΤΗΝ Δ.Ε.Ι.Α ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ....ΟΨΟΜΕΘΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΠΟΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ:
Οσον αφορά την αναμόρφωση των όρων και παροχών , που αφορά και αυτό το κομμάτι της, την σύνταξη του «ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ» (Τελικού) Πίνακα δικαιούχων ασφαλίσματος, γι' αυτό ακόμα ουδέν έχει αποφασισθεί. Αραγε πόσο νόμιμο είναι κάτι τέτοιο. Και ποιος δικαιούται να το πράξει και δη σε μία έκθεση έγγραφη και μετά ανηρτημένη και βάσει τίνων παραμέτρων, νομιμοποιήσεων και παραδοχών
Κατά μία άποψη, εν πρώτοις, Η ζημία που υφιστάμεθα είναι, σε ότι ποσόν αναμένεται να αναρτηθεί εκ του επόπτη, μείον το ποσόν που μελλοντικά θα μας αποζημιώσει!!! το επικουρικό κεφάλαιο ,ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΝΤΕΛΩΣ ΑΟΡΙΣΤΑ!!!!..και αβέβαια...., τυπικά στο υπόλοιπο που δεν αποζημιωνόμαστε. ???????????????.
ΕΓΚΕΙΤΑΙ Η ΖΗΜΙΑ ΜΑΣ ΜΟΝΟ!! ΚΑΙ ΕΑΝ ΔΕΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΘΟΥΜΕ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΘΕΣΠΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ!!!!!?????..Αραγε στο υπόλοιπο που έτρεχε σε κάθε ασφαλσιτήριο συμβόλαιο μέχρι την λήξιν του σύμφωνα με τους πίνακες του κάθε ασφαλιστηρίου συμβολαίου, και ήτο εγγυημένο, γιατί να μην αποζημιωθούμε...????????????????χΊλια αναπάντητα και πολύπλοκα ερωτήματα , πλην των όσων πολλών ακόμα άλλων, που μας ταλανίζουν και ΑΠΑΣΧΟΛΟΥΝ ΔΙΑΡΚΩΣ.....
μας τα πήραν τα λεφτα πατριώτες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΈΜΠΤΗ, 15 ΣΕΠΤΕΜΒΡΊΟΥ 2011
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΤΑ ΜΕΛΗ ΤΗΣ ΤΡΟΪΚΑΣ
Η παρακάτω επιστολή μεταφρασμένη στάλθηκε στα μέλη της τρόϊκας:
Ελληνική Οικονομία
Ακόμη μία "μαύρη τρύπα" 500 εκατ. ευρώ
Σύλλογος Ζημιωθέντων από Ασπίς Πρόνοια
"Πριν δύο χρόνια, οι ελληνικές εποπτικές αρχές έκαναν ανάκληση της άδειας μίας εκ των μεγαλύτερων ασφαλιστικών εταιρειών στην Ελλάδα, της Ασπίς Πρόνοια. Σχεδόν ένα εκατομμύριο άνθρωποι έχασαν όλες τους τις οικονομίες, παρά το γεγονός ότι η εταιρεία λάμβανε κρατικά πιστοποιητικά φερεγγυότητας σε ετήσια βάση.
Η Ασπίς Πρόνοια και ο πρόεδρος Παύλος Ψωμιάδης λάμβαναν πιστοποιητικά φερεγγυότητας από το 2002 από κυβερνητικούς αξιωματούχους, οι οποίοι στην καλύτερη περίπτωση, ασκούσαν πλημμελή εποπτεία, αν δεν ήταν συνεργοί σε αυτή την εγκληματική δραστηριότητα. Δυο χρόνια μετά, καμία λύση δεν έχει βρεθεί για το μεγαλύτερο πολιτικό και οικονομικό σκάνδαλο στην ιστορία της ΕΕ.
Ο Σύλλογος Ζημιωθέντων απαιτεί άμεση πολιτική επίλυση. Το ελληνικό κράτος οφείλει να αποζημιώσει τους περίπου 250.000 κατόχους συμβολαίων της Ασπίς Πρόνοια και της Commercial Value, με ποσό που ανέρχεται περίπου στα 500 εκατομμύρια ευρώ.
Χιλιάδες άνθρωποι πρόκειται να διεκδικήσουν τις αποζημιώσεις τους μέσω της νομικής οδού καθώς θεωρούν ότι το κράτος δεν ανταποκρίνεται στα αιτήματα για επίλυση.
Στις μέρες μας, η Ευρωπαϊκή Ασφαλιστική Αγορά δοκιμάζεται. Οι Έλληνες έχουν χάσει την πίστη τους για όλα τα ασφαλιστικά προϊόντα και η εφαρμογή του Solvency II πρόκειται να αποδειχθεί ένα εξαιρετικά δύσκολο εγχείρημα για την ελληνική ασφαλιστική αγορά.
Αν η ελληνική κυβέρνηση δεν λύσει άμεσα αυτό το τόσο σοβαρό πρόβλημα, οι άνθρωποι θα διεκδικήσουν τις αποζημιώσεις τους από τα ελληνικά και τα ευρωπαϊκά δικαστήρια αξιώνοντας μελλοντικά ποσά πολλαπλάσια και έντοκα".
ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
Σύλλογος Ζημιωθέντων από την ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Τηλ Αθηνών:210-6928658, 210-6928655, 210-6928607 φαξ:210-6928657 (από 09:00-16:00) Τηλ Θεσ/νίκης : 2310-226702 (από 10:00-14:00) Τηλ Κρήτης 2810227737(καθημερινά 10:00-15:
ΟΟΟυυυυυυυυ να χαθείτε αλήτες ασφαλιστές. Καθάρματα, αλήτες λαμόγια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕτοιμαστειτε για κορυδαλλό και αφήστε τα επιφωνήματα αδερφές ψυχές.
Και τι έγινε ρε που στείλατε την επιστολή? Καθάρματα. Να ψοφήσετε ρε να ξεβρωμίσει ο τόπος απο κάτι αγράμματους, τεμπελχανάδες και παλιοψευταράδες. Νομίζετε ότι σας έχουμε ξεχάσει? Γελιέστε. Δεν ξέρουμε τι κουμάσια είσαστε, παλιο ελλεινές λινάτσες.
κανενας ψυχίατροσ ρε παιδια
ΑπάντησηΔιαγραφή«Κούρεμα» στο Εγγυημένο Τεχνικό Επιτόκιο στις ασφαλίσεις ζωής
ΑπάντησηΔιαγραφήSeptember 13, 2011 | Posted by admin in Επικαιρότητα, Ιδιωτική ΑσφάλισηNo comments
Έντονος προβληματισμός επικρατεί στις ασφαλιστικές εταιρίες σχετικά με το εγγυημένο τεχνικό επιτόκιο για τα συμβόλαια ζωής και σύνταξης που σήμερα είναι διαμορφωμένο στο 3,5%
Σύμφωνα με δημοσίευμα, στην εφημερίδα Ημερησία ,το πρόβλημα εντοπίζεται κύρια στις Ελληνικές ασφαλιστικές εταιρίες, οι οποίες έχουν υποστεί σημαντικές απώλειες στις αποδόσεις των χαρτοφυλακίων τους τόσο από τα ελληνικά κρατικά ομόλογα που έχουν στα χαρτοφυλάκια τους όσο και από την υποχώρηση των μετοχών στο Ελληνικό Χρηματιστήριο και κύρια στις εταιρίες του FTSE ASE 20 , που επι το πλείστον έχουν στα χαρτοφυλάκια τους. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα οι ασφαλιστικές να καταφεύγουν σε τραπεζικές καταθέσεις που έχουν αποδόσεις 4%-4,5% για να καλύψουν τον στόχο του 3,35%.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα ένα ακόμα στοιχείο που επιρεάζει τα χαρτοφυλάκια των ασφαλιστικών είναι και οι αυξημένες εξαγορές συμβολαίων που επίσης προκαλούν προβλήματα άμεσης ρευστότητας .
Ωστόσο επισημαίνεται ότι « υπάρχουν εταιρίες όπως για παράδειγμα η Metlife Alico και Allianz που έχουν καταφέρει να υπεραποδώσουν σε επίπεδα άνω του 3,5% ωστόσο αυτό οφείλεται (εκτός από την υψηλή ρευστότητα που έχουν και τη διοχετεύουν σε υψηλότοκες καταθέσεις) και στην εκμετάλλευση των επενδυτικών δυνατοτήτων των μητρικών ομίλων (οι οποίοι στρέφονται και σε αναπτυσσόμενες αγορές).»
ΜΠΡΑΒΟ, ΣΤΟΝ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΡΑΦΟΝΤΑ Ή ΓΡΑΦΟΥΣΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΙΝΑΝΕ ΟΙ ΑΣΦΑΛ...Η..Ή ΜΕ ΕΠΙΚΕΙΚΙΑ ΤΙ >>>Ι¨¨¨¨"""" ΜΕ ΓΙΩΤΑ...ΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΙΜΗΤΕΣ ΤΩΝ ΟΠΛΩΝ Ε!!!!!! Α!!! ΝΑ ΜΟΥ ΝΑ ΧΑΘΕΙΤΕ ΠΟΥ ΘΑΛΕΓΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΣ....ΑΠΛΟΣ ΠΟΠΝΕΜΕΝΟΣ ΚΑΙ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΠΑΡΤΗ ΣΑΣ....
ΠΟΙΟΙ ΠΟΥΛΟΥΣΑΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ-ΔΗΛΑΔΗ ΠΑΛΙΟΧΑΡΤΑ, ΠΟΥ Η ΕΤΙΚΕΤΤΑ ΤΟΥΣ ΕΓΡΑΦΕ:....ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ... ΤΟΥ Κ....Υ!!!ΑΝΕΥ ΑΞΙΑΣ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΗΣ ΑΝΑΓΡΑΦΟΜΕΝΗΣ ΣΕ ΑΥΤΑ, ΚΑΙ ΤΑ ΕΓΓΥΟΝΤΟΥΣΤΑΝ ΚΑΘ΄ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ..ΠΑΝΤΑ ΚΑΙ ΕΣ ΑΕΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΚΑΙ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΑ.......ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ....!!!.ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ.,.....ΑΣΦΑΛΙΣΤΡΑ ΚΑΠΙΟΙΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΔΙΔΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΥΣ, Ή ΑΝΤΑΛΛΑΣΣΟΝΤΑΝ ΠΡΟΠΣΩΠΙΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΣΙ...ΣΤΩΝ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ.,.., ΠΟΤΕ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΕΙΣΕΡΕΥΣΑΝ ΣΤΗΝ ΑΣΦΑΛ. ΕΤΑΙΡΕΙΑ...ΟΠΩς ΤΕΛΙΚΩΣ ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΚΘΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΠΟΠΤΗ...
ΟΙ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΙ..ΟΧΙ ΒΕΒΑΙΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΙΘΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΟΥΝ ΤΑ ΦΥΚΙΑ ΓΙΑ ΜΕΤΑΞΩΤΕΣ ΚΟΡΔΕΛΛΛΕΣ..
ΠΟΙΟΙ ΛΕΓΑΝΕ ΣΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΕΠΕΝΔΥΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΩΝ, ΣΕ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΜΕΤΑΒΛΗΤΟ ΚΕΓΦΑΛΑΙΟ, ΧΩΡΙΣ ΠΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΟ ΛΕΝΕ ΑΥΤΟ, ΑΛΛΑ ΔΗΘΕΝ!! ΣΕ ΟΜΟΛΟΓΑ!!! ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ!! ΤΑΧΑ ΜΟΥ ΤΑΧΑ ΜΟΥ>>>>ΚΑΙ ΟΙ ΑΝΟΗΤΟΙ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΙ ΠΕΙΘΟΝΤΑΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΑΣΦ. """""""¨¨¨¨"Κ.......Ο>>>ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΑΡΕΔΙΔΑΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ...ΦΥΣΙΚΑ...ΠΟΙΑ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ...!!ΥΠΑΝΑΧΩΡΗΣΗΣ..Κ.Λ.Π..., ΑΦΟΥ ΟΛΑ ΕΙΧΑΝ ΠΕΡΑΣΕΙ...ΑΝΕΠΙΤΡΕΠΤΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΥΠΕΓΡΑΦΑΝ ΓΙΑ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟ ΤΟΥΣ...ΚΑΙ...ΚΑΙ...ΚΑΙ...., ΟΠΩΣ ΤΑ ΓΙΟΥΝΙΝΤ ΛΙΝΓΚΝΤ.....ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΙΣΤΕΣ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ ΤΩΝ ΕΡΜΩΝ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΩΝ...ΑΛΛΑ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΔΕΝ ΝΡΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΤΡΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΤΩΝ ΤΥΦΛΩΝ!!!ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ, ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΟΥΝ ΤΑ ΑΣΩΣΤΑ...ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΝΟΜΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ...ΤΙΣ ΠΛΑΤΟΥΛΕΣ ΤΟΥΣ......ΑΛΛΑ....ΠΙΣΩ ΕΧΕΙ Η ΑΧΛΑΔΑ ΤΗΝ ΟΥΡΑ.....
ΤΙ ΑΠΟΛΟΓΕΙΣΘΕ ΚΥΡΙΟΙ ΠΩΛΗΤΕΣ -ΑΛΙΕΥΤΕΣ ΤΩΝ ΓΙΟΥΝΙΝΤ ΛΙΝΓΚ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΜΕΝΑ ΠΟΣΑ ΤΩΝ ΕΡΜΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ...ΟΤΙ ΦΤΑΙΕΙ Ο ΕΠΟΠΤΗΣ....Ή ΕΣΕΙΣ ΚΑΙ Η ΕΤΑΙΡΕΙΟΥΛΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΣΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΗΣ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ!!!! ΑΛΛΑ ΤΙ ΘΑ ΠΕΙΤΕ ΝΑΙ!! ΤΟ ΞΕΡΑΜΕ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΦΤΑΙΜΕ..Ε ΟΧΙ ΔΑ........ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΑ ΦΟΡΤΩΝΕΤΕ ΣΑ ΑΛΛΟΥΣ...ΑΛΛΩΣΤΕ ΑΥΤΟ ΛΕΕΙ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ...ΠΟΥ ΜΩΡΕ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ...ΑΓΝΟΟΥΣΑΤΕ ΠΛΗΡΩΣ..ΚΑΘ΄ΟΛΟΚΛΗΡΙΑΝ,,,ΠΕΙΤΕ ΞΕΚΑΘΑΡΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΑΚΗ ΝΑΙ ΚΥΡΙΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ, ΠΑΡΑ ΜΟΝΟΝ ΣΤΗΝ ΛΗΞΗ ΤΟΥΣ ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ........ΚΑΙ ΕΑΝ ΕΚΛΕΙΝΕ ΔΕ Η ΑΣΦΑΛ. ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΥΤΟ...ΤΟΥΜΠΕΚΙ....ΨΙΛΟΚΟΜΜΕΝΟ ΦΥΣΙΚΑ...Α ΞΕΧΑΣΑΕ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΕ ΤΟ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΛΥΨΕΙ ΟΛΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΝΤΑ...ΑΝ ΠΑΡ΄ΕΛΠΙΔΑ ΜΩΔΡΕ ΕΚΛΕΙΝςΕ ΜΙΑ ΑΣΦ. ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΠΟΥ ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ....ΝΑΙ ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΨΩΜΙΑΣΔΗΣ..ΠΑΤΕ ΡΕ ΚΑΙ ΠΑΡΤΕ ΤΟΥ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ ΛΕΦΤΑ ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ ΤΟΥ ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΕΙΣΘΕ ΚΟΛΛΗΤΟΙ ΤΟΥ ΚΑΙ ΞΕΡΑΤΕ ΦΥΣΙΚΑ, ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΣΥΛΛΗΒΔΗΝ, ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΘΕΑΤΡΙΝΙΣΜΟΥΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΩΠΟΛΛΑ....ΚΑΙ ΓΥΡΙΣΤΕ ΤΟΝ ΚΟΠΟ ΠΙΣΩ ΣΤΟΥΣ ΦΤΩΧΟΥΣ ΠΟΥ ΣΑΣ ΠΙΣΤΕΨΑΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΕΛΕΑΣΑΤΕ .......ΚΑΤΑΠΤΑΙΣΤΑ....
Α ΠΑΡΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΥΨΗΛΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΙΣΤΑΜΕΝΟ ΚΟΛΛΗΤΟ ΣΑΣ,...ΓΙΑ ΠΟΣΟ ΒΕΒΑΙΑ...!!!ΤΟ ΚΩΛΗΤΑΡΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΣΘΕΙΤΕ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΕΩΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΥ Κ.Λ.Π....ΩΣ ΕΞΑΓΓΕΛΑΤΕ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΥ...ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ....ΑΗΔΙΕΣ ΚΑΙ ΝΤΡΟΠΗ ΣΑΣ......ΚΥΡΙΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ....(ΟΣΟΙ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΚΑΙ ΑΠΟΚΡΥΠΤΑΤΕ,,,ΟΧΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΣΩΡΟ ΒΕΒΑΙΑ)ΤΟΥ ΑΙΣΧΟΥΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΨΕΥΤΙΑΣ, ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΑΤΕ ΤΙ ΠΑΙΖΟΤΑΝ ΣΕ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ,,,,ΚΟΛΛΗΤΑΡΙΑ ΠΑΥΛΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΣΥΝΕΡΓΑΤΕΣ.....ΔΙΑΜΕΣΟΛΑΒΟΥΝΤΕΣ...ΠΡΟΕΔΡΟΙ..!!!!!Κ.Λ.Π...TΩΝ VIPS ΤΟΥ CLUB ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΣΥΜΜΑΖΕΥΕΤΑΙ...
