ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Τετάρτη 22 Ιουνίου 2011

ΔΙΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ 24.6.2011 ΓΙΑ ΠΛΑΣΤΗ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ

Αγαπητοί μας ασφαλισμένοι,

Την Παρασκευή 24.6.2011 δικάζεται ο Παύλος Ψωμιάδης, για το έγκλημα της κατάρτισης και χρήσης με σκοπό παράνομου περιουσιακού οφέλους πλαστής εγγυητικής επιστολής 500.000.000 ευρώ ενώπιον του Ε΄ Τριμελούς Εφετείου Κακουργημάτων, που βρίσκεται στην Λ. Αλεξάνδρας και Κυρίλλου Λουκάρεως αρ. 14. Η υπόθεση έχει αριθμό πινακίου 7, επομένως θα ξεκινήσει αρκετά νωρίς το πρωί.

Είναι ζήτημα επιτακτικής σημασίας να είμαστε όλοι εκεί στις 09.00 το πρωί, ώστε να ακούσουμε και να δούμε οι ίδιοι τι έγινε με αυτή την υπόθεση και για ποιον λόγο ανακλήθηκε η άδεια της ασφαλιστικής εταιρίας. Τον Ψωμιάδη Παύλο θα τον φέρουν κρατούμενο, όπως είναι, από τις Φυλακές Κορυδαλλού για να δικαστεί για τις πράξεις του.

Παρόν θα είναι και ο κ. Μαρκουλάκος για να παρασταθεί ως πολιτική αγωγή στην δίκη αυτή και θα κάνει ότι είναι δυνατόν για να αποδοθεί δικαιοσύνη και να αποκαλυφθεί το σύνολο της αλήθειας για τις εγκληματικές πράξεις του Λαμόγιου οι οποίες οδήγησαν στην οικονομική καταστροφή όλων μας.

Το Δικαστήριο αυτό είναι ανοιχτό στο κοινό, θα εμπεριέχει εξετάσεις μαρτύρων, ανάγνωση αποδεικτικών στοιχείων, αγορεύσεις δικηγόρων, Εισαγγελέως κ.ο.κ. και θα έχει τεράστιο ενδιαφέρον από κάθε άποψη.

Είναι απόλυτα αναγκαία η δυναμική παρουσία μας και σας περιμένουμε ΟΛΟΥΣ εκεί. 

Ο αγώνας μόλις ξεκίνησε.

106 σχόλια:

  1. o μαρκουλακος ειναι νομικος συμβουλος του σωματειου σας;
    αν οχι, δεν υπαρχει πολιτικη αγωγη για τους ασφαλισμενους της ασπις προνοια;

    και γιατι μας καλειτε οποτε θελετε και κατα δικη σας βουληση αποκλειστικα, ενω μας εχετε διαβεβαιωσει μηνεςπριν για συγκεντρωση και ενημερωση και ληψη αποφασεων;
    ειναι ιδιαιτερως ενοχλητικο να μας αντιμετωπιζετε ως πιονια σε δικες σας αποφασεις.
    η καπιταλ προβαλλεται ως ΣΚΑΝΑΔΑΛΟ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ για να εκμαιευσουν τη θετικη σταση του κοινου.
    τα διαθεσιμα περιουσιακα στοιχεια ψωμιαδη δεν δεσμευονται για τους ασφαλισμενους και υπαρχει τελεια νωθροτητα απο τον υποτιθεμενο συλλογο.
    η πληροφορηση που μας δινετε ειναι επιλεκτικη και πασχει γενικως.
    αντε μια φορα το εξαμηνο και ενα συνθημα.και μας καλυψατε..τους ηλιθιους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Η ΔΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΑΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΠΙΤΑΛ. Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΠΟΥ ΑΦΟΡΑ ΤΟΥΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ. ΜΗ ΞΕΧΝΑΜΕ ΟΤΙ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΕΧΕΙ ΜΑΖΕΨΕΙ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΚΑΙ ΣΥΝΕΠΩΣ ΕΧΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΜΠΛΟΚΗ ΜΕ ΤΟ ΖΗΤΗΜΑ.

    Η ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΙΝΑΙ ΕΘΕΛΟΝΤΙΚΗ ΓΙΑ ΟΠΟΙΟΝ ΘΕΛΕΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΝΑ ΒΡΙΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΡΑΣΤΕΙ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΗΜΕΡΩΜΕΝΟΣ ΤΟΥ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΠΟ ΠΡΩΤΟ ΧΕΡΙ.

    ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΣΤΑΜΑΤΗΣΤΕ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΑΡΝΗΤΙΚΟΙ ΚΑΙ ΑΝΟΙΞΤΕ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΟΙ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΜΙΛΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΚΗ; ΟΤΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΠΗΡΕ ΜΙΑ ΠΛΑΣΤΗ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΠΟΥ ΤΟΥ ΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΙΖΟΥ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΦΕΡΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΛΟΥΛΟΥΔΑΚΗΣ (ΜΕΛΟΣ ΚΑΠΙΤΑΛ) ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΠΑΥΛΑΡΑΣ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΩΤΣΟΙ ΣΑΝ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗ ΠΗΓΕ ΣΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ, ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΠΡΙΝ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΕΓΙΝΕ.
    Η ΕΠΕΙΑ ΔΕΝ ΜΑΣΗΣΕ ΑΛΛΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΜΕΣΑ ΕΚΛΕΙΣΕ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΑ.
    ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ...ΚΑΛΑΒΡΕΖΙΚΑ
    Ο ΛΑΜΟΓΙΟΣ ΘΑ ΤΑ ΡΙΞΕΙ ΣΤΟ ΛΟΙΖΟΥ, Ο ΛΟΙΖΟΥ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΩΝ ΚΑΙ ΠΑΠΑΛΑ Η ΔΙΚΗ.
    ΑΝΑΒΟΛΗ ΒΛΕΠΩ
    ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΕΧΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΑ ΠΕΛΑΤΗ ΤΗΣ ΑΣΠΙΔΑΣ. ΟΠΩΣ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΟΣΟΙ ΒΛΑΦΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΑΥΤΗ.
    ΕΓΩ ΑΠΟΡΩ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΕΣΕΙ ΚΑΙ ΟΙ ΜΕΤΟΧΟΙ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟΥ.
    ΠΑΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΚΛΕΒΟΥΜΕ ΕΚΚΛΗΣΙΑ.
    ΟΥΤΕ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΙΑ ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΔΕΙ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΟΥ. ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΠΟΥΤΑΝΑ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΗ ΚΟΡΗ ΤΟΥ.
    ΕΧΕΙ ΑΞΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΤΙ ΘΑ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ Η ΕΠΕΙΑ ΑΝ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΚΗ.
    ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΙΝΙΕΣ ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙΑ ΣΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ, ΧΩΡΙΑ ΟΙΤ ΘΑ ΤΙΣ ΦΑΝΕ ΑΔΙΚΑ ΟΙ ΜΠΑΤΣΟΙ ΠΟΥ ΘΑ ΤΟΝ ΦΥΛΑΝΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. o μαρκουλακος γιατι δεν δεχεται αγωγες κατα ασφαλιστων που πραγματικα κινηθηκαν με δολο?
    πολλοι θα θελαμε να αναθεταμε τις υποθεσεις μας για τα συμβολαια της προνοια, αλλα φαινεται λιγο περιεργο..συγχρονως..να μην εχουμε την ευχερεια να λειτουργησουμε και κατα των ασφαλιστω..για τις περιπτωσεις που ειναι δεδομενη η υπατιοτητα..και βεβαια οχι ολοι εναντιον ολων.

    ειναι κριμα να τρεχουμε σε αλλους δικηγορους.

    ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ, ΕΠΕΙΔΗ ΠΙΣΤΕΥΩ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΕΥΟΜΑΙ ΤΟ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΑΠΟ ΠΟΛΛΟΥΣ, ΘΑ ΔΕΧΟΜΟΥΝ ΕΝΑ ΣΥΜΦΩΝΗΤΙΚΟ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΒΟΛΗ ΤΗΣ ΑΜΟΙΒΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΜΕ ΕΞΩΔΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ.

    ΚΑΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΤΕ, ΑΝ ΒΕΒΑΙΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙΤΕ ΕΠ ΩΦΕΛΕΙΑ ΜΑΣ, ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΜΙΑ ΑΝΑΘΕΣΗ ΣΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟ ΓΙΑ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΗ ΜΕ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΚΑΙ ΕΞΩΔΙΚΗ ΛΥΣΗ.
    Ο ΒΕΝΙΖΕΛΟΣ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ. ΕΚΛΟΓΕΣ ΠΡΟ ΤΩΝ ΘΥΡΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΒΕΒΑΙΑ ΚΙΝΗΣΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ? ΠΟΙΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΤΩΡΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ?
    ΤΟΝ ΕΧΕΤΕ ΧΑΣΕΙ ΕΔΩ ΚΑΙ ΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΜΑΣ ΔΙΑΛΥΣΑΤΕ.
    ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΝΑ ΣΥΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΟΥΜΕ ΣΥΛΛΟΓΙΚΑ.
    ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΧΑΙΡΕΤΑΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ ΜΑΣ.
    ΠΑΡΑΣΤΑΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡ. ΕΝΩΣΗ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ, ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΖΟΡΙΣΑΜΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΜΠΑΝΚ, ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΕΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ
    ΚΑΙ ΓΙΑ ΠΟΙΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΙΛΑΤΕ?
    ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΥ? ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΚΑΝΕΙ Ο ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΚΑΙ ΟΝΟΜΑ ΝΑ ΠΕΡΙΦΡΟΥΡΗΣΕΙ.
    ΕΔΩ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ..ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΙ ΑΠΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΕΣ/ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ
    ΚΑΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
    ΓΙΑ ΡΙΞΤΕ ΜΙΑ ΜΑΤΙΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΑΣ.
    ΠΕΡΙΠΟΥ ..ΟΛΑ ΧΑΘΗΚΑΝ.
    ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΡΟΒΛΕΨΗ.
    ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΟ ΝΑ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΝΑ ΕΜΠΕΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΕΚΔΟΘΗΚΕ Η ΠΛΑΣΤΗ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΟΦΕΛΟΣ ΕΧΟΥΜΕ?
    ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ..ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΑ ΚΛΕΜΜΕΝΑ?
    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΔΟΥΛΕΜΑ.
    ΔΕΙΞΤΕ ΜΑΣ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΚΑΝΑΤΕ
    ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΣΑΣ ΑΚΟΥΜΕ ΩΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΕΠΟΠΤΗ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΟΛΟΙ ΜΑΣ.
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΙΑ ΤΑ ΧΑΛΙΑ ΜΑΣ.ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΕΣΕΙΣ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΚΑΝΑΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ, ΣΕ ΤΗΛΕΦΩΝΑ, ΜΕ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΚΑΙ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗ ΜΕΡΑ ΣΤΗΝ ΕΥΕΛΠΙΔΩΝ ΔΕΝ ΕΠΕΦΤΕ ΞΥΛΟ ΣΤΟ ΨΩΜΙΑΔΗ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΘΑ ΗΤΑΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΝΟΜΟ ΚΑΙ ΜΕ ΚΡΑΤΗΣΗ ΛΑΜΟΓΙΟΥ??

    ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΞΑΝ ΡΟΛΟ ΤΟΤΕ ΜΗΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΚΟΠΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ο ψωμιαδης κρατηθηκε για την καπιταλ για 100 ατομα ποσοι ειναι και μπραβο στο δικηγορο τους.
    ειδατε απο το γεγονος αυτο να υπαρχουν εξελιξεις στο θεμα των ασφαλισμενων της ασπις προνοια;
    εσεις δεν ειστε που προχθες με την αναρτηση σας κανατε το μνημοσυνο των καταθεσεων μας;
    εσεις δεν εχετε εξαφανιστει πολλους μηνες και ενω μας μιλουσατε για συγκεντρωσεις;
    για ποιον νομο μιλατε; που τοση νομικη καλυψη ειχατε που κανενας δεν φροντισε να ενημερωσει τους βουλευτες της αντιπολιτευσης για τον νομο μαιμού, για το οτι δεν εθετε χρονο ολοκληρωσης της εκκαθαρισης και για πολλα;
    αν ειναι αυτο κατορθωμα η πανωλεθρια τι ειναι;
    και οταν καποιοι ανθρωποι βγαινουν και διαμαρτυρονται δεν ειναι επειδη τους κρατατε εσεις με τα γκεμια, ειναι που βγαζουν οι ιδιοι το θυμο τους.
    δεν ειστε οι θεματοφυλακες μας.
    κοιταξτε μπας και κανετε καμια σοβαρη επιστημονικη και τεχνοκρατικη κινηση, και αφηστε να καπηλευεστε την οργη των λιγων πια..που εμειναν να σας ακουν, οποτε ευαρεστεισθε να απευθυνθειτε σ αυτο το μπλογκ , που καμια σχεση δεν εχει με συλλογο και με σκοπους.
    μπλογκ εκτονωσης μεταξυ μας ειναι.
    οπου δικηγοροι κ εσεις μεσα, εποπτες και εκκαθαριστες και μεχρι εκει.
    ο τι μπορει να κανει πανευκολα ο καθενας μας.
    γιατι τους δικηγορους εμεις τους πληρωνουμε, οχι εσεις.
    οπως και τον εποπτη.οπου καμια παρεμβαση κανενας ελεγχος..τιποτα.
    ειναι βεβαιο οτι υπηρετουνται με τον καλυτερο τροπο τα συμφεροντα μας;
    εγω 2 φορες που τηλεφωνησα , οι υπαλληλοι ειχαν τις αδειες τους, δυο εβδομαδες, εψαχνα να βρω καποια ευκολη πληροφορηση και μου μιλουσαν σαν δημοσιοι υπαλληλοι και ητανκαι απο τους παλιους..
    απο αυτους που τωρα διεκδικουν και τα υπολοιπα.
    τι να λεμε τωρα.μεχρι το βραδυ μπορει να γραφει κανεις εμπειριες αυτης της φαρσοκωμοδιας..και πριν και μετα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. http://www.skai.gr/news/politics/article/172921/papathanasiou-sto-skaigr-hamenoi-apo-to-mesoprothesmo-papandreou-venizelos-/