ΑΛΛΑ ΚΑΙ Η ΕΠΕΙΑ ΤΟΤΕ ΕΝΩ ΑΝΑΦΕΡΘΗΣΑΝ ΕΠΩΝΥΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΓΑΙ ΤΟ ΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ ΕΚΑΝΑΝ, ΠΟΙΝΙΚΩΣ...Κ.Λ.Π....ΟΥΔΕΝ ΤΟΤΕ ΕΠΡΑΞΕ...ΝΑ ΔΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ Η ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΑ ΙΣΑ ΠΡΟΣ ΙΣΟΥΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ,. !!!!!!ΩΣ ΑΡΜΟΔΙΑ ΕΠΟΠΤΙΚΗ ΟΛΟΥ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΑΡΧΗ.....ΘΑ ΤΑ ΘΕΣΕΙ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΠΑΝΤΑ ΕΠΙ ΤΑΠΗΤΟΣ,ΩΣ ΑΝΕΜΕΝΕΤΑΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΑ....Ή....ΝΑΧΑΜΕ ΝΑ ΛΕΓΑΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΠΑΛΙ ΝΑ ΚΛΕΓΑΜΕ.....ΚΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΕΙ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΥΛΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΜΕΣΕΣ...ΑΛΛΩΣΤΕ Η ΕΚΔΙΚΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΙΑΤΟ ΠΟΥ ΤΡΩΓΕΤΑΙ ΟΤΑΝ ΚΡΥΩΣΕΙ..........
ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΔΙΑΒΑΖΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΕΙΣ ΣΤΑ ΕΠΙΚΑΙΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΝΑΔΟΧΗΣ κλπ
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΛΛΑ ΕΧΩ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ:
ΔΙΑΒΑΖΟΥΜΕ ΟΤΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ "ΣΠΑΕΙ" ΜΕΓΑΛΟ ΑΡΙΘΜΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΖΩΗΣ, ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ ΡΕΥΣΤΟΤΗΤΑΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΒΙΩΣΗ, ΕΝΩ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΡΟΗ ΝΕΩΝ ΤΕΤΟΙΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΓΝΩΣΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΑΝΕΧΕΙΑΣ ΟΛΩΝ.
ΑΥΤΟ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ, ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΕΜΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ? ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΛΟΓΙΚΑ, ΔΕΝ ΘΑ ΩΦΕΛΗΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΝΑΔΟΧΗ ΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΜΑΣ, ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ Η ΕΞΟΦΛΗΣΗ!! ΜΕΤΑΤΙΘΕΤΑΙ ΧΡΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΕΙ ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ?
ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΘΑ ΑΝΑΔΕΧΘΟΥΝ ΠΟΣΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΤΩ Ν ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΥΣ ΔΟΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΤΟ 70% ΤΟΥ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥ.
ΒΕΒΑΙΩΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΝΟΥΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΕΣ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΜΕ ΟΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ ΚΡΙΝΕΤΑΙ ΣΚΟΠΙΜΟ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ, ΑΦΟΥ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ ΛΙΓΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ.
ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΥΛΟΠΟΙΗΘΕΙ ΤΟ ΕΓΧΕΙΡΗΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΔΙΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΑΝ ΤΟΝ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΠΡΟΣΕΧΤΙΚΑ ΔΕΝ ΠΡΟΒΛΕΠΕΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήστην εκκαθαριση δινουν μονο το 70%! η αναδοχη ομως δινει ενα ποσοστο -εστω αποδεκτο- και στο υπολοιπο το 70% και συνολικα μπορει να βγει περιπου 80% ..ισως στα ασσετ.
ΑπάντησηΔιαγραφήγι αυτο φωναζουμε ολοι..! αναδοχη και με συντομοτερους χρονους.
ΑΚΟΜΑ ΕΧΕΤΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ ΕΥΡΩ, Μ ΟΛΑ ΤΟΥΤΑ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΤΡΥΓΥΡΙΣΕΙ;
ΑπάντησηΔιαγραφήAYTA TA ΛΑΜΟΓΙΑ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΙΑ ΕΙΝΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΣΤΕΛΝΟΥΜΕ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΝΑ ΜΑΘΕΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΑ ΡΕΖΙΛΙΑ ΤΟΥΣ??
ΑπάντησηΔιαγραφή«Οι Έλληνες σπαταλούν τη βοήθεια στα ούζα και χορεύουν συρτάκι»
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
(0)
Πέμπτη, 15 Σεπτεμβρίου 2011, 11:22
Τι μας λες κυρία Μαρίκα Τούους-Λάουλ;
Μετά τις αψιμαχίες που έχουν ξεσπάσει στη Γερμανία για τις δηλώσεις του γερμανού υπουργού Οικονομίας, Φ. Ρέσλερ, ότι «η χρεοκοπία της Ελλάδας δεν θα πρέπει να είναι ταμπού», νέες, εσωτερικές κόντρες δημιουργούνται και σε άλλη χώρα της Ευρωζώνης, την Εσθονία.
Μια βουλευτής της κεντρώας αντιπολίτευσης, η Μαρίκα Τούους-Λάουλ, χαρακτήρισε «άδικη» τη συμμετοχή της Εσθονίας στο ταμείο στήριξης καθώς, όπως είπε, οι Έλληνες «σπαταλούν την οικονομική βοήθεια σε ούζο και στη συνέχεια χορεύουν συρτάκι». Έντονη ήταν η αντίδραση του Εσθονού πρωθυπουργού, ο οποίος χαρακτήρισε «πρωτόγονες και προσβλητικές» τις δηλώσεις κατά των Ελλήνων.
Σύντομα το κοινοβούλιο της Εσθονίας αναμένεται να συζητήσει και να ψηφίσει για την ενίσχυση του Ευρωπαϊκού Ταμείου Σταθερότητας (EFSF) και για τη δημιουργία το 2013 ενός μόνιμου μηχανισμού διάσωσης. Ο κεντροδεξιός συνασπισμός του πρωθυπουργού, Ά. Άνσιπ διαθέτει 56 έδρες στο κοινοβούλιο των 101 εδρών
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΕΚΑΝΕ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ, ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΛΗΣΙΑΣΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΚΑΤΑΚΑΡΔ
έλα μαρικάκι στην ελλάδα και θα σου δώσουμε βότκα εάν δεν σαρεση το ouzo
ποια βότκα?θα τη βάλουμε κάτω και θα τη ποτίσουμε τσικουδιές!!!!!
10
koulaΧθες, 18:17
Μαρικακι,οταν εμεις οι Ελληνες πινουμε ουζο και χορευουμε συρτακι,εσυ χτυπα παλαμακια
40
karΧθες, 17:45
Πόσο πληθυσμό ΄εχει η εσθονία και έχει 101 βουλευτές και εμείς 300.Τελικά υπάρχουν και χειρότερα με 1,3 εκκατ. πληθυσμό 101 με 8 έπρεπε να είχαμε 400. Επειδή είναι νέο κράτος να τα πούμε μετά από μερικά χρόνια σε τι κατάσταση θα είναι .Βορράς νότος δεν έχει διαφορά.
30
ThomasΧθες, 17:24
Άλλη μια πολιτικός που γκούγκλαρε "greece " και μετά εξέφρασε πολιτική άποψη για την χώρα. Και κορόιδευα τον Παπανδρέου.
50
refarameΧθες, 17:20
Οχι μονο στα ουζα αλλα και στη σχετικη γνωστη ομοιοκαταληξια....
Γι'αυτο εξαλλου ερχονται και οι Γερμανιδες...
Και οχι για αρμπαητ......
50
greg180Χθες, 16:36
Έκανε και η μύγα [...]
60
ΔημήτρηςΧθες, 16:34
Μην την ακούτε την Μαρίκα.....τσίπουρο να πίνετε!
50
santaΧθες, 16:25
Καταντησαμε ζητιανοι και περιγελως της ποιας, της Εσθονιας που το 99% του παγκοσμιου πληθυσμου αγνοουν την υπαρξη της!!!
Αν δεν ηταν και η Eurovision δεν θα ηξεραν ακομα και οι Ευρωπαιοι κατα που πεφτει.
Αλλα ειπαμε, δωσε θαρρος στον χωριατη να σ'ανεβει στο κρεββατι και δυστυχως εχουν ανεβει αρκετοι χωριατες στο κρεββατι πλεον.
Κατακαημενη Ελλαδιτσα!
111
maniaκιΧθες, 16:11
οτι εγω που φορολογουμαι ας πουμε , πληρωνω τις γκομενοδουλειες , σπιτια-βιλες , αυτοκινητα , κλπ του καθε ενα μ.........α ειναι οκ..;; .σορρυ κοπελια αλλα το ουζο μου θα το πιω. Αν και δεν νομιζω οτι κατι απο την "βοηθεια" εφτασε στα χερακια μου.. Εγω κατι για μειωσεις, αγανακτηση και καταντια εχω αντιληφθει..
90
zentΧθες, 15:00
ρε έλληνες κοίταξεται που μας κατάντησαν οι άχρηστοι που ψηφίζουμε τόσα χρόνια να μας κοροιδεύουν και οι μαρικές της εσθονίας. στην ελλάδα ζούμε όλοι πείτε μου πόσους αλκοολικούς έχουμε στην ελλάδα και πόσους έχει στην εσθονία. ζούσα στην αθήνα 7 χρόνια και το μόνο που έβλεπα ανθρώπους να δουλεύουν από το πρωί μέχρι την νύχτα και να περνούν 600 ευρώ τον μήνα.
αλλά δεν πειράζει δεν φταίνε αυτοί εμείς φταίμε που δεν κάνουμε τίποτα για να αλλάξει αυτό.
91
NikosΧθες, 14:42
Μάλλον ήρθε για να πιει ούζο ... δεν της έδωσαν και μας έχει άχτι
101
pumukelΧθες, 17:35
ούζο να ήτανε? κάτι δεν της έδωσαν πάντως!
40
S/MΧθες, 13:43
ΕΝΩ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ,ΟΙ ΑΓΓΛΟΙ,ΟΙ ΟΛΛΑΝΔΟΙ,ΔΕΝ ΠΙΝΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΚΟΥΤΑΚΙ ΜΠΥΡΑΣ ΑΣ ΠΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΔΕΝ ΠΑΝΕ ΠΟΥΘΕΝΑ ΜΕΘΥΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΤΑ ΣΠΑΣΟΥΝ,ΑΛΛΑ ΚΑΘΟΝΤΑΙ
Με βάση την εμπειρία μου, στα τόσα χρόνια της καριέρας μου ως ασφαλιστικός σύμβουλος και μετέπειτα ως manager, συγκέντρωσα και ήθελα να επισημάνω τα πιο προφανή λάθη που κάνουν οι συνεργάτες μας στον τομέα της πώλησης.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤο συχνότερο λάθος όλων είναι η γρήγορη παραίτηση από κάθε προσπάθεια, απ’ το ξεκίνημά της ακόμα, από τις πρώτες αρνήσεις ή αποτυχίες. Γνωρίζουμε πως δεν πρέπει να απογοητευόμαστε με την πρώτη δυσκολία…
Πολλές φορές χρειάζονται και δύο, ίσως και τρία ραντεβού για να ολοκληρωθεί η πώληση, ειδικά στη σημερινή περίοδο κρίσης. Άλλωστε οφείλουμε να ακολουθήσουμε τον κανόνα των πωλήσεων και να επιχειρήσουμε και τις 5 τεχνικές κλεισίματος πριν εγκαταλείψουμε την προσπάθεια. Βαθύτερη αιτία της εύκολης εγκατάλειψης της προσπάθειάς μας συνήθως είναι ότι δεν πιστεύουμε απόλυτα στον εαυτό μας ή ακόμα και στη χρησιμότητα του προϊόντος που πουλάμε. Η πραγματικότητα όμως είναι εντελώς διαφορετική. Η ασφάλιση, μαζί με την υγεία και την παιδεία, είναι από τα σπουδαιότερα αγαθά. Από ‘κει και πέρα, εντοπίζοντας ο καθένας σε ποιόν τομέα έχει ελλείψεις και ανεπάρκεια, είναι χρήσιμο να βελτιωθεί με μελέτη και εκπαίδευση.
Σύνηθες λάθος είναι επίσης ο μικρός αριθμός των ραντεβού που πραγματοποιούν οι συνεργάτες. Είναι αποδεδειγμένο και απολύτως λογικό, ακόμα και από στατιστικής πλευράς, πως όσα λιγότερα ραντεβού γίνουν, τόσο λιγότερες θα είναι και οι πωλήσεις (κλεισίματα) που θα υπάρξουν. Για ένα ικανοποιητικό αποτέλεσμα, ένας σύμβουλος θα πρέπει να πραγματοποιεί πάνω από 10- 12 ραντεβού εβδομαδιαίως. Σημαντική βοήθεια στην επίτευξη αυτού του αριθμού πέραν της Αρχικής Αγοράς και της σωστής διαδικασίας λήψης συστάσεων, θα προσέφερε η συστηματική προσέγγιση διάφορων επαγγελματικών συλλόγων, όπως π.χ : τουριστικών επαγγελματιών, ιατρών, ιερέων, ή η ονομάτων γονέων παιδιών. Ακόμα και η πρόσληψη κάποιας κοπέλας για telemarketing θα μπορούσε να ενισχύσει την προσπάθεια μας αυτή.
Πολλοί συνάδελφοι προσπαθούν με εναλλακτικούς εύκολους τρόπους να ενισχύσουν την παραγωγή τους, συνήθως με αντιπαραγωγικές προσπάθειες, όπως η μεταφορά χαρτοφυλακίου από ασφαλιστικούς συμβούλους που αποσύρονται ή ακόμα και από εν ενεργεία συναδέρφους τους, μη κρατώντας στο ελάχιστο τους κανόνες δεοντολογίας. Όταν φυσικά καταλαβαίνουν το λάθος τους είναι ήδη αργά, καθώς είναι βήματα που οδηγούν στην επαγγελματική αποτυχία. Αρκετές είναι οι φορές που κάτι τέτοιο συμβαίνει λόγω «παράλειψης» οδηγιών από τον Εκπαιδευτή- Συντονιστή, πράγμα που φυσικά αποτελεί εγκληματική αμέλεια.
Σημαντικά προβλήματα στην παραγωγικότητα μας προκαλεί επίσης και η έλλειψη ημερήσιου απολογισμού. Καθημερινά θα πρέπει να τελειώνουμε τη δουλειά μας σκεπτόμενοι τι ακριβώς έχει συμβεί και κάνοντας απολογισμό των πράξεών μας.
Ο manager μας είναι ο άνθρωπός μας στην εταιρεία που εργαζόμαστε. Είναι εκείνος που μας καθοδηγεί, μας στηρίζει, μας συμβουλεύει και που γνωρίζει όλη την πορεία μας. Η ανεπαρκής συνεργασία με τον manager μας συνήθως έχει επιπτώσεις στην αποδοτικότητα μας. Αυτό μπορεί να συμβεί είτε λόγω αμέλειας ή ακόμα και εξ’ αιτίας της έλλειψης εμπιστοσύνης στο πρόσωπό του. Αυτό δυστυχώς είναι πολύ μεγάλο λάθος, καθώς η ιδιότητα του έχει ακριβώς αυτό το ρόλο, να διαχειριζόμαστε μαζί του την επιτυχία, την αποτυχία, τον προβληματισμό, ακόμα και τον δύσκολο ή αναποφάσιστο πελάτη. Ακολουθώντας τις συμβουλές του, σίγουρα θα μπορέσουμε να αντιμετωπίσουμε τις αδυναμίες μας ως πωλητές. Ακόμα θυμάμαι την πρώτη συμβουλή του manager μου, ο οποίος με είχε προτρέψει στο cross-selling, στο να χρησιμοποιήσω δηλαδή το πελατολόγιο μου ενός κλάδου και για τους υπόλοιπους, προσπαθώντας να καλύψω περισσότερες ασφαλιστικές ανάγκες των ήδη πελατών μου, πετυχαίνοντας το αυτονόητο: να αυξήσω το χαρτοφυλάκιο, καλύπτοντας καλύτερα τους πελάτες μου και κάνοντάς τους πιο «φανατικούς» και πάνω απ’ όλα πιο ευχαριστημένους!
η
Στο περιοδοκο ΕΠΙΚΑΙΡΑ,υπαρχει αρθρο που αναφερεται στον υφ.οικονομικων,κ.Σαχινιδη για την δαπανη 700.000ε περιπου για την ανακαινιση του γραφειου του!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΤΡΟΠΗ!!!!!!!!!!!!