    ΕΔΩ ΑΥΤΟΣ ΔΕ ΧΑΘΗΚΕ, ΧΑΡΗ Σ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΖΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ.
    ΚΑΤΕΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ.
    ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΡΑΞΟΥΜΕ.
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΝΑ ΑΚΟΥΝ Ή ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΜΙΣΑΛΛΟΔΟΞΙΕΣ.
    ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ ΠΟΥ ΚΑΠΟΙΟΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΚΑΝΕΙ ΤΟΝ ΝΤΕΝΤΕΚΤΙΒ ΚΑΙ ΕΡΓΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΑ ΘΥΜΑΤΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΝΤΕΣ, ΝΑΙ ΕΠ' ΑΜΟΙΒΗ , ΟΧΙ ΦΥΣΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΗΣ ΜΑΝΑΣ ΤΟΥ,, (ΠΟΙΟΣ ΑΡΑΓΕ ΘΑ ΤΟΚΑΝΕ) ΚΑΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙΑΣ ΜΑΛΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ.
    ΑΣ ΠΡΟΣΤΡΕΞΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΛΗΘΕΙΕΣ. ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΚΡΙΤΙΚΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ [ΠΟΥ ΜΕ ΝΥΧΙΑ ΚΑΙ ΔΟΝΤΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ) ΚΑΙ ΤΑ ΑΚΟΥΕΙ ΚΙΟΛΑΣ. ΟΙ ΠΙΟ ΞΥΠΝΙΟΙ ΑΣ ΒΓΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ...ΠΟΙΟΣ ΤΟΥΣ ΕΜΠΟΔΙΖΕΙ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΡΑΤΑΕΙ....ΟΛΑ ΑΝΟΙΚΤΑ....ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΙ ΓΛΥΚΑ ΕΧΕΙ Ο ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΣ,.....ΠΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ, ΤΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΙ,..ΟΣΟΙ ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΙΛΑΝΕ...Ε΄΄΄ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΝΤΑΙ....ΕΧΟΥΝ ΕΠΑΦΕΣ, ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ, ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ....
    ΤΕΛΟΣ ΠΑΝΤΩΝ ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΟΝΟΙΑΣΜΕΝΟΙ ΝΜΑΣΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΟΥΤΕ ΧΡΗΜΑΤΑ ΕΧΟΥΜΕ ΔΩΣΕΙ ΩΣ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ, ΟΥΤΕ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΛΕΩ ΘΕΩ ΟΥΔΕΙΣ ΕΝΕΡΓΕΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ... ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΦΟΙΤΗΣΗ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ...ΑΛΛΑ ΘΕΛΕΙ ΜΟΝΟ ΔΙΚΑΣΤΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΠΙΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΑΡΜΟΔΙΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΚΡΑΤΙΚΟΥΣ...ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΡΙ ΣΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΔΕΝ ΤΟ ΒΑΖΕΙ....ΑΛΛΑ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΠΕΤΑΜΕ ΜΟΝΟ ΛΟΓΙΑ....ΛΟΓΙΑ ,..ΛΟΓΙΑ.... ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΑΠΟΦΑΣΗ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΟΙ ΚΑΠΟΙΟΙ!!! ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΛΥΘΟΥΝ ΟΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ!!!!!
    ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ ΣΤΙς 24/6/2011 ΚΑΙ ΣΕ ΚΑΘΕ ΜΕΤ΄ΑΝΑΒΟΛΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ .....ΣΤΟ ΠΟΔΙ....ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥ... ΕΠΙΤΗΔΕΥΜΕΝΑ ΜΕ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΚΑΙ Α..ΣΧΕΤΟΥ!!~!...ΤΕΛΙΚΑ,!!!!ΣΠΟΥΔΑΙΟΥ!!!ΕΠΙΧΕΙΤΡΗΜΑΤΙΑ... ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΑΡΠΑΞΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ...ΕΝΤΕΛΩΣ.....ΧΩΡΙΣ.....ΝΑ ΚΑΤΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΣ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ....ΣΥΝΕΡΓΕΙΑ ΚΑΙ ΕΛΕΩ.....!!!!.
    ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΝΤΕΣ.....ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΗΩΝ Ε΄ΤΡΙΜΕΛΕΣ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ.
    ΔΕΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ......ΓΙΟΥΧΑΡΕΤΕ....ΝΑ ΤΟΝ ΕΠΕΦΗΜΥΣΕΤΕ...ΕΡΩΤΩ...ΔΕΝ ΓΝΩΡΙΖΩ, ΟΥΤΕ ΓΝΩΜΗ ΕΚΦΡΑΖΩ..ΑΠΛΩΣ ΔΙΕΡΩΤΩΜΑΙ ΚΑΙ ΕΓΩ...
    ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΓΙΑΤΙ,,,ΡΕ....
    ΑΝΤΕ ΑΣ ΕΝΩΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ...ΓΙΑΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΜΕ.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. οι συνταξιουχοι και ασφαλισμενοι της ασπις προνοια, τωρα που τους ξανακοβουν τις συνταξεις τους και τους βαζουν να πληρωνουν αλλα κι αλλα,
    ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΑΛΛΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΠΙΑ ΤΙΠΟΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΕΠΙΒΙΩΣΗ.

    ΜΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΣΟΒΑΡΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΤΟ ΒΕΝΙΖΕΛΟ;
    ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΜΟΝΟΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΘΑ ΤΟΥΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΣΤΟΝ ΕΙΔΙΚΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑ ΣΑΧΙΝΙΔΗ!
    ειναι απιστευτο το πώς φτασαμε σε ανυπαρξια ενος φορεα να ασχολειται πραγματικα για τα μελη του-ασφαλισμενους και τα προβληματα τους.
    τοσα συμφεροντα,τοσα χρηματα και η μονη εκπροσωπηση ειναι δια των δικηγορων για τις συγκεκριμενες αγωγες.δεν ειναι περιεργο;
    απο τον κακο στο χειροτερο πεσαμε.
    εδω γιναμε κλειστη κοινωνικη ομαδα.
    οπως -οσο και να ειναι αστειο- οι πολυτεκνοι, οι πυροπαθεις-οι σεισμοπαθεις κλπ..αφηστε που μπορει να τα εχουμε και ολα αυτα.
    αξιοι ολοι!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΟΛΟΙ ΕΣΕΙΕ ΟΙ ..ΦΑΣΙΣΤΙΚΗΣ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑΣ
    ΜΕΓΑΛΟΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΜΠΟΛΙΚΑ ΦΡΑΓΚΑ
    ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΕΤΕ ΕΚΤΡΟΠΑ ΣΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΤΥΧΕΤΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ
    ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ Η ΔΙΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ
    ΠΠΠΠΠΡΡΡΡΟΟΟΟΣΣΣΣΟΟΟΧΧΧΧΗΗΗΗΗ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εεεε

    τεχνοκρατες λεγαμε να βαλετε ως συλλογος και να τους πληρωναμε..δεν ειμαστε ζητουλες και επαιτες..
    δουλεια σας ειπαμε να κανετε.
    οχι να παρακαλατε τους δικηγορους ..δεν ξερουμε πώς και γιατι...χωρις χρηματα.