ΚΑΛΑ ΕΚΕΙ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝΕ;ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίσοδος ΕγγραφήΠαρασκευή 16 Σεπτεμβρίου, 2011Αθήνα 29° Σήμερα γιορτάζουν:
ΑπάντησηΔιαγραφήΛουντμίλλα
ΕΛΛΑΔΑ
ΚΟΣΜΟΣ
ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ
ΑΘΛΗΤΙΚΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΑ
ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
MEDIA
ΔΙΑΣΚΕΔΑΣΗ
LIFESTYLE
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
ΓΥΝΑΙΚΑ
ΥΓΕΙΑ
Ο,ΤΙ ΝΑ 'ΝΑΙ
ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ
BLOGS
ΖΩΔΙΑ
ΕΛΛΑΔΑ
«Λούστηκε» με βενζίνη μπροστά από τράπεζα
ΕΛΛΑΔΑ
(0)
Παρασκευή, 16 Σεπτεμβρίου 2011, 16:30
Σχετικά Tags
αυτοπυρπολήθηκε, βενζίνη, Θεσσαλονίκη
3
Share
0
0
Διακομίσθηκε στο νοσοκομείο με ελαφρά εγκαύματα
Αναστάτωση προκλήθηκε νωρίτερα έξω από το υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς, στη συμβολή των οδών Τσιμισκή και Εθνικής Αμύνης στη Θεσσαλονίκη, όταν ένας 55χρονος επιχείρησε να αυτοπυρποληθεί.
Αστυνομικοί της ομάδας «Ζήτα» έσπευσαν άμεσα στο σημείο και σε συνεργασία με υπαλλήλους προσπαθούσαν να τον μεταπείσουν, όταν τελικά περιέλουσε τα ρούχα του με βενζίνη και έβαλε φωτιά, η οποία κατασβέστηκε άμεσα με πυροσβεστήρες.
Ο 55χρονος διακομίστηκε στο νομοσοκείο με ελαφρά εγκαύματα στο στήθος και την πλάτη και νοσηλεύεται εκτός κινδύνου.
Όπως αποκαλύφθηκε, ο ίδιος άνδρας πριν από δύο χρόνια περίπου επιχείρησε ξανά να βάλει τέλος στη ζωή του με τον ίδιο τρόπο και πάλι έξω από το υποκατάστημα της Τράπεζας Πειραιώς με αποτέλεσμα να υποστεί εγκαύματα και τότε.
ασφαλισμένοσ τησ ασπισ που μολισ διάβασε αυτά που δημοσιευσε ο συλλογοσ
ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΠΑΓΟ ΑΡΙΣΤΟΤΕΧΝΙΚΑ,ΝΑ ΑΝΑΜΕΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΕΠΟΠΤΗ,ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΝΟΜΟΥ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΑΓΕΛΑΔΟΚΟΥΡΕΜΑΤΟΣ,ΛΙΣΤΕΣ ΤΡΙΠΛΕΣ ΚΑΙ ΤΕΤΡΑΠΛΕΣ ΑΝΑ ΧΡΟΝΟ,ΚΑΙ ΑΠΟ ΧΡΗΜΑΤΑ......ΑΓΓΟΥΡΙΑ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΑΙ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΠΡΙΝ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΚΛΗΣΗ
ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΑΝ ΜΕ ΝΟΜΟ,ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΣΕ ΑΛΛΗ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΜΕ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΥΨΗΣ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΑΣ ΤΗΣ ΤΡΥΠΑΣ!!!
ΚΑΙ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΟΛΟΥΣ!
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟ ΝΑ ΕΠΙΤΕΥΧΘΕΙ,ΑΥΤΟ ΤΟΤΕ,ΠΟΥ Η ΤΡΥΠΑ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΗ
ΑΠΟ ΕΔΩ ΠΟΥ ΦΤΑΣΑΜΕ ΣΗΜΕΡΑ,ΠΟΥ ΕΞΑΝΕΜΙΣΤΗΚΑΝ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ ΟΛΑ,ΑΠΟ ΠΟΛΛΕΣ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΝ.ΚΡΙΣΗΣ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΠΕΣΑΜΕ ΣΕ ΑΝΙΔΕΟΥΣ ΚΑΙ ΑΝΙΚΑΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ[ΑΠΟΔΕΙΧΘΕΙ],ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΑΝ,ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ.
Πέσαμε σε πράκτορες ξενόδουλους αρχιλαμόγια πολιτικούς.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚλείσανε την ΑΣΠΙΣ για να τα φάνε οι ξένοι τα λεφτουδάκια μας.
Αφού ήτανε χρεωκοπημένη από το 2002 πως πλήρωνε τόσα χρόνια;
πως αγόραζε εταιρίες;
Πως μαζί με αυτά βούταγε και ο Παυλάρας τα δέοντα απο το ταμείο;
Οι άλλες εταιρίες δεν είναι χρεωκοπημένες ρε κουφάλες;
Τα ίδια κοπροσκυλα ασφαλιστές και διευθυντές πωλήσεων δεν έχουν (της ΑΣΠΙΣ εννοώ)?
Γιαννούσης -> Εθνική, 800 εκ τρύπα
Ζαχαράτος -> ως άνω
Παπανδρέου -> Ευρωπαική πίστη 50 εκ τρύπα
Κυριακάκης -> Ευρωπαική πίστη ...
Λουλουδάκης -> σε όλες μαζί σαν πράκτορας
Τα υπόλοιπα λουλούδια στην Ιντερνατιοναλ -> 50 εκ τρύπα τουλάχιστον
Αν μας βάζανε να διαλέξουμε σήμερα τι θέλουμε οι ασφαλισμένοι εγώ θα ψήφιζα ΨΩΜΙΑΔΗ.
Τουλάχιστον αυτός δούλεψε στη ζωή του, όχι σαν το Κώστα το χοντρό και το Τζέφρι τον αυνάνα μαζί με τα κωλοτσιράκια τους τους ΣΕΛΕΚΟΥΣ.
ΜΙΛΑΤΕ ΡΕΕΕΕΕ ΚΟΡΟΙΔΑΡΕΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΑ ΦΑΝΕ ΟΛΑ ΡΕΕΕΕΕ!
ΠΟΥΣΤΑΡΑΔΕΣ ΨΕΥΤΕΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ.
ΠΑΥΛΕ ΘΕΕ ΠΑΡΕ ΤΗ ΠΑΕ....
αυτοι οι μαφιοζοι της ΕΑΕΕ, ΜΑς ΕΘΑΨΑΝ,γιατι αμα ηθελαν,θα μπορουσαν να σωσουν την κατασταση
ΑπάντησηΔιαγραφήαλλα θα τους γινει μπουμερνγκ
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ
ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ
ΟΛΑ ΣΤΟΥ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ
ΕΔΩ ΕΙΝΑΙ ΚΛΕΦΤΕΣ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ!!!!!
ΑΠΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΑΣΦΑΛΗΣΤΟΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥΣ-ΟΥΣΤ!!!!!
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΣ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΕΝΑ ΓΕΡΟ ΜΑΘΗΜΑ. ΑΣ ΞΕΣΗΚΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΤΙΣ ΑΠΑΤΕΩΝΙΕΣ ΤΟΥΣ.ΜΑΣ ΚΥΒΕΡΝΑΝΕ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.ΘΑΒΟΥΝ ΚΑΙ ΞΕΘΑΒΟΥΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΚΑΙ ΑΣ ΠΑΙΡΝΟΥΝ ΦΤΩΧΟ ΚΟΣΜΟ ΣΤΟ ΛΑΙΜΟ ΤΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ ΣΤΙΓΝΟΙ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΕΣ.ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΔΕΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ.ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΤΑΙ ΑΛΛΟ ΑΥΤΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήLete na ginei kati?
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.nextdeal.gr/index.php?option=com_k2&view=item&id=8607:%E1%F0%EF%EA%EB%E5%E9%F3%F4%E9%EA%EF-prime-insurance-%E1%F0%FC-%F4%EF%ED-%F0%F1%F9%F4%E1%E3%F9%ED%E9%F3%F4%DE-%E4%E7%EC%DE%F4%F1%E7-%EA%EF%ED%F4%EF%EC%E7%ED%DC&Itemid=80
ασφάλισης » Επικαιρότητα, Ιδιωτική Ασφάλιση » «Σφαγή» 350 εξωτερικών συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής
ΑπάντησηΔιαγραφή«Σφαγή» 350 εξωτερικών συνεργατών της Εθνικής Ασφαλιστικής
September 16, 2011 | Posted by admin in Επικαιρότητα, Ιδιωτική ΑσφάλισηNo comments
Την απομάκρυνση 350 εξωτερικών συνεργατών της ανακοίνωσε αιφνιδίως την Τετάρτη η Εθνική Ασφαλιστική, εκ των οποίων οι 150 βρίσκονταν στην Αττική.
Σύμφωνα με το www.emea.gr οι συνεργάτες, οι οποίοι εισέπρατταν τα έσοδα από όλα τα συμβόλαια της εταιρίας ανακοίνωσαν πως θα προχωρήσουν σε κινητοποιήσεις.
Επίσης με πληροφορίες, που επικαλείται η ιστοσελίδα το έργο της είσπραξης θα αναθέσει η Εθνική Ασφαλιστική σε εταιρεία του ομίλου Mellon.
Ακόμη, το σχετικό δημοσίευμα αναφέρει ότι, πέρα από την αιφνιδιαστική κίνηση της εταιρίας που θα έχει ως αποτέλεσμα εκατοντάδες άνθρωποι να χάσουν το βασικό εισόδημά τους, αίσθηση προκάλεσε και η ανακοίνωση της διοίκησης, με την οποία την αιτιολόγησε. Όπως ανακοινώθηκε, με αυτό τον τρόπο μεταξύ άλλων θα πατάξει τη διαφθορά…
ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΛΥ ΣΩΣΤΕΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ, ΟΙ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΤΗΣ:16 Σεπτεμβρίου 2011 7:23 μ.μ.
ΝΑΙ ΤΟΤΕ, ΘΑΠΡΕΠΕ ΤΟ 2009 ΜΕ ΤΟΝ ΙΣΧΥΟΝΤΑ ΝΟΜΟ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΟΥΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΩΣ ΑΝΗΔΕΟΙ ΝΑ ΧΑΘΕΙ ΧΡΟΝΟΣ, ΜΗ ΓΝΩΡΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΚΙΝΗΣΗ, ΕΠΙΡΡΙΠΤΟΝΤΑΣ Ο ΕΝΑΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΣΤΟΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΚΑΙ ΜΗ!!! ΕΥΘΥΝΕΣ......ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΑΝ ΜΕ ΤΟΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ ΤΟΤΕ -ΕΣΤΨΩ ΚΑΙ ΦΩΤΟΗΓΑΡΦΙΚΟ ΝΟΜΟ- 3719/2009 ΝΟΜΟ ΠΑΠΑΘΑΝΑΣΙΟΥ..!!!Ν.Δ 400/70 ΑΡΘΡΟ 4 εδ.α, !!! ΤΙ ΠΕΡΙΜΕΝΑΝ..... Η ΝΕΑ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ!!!!ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΤΗΚΑΝ ΚΑΙ ΠΙΣΤΕΨΑΝ (ΠΟΥ, ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΟΝΟΜΑΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΟΙ ...ΜΕΤΑΛΛΑΓΜΕΝΗ!!!), ΠΟΣΗ ΗΤΑΝ Η ΜΑΥΡΗ ΤΡΥΠΑ...ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΕ ΤΑΧΑ ΜΟΥ!!!ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ Ο ΠΑΛΙΟΣ ΝΟΜΟΣ, ΚΑΙ ΑΚΟΥΓΕΣ ΤΑ ΠΕΡΙ ....ΑΝΤΙΚΟΙΝΟΤΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ-ΔΙΚΑΙΟΥ...Κ.Λ.Π...ΝΑ ΒΡΟΥΝ....Ε!! ΚΑΙ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΗΝ ΕΙΧΑΝ ΠΡΟΣΔΙΟΡΙΣΕΙ ΤΟΤΕ ΑΚΡΙΒΩΣ...ΤΟ ΕΛΛΗΝ.ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΔΥΝΑΤΟ ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΤΟΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΥΡΙΕΣ ΚΑΙ ΒΑΣΕΙ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ ΠΟΥ ΑΠΕΡΡΕΑΝ ΕΚ ΤΟΥ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟΥ ΤΟΤΕ ΝΟΜΟΥ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΕΙ, ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΤΙΣ...ΟΠΟΙΕΣ...ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΙΝΩΝ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΤΟΣ 2000...ΑΒΛΕΨΙΕΣ...Ή...ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟΝ...
ΚΑΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΤΩΤΑ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΣΑΣ ΤΑ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ, (ΣΤΗΝ ΠΡΟΣΑΠΑΘΕΙΑ ΜΑΣ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΕΙ ΤΟ ΠΙΚΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΣΤΗΝ ΦΌΡΑ ΚΑΙ ΝΑ ΔΕΣΜΕΥΘΟΥΝ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ...ΚΥΡΙΟΙ ΜΑΣ.....!!!), "ΟΤΙ.....ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΙ ΤΟΥ ΚΛΑΡΙΝΟΥ ΑΥΤΟΥ, ΤΗΣ ΔΙΝΗΣ ΑΥΤΗΣ ΘΕΣΕΩΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ", ΣΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΕΧΕΙ ΠΕΡΙΕΛΘΕΙ, ΕΞ ΑΙΤΙΑΣ ΤΩΝ!!! Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΦΤΑΙΜΕ..ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΚΛΕΨΑΝ ΤΟΥΣ ΚΟΠΟΥΣ ΜΑΣ...ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΕΠΙΖΗΣΟΥΜΕ ΠΛΕΟΝ....,...ΠΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΜΕ ΚΑΛΑ-ΚΑΛΑ ΑΝ ΧΡΕΩΚΟΠΟΗΣΕΙ ΕΝΤΟΣ ΤΟΥ ΔΙΗΜΕΡΟΥ ΑΥΤΟΥ Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ...ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΚΑ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ....ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΑ Η ΜΗ...Ή ΟΠΩΣ ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΘΕΛΟΥΝ...ΚΑΠΟΙΟΙ..
ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΠΕΙΘΟΜΕΘΑ ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΠΟΙΩΝ ..ΕΝ ΓΕΝΕΙ....ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΙ ΜΗ .......ΠΟΥ ΤΟΛΜΟΥΝΝΑ ΜΙΛΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ...ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ..ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ..ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ...ΑΛΛΑ....ΟΜΟΙΟΣ-ΟΜΟΙΩ ΑΕΙ !!!!Β ΕΛΑΖΕΙ!!!!!
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΙΚΑ ΑΝΗΜΠΟΡΟΙ ΝΑ ΤΣΑΚΙΣΘΟΥΝ ΑΝ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΟΥΝ ΕΧΘΕΣ ΤΟ ΤΙΜΟΝΙ...ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΑΛΛΟ Ο ΚΟΣΜΟΣ.....
ΣΥΝΧΕΙΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΕΙΣ ΩΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΤΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΣ " ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΩ¨..,ΕΙΜΕΘΑ ΝΟΜΟΤΑΓΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ, ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΖΟΥΜΕ ΚΑΘ΄ΕΚΑΣΤΟΝ ΝΟΜΟΝ, ΚΑΤΑ ΓΡΑΜΜΑ, -ΠΑΡΑ ΤΟ ΟΤΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΚΥΒΕΡΝΩΝΤΕΣ ΜΑΣ ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΑΝ ΤΟΝ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΟ Ν. 3719/2009 ΚΑΤΑ ΤΟ ΔΟΚΟΥΝ ΤΟΥΣ...ΑΝΕΥ ΔΙΑΛΟΓΟΥ, ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΟΥΝ ΤΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΜΑΣ, !! ΔΙΚΤΑΚΤΟΡΙΚΑ......ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΙΛΟΓΟ....ΑΠΟΦΑΣΙΖΟΜΕΝ ΚΑΙ ΔΙΑΤΑΣΣΟΜΕΝ ΕΙΠΕ Η ΟΙΚΟΝ.. ΤΩΝ ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ....ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ ΠΡΕΠΕΙ...ΑΝΑΘΑΕΜΑ ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΒΟΥΛΕΥΤΕΣ...ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΑΝ,...ΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ!!!!ΤΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΩΡΕΥΟΝΤΑΙ ΣΤΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΤΩΝ....ΠΟΙΑ ΜΟΙΡΑ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΤΟΜΩΝ ΔΙΕΥΘΥΕΤΟΥΝ-, ΕΤΣΙ...ΑΔΙΑΒΑΣΤΑ....-
ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟ ΑΝΑΦΑΙΡΕΤΟ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟ ΝΟΜΙΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΝΤΙΣΤΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ, ΚΑΙ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΑΤΣΤΕ ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ Τ5ΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΤΟ ΕΞΗΣ: ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΛΛΑ ΧΑΡΑΤΙΑ, ΕΙΤΕ ΥΠΟ ΤΗΝ ΜΟΡΦΗ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ, ΕΙΤΕ ΦΑΠ, ΕΙΤΕ ΤΑΠ,. ΕΙΤΕ ΦΟΡΟΥ ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΑΤΟΣ...ΕΙΤΕ, ΕΙΤΕ, ΕΙΤΕ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ....
ΟΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΘΕΛΗΣΕΙ, ΑΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΣ ΣΥΝΕΝΟΗΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΝΑ ΠΑΡΑΣΤΟΥΜΕ ΣΤΟΝ Κ, ΥΠΟΥΡΓΟ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΙ ΜΙΑ ΕΣΤΩ ΕΠΙΤΡΟΠΗ , ΩΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΘΕΛΗΣΕΙ ΔΕΚΤΟΣ, ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ, ΑΠΟ ΕΜΑΣ, ΤΟΥΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΠΟΛΙΤΕΣ!!!, ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΥ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΜΑΔΙΚΑ ΤΑ ΧΙΛΙΑΔΕΣ -Χ Α Ρ Α Τ Σ Ι Α ΕΠΙ ΠΛΕΟΝ.....ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ, ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑΡΘΕΙ ΑΣ ΤΑ ΑΠΟΣΤΕΙΛΕΙ, ΩΣ !!! Ε Π Ι Σ Τ Ρ Α Φ Ε Ν Τ Α... ΤΑ ΝΕΑ ΧΑΡΑΤΣΙΑ ΣΤΟΝ Κ. ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΕΠΕΙΔΗ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΔΥΝΑΜΕΘΑ ΚΕ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΗ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΕ, ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΑΒΑΣΤΑΚΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΥΝΑΜΕΙΣ ΜΑΣ ΦΟΡΟΛΟΓΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΠΙΒΑΛΑΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΟΔΕΥΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΗΜΕΥΣΗ ΤΗΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΣ ΜΑΣ. ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΗΜΕΙΩΣΗ ΕΠΙ ΤΟΥ ΕΓΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ Ε Π Ι Σ Τ Ρ Ο Φ Η Σ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΜΑΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟΥ ΦΑΚΕΛΛΟΥ -ΧΑΡΑΤΣΙΟΥ (ΤΡΙΠΛΟΥ, ΜΟΝΟΥ, Κ.Λ.Π.):
ΑΞΙΟΤΙΜΕ ΚΕ ΥΠΟΥΡΓΕ ΤΩΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ, ΚΑΙ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΕ ΕΝ ΤΟΙΑΥΤΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗΣ ΑΔΥΝΑΜΙΑΣ ΜΑΣ ΠΛΗΡΩΜΗΣ ΤΟΥΤΟΥ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΤΕΛΟΥΣ ΑΚΙΝΗΤΟΥ, [ΠΑΡΑΚΑΛΕΙΣΘΕ ΟΠΩΣ ΜΑΣ ΣΥΜΨΗΦΙΣΕΤΕ ΤΟΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ, ΕΝΑΝΤΙ ΤΩΝ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΣΕ ΕΜΑΣ, ΩΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΗΜΟΣΙΟ, ΤΩΝ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΩΝ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑ ΠΟΣΩΝ ΜΑΣ, ΒΑΣΕΙ Ν. 3867/2010 ΩΣ ΤΟΥΤΟΣ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2011 ΕΤΡΟΠΟΠΟΙΗΘΗ ΥΦ΄ΥΜΩΝ ΚΑΙ ΙΣΧΥΕΙ ΣΗΜΝΕΡΟΝ ΜΕ ΤΙΣ ΟΦΕΙΛΟΜΕΝΕΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΕΣ ΣΕ ΕΣΑΣ, ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ-ΑΝΑΣΦΑΛΙΣΤΟΥΣ.
Σιδέρη , αστα αυτα και πες μας τί εχεις κανει και σε τι απο οσα εκανες μας φωναξες για να συμμετεχουμε!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕχουμε αναγκη απο πραξεις.Λόγια ,λόγια , λογια από αυτα μπουχτησαμε. Οπως ολοι εισαι και συ υπευθυνη γιατι θελησες να ηγηθεις σε μια ομαδα ΄΄πίεσης'' χωρίς να ξέρεις τί σου γίνεται!
Αυτα.Τα νευρα μας ειναι σπασμένα ήδη. Μην τα κάνεις χειρότερα!
ποιο σωματειο ρε παιδια πλακα μας κανετε
ΑπάντησηΔιαγραφήαυτή και τα ...μυστήρια είναι
πότε έγινε η σύσταση του σωματείου
ποτε έγιναν εκλογες και δεν το καταλαβαμε
τελικα εκείνο το λαμογιο ο προσωρινος γραμματέας τι απόγινε
προσωρινη εδω και δυο χρονια εισαι ρε σιδερη
ουτε ο ..σαχινιδάκος σου δεν θα καθυστερουσε τοσοσ
αντε να γινουν εκλογες να σε στείλουμε εκει που ξερεις
ολολ λογια λογια λογια και για τος ασφαληστες
αλλα στον δικηγορο των ασφαλιστών πηγες
με την φιλενάδα σου την ασφαλιστρια τα βρήκες καλα
οι ..ανδρεσ δεν σου ατρεσουν
«Η συντεταγμένη χρεοκοπία της Ελλάδας έχει ήδη ξεκινήσει»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣύμβουλος του Σόιμπλε υποστηρίζει ότι μόνη λύση είναι η διαγραφή του 50% με 60% του χρέου
6
emailεκτύπωση
Η διαδικασία της «συντεταγμένης χρεοκοπίας» της Ελλάδας έχει ήδη ξεκινήσει, υποστηρίζει, σε συνέντευξή του στην Deutsche WelleΟξφόρδης, Κλέμενς Φουστ.
Οπως λέει ο κ. Φουστ, μόνο εάν διαγραφθεί το 50% με 60% του ελληνικού χρέους, μπορεί η χώρα, έπειτα από μία δεκαετία, να δει φως στο τούνελ.
«Βασίζω την άποψή μου στο γεγονός, ότι η Ελλάδα σε συνεργασία με τις κυβερνήσεις της Ευρωζώνης έχει ήδη διαπραγματευτεί την μερική αναδιάρθρωση του χρέους της, όπως για παράδειγμα την επιμήκυνση της διάρκειας αποπληρωμής των δανείων. Αυτό είναι χαρακτηριστικό δείγμα μιας διαδικασίας πτώχευσης, όπως επίσης η μείωση των τόκων και η αναδιαπραγμάτευση των δανειακών όρων», επισημαίνει.
Ο κ. Φουστ δεν δίνει ιδιαίτερη σημασία στη διένεξη που έχει ξεσπάσει στους κόλπους του κυβερνητικού συνασπισμού στη Γερμανία μετά τις δηλώσεις του προέδρου των Φιλελευθέρων και υπουργού Οικονομίας Φίλιπ Ρέσλερ, για την αναγκαιότητα συντεταγμένης χρεοκοπίας της Ελλάδας, καθώς πιστεύει ότι γίνεται στα πλαίσια του προεκλογικού αγώνα.
«Υπό το φως των δεδομένων, υποστηρίζει, η διαδικασία της ελληνικής πτώχευσης έχει ήδη ξεκινήσει και θα συνεχιστεί», σημείωσε χαρακτηριστικά.
Οπως επισημαίνει ο κ. Φουστ, η διαγραφή του ελληνικού χρέους θα πρέπει να είναι της τάξεως του 50% με 60%. «Μόνο σε αυτή την περίπτωση θα είχε η χώρα μια προοπτική», επισημαίνει, προσθέτοντας ότι και μετά το «κούρεμα» η Ελλάδα θα χρειαστεί μια δεκαετία για να ευημερήσει.
Η χώρα έχει μπροστά της μια πολύ δύσκολη διαδικασία προσαρμογής. Το ζητούμενο είναι, αυτή η διαδικασία και οι συνέπειές της να είναι «κάπως ανεκτές» στους Έλληνες όπως επίσης και στους πιστωτές, που θα χάσουν μέρος των δανείων που έχουν δώσει.
Η ελεγχόμενη πτώχευση, εκτιμά ο κ. Φουστ, θα ξεκαθάριζε το τοπίο, θα οδηγούσε στην επανάκτηση της σιγουριάς για τους ξένους επενδυτές και θα περιόριζε τα βάρη τα οποία θα πρέπει να επωμισθεί ο ελληνικός λαός. Ερωτηθείς αν η περικοπή του χρέους θα είναι απότομη, ο Κλέμενς Φουστ απαντά:
«Δεν νομίζω ότι θα γίνει μονομιάς. Πιστεύω ότι η μείωση του χρέους θα γίνει βήμα προς βήμα. Θα είναι μια διαδικασία που θα διαρκέσει χρόνια».
Ο μεγαλύτερος ίσος πονοκέφαλος μιας πτώχευσης από οικονομικής πλευράς είναι το τι μέλει γενέσθαι με το ελληνικό τραπεζικό σύστημα, καθώς οι τράπεζες έχουν στην κατοχή τους ελληνικά κρατικά ομόλογα ύψους 67 δισ. ευρώ.
«Σε περίπτωση πτώχευσης θα πρέπει οι ελληνικές τράπεζες να ανακεφαλαιοποιηθούν. Αυτό θα εξασφαλισθεί μάλλον μόνον μέσω του ευρωπαϊκού ταμείου στήριξης, EFSF, όταν αυτό αρχίσει να λειτουργεί, μετά την επικύρωση του σχετικού
Πόσα θέλετε να μας τρελλάνετε; | 13:14
...κι εσείς κι αυτοί...Τι θα πεί υποστηρίζει;;;Τι μπούρδες γράφετε κάθε τόσο;;;Ξέρετε τι σας γίνεται;;;Δεν τρέχει πρόγραμμα ανταλλαγής ομολόγων με κούρεμα 21%;;;Δεν είναι αυτό ελεγχόμενη χρεωκοπία(κι ουχί μερική-default- γιατί δεν συμμετέχουν κάποια μόνο επιλεγμένα ομόλογα);;;
Διογένηςαπάντηση193
ΝΑ τα μας | 12:52
Επιβεβαιώνεται και η city group που έλεγε 99,9% πιθανότητα χρεωκοπίας σήμερα.Τζέφρυ Μπένυ και λοιποί πολιτικάντηδες να σας δω τι θα πείτε τώρα.
ελλαςαπάντηση770
Επικαιρότητα
Αγορές
Επιχειρήσεις
Διεθνή
ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΕΝΑ
Οικονομία- Διακοπή σύνταξης σε συνταξιούχους κάτω των 55 ετών 19/09/2011, 12:05
Σχόλια (404)
Οικονομία- Συνεχίζεται την Τρίτη η τηλεδιάσκεψη Βενιζέλου-Τρόικας 19/09/2011, 20:05
Σχόλια (41)
Οικονομία- Τα τρία σενάρια της χρεοκοπίας 11:05
Σχόλια (10)
Οικονομία- Με την Ακρόπολη να βουλιάζει και τίτλο «Χάθηκαν τα λεφτά μας», το «Focus» 19/09/2011, 08:31
thn etsoyje thnn symbaiolografo to xaratsi sta akinhta
ΑπάντησηΔιαγραφήxa,xa,xa.....Κλείσανε την ΑΣΠΙΣ για να τα φάνε οι ξένοι τα λεφτουδάκια μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑφού ήτανε χρεωκοπημένη από το 2002 πως πλήρωνε τόσα χρόνια;
πως αγόραζε εταιρίες;
Πως μαζί με αυτά βούταγε και ο Παυλάρας τα δέοντα απο το ταμείο;
Οι άλλες εταιρίες δεν είναι χρεωκοπημένες ρε κουφάλες;
Τα ίδια κοπροσκυλα ασφαλιστές και διευθυντές πωλήσεων δεν έχουν (της ΑΣΠΙΣ εννοώ)?
Γιαννούσης -> Εθνική, 800 εκ τρύπα
Ζαχαράτος -> ως άνω
Παπανδρέου -> Ευρωπαική πίστη 50 εκ τρύπα
Κυριακάκης -> Ευρωπαική πίστη ...
Λουλουδάκης -> σε όλες μαζί σαν πράκτορας
Τα υπόλοιπα λουλούδια στην Ιντερνατιοναλ -> 50 εκ τρύπα τουλάχιστον
kai naxma na legame/////........LOYLOYDIA MOY ESEIS
μηπως λεω μηπως πρεπει να δουμε
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΜΕΙΣ ΤΙ ΚΑΝΑΜΕ
ΚΑΙ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ
ΛΕΩ ΜΗΠΩΣ
http://www.tsantiri.gr/apokalypseis/dorea-670-dis-evro-sto-elliniko-dimosio-gia-na-xechreosi.html
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα ερή εταιρεία «END» με έδρα την Αθήνα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ δωρεά αυτή κατά τον δωρητή έχει σαν σκοπό να χρησιμοποιηθεί προκειμένου να συνδιαλλαγούν οι δανειστές της χώρας με την Κυβέρνηση με αντικείμενο την παραγραφή του εξωτερικού χρέους που κατά εκτιμήσεις ανέρχεται σε 300 δις ευρώ ενώ για ορισμένους άλλους κύκλους υπερβαίνει τα 400 δις.
Η zougla.gr ήλθε σε επαφή με τραπεζικούς παράγοντες. Είναι ενδεικτικό ότι αγνοούσαν το ιστορικό, ακόμη και την ύπαρξη της «Τράπεζας της Ανατολής». Απέφυγαν να σχολιάσουν το γεγονός ότι δεν ολοκληρώθηκε ποτέ η εκκαθάριση από την συγχώνευση της Τράπεζας το 1932 με την «Εθνική». Δεν σχολίασαν ούτε και αντίκρουσαν τον ισχυρισμούς ότι η αξία κάθε μετοχής αγγίζει αυτό το τεράστιο ποσό. Με λίγα λόγια «δεν άγγιξαν το ζήτημα».
Η υπόθεση προσλαμβάνει και ευρύτερα διάσταση από την στιγμή που ο πρόεδρος της μη κερδοσκοπικής εταιρείας «END» κ. Εμμανουήλ Λαμπράκης δημοσιοποίησε από τα ερτζιανά του zougla radio την εξής λεπτομέρεια. O καθηγητής κ. Καρυώτης ενημέρωσε προσωπικά τον κ. Ευάγγελος Βενιζέλο, με τον οποίο διατηρεί μακρά πολιτική φιλία και του παρέδωσε φάκελο με όλα τα στοι
Παράλληλα από το αρχείο της εταιρείας προκύπτει πως έχει αποσταλεί επιστολή προς τον κ. Πρωθυπουργό και τον Αρχηγό της Αξιωματικής Αντιπολίτευσης με όλα τα επίμαχα στοιχεία επίσης. Δεν νοείται λοιπόν επίκληση αγνοίας εκ μέρους του πολιτικού συστήματος εξουσίας.
Το ιστορικό
Στις αρχές του προηγούμενου αιώνα, το 1904, η Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ιδρύει την «Τράπεζα της Ανατολής», γνωστότερης ίσως ως «Banque d’ Orient». Η τράπεζα αυτή στη συνέχεια αναπτύσσεται σε τρεις κυρίως περιοχές. Την Θεσσαλονίκη, την Σμύρνη και την Αλεξάνδρεια. Το 1932 η «Τράπεζα της Ανατολής» εξαγοράζεται και συγχωνεύεται με την μητρική της Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος.
Κατά τον ισχύοντα νόμο επιβάλλεται να διενεργηθεί εκκαθάριση. Τρεις εκκαθαριστές αναλαμβάνουν την υπόθεση κατόπιν αποφάσεως της Γενικής Συνελεύσεως της «Τράπεζας της Ανατολής». Η εκκαθάριση δεν ολοκληρώνεται ποτέ. Κατά τους ισχύοντες νόμους και κατόπιν παρελεύσεως πολλών ετών, η Εθνικής Τράπεζα ισχυρίζεται πώς η αξία των μετοχών της Τράπεζας της Ανατολής έχει εκμηδενιστεί. Πιθανώς να έχει και δίκιο ως προς τις μετοχές αν και εφόσον αυτές ήταν σε δραχμές, βοηθούσης και της τότε πτωχεύσεως του ελληνικού κράτους.
Όμως οι μετοχές αυτές στις οποίες αναφερόμεθα ήταν σε… χρυσό. Η αναφορά είναι σαφής και εγγυητής κάθε τέτοιας μετοχής ήταν και… είναι η Τράπεζα Γαλλίας.
Τον Απρίλιο του 2010 οι δικαιούχοι είχαν έλθει σε επαφή με την Τράπεζα της Ελλάδος. Ο Διοικητής της κ. Προβόπουλος είναι απόλυτα ενήμερος γι’ αυτό. Μετά από συζητήσεις η Κεντρική Τράπεζα πρότεινε συμβιβασμό (συμφωνία) ύψους 1,5 δισ. ευρώ για 10 μετοχές της «Τράπεζας της Ανατολής».
Οι δικαιούχοι αιφνιδιάστηκαν όταν άκουσαν τους νομικούς συμβούλους να προτείνουν μία «παράξενη διαδρομή» ώστε να καταβληθεί το 1,5 δισ. μέσω μία βρετανικής εταιρείας. Είχε πλέον καταστεί σαφές πώς οι δύο τράπεζες, η Κεντρική και η Εθνικής ήθελαν πάση θυσία να αποφύγουν την ευθεία εμπλοκή τους σε μία τραπεζική πράξη ώστε να μην υφίσταται κίνδυνος να εκτεθούν απέναντι σε άλλους ενδιαφερόμενους για την ίδια υπόθεση.
Οι δικαιούχοι αρνήθηκαν να υιοθετήσουν αυτήν την «παράξενη διαδρομή». Στράφηκαν αλλού και ίδρυ
Η οικογένεια Σώρρα προχωρεί και σε ένα ακόμη βήμα. Δωρίζει 4 μετοχές στην «END» και καταθέτει την δήλωση φόρου δωρεάς στην Γ’ Δ.Ο.Υ. Πατρών. Ο στόχος είναι σαφής. Το ελληνικό κράτος υποχρεούται να εκδώσει διπλότυπο είσπραξης του ανάλογου φόρου δωρεάς που για τις Μ.Κ.Ο. είναι της τάξης του 0,5% και να εισπράξει φόρο της τάξης των 13,5 δισ.. Η Εφορία παραπέμπει το θέμα στο υπ. Οικονομικών.
http://www.ellasneverdie.org/
ΑπάντησηΔιαγραφή!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Επειδή αρκετές μαλακίες λέγονται και γράφονται που δεν έχουν σχέση με το πρόβλημά μας, χαρακτηριστικό του μύωπος λαού μας, ο οποίος δεν βλέπει το βράχο στον οποίο θα προσκρούσουμε και νομίζει ότι η ellas never die... σας παροτρύνω να διαβάσετε καλύτερα τα όσα γράφονται για την υπόθεση της Εθνικής τράπεζας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ "πατριώτης" που θα μας λύσει το εθνικό πρόβλημα το μόνο που επιδιώκει είναι τη χρεωκόπία της της ΕΤΕ ή την κεφαλαιοποίηση του χρέους αυτής πρός τους μετόχους της Τρ. Ανατολής, το οποίον σημαίνει ότι θα βρεθεί να ελέγχει το 99,9% της ΕΤΕ για την πάρτη του.
Εάν αυτός ήθελε δωρήσει το σύνολο των μετοχών του στο Ελλ. Δημόσιο τότε απλά θα βοηθούσε στη κρατικοποίηση της Εθνικής ή/και στη μερική εξυγίανση της....
Ακαδημαικά ερωτώ...Αλήθεια η ΤΤΕ θα ενέκρινε ...το Ελληνικό Δημόσιο ως αγοραστή τραπέζης το οποίο είναι αναξιόχρεο και κατά 99% πτωχευμένο;
Τέλος ερωτώ πάλι ακαδημαικά, μήπως αποδειχθεί εύθύνη του Δημοσίου για την παραγραφή χρηματικών αξιώσεων κατά τη κατοχή και αντί για να βοηθήσει ο "πατριώτης" χρεωκοπήσει το Ελληνικό Δημόσιο;
Και επίσης ερωτώ και το συνδέω ( εγώ ο μή "πατριώτης") ιστορικά το εξής. Οι Γερμανοί δεν ηταν υπέυθυνοι για το Β. Παγκόσμιο άρα και για την παραγραφή χρηματικών αξιώσεων ;
Γιατί δεν στράφει την αγωγή του κατά των Γερμανών και αν κερδίσει να δωρίσει τα ποσά στο δημόσιο για να ξεχρεώσει;
ΑΠΛΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΜΑΣ ΠΕΡΝΑΝΕ ΓΙΑ ΝΤΙΠ ΜΑΛΑΚΕΣ.
ΚΑΙ Ο ΠΑΥΛΑΡΑΣ ΤΕΤΟΙΟΣ ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΗΤΑΝΕ ΚΑΙ Ο ΚΟΝΤΟΜΗΝΑΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΚΑΙ ΛΕΕΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΤΟΥ ΣΤΟ ΣΠΥΡΟΥ ΞΕΧΝΩΝΤΑΣ ΤΑ ΧΑΤΗΡΙΑ ΤΟΥ ΜΗΤΣΟΤΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΌΤΑΝ ΕΦΑΓΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΤΟ 90-92 ΜΕ ΤΟ ΧΡΗΜΑΤΙΣΤΗΡΙΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΦΡΙΚΕΣ-ΒΕΛΓΙΑ-ΓΕΡΜΑΝΙΕΣ ΜΕΤΑ. ΚΑΙ Ο ΕΚΔΟΤΗΣ Ο ΣΠΥΡΟΥ ΤΟΥΣ ΓΛΥΦΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΥΟ ΑΛΗΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΔΩ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΤΟΝ ΒΑΛΟΥΝ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟ ΜΑΣ.
ΣΙΔΕΡΗ ΣΕ ΕΧΩ ΡΩΤΗΣΕΙ ΕΙΚΟΣΙ ΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΣ.
ΜΗΝΥΣΗ ΕΚΑΝΕΣ ΤΟY ΚΕΧΑΓΙΑΟΓΛΟΥ;
δηλαδη
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑΤετάρτη, 21 Σεπτεμβρίου 2011 - 16:59
ΑπάντησηΔιαγραφήΕλεύθερος ο Ψωμιάδης, "καθάρισε" και για τα χρέη προς το Δημόσιο
Του Παναγιώτη Στάθη
Αέρα ελευθερίας θα αναπνεύσει το απόγευμα ο μεγαλοπαράγοντας της Καβάλας, Μάκης Ψωμιάδης, αφού με απόφαση του Τριμελούς Αυτόφωρου Πλημμελειοδικείου λύθηκε και η εκκρεμότητα της ερήμην καταδίκη του σε φυλάκιση 3 ετών και 4 μηνών για χρέη περίπου 300.000 ευρώ προς το δημόσιο.
Ο κατηγορούμενος δεν ήταν παρών στη διαδικασία αλλά εκπροσωπήθηκε από το συνήγορό του.
Το δικαστήριο αφού του επέβαλλε εγγύηση 20.000 ευρώ ανέστειλε την εκτέλεση της ποινής του γεγονός που σημαίνει ότι πιθανόν και εντός της ημέρας ο ο κ.Ψωμιάδης θα διαβεί ελεύθερος την είσοδο της ΓΑΔΑ.
Σύμφωνα με το συνήγορό του Χρ. Στάθη το δικαστήριο εφόσον ο κατηγορούμενος δεν ήταν ούτε φυγόδικος ούτε φυγόποινος διέταξε την υφ όρων απελευθέρωσή του.
Έτσι ο πρώην μεγαλοπαράγοντας της Καβάλας θα περιμένει -ελεύθερος πιά-την απόφαση του Δικαστικού Συμβουλίου για το αν θα προφυλακιστεί ή όχι για την υπόθεση των στημένων αγ
εμπροσ στο δρομο που χάραξαν οι Ψωμιάδηδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαυλαρας
Μάκαρος
Πανίκας
ε ρε γλέντια
ΘΕΜΑ: Απάντηση στις έγγραφες προτάσεις του Συλλόγου Ζημιωθέντων από Ασπίς Πρόνοια.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣχετ.: τα με αριθμ. πρωτ. 28/26-7-2011 & 22/31-5-2011 έγγραφά σας.
Σε απάντηση των με αρ. πρωτ. 28/26-7-2011 & 22/31-5-2011 εγγράφων σας, σας ενημερώνουμε ότι σύμφωνα με τις διατάξεις του ν. 4002 (ΦΕΚ 180/Α/22-08-2011) "Τροποποίηση της συνταξιοδοτικής νομοθεσίας του Δημοσίου - Ρυθμίσεις για την ανάπτυξη και τη δημοσιονομική εξυγίανση - Θέματα αρμοδιότητας Υπουργείου Οικονομικών, Πολιτισμού και Τουρισμού και Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης" έχουν ήδη υιοθετηθεί ορισμένες εκ των προτάσεών σας, παράλληλα με κάποιες επιπλέον ρυθμίσεις που κρίθηκαν απαραίτητες.
Απαντούμε ξανά στον κ. Μασούρα παραθέτοντας τις παρακάτω προτάσεις:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Αθήνα 21/09/2011
Αρ.Πρωτ.
Προς: Υπουργό Οικονομικών κ. Ε. Βενιζέλο
Γενικό Διευθυντή κ. Κ. Μασούρα
Κοιν. Κα Ν. Τριάντη
Θέμα: ‘’Αναλυτική παράθεση των υποβαλλόμενων προτάσεών μας για την επίλυση του ζητήματος των ανακληθεισών ασφαλιστικών εταιρειών’’
Αξιότιμοι κύριοι,
Η σημερινή ημέρα αποτελεί μια θλιβερή επέτειο της πιο δραματικής στιγμής της
ΕΚΧΩΡΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΟΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΣΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ
ΑπάντησηΔιαγραφήΕφόσον δεν υπάρξει ενδιαφέρον για την αναδοχή τότε αυτόματα οι ασφαλισμένοι αποζημιώνονται μετά το τέλος της εκκαθάρισης από το εγγυητικό ταμείο (3867/2010 άρθρο 2 παρ. 3 θ) . Δεν υπάρχει όμως κανένας λόγος αναμονής της διαδικασίας εκκαθάρισης η οποία μπορεί να διαρκέσει πολλά χρόνια αφού έτσι κι αλλιώς το εγγυητικό ταμείο θα πληρώσει το 70% ακόμα και στο ακραίο σενάριο που το αποθεματικό από την εκκαθάριση βρεθεί μηδενικό. Ως εκ τούτου προτείνεται η εκχώρηση του προϊόντος της εκκαθάρισης στο εγγυητικό ταμείο και η άμεση έναρξης πληρωμής των δικαιούχων.
πρότασή μας είναι το Ελληνικό Δημόσιο να αποδεχτεί την αστική του ευθύνη από τώρα και να διακανονίσει αυτό το ποσό με ομόλογα λήξης 2024 ικανοποιώντας το περί δικαίου αίσθημα των ασφαλισμένων. Σε αντίθετη περίπτωση θα κληθεί να πληρώσει πολλαπλάσια ποσά όπως ήδη έχει εξηγηθεί.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΞΕΥΡΕΣΗ ΑΝΑΔΟΧΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εξεύρεση αναδόχου ασφαλιστικής εταιρείας όπως έχει αναλυθεί στις προτάσεις μας είναι αδύνατον να υπάρξει εκτός εάν προκύψει στα πλαίσια μιας συμφωνίας ανταποδοτικών ωφελειών μεταξύ πολιτείας και ασφαλιστικών εταιρειών. (Δείτε επιστολή μας 31-05-2011 αρ. πρωτ. 28). Οι κινήσεις έπρεπε να έχουν γίνει ήδη προ πολλού. Είναι όμως απολύτως σημαντικό να ξεκαθαριστεί άμεσα αν και υπό ποιες προϋποθέσεις θα μπορούσε να υπάρξει ανάδοχο σχήμα. Γι αυτό θα πρέπει να αναληφθεί πρωτοβουλία από το Υπ. Οικονομικών για συνεργασία με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών Ελλάδος.
ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΟΝ ΚΛΑΔΟ ΥΓΕΙΑΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι πιο επείγουσες περιπτώσεις αφορούν τους ασφαλισμένους στον κλάδο υγείας οι οποίοι παραμένουν ασφυκτικά εγκλωβισμένοι μην μπορώντας να ασφαλιστούν πουθενά αλλού, είτε επειδή έχουν προβλήματα υγείας είτε επειδή έχουν προχωρημένη ασφαλιστική ηλικία. Οι άνθρωποι αυτοί βιώνουν αφόρητα δράματα. Προτείνουμε τον επιμερισμό τους σε όλες τις ασφαλιστικές εταιρείες οι οποίες έτσι κι αλλιώς βγήκαν κερδισμένες, αφού μοιράστηκαν όλους τους υγιείς ασφαλισμένους των ανακληθεισών εταιρειών άκοπα και επιλεκτικά προσποριζόμενες σημαντικά οικονομικά οφέλη.
Ευελπιστώντας σε σύντομη επίλυση του θέματος το οποίο πλέον έχει φτάσει σε απολύτως οριακά επίπεδα για τους ζημιωθέντες, θα βρισκόμαστε στην διάθεσή σας για οποιαδήποτε συνεργασία.
ΑΠΑΝΤΗΣΗ (;) ΜΑΣΟΥΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ
ΑπάντησηΔιαγραφήΚοιν. Κα Ν. Τριάντη
ΑπάντησηΔιαγραφήΘέμα: ‘’Αναλυτική παράθεση των υποβαλλόμενων προτάσεών μας για την επίλυση του ζητήματος των ανακληθεισών ασφαλιστικών εταιρειών’’
Αξιότιμοι κύριοι,
Η σημερινή ημέρα αποτελεί μια θλιβερή επέτειο της πιο δραματικής στιγμής της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Σήμερα συμπληρώνονται 2 χρόνια από την 21η Σεπτεμβρίου 2009, όταν ανεκλήθη η άδεια της μέχρι τότε δεύτερης σε μέγεθος ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα. Οι διαβεβαιώσεις ότι ‘’κανείς ασφαλισμένος δεν θα χάσει τα χρήματά του’’ (Δελτίο Τύπου Υπ.Οικονομικών 21/09/2009) του Υπουργού Οικονομικών της προηγούμενης κυβέρνησης κ. Παπαθανασίου, αλλά και το ότι ‘’το κράτος έχει συνέχεια’’ του σημερινού υφυπουργού Οικονομικών κ. Σαχινίδη, δυστυχώς διαψεύστηκαν οικτρά, με αποτέλεσμα σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι να βρίσκονται σε δεινή κατάσταση είτε λόγω τεράστιων οικονομικών προβλημάτων - αφού δεν έχουν πρόσβαση στα ίδια τους τα χρήματα - είτε λόγω σοβαρότατων προβλημάτων υγείας – για να μην μιλήσουμε για εκείνους που έχουν αποβιώσει - και γενικευμένης ανασφάλειας που προκαλεί η απώλεια του ασφαλιστήριου συμβολαίου με τις πολυτιμότατες καλύψεις του.
Σημειωτέον ότι
Σημειωτέον ότι ανάκληση ασφαλισττου Συλλόγου Ζημιωθέντων από Ασπίς Πρόνοια.
ΑπάντησηΔιαγραφή1. Παράγραφος 1:
"Η προθεσμία του πρώτου εδαφίου της παρ. 2 του άρθρου 2 του ν. 3867/2010 παρατείνεται ως την 31η Δεκεμβρίου 2011 και αντίστοιχα, η προθεσμία του τέταρτου εδαφίου της παρ. 5 του ίδιου άρθρου παρατείνε
2. Παράγραφος 2:
"Το πρώτο εδάφισε δικαστικές διαμάχες.
3. Παράγραφος 3:
"Το πρώτο εδάφιο της περίπτωσης θ' της παρ. 3 του αρ. 2 του ν. 3867/2010 αντικαθίσταται ως εξής:
"θ) Το μέρος της απαίτησης από ασφάλιση ζωής που δεν αναλαμβάνεται από τον ανάδοχο σύμφωνα με την περίπτωση β της παραγράφου αυτής, ικανοποιείται από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής κατά τον χρόνο λήξης του αρχικού ασφαλιστηρίου συμβολαίου, ατόκως, κατά ποσοστό 70%. Όσα ασφαλιστήρια συμβόλαια έχουν ημερομηνία λήξης μετά το έτος 2024 θεωρείται ότι λήγουν στις 31.12.2024.
4. Παράγραφος 4:
Στο τέλος της περίπτωσης θ΄ της παρ. 3 του άρθρου 2 του ν. 3867/2010 προστίθενται εδάφια, ως εξής: «Για την εκπλήρωση του παραπάνω ειδικού σκοπού, το Ελληνικό Δημόσιο δύναται να χορηγεί δάνεια προς το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής μέχρι του συνολικού ποσού των διακοσίων εκατομμυρίων (200.000.000,00) ευρώ με την έκδοση και παράδοση, αντί μετρητών, ομολόγων αντίστοιχης αξίας. Η εξόφληση του δανείου θα γίνεται σε δέκα άτοκες ετήσιες δόσεις με περίοδο χάριτος οχτώ ετών. Από την ημερομηνία καταβολής της πρώτης δόσης, το Δημόσιο αποκτά αυτοδίκαια ενέχυρο επί των 2/3 των συνολικών εσόδων του Εγγυητικού Κεφαλαίου Ζωής, που προέρχονται από τις εισφορές του άρθρου 10 αυτού του νόμου. Οι ειδικότεροι όροι του δανείου καθορίζονται με σχετική απόφαση του Υπουργού Οικονομικών. Το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής καταβάλλει στους καταναλωτές τα χρηματικά ποσά, που προβλέπουν οι διατάξεις αυτού του άρθρου, με τον όρο της νομότυπης παραίτησής τους από κάθε σχετική αξίωσή τους, εκκρεμούς ή μη ενώπιον των δικαστηρίων, κατά του Ελληνικού Δημοσίου.»
Με την εν λόγω τροποποίηση εξασφαλίζεται η δυνατότητα στο Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής να ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των ασφαλισμένων. Επίσης σας ενημερώνουμε ότι η υποχρέωση που υπήρχε από την Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφ
Σε ότι αφορά δε τις υπόλοιπες προτάσεις σας, αυτές θα εξετασθούν εν ευθέτω χρόνο στο πλαίσιο των εξελίξεων και της δυναμικής της ελληνικής οικονομίας.
Απαντούμε ξανά στον κ. Μασούρα παραθέτοντας τις παρακάτω προτάσεις:
ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
Αθήνα 21/09/2011
Αρ.Πρωτ.