    αναθεση λεγαμε για να εχουμε προσωπο.

    γιατι παλι αρχισαμε τις ανοησιες και τις ασυναρτησιες.προτασεις ασυντακτες και επιθεσεις.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. EXEI TA 500 EKATOMMYRIA O ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. ama ta eixe,den tha ta evaze sthn aspis?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΚΑΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ !! ΚΑΠΟΥ ΤΑ ΦΥΓΑΔΕΥΕ ΜΕ ΕΝΑ ΣΩΡΟ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ!
    ΔΕΝ ΤΑ ΠΗΡΕ ΜΑΖΙ ΤΟΥ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ! ΕΛΕΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Ο έλεγχος από το ΣΔΟΕ των παράνομων διαδρομών των χρημάτων των εταιρειών -συμμετοχών ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!!! και προς κάθε κατεύθυνση !!!!διαμεσο...διαμε-...σαζόντων...ληστών..κ.λ.π. συναφήματος....!!!!!!η εποπτεια καλα κρατει.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. OI KAΠΕΛΕΡΗΔΕΣ ΚΑΙ ΤΟ ΣΔΟΕ ΟΙ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΣ ΚΛΠ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ;
    2 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ, ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΤΟ ΑΠΟΡΡΗΤΟ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ;
    ΒΟΥΙΞΕ Ο ΤΟΠΟΣ ΟΤΙ ΒΡΕΘΗΚΕ ΚΑΤΙ,ΕΙΠΕ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΓΙΑ ΤΑ 500 ΕΚΑΤ.ΤΟ ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟ, ΥΠΟΣΧΕΘΗΚΕ ΟΤΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΚΑΙΡΟ ΘΑ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΟΥΝ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
    ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ..ΑΛΛΑ ΛΟΓΙΑ..
    ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΝΑ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥ.
    Ο.Κ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΑΝ ΓΙΝΕΙ, ΜΗΠΩΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΔΡΑΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΤΗΝ ΕΛΛΕΙΨΗ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑΣ;
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΕΓΡΑΨΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΟΤΙ ΠΕΡΙΠΟΥ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ ΧΑΡΗ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΣΑΜΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΕΡΕΥΝΕΣ.
    ΜΗΝ ΜΑΣ ΤΡΕΛΑΙΝΕΤΕ ΚΙΟΛΑΣ.
    ΠΟΙΟΣ ΣΑΣ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΕΣΤΩ 1000-2000 ΑΝΡΘΩΠΟΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΑΠΟ 1000 ΕΥΡΩ ;
    ΠΟΙΟΙ ΛΕΝΕ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΝΟΗΣΙΕΣ;
    ΖΗΤΗΣΑΜΕ ΧΑΡΗ ΑΠΟ ΚΑΝΕΝΑΝ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΘΕΛΕΙ ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ-ΟΜΑΔΙΚΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ.
    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΣΦΑΛΗΣΤΕΣ ,ΑΛΛΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ, ΑΛΛΕΣ ΜΕΘΟΔΕΥΣΕΙΣ.

    ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΠΕΡΙΜΕΝΑΜΕ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟΥΤΟ ΕΔΩ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ-ΤΗΣ ΣΙΔΕΡΗ.ΓΙΑ ΤΟ ΛΟΓΟ ΑΥΤΟ ΤΑ ΒΑΖΟΥΜΕ ΜΑΖΙ ΤΗΣ. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΠΙΕΣΗ ΘΑ ΑΣΚΗΣΟΥΜΕ?

    ΚΑΙ ΓΩ ΠΗΓΑ ΑΤΟΜΙΚΑ ΚΑΙ ΑΝΕΘΕΣΑ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟ .ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΙΔΙΟ ΤΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΑΝ ΑΠΟ ΚΟΙΝΟΥ ΕΙΧΑΜΕ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΗΝ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗ ΜΑΣ?
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΙΧΑΜΕ ΜΑΖΕΨΕΙ ΕΝΑ ΠΟΣΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΟΣΕΣΟΥΜΕ ΝΑ ΑΝΘΕΣΟΥΜΕ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΤΟΙΜΑΣΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΝΑ ΥΠΟΒΑΛΛΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ? ΚΑΙ ΤΟΣΑ ΑΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΑΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΟΧΙ ΣΤΟ ΣΚΟΤΑΔΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΔΩ ΚΑΙ 2 ΧΡΟΝΙΑ!

    ΜΗΝ ΓΕΛΙΟΜΑΣΤΕ.ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΠΙΕΖΟΥΜΕ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ. ΕΙΔΑΤΕ ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΤΗΝ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΤΕΤΑΡΤΗ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΕΣΗ ΤΗΣ ΠΛΑΤΕΙΑΣ? ΑΥΤΟ ΣΚΕΦΤΕΙΤΕ ΜΟΝΟ! ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΟΙ ΔΑΝΕΙΣΤΕΣ ΜΑΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΝ ΟΤΙ ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΝΑ ΠΕΣΟΥΝ ΟΙ ΤΟΝΟΙ ΓΙΑΤΙ Η ΠΛΑΤΕΙΑ ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ! ΕΔΩΣΕ ΗΧΗΡΟ ΜΗΝΥΜΑ!

    ΑΥΤΑ ΕΙΧΑ ΝΑ ΠΩ.ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΕΛΑΤΤΩΜΑΤΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΑ ΣΤΙΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΦΕΡΝΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΩΜΕΝΟΣ.ΚΡΙΜΑ ΠΑΙΔΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ...ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΓΑΛΗ ΦΑΣΑΡΙΑ
    ΜΕΓΑΛΗ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ,ΝΑ ΤΟ ΔΕΙ ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ
    ΚΙ'ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ...ΑΣ ΑΝΟΙΞΕΙ ΚΑΜΙΑ ΜΥΤΗ
    ΟΥΤΩΣ 'Η ΑΛΛΩΣ ....ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΠΟ ΠΡΑΞΕΙΣ...ΜΟΝΟ ΓΡΑΦΟΥΜΕ...ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ ΘΕΣ/ΝΙΚΗ ΓΙ'ΑΥΤΟ,ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΝΩ ΤΩΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Καλα που μπορει ο καθε ενας απο δω να γραφει τις δικες του μαλακιες για να ξεδινει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. O MR SAHINIDIS ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΣΩΣΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ...
    Ο ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟΣ ΑΥΤΟΣ ΥΦΥΠΟΥΡΓΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΕΚΑΝΕ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ.
    ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΚΟΙΜΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ ΝΑ ΦΤΥΣΟΥΜΕ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ.
    ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΗΣΕΙΣΝΤ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ .
    ΑΝΤΕ ΠΑΤΕ ΝΑ ΠΑΙΞΕΤΕ ΣΦΑΛΙΑΡΕΣ.
    ΛΕΣ ΚΑΙ ΖΗΤΟΥΜΕ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΛΕΦΤΑ.
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. AN HTAN O ΓΡΙΒΟΓΙΑΝΝΗΣ ΟΛΑ ΘΑ ΕΙΧΑΝ ΤΑΚΤΟΠΟΙΗΕΙ

    ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΤΑΣΗ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΔΕ ΓΙΝΕΤΑΙ. ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΤΑΙ ..ΜΑΖΕΥΤΗΚΑΝ ΕΙΚΟΣΙ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΕΡΝΟΥΝ ΖΑΧΑΡΗ ΕΚΕΙ. ΜΕ ΟΛΑ ΤΟΥΣ ΤΑ ΚΟΜΦΟΡ ΣΕ ΕΠΟΧΕΣ ΑΓΡΙΑΣ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΚΑΙ ΠΕΡΙΚΟΠΩΝ ΕΜΕΙΣ ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΔΙΑΝΟΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΛΥΣΗ. ΜΗΠΩΣ Ο ΠΑΝΤΕΛΙΔΗΣ ΚΑΙ Ο ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΔΕ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑΝ ΝΑ ΣΚΕΦΤΟΥΝ ΤΡΟΠΟΥΣ ΕΠΙΛΥΣΗΣ; ΔΕΚΑΔΕΣ ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ.
    ΠΟΣΑ ΤΕΤΟΙΑ ΥΠΕΒΑΛΑΝ ΣΤΟΝ ΣΑΧΙΝΙΔΗ;

    57.000 επιχειρήσεις αδυνατούν να εξοφλήσουν τα δάνεια
    Πρόταση Κουσελά: Μέρος των εγγυήσεων στις τράπεζες να δοθούν σε εταιρείες που τους χρωστάει το Δημόσιο
    ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ: πριν 43'

    Ο πρώην υφυπουργός Οικονομικών κ. Δημ. Κουσελάς
    emailεκτύπωση



    Πρόβλημα ρευστότητας αντιμετωπίζουν δεκάδες χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις λόγω της ύφεσης αλλά και των οφειλών του Δημοσίου προς αυτές. Σε ομιλία του στη Βουλή ο πρώην υφυπουργός Οικονομικών κ. Δημ. Κουσελάς ανέφερε ότι προκειμένου να ενισχυθεί η ρευστότητα πρέπει να υποχρεωθούν οι τράπεζες να παράσχουν χρηματοδότηση, τουλάχιστον σε εκείνους που το δημόσιο χρωστά, έχει βέβαιες και εκκαθαρισμένες οφειλές.

    Σύμφωνα με τον ίδιο «δεν μπορεί την ώρα που το Δημόσιο χρωστά εκατομμύρια ευρώ, δεκάδες επιχειρήσεις να κλείνουν από έλλειψη ρευστότητας. Η πρόταση του κ. Κουσελά είναι μέρος των εγγυήσεων που θα πάρουν οι τράπεζες να διατεθούν για τον παραπάνω σκοπό.

    Στους 57.000 ανέρχονται οι μικρομεσαίοι που αδυνατούν να αποπληρώσουν τα δάνεια που έχουν πάρει με την εγγύηση του ΤΕΜΠΜΕ, συνολικού ύψους 5,5 δισ. ευρώ. Σε συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Εθνικού Ταμείου Επιχειρηματικότητας και Ανάπτυξης (ΕΤΕΑΝ) κ. Αλ. Παπαρσένο, ο πρόεδρος του Βιοτεχνικού Επιμελητηρίου Αθήνας, κ. Π. Ραβάνης, ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εκτυπωτικών Μέσων Επικοινωνίας Ελλάδος (ΣΕΜΕΕ) κ. Γρ. Κόκκορης πρότειναν την ρύθμιση των ληξιπρόθεσμων οφειλών των δανείων που έχει εγγυηθεί το ΤΕΜΠΜΕ Ι, καθώς και για το τμήμα των δανείων που δεν έχει λήξει.

    Ειδικότερα πρότειναν το ληξιπρόθεσμο τμήμα των οφειλών των δανείων ΤΕΜΠΜΕ Ι, ΙΙ και ΙΙΙ καθώς και το άληκτο υπόλοιπό τους, να αναχρηματοδοτηθούν από τις τράπεζες με νέο δάνειο 10ετούς διάρκειας, μέσω του ΕΤΕΑΝ, να παραταθεί η περίοδος αποπληρωμής των χρεών ή να χορηγηθεί ουσιαστική περίοδος χάριτος στις επιχειρήσεις και να κληθούν όλοι οι εκπρόσωποι των παραγωγικών φορέων, ΓΣΕΒΕΕ, ΓΣΕΕ, ΚΕΕΕ και οι διοικήσεις των τραπεζών για να αποφασίσουν από κοινού να δοθεί οριστική λύση στο μεγάλο αυτό πρόβλημα.

    Όπως, εξήγησαν η δύσκολη οικονομική συγκυρία επηρεάζει άμεσα τις μικρές και πολύ μικρές επιχειρήσεις με αποτέλεσμα την οικονομική τους δυστοκία και την δυσκολία αποπληρωμής των παραπάνω οφειλών για αυτό και χρήζουν άμεσης βοήθειας και η πολιτεία είναι ανάγκη να σταθεί αρωγός τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Dear people,
    I am a mother of 2 sons,I am from Holland but lived for years in Greece with my Greek husband.
    After he died very young I had 2 life-insurances for my children with Aspis Pronia. Now I live in Holland and lost everything from Aspis, payed for more than 20 years. it is difficult to follow all that is happening in court around Aspis, but I hope that this big problem will be solved for all of us. keep faith in the system, things will change in Greece! I love this country where the father of my sons is born. Good luck to all of us!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΓΙΑΤΙ,ΚΑΝΑ ΔΥΟ ΑΤΟΜΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΟΥΣ ΚΡΙΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ,ΘΑΡΡΕΙΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ.ΟΛΟΙ ΖΟΥΜΕ ΤΟ ΜΑΡΤΥΡΙΟ ΤΩΝ ΧΑΜΕΝΩΝ ΑΠΟΤΑΜΙΕΣΕΥΩΝ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΕΠΩΔΥΝΗ ΕΓΙΝΕ Η ΖΩΗ ΜΑΣ ΕΔΩ ΚΑΙ 20 ΜΗΝΕΣ.
    ΘΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΣΑ ΣΑΝ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΕΔΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΕΣ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΤΟΥΣ ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΑΣ,ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΤΑΚΡΙΝΟΥΜΕ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ.
    ΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΠΛΟΓΚ,ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΨΗ,ΓΙΑ ΠΟΛΛΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΜΕ ΑΝΑΓΚΗ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΥΠΟΤΙΜΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΝΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΜΑΣ.
    ΣΤΟ ΚΑΤΩ-ΚΑΤΩ,ΟΠΟΙΟΣ ΕΝΑΙ ΑΝΤΙΘΕΤΟΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ,ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΑΝΤΑΕΙ 'Η ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΗΝ ΔΙΑΒΑΖΕΙ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΤΤ-Τ ΒΑΝΚ: Ξεκινά η διαδικασία συγχώνευσης-άρση αναστολής διαπραγμάτευσης

    http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=21508&subid=2&pubid=111443349

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. βλεπετε οτι υπαρχουν και αλλης εθνικοτητας-εκτος ελληνικης-ασφαλισμενοι.
    οι εγκεφαλοι/νομικοι των συλλογων, αραγε ακομα δεν βρηκαν ενα επιχειρημα και βαση αγωγων-προσφυγων στην ευρωπαικη ενωση;
    εσεις δεν μας λετε οτι σε καμια ευρωπαικη χωρα δε συνεβη αυτο;
    ή μηπως οι νομικοι σας συμβουλοι δεν ξερουν απο ευρωπαικο δικαιο και δεν εχουν την εξειδικευση.