Προς: Υπουργό Οικονομικών κ. Ε. Βενιζέλο
Γενικό Διευθυντή κ. Κ. Μασούρα
Κοιν. Κα Ν. Τριάντη
Θέμα: ‘’Αναλυτική παράθεση των υποβαλλόμενων προτάσεών μας για την επίλυση του ζητήματος των ανακληθεισών ασφαλιστικών εταιρειών’’
Αξιότιμοι κύριοι,
Η σημερινή ημέρα αποτελεί μια θλιβερή επέτειο της πιο δραματικής στιγμής της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς. Σήμερα συμπληρώνονται 2 χρόνια από την 21η Σεπτεμβρίου 2009, όταν ανεκλήθη η άδεια της μέχρι τότε δεύτερης σε μέγεθος ασφαλιστικής εταιρείας στην Ελλάδα. Οι διαβεβαιώσεις ότι ‘’κανείς ασφαλισμένος δεν θα χάσει τα χρήματά του’’ (Δελτίο Τύπου Υπ.Οικονομικών 21/09/2009) του Υπουργού Οικονομικών της προηγούμενης κυβέρνησης κ. Παπαθανασίου, αλλά και το ότι ‘’το κράτος έχει συνέχεια’’ του σημερινού υφυπουργού Οικονομικών κ. Σαχινίδη, δυστυχώς διαψεύστηκαν οικτρά, με αποτέλεσμα σήμερα εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένοι να βρίσκονται σε δεινή κατάσταση είτε λόγω τεράστιων οικονομικών προβλημάτων - αφού δεν έχουν πρόσβαση στα ίδια τους τα χρήματα - είτε λόγω σοβαρότατων προβλημάτων υγείας – για να μην μιλήσουμε για εκείνους που έχουν αποβιώσει - και γενικευμένης ανασφάλειας που προκαλεί η απώλεια του ασφαλιστήριου συμβολαίου με τις πολυτιμότατες καλύψεις του.
Σημειωτέον ότι ανάκληση ασφαλιστικής εταιρείας ζωής χωρίς προηγούμενη αποκατάσταση των υφισταμένων ασφαλιστικών σχέσεων δεν νοείται και ούτε έχει συμβεί σε κανένα πολιτισμένο κράτος τ
ειπαμε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟΥ ΚΟΥΦΟΥ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ,
ΟΣΟ ΘΕΛΕΙΣ ΒΡΟΝΤΑ!
ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΖΥΜΩΣΕΙ
10 ΧΡΟΝΙΑ ΚΟΣΚΙΝΙΖΕΙ!
-ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΠΠΟΥ..
-ΚΟΥΚΙΑ ΣΠΕΡΝΩ..
ολα αυτα,τα περιγραφουν,ολα...
ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΜΕ
ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΛΑΚΩΣΟΥΜΕ ΟΛΟΥΣ!!!!
ΠΟΤΕ ΘΑ ΟΡΓΑΝΩΘΟΥΜΕ;;;;;;;;
ΤΟ ΞΥΛΟ ΒΓΗΚΕ ,ΑΠ'ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΙΣΟ..
ΚΑΙ Ο "ΑΓΙΟΣ" ΦΟΒΕΡΑ ΘΕΛΕΙ!
Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΤΕΛΕΙΩΣΕ;;;;;
'Η ΑΚΟΜΑ ΤΟ "ΠΑΛΕΥΕΙ" ;;;;
ΑΣ ΤΟΥ ΔΩΣΟΥΜΕ ΚΑΝΑ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ,ΑΚΟΜΗ!!!
σε εφεδρεια δε θα μπουν καποιοι?
ΑπάντησηΔιαγραφήεπισης οι αντιμισθιες δεν υποκεινται σε περικοπες ολων αυτων?
καιρος να γινει εκκαθαριση σε ολους τους..χοντρο το δουλεμα..
2χρονια να καταληξουν και να το δειτε οτι αν δεν τους φτυσουμε αγρια θα θελουν κι αλλα 2!!
και ολα για το συμφερον μας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΣΤΗΝ INSURANCEDAILY
Πόλεμος Βενιζέλου-Σαχινίδη: Η χώρα βουλιάζει κι αυτοί…
Ο Ε. Βενιζέλος δεν μιλάει με τον αναπληρωτή Υπουργό του Φίλιππο Σαχινίδη! Θέλει να τον αντικαταστήσει με τον Kώστα Καρτάλη. Ποιός ξέρει ποιοι είναι οι λόγοι που τον κάνουν να θέλει να βάλει σε αυτή τη θέση-κλειδί το “δικό του” άνθρωπο! Καταλαβαίνετε, σεβαστοί αναγνώστες, με τι είδους ανθρωπόμορφα τέρατα έχουμε να κάνουμε…Η Ελλάδα βουλιάζει κατά 80%, οι περισσότεροι Έλληνες έχουν “πνιγεί” οικονομικά και αυτοί ασχολούνται με το πολιτικό μέλλον τους. Έχουν “τυφλωθεί” τελείως και νομίζουν ότι θα επανεκλεγούν! Τα στελέχη δε εξομολογούνται μεταξύ τους ότι αγοράζουν άλλα νομίσματα και ξεφορτώνονται τα ευρώ τους…
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: Ο διοικητής του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου Κλέων Παπαδόπουλος, υπέγραψε την …απαλλαγή του από τα πεπραγμένα του ως διοίκηση, την ώρα που οι ζημιές τείνουν στα 500 εκ Ευρώ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναρτήθηκε από τον/την olympiada στο Σεπτεμβρίου 21, 2011
Τι θα κάνει η αξιωματική αντιπολίτευση; Θα ανεχτεί αυτές τις μεθοδεύσεις πάνω στην δημόσια περιουσία αδιαμαρτύρητα; ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ!
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο δεν είναι απλά ένα “ίδρυμα”. Είναι ένας οργανισμός συνυφασμένος με τα όνειρα και τις ελπίδες των Ελλήνων για ένα καλύτερο αύριο. Ποιός δεν θυμάται την σχολική αποτεμίευση, τους κουμπαράδες που τους παίρναμε σαν παιδιά ή τους δίναμε στα παιδιά μας και περιμέναμε με λαχτάρα να γεμίσουν για να κάνουμε την κατάθεση και να πάρουμε στα χέρια μας το βιβλιάριο…
Εκτός από το συναισθηματικό δέσιμο, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο ήταν πάντα η “χρυσή αγελάδα” του τραπεζικού συστήματος, λόγω ακριβώς αυτής της ιδιαιτερότητας του. Ουδείς τολμούσε να το αγγίξει, είχε φοβερή ευρωστία επειδή ακριβώς ήταν ο θεματοφύλακας του μικροκαταθέτη.
Ακόμα και στην παγκόσμια θύελλα της Lehman, το ΤΤ επεδείκνυε θαυμαστά αποτελέσματα. Αδιάψευστος μάρτυρας, οι αριθμοί. Έτσι, κατά το 9μηνο του 2009, τα κέρδη του ιδρύματος ανέρχοντο στο ιλιγγιώδες ποσό των 160 εκ. Ευρώ! Πριν λοιπόν την αλλαγή της κυβέρνησης, τα μεγέθη προκαλούσαν αισιοδοξία όπως άλλωστε ήταν επόμενο.
Αυτά που ζούμε τα τελευταία δύο χρόνια, θα έπρεπε να έχουν εξοργίσει και τον πλέον καλόπιστο αναλυτή…
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, λίγο μετά την αλλαγή της διοίκησης, πούλησε το CDS χωρίς ακόμα να έχει απαντηθεί ΠΟΙΟΣ έδωσε την εντολή και ΠΟΙΟΣ το αγόρασε (επερώτηση Καμμένου)
Το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, άρχισε χορηγίες (ως κύριος χορηγός μάλιστα) σε συνέδρια που πρωταγωνιστούσε ο αδερφός του Πρωθυπουργού, Ανδρέας Α. Παπανδρέου. Ακόμα δεν έχει απαντηθεί ΠΟΣΑ χρήματα δόθηκαν ως “χορηγίες” και ΠΟΙΟΙ τα εισέπραξαν (επερώτηση Νικολόπουλου).
Το τραγικότερο όλων όμως, είναι οι ίδιοι οι αριθμοί. Στον πρώτο χρόνο της νέας διοίκησης, το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, για πρώτη φορά στην ιστορία του κατέγραψε ζημιές της τάξεως των 55,1 εκατ. ευρώ. Ουδείς όμως ασχολήθηκε με αυτό το πρωτοφανές για το ίδρυμα μέγεθος, όταν σε άλλες καταστάσεις θα είχαν ξηλωθεί διοικήσεις και θα είχαν επέμβει εσωτερικός έλεγχος και δικαιοσύνη. Τα ΜΜ”Ε” και οι οικονομικοί συντάκτες σιώπησαν, προφανώς από το διαφημιστικο Budget σε δύσκολες εποχές.
Και ερχόμαστε στο σήμερα, όπου ανακοινώθηκαν τα αποτελέσματα του εξαμήνου. Οι ζημιές εξαμήνου για το ΤΤ ανέρχονται στο ιλιγγιώδες, απίστευτο ποσό των 498,4 εκατ. ευρώ. Το ακούσατε κάπου;
Μισό δις Ευρώ ζημιές για το πρώτο μόλις εξάμηνο, σε ένα ίδρυμα που απλώς δεν επιτρέπεται, δε νοείται να έχει καν ζημία στην λειτουργία του. Ανακοινώνονται τα αποτελέσματα που θα έπρεπε να είχαν ενεργοποιήσει τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές και τον πολιτικό κόσμο αλλά ουδείς αντέδρασε!
Αντίθετα, είδαμε τον κύριο Κλέωνα Παπαδόπουλο στην ΔΕΘ να τρέχει ασθμαίνοντας πίσω από τον πρωθυπουργό και τα ΜΜ”Ε” να σιωπούν μπροστά σε αυτό το έγκλημα. Το λέμε ευθαρσώς: Εδώ συντελείται Εθνικό έγκλημα, εις βάρος του λαού, του μόχθου και της περιουσίας του. Μέσα σε απόλυτη σιωπή που παραπέμπει σε άθλια συναλλαγή αν όχι συνενοχή.
Όταν λοιπόν το ΔΣ του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου και ο κύριος Κλέων Παπαδόπουλος υπογράφει την απαλλαγή του όπως επίσης των μελών και των ελεγκτών από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της διοίκησης ΤΟΥΣ, βγάλτε τα συμπεράσματα σας.
*Δείτε ακριβώς τι υπέγραψαν ο κύριος Κλέων Παπαδόπουλος, και τα μέλη του ΔΣ
Καλό θα είναι επιτέλους να υπάρξει παρέμβαση και αναχαίτιση. Είναι ξεκάθαρο τι συμβαίνει στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο και όποιος σιωπήσει θα συνθλιβεί στις συνειδήσεις του Ελληνικού λαού.
Ιδιαίτερα μετά τις επόμενες αποκαλύψεις που έρχονται και θα κλονίσουν το πολιτικό σύστημα της σήψης.
Διαβάστε και την προηγούμενη αποκάλυψη μας που σχετίζεται και με τα CDS: Ο κύριος Γεώργιος Χατζηνικολάου της TBANK (πρώην ASPIS BANK!! που “αγοράστηκε” από το ΤΤ) διορίστηκε ως υπεύθυνος της ρυθμιστικής αρχής για τα CDS! (ISDA)
Λίστα για τους διαμεσολαβούντες στον «Τειρεσία»
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο σύστημα θα ενταχθούν οι 20.000 περίπου επαγγελματίες του κλάδου
Στη δημιουργία βάσης δεδομένων στο πλαίσιο της «Τειρεσίας» που θα παρακολουθεί τη συνολική οικονομική συμπεριφορά των διαμεσολαβούντων προχωρά η Τράπεζα της Ελλάδος σε συνεργασία και με την Ένωση Ασφαλιστικών Εταιρειών.
Η λίστα της εταιρείας «Τειρεσίας» θα ελέγχει την αθέτηση οικονομικών υποχρεώσεων από τους διαμεσολαβούντες σε μια προσπάθεια να περιοριστούν τα φαινόμενα καθυστερήσεων στην απόδοση των ασφαλίστρων, αλλά και μεταφοράς συμβολαίων από εταιρεία σε μια άλλη εταιρεία.
Η δημιουργία λίστας ειδικά για τον κλάδο των διαμεσολαβούντων συζητήθηκε στην πρόσφατη συνάντηση των εκπροσώπων των θεσμικών φορέων της ασφαλιστικής αγοράς στην Τράπεζα της Ελλάδος και αναμένεται να είναι έτοιμη περί τα τέλη του χρόνου.
Στο σύστημα θα ενταχθούν οι 20.000 περίπου επαγγελματίες του κλάδου, που δραστηριοποιούνται είτε στον τομέα της πρακτόρευσης και της μεσιτείας είτε ως ασφαλιστικοί σύμβουλοι και αποτελεί μία από τις πρωτοβουλίες της εποπτικής αρχής για την εξυγίανση της αγοράς.
ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΜΕ ΝΑ ΚΟΛΛΟΥΣΑΜΕ ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΞΕΤΑΣΤΙΚΗ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κοινοβουλευτική ομάδα ζητά εξεταστική για την οικονομία
ΠΑΣΟΚ κατά Παπακωνσταντίνου για το Μνημόνιο
web only
21/09/2011 20:06
http://img.protothema.gr/046378670C01BEFE229F70DA91C9DFC1.jpg
Τέλος στα σενάρια συναίνεσης βάζει η κυβέρνηση, καθώς η κοινοβουλευτική ομάδα του ΠΑΣΟΚ θα καταθέσει πρόταση για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία, προκειμένου να διαπιστωθεί πως φτάσαμε στο Μνημόνιο. Η πρόταση θα ζητά έρευνα για την περίοδο από το 2001 έως την στιγμή που διαμορφώθηκαν τα στατιστικά που σήμερα καταγγέλλει η ΝΔ, δηλαδή τις θητείες στο υπουργείο Οικονομικών των κ.κ. Γιάννου Παπαντωνίου, Νίκου Χριστοδουλάκη, Γιώργου Αλογοσκούφη, Γιάννη Παπαθανασίου και Γιώργου Παπακωνσταντίνου.
Αναλυτικά, σύμφωνα με ανακοίνωση της ομάδας του κυβερνώντος κόμματος, «η σημερινή ανακοίνωση της ΝΔ που -στη συνέχεια δηλώσεων του κ. Σαμαρά- "απειλεί" με σύσταση εξεταστικής επιτροπής για το πώς φτάσαμε στον μηχανισμό στήριξης και το Μνημόνιο, αποτελεί το αποκορύφωμα απίστευτου και ανιστόρητου θράσους απέναντι στον ελληνικό λαό και τις θυσίες που αυτός έχει υποστεί ως αποτέλεσμα της καταστροφικής πολιτικής της περιόδου 2004-2009».
Η ΚΟ στην ανακοίνωσή της προσθέτει ότι «με πλήρη αίσθηση της ευθύνης και προκειμένου να λάμψει η αλήθεια στο σύνολό της και να ξεκαθαριστεί χωρίς συνομωσιολογίες μια και για πάντα το πώς φτάσαμε μέχρι εδώ και τι ακριβώς συνέβη, θα καταθέσει άμεσα προς το προεδρείο της Βουλής πρόταση συγκρότησης εξεταστικής επιτροπής για τη διερεύνηση της δημοσιονομικής πορείας της χώρας (και ειδικά των στατιστικών στοιχείων) για όλη την τελευταία δεκαετία».
Σύμφωνα με πληροφορίες, οι 60 υπογραφές που απαιτούνται, προκειμένου να κατατεθεί η πρόταση, έχουν ήδη συλλεχθεί και την Πέμπτη αναμένεται να κατατεθεί στον πρόεδρο της Βουλής κ. Φίλιππο Πετσάλνικο
Να σημειωθεί ότι ο πρωθυπουργός κ. Γιώργος Παπανδρέου είχε δεσμευτεί στο παρελθόν για σύσταση εξεταστικής επιτροπής για την οικονομία.
Όμως, την τελευταία περίοδο οι προθέσεις του Μαξίμου ήθελαν τη μεταβίβαση της υπόθεσης στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ώστε να πραγματοποιήσει έναν προκαταρκτικό έλεγχο -όπως έγινε και με την υπόθεση των υποβρυχίων. Οι προθέσεις αυτές άλλαξαν μετά την πόλωση του πολιτικού κλίματος από τη ΝΔ και τον πρόεδρό της κ. Αντώνη Σαμαρά, ο οποίος άφησε να εννοηθεί ότι για τη σημερινή κατάσταση της οικονομίας υπάρχουν ποινικές ευθύνες υπουργών της κυβέρνησης.
Σιδερη τι εκανες με τα χρηματα σου?μας εχεις σκασει.ποτε θα μας απαντησεις?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣιγά μη σου απαντήσει!
ΑπάντησηΔιαγραφήτης έχει τάξει ο μαρκουλάκος ότι θα τα πάρει απο το Ψωμιάδη μαζί με τη Κάπιταλ, αν δεν τα έχει ήδη πάρει και είναι εδώ για να κάνει το πράκτορα, όπως και η άλλη η ασφαλίστρια-βουνό που το παίζει παρθένα.
Είναι όλοι τους στο payroll του Ψωμιάδη, του Μαρκουλάκου και των εκκαθαριστων
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΟ??? ΚΑΠΟΙΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝΕ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ? ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟ ΕΧΩ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΔΕΚΑΡΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήτι γινεται ρε παιδια
ΑπάντησηΔιαγραφήολα ηταν στημένα για να ευνοηθουν οι ιδιοι και οι ιδιοι
εμεις δηλ ειμαστε παιδια ενος κατώτερου θεου
μαθετε και πειτε μας
για να τα σπάσουμε εκει που πληρώσαμε
αντε πια
η κοροιδια φτανει
η αγανακτηση μας έφτασε στο τέλος
εκει που θα φτασουμε ηδη μας εχουν φτασει
RVTHSTE TON ZAGORAKI
ΑπάντησηΔιαγραφήpoion?
ΑπάντησηΔιαγραφήΝΟΜΙΖΩ ΑΡΧΙΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΙΝΙΕΣ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΑΡΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ.ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ,ΑΛΛΑ ΤΟ ΟΥΤΕ ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΕΙ ΜΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΠΑΙΣΙΟΔΟΞΟ
ΑΝ ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ,ΤΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΔΟ,ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
ΤΗΝ ΔΙΚΑΣΤΙΚΗ ΟΔΟ ΤΗΝ ΕΧΩ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟΥΣ ΧΑΡΙΣΩ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΟΥ!!!! ΤΑ ΒΡΙΣΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΚΙΕΣ ΔΕΝ ΟΔΗΓΟΥΝ ΠΟΥΘΕΝΑ ΟΛΟΙ ΥΠΟΦΕΡΟΥΜΕ !!!! ΟΝΕΙΡΑ ΓΛΥΚΑ !!! ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίμαι σίγουρος ότι κανείς δεν θα παρει λεφτά....
ΑπάντησηΔιαγραφήΌμως είμαι επίσης σίγουρος ότι κάποιοι δικηγόροι και κάποιοι "ηγέτες" αλά Σιδέρη, Κεχαγιάογλου κλπ προσπαθούν να τα πάρουν πλάγια.
Και μέρος της τακτικής είναι να τάζει ο ένας στον άλλον.
Όσοι ρωτάτε τη Σιδέρη αν έχει κάνει μήνυση στο Κεχαγιάογλου μην περιμένετε απάντηση.
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙ ΟΥΤΕ ΘΑ ΚΑΝΕΙ.
Ο Μαρκουλάκος δεν τα βάζει με ασφαλιστές, η Σιδέρη έχει τακιμιάσει με το Μαρκουλάκο (του κάνει αβάντα με το πόπολο δηλαδή εμάς στις δίκες της Κάπιταλ) άρα η Σιδέρη δεν θα τα βάλει με το Κεχαγιάογλου παρά μόνο εξ' αποστασεως.
Όλοι μαζί θα τα βάλουν με το κράτος και θα του κλάσουν τα αρχίδια του κράτους...
Άλλο να λες μαλακίες στα κανάλια (το εξής ένα ΣΚΑΙ) και άλλο να αποδεικνύεις στα δικαστήρια και να κερδίζεις.
Κάνω τη πρόβλεψη ότι ο Ψωμιάδης θα βγεί σε 2-3 μηνες. Κάνω τη πρόβλεψη ότι εύκολα θα αθωωθεί για την εγγυητική και τότε ούτε γάτα ούτε ζημιά.
Το παιχνίδι είναι καλά στημένο, η εταιρική περιουσία μερα με τη μέρα μηδενίζεται, τα τελευταία ψιλά θα τα φάνε οι εκκαθαριστές και σε 1-2 χρόνια στα τακτικά δικαστήρια (άν γίνουν) ίσως οι της Κάπιταλ αν δικαιωθούν (που και πάλι αμφιβάλω) θα πάρουν κάποια λεφτά απο τη περιουσία του λαμόγιου και ...πάπαλα
σε λιγο που θα ανακοινωθουν οι λίστεσ
ΑπάντησηΔιαγραφήτοτε να δείτε χαρα των κορακοδικηγόρων
ο ένας (ο Πουκαμισίδης μας ρίχνει στους αλλους Ευρουλάκους Πελέκους και λοιπους δικαιούχος
ε ρε γλέντια
να ευχεστε να μην βγουμε απο το ευρω καποια στιγμη.
ΑπάντησηΔιαγραφήγιατι τοτε ολα θα τιναχτουν στον αερα.
κατα τα αλλα, ειναι περισσοτερο πιθανο να προχωρησει η αναδοχη και η αποζημιωση μας, με τους επαχθεστατους και ληστρικους ορους του νομου αυτου,
με παρεμβαση του κρατους.
δειτε τα αρνητικα αποτελεσματα και τις ζημιες των ασφαλιστικων, που οι ασφαλισμενοι τους σπανε τα συμβολαια για να εχουν καποια χρηματα να τα βγαλουν περα.
ειναι μονο θεμα σωστης συνεργασιας με το υπουργειο να βρεθει κοινη γραμμη , οσο περιεργο και να μας φαινεται τωρα.αυτα ολα ειναι εκατερωθεν παραχωρησεις και στις μερες μας οι ασφαλιστικες ζητουν πολλα απο τον τομεα της υγειας και της συνταξιοδοτησης..δεν ειναι τυχαια αυτα που γινονται.
με τους ......... ομως που μπηκαν μπροστα για να μας αποπροσανατολισουν, εφυγε καθε ελπιδα που ειχαμε και καθε σιγουρια.
αυτο κανει τα πραγματα να κυλουν τραγικα αργα και δυσκολα. ομως, αν υπαρχουμε μεσα στο ευρω ,θα εχουμε πολλες πιθανοτητες.
θα το δειτε ...γινονται διεργασιες, που λογω των γεγονοτων, επιβραδυνθηκαν..
Φρουδες ελπιδες
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ οι τελευταίες ανάσες ενός ζόμπιμ που λέγεται Ασπίς
πόσο μακρυά νυχτωμένοι είστε
εδω μιλάμε για χιλιάδεσ αγωγές
ενα 500αρικη κατά μεσο όρο στην κάθε αγωγή μιλάΜΕ ΓΙΑ ΤΖΙΡΟ ΑΠΌ 500.000€ ΕΩς EKATOMM;YRIA MAZI ME TA KERDH TOYS APO TYXON EP;ILYSH TOY UEMATOS.
ΚΑΙ ΘΑ ΤΑ ΑΦΉΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ εποπτάκος έτσι
μάλλον ζητε στο χωριό σας και όχι στην Αθήνα
Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΤτΕ????
ΑπάντησηΔιαγραφήΓΝΩΡΙΖΕΙ ΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΡΧΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ
ΘΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΤΟΥΝ ΟΙ ΛΙΣΤΕΣ???
ΠΙΟ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΝ ΘΑΝΑΤΟ ΕΙΜΑΣΤΕ
ΠΑΡΑ ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΔΙΚΑΙΩΣΗΣ ΜΑΣ!!!
ο παντελιδης δεν ειναι μερος της σκευωριας και της λαμογιας, παρτε το χαμπαρι.
ΑπάντησηΔιαγραφήεχει καθυστερησει εγκληματικα δυο χρονια, αλλα θα φανει σε λιγο καιρο αν πραγματι παιζει καθαρο παιχνιδι.
οι δικηγοροι φροντιζουν με πολλους τροπους και παρεμβασεις, εκμεταλλευομενοι και τους ξεπουλημενους, να εξασφαλισουν ενα παντεσπανι τεραστιο για δεκα γενιες ..
μην τρεχετε λοιπον στους δικηγορους. εχετε αλλα τρια χρονια για να ασκησετε αγωγες. περιμενετε να δειτε αν πραγματι υπαρχει αναδοχη και τι ποιοτητας,
οσο σαμποταρουμε με λογια εστω κ αυτην την εγκληματικη λυση του υπουργειου ,τοσο μειωνονται οι πιθανοτητες να γινει στην πραξη καποια βελτιωση.
φαγαμε δυο χρονια στο κλαμα και στηναπογωνση.
ας κανουμε υπομονη δυο τρεις μηνες.
ΟΙ ΣΤΗΜΕΝΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΜΑΣ ΠΡΟΕΚΥΨΑΝ ΚΑΙ ΕΔΩ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΠΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΟΥΡΛΙΑΖΑΝ ΚΑΙ ΤΣΙΡΙΖΑΝ .
ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΤΕ ΑΛΛΟ.
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΑΖΗΜΙΩΤΟ ΚΑΝΟΥΝ.
ΤΟ ΞΕΡΟΥΝ ΟΛΟΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΤΟΥΣ ΕΦΤΥΣΑΝ.
ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΣΤΕ ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΟΛΥ ΕΠΙΦΥΛΑΚΤΙΚΟΙ Σ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΙ ΓΕΝΙΚΑ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΠΟΛΛΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΘΩΕΣ.
ΚΑΙ ΜΗ ΣΚΟΡΠΑΤΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΣΑΣ ΟΣΑ ΣΑΣ ΑΠΕΜΕΙΝΑΝ ΣΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ.
ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΜΑΣ ΜΙΛΟΥΣΑΝ ΓΙΑ ΔΙΕΤΗ ΠΑΡΑΓΡΑΦΗ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΝΑ ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΑΜΕΣΑ.
ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ.
TA ΠΑΛΗΚΑΡΙΑ ΤΩΝ "ΣΥΛΛΟΓΩΝ" ΔΕΝ ΘΕΛΗΣΑΝ ΠΟΤΕ ΝΑ ΑΝΑΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΕΝΑ ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΗΘΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΠΑΝΤΟΥ, ΟΠΩΣ ΛΕΓΟΤΑΝ ΠΑΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΜΕ ( ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΝΙΚΟΣ π.χ)..ΠΟΥ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΙΣ ΔΕΟΥΣΕΣ ΕΠΑΦΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΕΠΙΛΥΟΝΤΑΙ ΘΕΜΑΤΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠΟΤΕ ΔΕ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΑΝ ΤΟ ΓΙΑΤΙ.
ΟΛΟΙ ΜΑΣ ΟΜΩΣ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ.
ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΛΥΣΗ Ή ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΛΥΣΗ.
ΘΕΛΟΥΝ ΛΥΣΗ ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ ΤΟΥΣ, ΟΠΩΣ ΑΥΤΟΙ ΚΡΙΝΟΥΝ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ...ΝΟΜΙΖΟΥΝ@@@@@
ΤΑ ΠΡΟΒΑΤΑ ΤΟΥΣ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΣΙΔΕΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΕΧΑΓΙΑΟΓΛΟΥΣ ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΤΙ.
ΓΙ ΑΥΤΟ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΤΡΥΠΕΣ ΣΤΟ ΝΕΡΟ ΚΑΙ ΟΙ ΤΡΥΠΕΣ ΜΕΓΑΛΩΝΟΥΝ.
ΑΝΤΕ, ΚΥΡΙΟΙ ΠΕΤΡΙΔΗΔΕΣ ΚΑΙ ΚΕΧΑΓΙΑΟΓΛΟΙ ,ΠΟΥ ΚΡΑΤΑΤΕ ΤΙΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΑΚΟΜΑ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΝΤΕ Ο ΤΙ ΣΑΣ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ.
ΧΤΥΠΗΣΤΕ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ Ν.ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΚΑΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΟ ΑΞΙΟ,ΕΝΤΙΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΩΣΤΗ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑΦΑΝΗ ΚΑΙ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΩΣ ΛΥΣΗ.
ΠΟΙΟΣ ΜΑΣ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΕΙ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ???
ΑΡΑΓΕ ΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΥΤΑ?
ΕΔΩ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΥΛΟΥΣΑΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΖΩΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΑΣΧΕΤΟΙ..ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΑΝΑΜΕΙΞΗ.
ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΜΠΛΕΚΕΣΤΕ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΕΙΔΗΜΟΝΕΣ?
ΠΟΙΟ ΑΠΟ ΤΑ ΔΥΟ ΙΣΧΥΕΙ?
ΕΙΣΤΕ ΓΝΩΣΤΕΣ ΣΤ0ΙΧΕΙΩΝ ,ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ, ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ ΚΛΠ..ΩΣΤΕ ΝΑ ΔΙΑΠΡΑΓΜΑΤΕΥΤΕΙΤΕ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΚΥΡΙΩΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΠΡΟΛΑΒΕΤΕ ΔΕΚΑΠΛΟ ΚΟΥΡΕΜΑ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ?
Ή ΤΕΛΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΘΑ ΠΑΝΕ ΟΠΩΣ ΠΑΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΟΙ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΤΟΥΣ?
ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΜΑΣ ΘΑΒΕΤΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ?
ΞΕΡΕΤΕ Ή ΔΕΝ ΞΕΡΕΤΕ?
ΤΙ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΑΡΑΓΕ ΜΕ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ?
ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΑ 200 ΧΙΛ ΕΥΡΩ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΠΗΓΕ ΣΤΑ 100 ΧΙΛ?
ΤΙ....ΞΕΡΕΤΕ?
Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΑΠΕΔΕΙΞΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ.
ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΜΑΣ ΠΕΙΤΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ, ΤΟΤΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΞΕΡΑΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΤΟΝ ΙΣΟΛΟΓΙΣΜΟ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ?
ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΤΙΣ ΚΟΡΟΙΔΙΕΣ
ΚΑΙ ΑΝΑΘΕΣΤΕ ΣΤΟΝ Ν.ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ, ΜΕ ΓΝΩΣΕΙΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΕΣ, ΠΟΥ ΧΑΙΡΕΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΗΘΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΝΤΙΜΟΣ.
ΘΑ ΤΗΝ ΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΑΓΡΙΑ ΤΗ ΝΥΦΗ...
ΚΑΙ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΦΩΤΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΣΑΣ!!!!???
ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ ΤΗΝ ΤΥΧΗ ΤΟΥ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΤΟΥ ΠΑΠΑΝΔΡΕΟΥ..ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΑΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΦΥΓΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΠΡΙΝ ΖΕΣΤΑΘΟΥΝ..ΚΑΙ ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΟΥΝ ΠΩΣ ΕΓΙΝΕ ΚΑΙ ΑΝΕΛΑΒΑΝ ΤΙΣ ΠΙΟ ΕΠΙΚΑΙΡΕΣ ΘΕΣΕΙΣ , ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΕΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΑ ΦΕΡΕΓΓΥΟΤΗΤΑΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ..
ΡΩΤΗΣΤΕ ΤΟΝ κ.ΣΕΛΕΚΟ ΤΩΡΑ ΠΙΑ ΤΙ ΕΧΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΣΗ ΤΟΥ Γ.Γ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ, ΤΙ ΕΥΘΥΝΗ ΕΧΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΠΟΙΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΤΡΑΦΟΥΜΕ.
ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΕΙΣΤΕ ΤΕΛΙΚΑ?
ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ.
ΓΝΩΡΙΖΕΤΕ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ Ή ΟΧΙ???
ΑΝ ΟΧΙ, ΑΝΑΘΕΣΤΕ ΑΛΛΟΥ.
ΑΝ ΝΑΙ, ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΤΕ ΜΑΣ ΟΣΟΙ ΜΑΣ ΚΑΝΑΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΟ 2009 , ΑΦΟΥ ΩΣ ΣΩΣΤΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΣΤΕ ΤΙΣ ΤΥΧΕΣ 200.000 ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΩΡΑ, ΟΦΕΙΛΑΤΕ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΕΤΕ ΠΕΝΤΕ ΚΟΛΥΒΟΓΡΑΜΜΑΤΑ...ΤΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΦΑ ΕΤΑΙΡΙΑΣ.
ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΕΠΙΒΙΩΝΕΤΕ ..
ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΣΩΤΗΡΕΣ, ΕΙΣΤΕ ΚΑΙ ΝΕΡΟΚΟΥΒΑΛΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ..ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΣΩΣΕΤΕ..ΑΠΟ ΕΣΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ.
αληθεια, ποιοι θα μας εκπροσωπησουν για την προστασια των δικαιωματων μας και την επισπευση των επαφων και διαδικασιων με τις ασφαλιστικες στο θεμα των ομολογων?
ΑπάντησηΔιαγραφήη ΕΚΤ πιθανον να επαναγορασει ολα τα ομολογα ..τα δικα μας προυπολογισθηκαν?το εγγυητικο ταμειο ασχολειται? τους ενδιαφερει?
ή η καθε κινηση, προφανως, θα γινει στο τελος και με μονο κριτηριο τα δικα τους αποκλειστικα συμφεροντα?
ε..ρε πού φτασαμε!
να ειμαστε με την μπαλα στο ποδι, σκλαβοι των δικηγορων και των ασχετων που τρεχουν μαζι με τα σαλια τους ,και να ειμαστε ανικανοι να προασπισουμε τα δικαιωματα μας.
βαλτε τους δικηγορους να παρουν αμοιβες για τις διαπραγματευσεις.
ας τα βγαλουν απο εκει.
τα ομολογα πρεπει παση θυσια να μπουν στο παιχνιδι της αναδοχης.
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΚΟΥΜΑΣΙ ΤΟΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ ΤΟΥ ΕΓΚΑΙΡΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΗ ΚΟΜΠΙΝΑ ΚΑΙ ΕΙΧΕ ΔΙΕΚΔΙΚΙΣΕΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΦΡΑΓΙΣΜΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΙΝΗΣΕΙ ΤΗΣ ΝΟΜΙΜΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ΑΝΑΚΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΚΛΕΜΜΕΝΩΝ ΑΠΟ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑΚΑ ΤΟΥ ΑΠΑΤΕΩΝΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗ (ΕΧΟΥΝ ΜΑΖΕΨΕΙ ΜΠΟΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΟΜΠΙΝΕΣ ΤΟΥΣ ΚΛΕΒΟΝΤΑΣ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΜΑΣ. ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΙΛΛΕΣ ΚΑΙ ΡΟΛΕΞ) ΕΧΕΙ ΚΑΛΩΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ...