    οταν λοιπον μιλουμε για ειδικους, αυτα περιπου ε εννοουμε.
    εχουμε μεινει στον κανιβαλισμο και τα ουρλιαχτα.
    λες και καποιοι θελουν πραγματικα αλλου ειδους εξελιξη και διαδικασιες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΚΟΣΜΟΣ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ!!
    ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΚΑΝΑΔΑΣ, ΑΜΕΡΙΚΗ, ΑΓΓΛΙΑ, ΑΥΣΤΡΑΛΙΑ ΚΤΛ.

    ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΑΝ ΕΠΑΙΤΕΣ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟ ΚΟΣΜΟ!

    ΟΥΣΤ ΒΡΩΜΟΣΚΥΛΑ. Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΒΟΥΛΗ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΛΑΟ. ΕΞΩ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΔΡΟΜΟ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΞΑΝΑΔΟΥΜΕ ΛΑΜΟΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΑΝΤΗΔΕΣ ΞΕΦΤΙΛΕΣ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. και σ αυτο δεν μας φταινε τα λαμογια -ψωμιαδης.
    αυτοι κανανε την αρπαχτη τους.
    οι αλλοι, οι ασυμβιβαστοι, οι ηθικοι, που στρουθοκαμηλιζουν και το ονομα ασπις δεν το εκστομιζουν,
    ποτε θα φοβηθουν;
    οταν μας δουν να κανουμε χαρακιρι;
    γι αυτο, συμφωνω.
    ο ρολος των συλλογων ηταν προφανως να μας βαλουν σιγαστηρα.
    ουρλιαζαμε για προβολη σε μμε
    και για συντονισμο.
    ΒΛΕΠΕΤΕ, ΚΑΤΑΦΕΡΑΝ ΝΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΣΥΝΤΟΝΙΣΟΥΝ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ.

    ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΑΥΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΒΟΛΕΥΕΙ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΧΑΡΑΚΙΡΙ.ΑΛΛΑ ΔΕ ΘΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΗ ΧΑΡΗ.ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΠΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ.ΟΠΩΣ ΟΜΩΣ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΝ ΝΑ ΜΑΖΕΥΤΟΥΜΕ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟΥ ΛΑΜΟΓΙΟΥ ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΤΟ ΣΩΜΑΤΕΙΟ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΟΥΣΕ ΜΕ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ,ΣΤΗ ΑΣΠΙΣ ΒΑΝΚ,ΣΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ, ΣΤΟ ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΚΑΙ Σ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΤΙΑ ΜΑΣ.ΒΛΕΠΕΤΕ ΜΟΝΟ ΤΙΣ ΜΑΖΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΦΟΒΟΥΝΤΑΙ.ΓΙΑΤΙ ΟΜΩΣ ΤΟ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΝ ΑΥΤΟ ΟΠΩΣ Ο ΔΙΑΟΛΟΣ ΤΟ ΛΙΒΑΝΙ;ΠΟΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΘΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΑ ΗΝΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΛΥΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΛΕΓΕΣΤΕ ΣΥΛΛΟΓΟΙ, ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΠΡΟΒΑΛΛΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΠΙΤΕΥΓΜΑΤΑ ΣΑΣ,
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΤΟ ΑΠΛΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ...ΣΑΣ ΕΠΙΒΑΡΥΝΟΥΜΕ..ΝΑ ΤΡΕΧΕΤΕ..ΣΤΟΝ ΕΠΟΠΤΗ..ΚΛΠ?
    ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΧΕΤΕ ΕΠΙΣΚΕΦΘΕΙ π.χ ΤΟΝ κ. Ν.ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟ, ΕΝΑΝΤΙ ΑΜΟΙΒΗΣ, ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΟΥΜΕ ΣΑΣ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩ ΠΟΛΛΟΙ , ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΣΩΣΤΑ ΕΠΙΣΤΣΗΜΟΝΙΚΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΑ,
    ΝΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΕΙ ΤΙΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΑΛΗΞΟΥΜΕ ΚΑΤΙ,
    ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΔΕΥΕΤΕ ΟΛΟΙ ΣΑΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΜΟΥΣ, ΤΙΣ ΑΟΡΙΣΤΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΑΣ;
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΤΕ ΑΛΛΟ.ΑΡΚΕΙ.
    ΚΑΝΤΕ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΣΗ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ!!!!!!!!!!!!!
    ΑΠΛΩΣ ΒΡΕΙΤΕ ΕΝΑΝ ΤΡΟΠΟ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΑΝΕΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΤΩΝ ΧΡΗΜΑΤΩΝ..
    ΓΙΑ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.
    ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΕΙΡΩΝΕΥΕΣΤΕ, ΧΛΕΥΑΖΕΤΕ, ΜΙΛΑΤΕ ΓΙΑ ΚΑΝΑΠΕΔΕΣ ΚΑΙ ΑΠΕΥΘΥΝΕΣΤΕ ΣΕ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΟΥΣ, ΑΡΡΩΣΤΟΥΣ, ΚΑΤΟΙΚΟΥΣ ΕΠΑΡΧΙΑΣ ΚΛΠ
    ΠΡΟΚΑΛΕΙΤΕ ΑΓΡΙΑ..
    ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΕΘΙΜΟΤΥΠΙΚΕΣ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ.
    ΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΟΣΩΝ ΚΑΙ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΧΡΟΙΑ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ ΑΠΑΙΤΕΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ-ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΙΚΗ ΑΝΑΛΗΨΗ ΤΗΣ ΕΥΘΥΝΗΣ.
    ΑΥΤΕΣ ΟΙ ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ, ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΕ ΠΕΡΙΕΡΓΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΛΗΨΗΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ, ΤΟ ΝΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΜΗΝΕΣ,
    ΤΟ ΝΑ ΡΙΧΝΕΤΕ ΚΑΤΑΡΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΚΡΙΝΕΤΕ ΟΤΙΙ..ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΧΑΣ0ΥΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ, ΤΟ ΝΑ ΜΑΣ ΣΤΡΕΦΕΤΕ ΣΕ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΘΕΛΕΤΕ..ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟ ΚΑΙ ΥΠΟΤΙΜΗΤΙΚΟ.
    ΑΦΗΣΤΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ.."ΒΓΕΙΤΕ ΕΣΕΙΣ ΜΠΡΟΣΤΑ..ΝΑ ΔΕΙΤΕ.."
    ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΠΟΛΑΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΡΙΩΔΗ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.
    ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΤΟ ΞΕΡΕΤΕ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
    ΤΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ, ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΚΑΙ ΜΙΑ ΟΠΟΙΑΣ ΜΟΡΦΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗ, ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΩΡΑ.ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ..ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΧΡΟΝΟΣ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ.
    ΜΙΑ ΚΙΝΗΣΗ ΜΕΝΕΙ..
    ΑΛΛΑ ΠΡΟΦΑΝΩΣ..ΚΑΠΟΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΘΑ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ Ο ΤΙΤΛΟΣ ΤΗΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΗΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΤΗ ΣΩΣΤΗ ΚΙΝΗΣΗ.
    ΔΕΝ ΕΙΣΤΕ ΟΥΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΙ, ΟΥΤΕ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΟΥΤΕ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΝΕΝΟΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟΥ..ΒΕΒΑΙΩΣ ΑΥΤΑ ΟΛΑ ΑΦΟΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΑΤΥΧΕΙΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ..
    ΠΟΙΟ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΑΣ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Η ΣΙΔΕΡΗ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΑΛΙΟΚΑΤΙΝΑ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΑ ΑΛΛΟ
    ΦΩΝΕΣ ΥΣΤΕΡΙΑ ΚΑΙ ΟΥΣΙΑ ΜΗΔΕΝ
    ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΚΑΡΟΤΣΑΚΙ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΥ ΤΟΥ ΒΓΟΤΖΑ ΚΛΠ
    ΜΟΛΙΣ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΚΟΝΟΜΗΣΟΥΝ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΟΥΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. ntroph
    ντροπη για ολουσ εσας
    μετα απο αυριο τιποτα δεν θα ειναι το ιδιο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. αληθεια τι σασ λεει το ονομα
    βερβεσσος
    χμ
    αυτος και ενας αλλος καθηγηταρας ευτραφης τι εχουν γίνει κ.Σιδερη???????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΕΓΩ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑ ΜΠΛΕΞΩ ΟΥΤΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΩΝ-ΟΥΤΕ ΝΑ ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΝΤΑΙ-
    ΟΥΤΕ ΚΑΙ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΜΑΔΑ ΟΙ ΣΩΤΗΡΕΣ ΜΑΣ,
    ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΠΟΥ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΝΑΛΑΒΕΙ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. γεμισε ο τοπος ψωμιαδηδες στα δικαστηρια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΚΙ ΕΓΩ ΕΠΙΣΗΣ ΘΑ ΗΜΟΥΝ ΕΥΓΝΩΜΩΝ ΣΕ ΟΠΟΙΟ ΦΙΛΟ ΣΥΜΠΑΣΧΟΝΤΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕ ΓΙΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΕΚΤΟΣ ΣΥΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΜΑΣ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΔΙΕΚΟΠΗ ΓΙΑ 1 ΙΟΥΛΙΟΥ