ηδη προσδιοριζονται αγωγες κατα ασφαλιστων.
ΑπάντησηΔιαγραφήαπο πολλους.
μη νομιζετε οτι δεν γινονται επειδη δεν ακουγονται.ειναι τοσο αναξιοπιστοι οι χωροι επικοινωνιας, που ολοι λειτουργουν ατομικα και δεν μαθαινουμε ο ενας του αλλου.
ζητω οι συλλογοι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΟΛΟΙ ΟΣΟΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΜΕ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΘΑ ΣΩΘΟΥΜΕ, ΨΑΧΤΕΙΤΕ ΛΙΓΟ ΜΕ ΤΙΣ ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΕΣ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΙΜΩΝ, ΜΕ ΤΑ ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΑΝΤΛΗΘΟΥΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΕΝ ΑΡΚΟΥΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ.
ΑΥΤΟΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΚΥΝΗΓΟΥΝ, ΑΜΟΙΒΟΝΤΑΙ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ.
ΑΝ ΟΜΩΣ ΑΦΕΘΟΥΜΕ ΜΟΝΟ Σ ΑΥΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΙΣ ΣΗΜΕΡΙΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ, ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΣΕ ΔΡΑΧΜΕΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΧΡΟΝΙΑ, ΑΝ ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΑ ΑΖΗΤΗΤΑ ΜΕ ΤΕΡΤΙΠΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΜΑΙΜΟΥ.
ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΤΑΙΡΟΙ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ,ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΤΕ.
δεν το καταλαβαίνετε ότι χρειαζομαστε ΑΜΕΣΑ ειδικους να μας εκπροσωπησουν/
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΩΝ ΟΜΟΛΟΓΩΝ ΘΑ ΜΑΣ ΠΛΗΞΕΙ ΘΑΝΑΣΙΜΑ!
δεν γινεται ολοι οι ασχετοι να θελουν να εκπροσωπουν τα συμφεροντα μας χωρις εμας.
ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΑΜΕΣΗ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΑΠΟ ΕΠΑΊΟΝΤΕΣ.
ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ.
ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΠΑΡΕΤΕ ΤΟ 60% ΤΟΥ 70%!!!
για τις αγωγες, καλα κρασια..
ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ, ΜΗΠΩΣ ΚΑΙ ΓΛΥΤΩΣΟΥΜΕ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ...
ΚΑΛΑ ΤΑ ΟΜΟΛΟΓΑ ΠΛΕΟΝ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙΣ 100
ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΝΕΙΣ 50-60
μασ την πεσανε και οι ντιλερ των δικηγορων
ΑπάντησηΔιαγραφήκωνσταντοπουλοι και λοιποι δικαιουχοι χα
χα και χα..γι αυτο φτασαμε εδω.
ΑπάντησηΔιαγραφήγελαστε με τους ανιδεους ασφαλιστες και τους λοιπους !!! αρχηγους, που ξερουν τα παντα απο διαπραγματευση και αναλυση οικονομικων στοιχειων και θα διαπραγματευτουν αυτοι, με τις ΓΝΩΣΕΙΣ ΤΟΥΣ τη λυση των ομολογων!!!!!!!!!!!!!!
ακρα του ΤΑΦΟΥ σιωπή
ΑπάντησηΔιαγραφήακόμη και οι γνωστοινάγμωστοι ΑΣΦΑΛΙΣΤΟΦΆΓΟΙ ΕΣΊΓΗΣΑΝ
τι έγινε η καθημερινή θεραπεία γέλιου μου
τι θα κανω τώρα χωρις ΒΑΡΒΑΡΟΥς
τέλειωσε το σαλιο
η τους λιανίσατε όλους και
εκοιμηθήκατε
TO ΕΡΩΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑΤΙ
ΑπάντησηΔιαγραφήΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΑς ...ΨΕΚΑΖΟΥΝ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑΜΕ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΒΑΡΕΘΗΚΑΜΕ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΠΑΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑΜΕ
ΜΗΠΒΩΣ ΓΙΑΤΙ ΜΠΟΥΧΤΙΘΣΑΜΕ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΚΑΤΑΦΕΡΕ ΚΑΤΙ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΑΜΕ ΟΛΑ
ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΑΠΟΦΑΣΙΣΜΕΝΑ
ΜΗΠΩΣ........
Η ΜΗΠΩΣ ΓΙΑΤΙ ΠΙΣΤΕΨΑΜΕ ΟΤΙ ΕΤΣΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ
ΓΙΑΤΙ ΗΤΑΝ ...ΔΙΚΑΙΟ?????????!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΔΙΚΑΙΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΣΙΧΑΘΗΚΑ !!!! ΒΑΡΕΘΗΚΑ !!!! ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΤΗΚΑ!!!! ΚΟΥΡΑΣΤΗΚΑ ΝΑ ΞΥΠΝΑΩ ΚΑΘΕ ΠΡΩΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ Η ΠΡΩΤΗ ΜΟΥ ΣΚΕΨΗ.ΕΝΑ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΠΟΥ ΟΛΟ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΜΑΣ ΜΑΖΕΨΕΙ. ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ !! ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΟΥΜΕ !!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://www.protothema.gr/economy/article/?aid=148976
ΑπάντησηΔιαγραφήΑ ΡΕ ΨΩΜΙΑΔΗ!!! ΦΕΡΕ ΚΙ ΕΣΥ ΠΙΣΩ ΤΑ 250 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΑΣΠΡΗ ΜΕΡΑ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟΝ ΗΛΙΟ..
ΚΑΙ ΠΑΝΕ ΟΠΟΥ ΘΕΛΕΙΣ.
ΟΙ ΨΩΜΙΑΔΗΔΕΣ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΟΠΩΣ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΥΔΟΚΙΜΗΣΑΝ. ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΘΑ ΜΕΙΝΟΥΝ.
Ο ΛΑΥΡΕΝΤΙΑΔΗΣ ΕΚΑΝΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΒΗΜΑ.
ΚΑΝΕ ΚΙ ΕΣΥ ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ.
ΣΤΕΙΛΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΣΟΥ ΣΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ ΚΑΙ ΔΩΣΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΤΟΥΣ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ.
ΑΛΛΙΩΣ ΟΥΤΕ ΕΣΥ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΖΗΣΕΤΕ Σ ΑΥΤΗΝ ΤΗ ΧΩΡΑ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΩΣ ΥΠΟΔΙΚΟΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
ΑΞΙΖΕ ΑΡΑΓΕ ΟΛΗ ΑΥΤΗ Η ΚΟΜΠΙΝΑ??
κυριε ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήτα δικαιωματα των ασφαλισμενων της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ
πού ακριβως τα βαζετε?
ΤΙ ΚΑΝΑΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΔΙΚΑΣΘΟΥΝ ΤΑ ΠΟΣΑ ΚΑΙ Σ ΑΥΤΟΥΣ?
ΟΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΟΝ ΑΕΡΑ. ΤΑ ΑΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΣΗΜΕΙΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΚΑΠΙΤΑΛΟΥΧΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ.
ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΠΟΤΕ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΣΑΣ?
ΤΕΛΗ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ ΕΙΝΑΙ..ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ?
ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ?
Προσημειώθηκαν δύο ακίνητα αξίας €17 εκατ. της οικογένειας Ψωμιάδη
Του Παναγιώτη Στάθη
Δύο ακόμα αποφάσεις υπέρ των επενδυτών που καταγγέλλουν πως έχασαν τα χρήματά τους από τον όμιλο ΑΣΠΙΣ εκδόθηκαν από τη δικαιοσύνη η οποία προχώρησε στην εγγραφή προσημείωσης για ακόμη 17.000.000 ευρώ σε ακίνητα των εταιριών Πρόνοια Εμπορική ΑΕ, Κυβέλη ΑΕ, που ανήκουν στην Μαρία και Όλγα Ψωμιάδη, ενώ με την ίδια απόφαση προσημειώνονται και ακίνητα της προσωπικής τους περιουσίας ως φυσικά πρόσωπα.
Πλέον οι 161 επενδυτές που έχουν προσφύγει στα δικαστήρια εναντίον του Ομίλου ΑΣΠΙΣ έχουν πετύχει την προσημείωση όλων των ακινήτων της οικογένειας Ψωμιάδη και των εταιριών τους στην Ελλάδα.
Ορισμένα εκ των ακινήτων είχαν ήδη προσημειωθεί για 18.000.000ευρώ με προηγούμενη απόφαση. Αναφέρεται χαρακτηριστικά στην απόφαση:
«όπως δε πιθανολογήθηκε, οι εκροές των χρημάτων από τον άνω λογαριασμό της εταιρίας στον προσωπικό λογαριασμό του πρώτου καθ΄ου (σ.σ. Παύλου Ψωμιάδη) γίνονταν ήδη από της ιδρύσεως της «ASPIS Capital AE», με αποτέλεσμα το ταμείο της εταιρίας αυτής να παραμένει μηδενικό, ενώ τα χρήματα που πληρώθηκαν για όσα τοκομερίδια εξοφλήθηκαν προέρχονται από το ταμείο της ΑΣΠΙΣ Πρόνοια ΑΕΓΑ.
Περαιτέρω πιθανολογήθηκε ότι οι διαβεβαιώσεις των πρώτου, δεύτερης και τρίτης των καθ΄ων (σ.σ. Παύλου, Μαρίας και Όλγας Ψωμιάδη), μέσω των ασφαλιστών και υπαλλήλων της τράπεζας ΑΣΠΙΣ BANK προς τους αιτούντες ήταν ψευδείς, δεδομένου ότι τα ανωτέρω ομόλογα δεν ήταν εγγυημένα από την Τράπεζα ΑΣΠΙΣ ΒΑΝΚ, η εταιρία ASPIS Capital ΑΕ δεν είχε λάβει ποτέ άδεια από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς για διάθεση κινητών αξιών (.) επίσης, η εταιρία ASPIS Capital ΑΕ δεν είχε περιουσιακά στοιχεία και έκλεινε μονίμως τους ισολογισμούς της με αρνητικές θέσεις (.) Με βάση τα παραπάνω πραγματικά περιστατικά στοιχειοθετείτε σε βάρος των πρώτου, δεύτερης και τρίτης των καθ΄΄ων αδικοπρακτική συμπεριφορά (απάτη) έναντι των αιτούντων.
Δικαστικά πάντως εκκρεμεί η εκδίκαση αγωγών οι οποίες στρέφονται και κατά της Τράπεζας ΑΣΠΙΣ BANK, που έχει συγχωνευθεί από το Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο (επομένως η αγωγή στρέφεται κατά του ΤΤ).
Πηγή:www.capital.gr
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΑ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΝΑ ΜΗΝ ΕΧΟΥΝ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΕΠΟΠΟΤΗΣ ΚΑΙ ΤΑ ΜΗ ΕΓΓΥΗΜΕΝΑ ΝΑ ΚΑΤΟΧΥΡΩΝΟΥΝ ΕΜΠΡΑΓΜΑΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΦιλοι,ξερει κανεις σας σε ποιες φυλακες βρισκεται ο εξ απω δω?και αν μπορω να του γραψω γραμμα?θελω να του στειλω να διαβασει σε τι κατασταση με εφερε σαυτα τα δυο χρονια.αραγε του δινουν αλληλογραφια?Να τον βομβαρδισουμε με γραμματα να καταλαβει τι εκανε σε 1.000.000 κοσμο.Τα λεφτα τα εχει σιγουρα,ας τα επιστρεψει να ανοιξει και το δικο μας το ματι και το δικο του.
ΑπάντησηΔιαγραφήhttp://toblogtonkirion.gr/2011/05/%CF%80%CE%B1%CF%8D%CE%BB%CE%BF%CF%82-%CF%88%CF%89%CE%BC%CE%B9%CE%AC%CE%B4%CE%B7%CF%82-%CE%BA%CE%B9-%CF%8C%CE%BC%CF%89%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CE%BA%CE%BF%CF%81%CF%85%CE%B4%CE%B1%CE%BB%CE%BB/
ΑπάντησηΔιαγραφήΚΟΡΥΔΑΛΛΟΣ!!!!!!!!
παιδια αυτο δεν αντεχεται αλλο.οι συλλογοι μας κοροιδευουν και εμεις ολο λεμε μαλακιες.να ξεσηκωθουμε ολοι δυναμικα.μας κλεψανε τις περιουσιες μας τα κολολαμογια οι ασφαλιστες με τον αλητη τον ψωμιαδη καιπεριμενουμε.τι?καποιος ας παρει πρωτοβουλια να μαζευτομε να δουμε τι θα γινει.φτασαμε στα ορια τηςτρελλα.περιμενω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣΤΟ ΜΕΤΑΞΥ Ο ΜΠΕΝΙ ΕΦΑΓΕ ΚΑΙ ΤΟYΣ ΣΑΧΙΝΙΔΗ-ΚΑΠΕΛΕΡΗ!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤουλάχιστον περίεργη χαρακτηρίζεται η απουσία του αναπληρωτή υπουργού Οικονομικών Φίλιππου Σαχινίδη απ' όλες τις κρίσιμες συσκέψεις των τελευταίων εβδομάδων, ενώ αισθητή έγινε και η απουσία του από τη τελευταία συνέντευξη Τύπου του Ευάγγελου Βενιζέλου, όπου ήταν παρών ο έτερος αναπληρωτής υπουργός Παντελής Οικονόμου αλλά και αναβαθμισμένος εσχάτως Γενικός Γραμματέας του υπουργείου Ηλίας Πλασκοβίτης.
Ότι κάτι... τρέχει με τον Φίλιππο Σαχινίδη φάνηκε στις συσκέψεις που ακολούθησαν την αποχώρηση της Τρόικας στις αρχές Σεπτεμβρίου. Ενώ μέχρι εκείνη τη στιγμή ο Φίλιππος Σαχινίδης ήταν ο πιο στενός συνεργάτης του Ευάγγελου Βενιζέλου, συμμετέχοντας ακόμα και στις συσκέψεις με τον Πρωθυπουργό, ξαφνικά έπεσε... μαύρο. Ο αναπληρωτής υπουργός που είναι αρμόδιος για την εκτέλεση του Προϋπολογισμού αλλά και για το πρόγραμμα δανεισμού- μαζί με τον ΟΔΔΗΧ- δεν συμμετείχε ούτε στις κρίσιμες τηλεδιασκέψεις, παρά το ότι είναι εκείνος που έχει όλα τα στοιχεία που αποτελούν αντικείμενο επεξεργασίας από τη Τρόικα, όπου αντιθέτως ήταν πάντα παρών ο Γενικός Γραμματέας Ηλίας Πλασκοβίτης, ενώ απών ήταν και από τις κυβερνητικές συσκέψεις που αποφασίστηκαν εν συνεχεία τα νέα μέτρα, με τις κακές γλώσσες να λένε, μάλιστα, ότι ήταν φανερός ο εκνευρισμός του.
Στο... απουσιολόγιο των τελευταίων εβδομάδων δεν βρίσκεται, όμως, μόνο ο Φίλιππος Σαχινίδης. Πολλές είναι οι απουσίες που μετράει ο Γενικός Γραμματέας αρμόδιος για φορολογικά και τελωνειακά θέματα, Γιάννης Καπελέρης, ο οποίος ενώ μέχρι πρότινος ήταν εκείνος που εισηγείτο τα βασικά φορολογικά μέτρα, εσχάτως καλείται να διορθώσει εκ των υστέρων μέτρα που εισηγούνται άλλοι στην οδό Νίκης. Στο... απουσιολόγιο πρέπει να προστεθεί και ο Γενικός Γραμματέας Δημοσιονομικής πολιτικής Ηλίας Πεντάζος, ο οποίος μάλλον... συμπαρασύρεται από τον αρμόδιο αναπληρωτή υπουργό Φίλιππο Σαχινίδη...
ΣΤΟΝ ΑΓΥΡΙΣΤΟ ΤΑ ΚΑΘΑΡΜΑΤΑ, ΟΙ ΑΝΙΚΑΝΟΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕΝΙΟΙ. ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΑΓΟΡΙ ΜΟΥ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΙΧΕΣ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ? ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ ΤΙΠΟΤΑ. ΤΑ 200ΕΚ. ΕΛΛΕΙΜΑ ΤΑ ΕΚΑΝΕΣ 500. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΟΤΙ ΚΑΤΑΦΕΡΕ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 30 ΧΡΟΝΙΑ ΚΛΕΨΙΑΣ ΕΣΥ ΤΟ ΚΑΤΑΦΕΡΕΣ ΣΕ ΛΙΓΟΥΣ ΜΗΝΕΣ. ΚΑΤΕΣΤΡΕΨΕΣ 1ΕΚΑΤ, ΚΟΣΜΟ. ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ. ΑΞΙΟΣ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΙΣΑΙ ΑΧΡΗΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΘΑ ΣΕ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΜΕ ΜΑΥΡΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ. ΑΝ ΣΕ ΓΡΑΨΕΙ ΓΙΑΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΣΕ ΛΗΣΜΟΝΙΣΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΓΡΗΓΟΡΑ. ΟΥΥΥΥΣΤ
http://kourdistoportocali.com/default.aspx?pageid=7729
ΑπάντησηΔιαγραφή