    Ο ΠΟΥΣΤΗΣ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΘΑ ΜΑΣ ΤΙΜΩΡΗΣΕΙ ΞΑΝΑ. ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΛΟΚΑΙΡΙ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΛΟΥΚΑΡΕΩΣ.
    ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΟΛΠΙΚΗ ΜΑΡΜΑΡΥΓΗ.

    ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΠΟΥ Ο ΞΑΔΕΡΦΟΣ ΤΟΥ Ο ΜΑΚΑΡΟΣ ΘΑ ΔΙΚΑΣΤΕΙ ΠΡΩΤΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Η δίκη του λαμόγιου για την πλαστή εγγυητική διεκόπη σήμερα Παρασκευή για την επόμενη Παρασκευή 01.07.2011. Την άλλη Παρασκευή θα γίνει στην αίθουσα Δ100Α (αίθουσα Αναστολών) του Εφετείου Αθηνών (Λ. Αλεξάνδρας και Κυρίλλου Λουκάρεως αρ. 14).

    Σήμερα είχε τον αριθμό 7, αλλά δεν πρόλαβε στην ουσία ούτε να ξεκινήσει επειδή προηγήθηκαν άλλες χρονοβόρες δίκες και παρ΄ό,τι τρείς από τις προηγούμενες δίκες αναβλήθηκαν.

    Το λαμόγιο μπήκε στο νοσοκομείο των φυλακών και έτσι δεν τον έφεραν. Η δικηγόρος του δεν έφερε βεβαίωση από το νοσοκομείο με την δικαιολογία ότι δεν είχε προλάβει να τον δει γιατρός. Προσωπική μου εκτίμηση είναι ότι το λαμόγιο θα είναι πάντα ... άρρωστο στις δίκες, για να μην ξαναπάθει ότι έπαθε στις 10.12.2010 στην Ευελπίδων.

    Το λαμόγιο δικάζεται με το άλλο λαμόγιο, τον λοϊζο, που είναι φυγόδικος. Ο δικηγόρος του λοϊζου είπε ότι έχει τα ακριβή στοιχεία διαμονής του λοϊζου αλλά δεν μπορεί να τα ... αποκαλύψει.

    Οι δικηγόροι υπεράσπισης ζήτησαν αναβολή της δίκης για μετά τον Σεπτέμβρη για να συλλέξουν σημαντικά στοιχεία (μετά από 2 χρόνια αυτοί ακόμη συλλέγουν στοιχεία).

    Η δικηγόρος του δημοσίου ζήτησε αναβολή επειδή χθές (!!) της ανέθεσαν την υπόθεση.

    Ο Μαρκουλάκος (πατήρ) επέμενε έντονα για διακοπή (δη. άμεση συνέχιση την επόμενη εβδομάδα) και όχι για αναβολή, αφού εάν το λαμόγιο αποφυλακισθεί ενδιάμεσα θα εξαφανισθεί. Κατηγόρησε το δημόσιο ότι έμμεσα παίρνει την θέση του λαμόγιου, με αποτέλεσμα η δικηγόρος του δημοσίου να αλλάξει άποψη και να ζητήσει και αυτή διακοπή.

    Ο εισαγγελές πρότεινε αναβολή ... λόγω της σημασίας της υπόθεσης (ένα από τα πολλά παράλογα που πρόκειται να ακουσθούν σε αυτή την δίκη), αλλά τελικά το δικαστήριο αποφάσισε διακοπή (ευτυχώς !).

    Για την άλλη Παρασκευή διεκόπησαν άλλες δύο δίκες πριν την δίκη του λαμόγιου, οπότε μάλλον η δίκη του λαμόγιου θα είναι η 3η σειρά και συνεπώς θα ξεκινήσει μάλλον σίγουρα.

    Στην δίκη θα καταθέσουν >10 μάρτυρες κατηγορίας (ΕΠΕΙΑ, ασφαλιστές, παθόντες, κλπ) και άγνωστος αριθμός μαρτύρων υπεράσπισης (υπάρχουν και τέτοιοι «άνθρωποι»).

    Σήμερα ήμασταν οι συνήθεις 10-20 παθόντες. Ήταν και η κα Σιδέρη. Το να μην ενδιαφέρονται οι παθόντες είναι το χειρότερο που μπορεί να συμβεί. Μόνο με την πίσεη μπορεί να βγεί κάτι.

    Να είστε ΟΛΟΙ εκεί την άλλη Παρασκευή 01.07.2011, αίθουσα Δ100Α (αίθουσα Αναστολών) του Εφετείου Αθηνών (Λ. Αλεξάνδρας και Κυρίλλου Λουκάρεως αρ. 14)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Βάζετε στοίχημα που ειναι και της μόδας ότι δεν θα έχει ούτε ένα μάρτυρα υπεράσπισης;
    Βάζετε στοίχημα ότι θα είναι πάλι άρρωστος και θα πάει σε 4-5 διακοπές;
    Βάζετε στοίχημα ότι κάποιοι θα είναι πολύ soft με το λαμόγιο;
    Ο πλαινός είναι μιλημένος; O μεσαίος τι θα πεί;
    Πήρε ο Μάκαρος το Μπέο για να το ....κουμπώσουν;
    Θα τους πάρει κανάς ΠΑΣΟΚΟΣ τηλέφωνο για να .....ανοίξουν οι αμυντικοί;
    Εγώ λέω να το παίξω στο over

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΣΑΣ ΠΟΥ ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΚΡΑΥΓΑΖΕΤΕ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΝΑΠΕΟΣ ΣΑς ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΝΚΟΥΝΑΤΕ ΤΟΝ ΚΛΟ ΣΑς ΝΑΡΘΕΙΤΕ ΣΤΑΒ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ
    ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ ΛΟΓΙΑ
    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΗΤΑΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΖΗΜΑΨΩΡΙΩΘΕΝΤΕΣ
    ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ ΝΤΡΟΠΗ
    ΟΛΟΙ ΕΣΕΙ ΒΓΑΛΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΤΟΝ ΣΚΣΜΟ
    ΚΑΙ ΜΗΝ ΜΙΛΑΤΕ
    ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΜΙΛΑΤΕ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΤΕ ΑΠΟ ΤΗΟΝ ΚΑΝΑΠΕΣΑ ςΣ
    ΓΑΜΩΤΟ ΝΕΧΑΣΑ ΤΟΝ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ Γ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Αξιοι της τύχης μας
    Το δημόσιο που δεν ήξερε
    Οι ασφαλισμένοι που δεν ήταν
    Οι μάρτυρες που δεν καλέσθηκαν
    Ο κατηγορούμενος που ..αρρώστησε
    Και εμεις όλοι που περιμένουμε ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. το αιτημα ψωμιαδη για αποφυλακιση απορριφθηκε απο το συμβουλιο εφετων.

    μην φωναζετε ..ελεος πια.

    ο κοσμος δεν ειναι ενημερωμενος και κανενας δεν φταιει αν τοσο καιρο περιμενε κατι..και δεν γινοταν τιποτα.
    ετσι απομακρυνθηκαν ολοι.

    ο ψωμιαδης δεν προκειται να βγει εξω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. ενημερώστε τον κοσμο για τη δικη .
    οχι απο το μπλογκ.
    λιγοι το διαβαζουν, ελαχιστοι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. προς σωματείο.

    Υπάρχουν άνθρωποι που είτε λόγω ηλικίας ειτε λόγω άγνοιας δεν χρησιμοποιούν το ιστολόγιο . Θα πω το αυτονόητο κα μακάρι να το έχετε κανει ήδη.Εχετε τηλέφωνα ασφαλισμένων.Καλέστε τους στη δίκη της Παρασκευής.Είναι κρίμα να προσελθουν παλι 15 άτομα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. an osoi grafoume sto blog
    eimaste treis kai o koykos
    oi alloi ti thesi exoune

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Θέμα 2ο: Απάλλαξε τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου και τους Ελεγκτές από κάθε ευθύνη αποζημίωσης για τα πεπραγμένα της εταιρικής χρήσης που έληξε την 31.12.2010 και ενέκρινε τις διαχειριστικές πράξεις και πράξεις εκπροσώπησης του Διοικητικού Συμβουλίου και των υποκατάστατων αυτού.

    Θέμα 3ο: Ανατέθηκε στην ελεγκτική εταιρεία με την επωνυμ

    Θέμα 4ο: Χορήγησε την προβλεπόμενη από το άρθρο 23 του Κ.Ν. 2190/1920 άδεια στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου για τη συμμετοχή τους σε νομικά πρόσωπα με σκοπούς συναφείς προς τους σκοπούς της Τράπεζας.

    Θέμα 5ο: Ενέκρινε τις ακόλουθες συμβάσεις με πρόσωπα που εμπίπτουν στο άρθρο 23α του Κ.Ν. 2190/1920
    (α) τη σύμβαση της Τράπεζας με τον Αντιπρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου και Διευθύνοντα Σύμβουλο αυτής κ. Γεώργιο Χαντζηνικολάου, η οποία είναι σύμβαση ορισμένου χρόνου (από 10/5/2010 έως 9/5/2013) με μηνιαία αμοιβή ύψους δεκατεσσάρων χιλιάδων (€14.000) ευρώ και

    (β) η σύμβαση της Τράπεζας με την τραπεζική εταιρία "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε." και ως εκ τρίτου, με τον αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Ανδρέα Ταπραντζή. Η εν λόγω σύμβαση αποτελεί σύμβαση δανεισμού ορισμένου χρόνου, ήτοι έξι μηνών με δικαίωμα παρατάσεως έξι ακόμη μηνών (του άνω εργαζομένου στην δανείζουσα εταιρία "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε.", ως Γενικού Διευθυντού, προκειμένου να παρέχει τις υπηρεσίες του στην Τράπεζα με την ιδιότητα και τα καθήκοντα του Αναπληρωτού Διευθύνοντος Συμβούλου). Δυνάμει της εν λόγω σύμβασης, η Τράπεζα καταβάλλει στην τραπεζική εταιρία "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε." το σύνολο των αποδοχών του άνω εργαζομένου, όπως αυτές προβλέπονται για τη θέση του ως Γενικού Διευθυντού στην Δανείζουσα εταιρία "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε.".

    Θέμα 6ο: Σε εφαρμογή του άρθρου 18 §7 του Κ.Ν. 2190/1920 έλαβε γνώση και απεδέχθη την εκλογή από το Διοικητικό Συμβούλιο της Τράπεζας των παρακάτω νέων μελών σε αντικατάσταση παραιτηθέντων μελών που είχαν εκλεγεί κατά την προηγούμενη Γενική Συνέλευση

    α) την από 10-5-2010 εκλογή του Γεώργιου Χαντζηνικολάου του Πέτρου ως εκτελεστικού μέλους Δ.Σ. σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος εκτελεστικού μέλους Χαράλαμπου Σιγανού, για θητεία ίση με την υπολειπομένη περίοδο του αποχωρήσαντος μέλους και

    β) την από 26-11-2010 εκλογή του Ανδρέα Ταπραντζή του Βελλησαρίου, ως εκτελεστικού μέλους Δ.Σ. σε αντικατάσταση του παραιτηθέντος εκτελεστικού μέλους Δ.Σ. Νικόλαου Μαλλούχου, για θητεία ίση με την υπολειπόμενη περίοδο του αποχωρήσαντος μέλους.

    Θέμα 7ο:

    α) Ενέκρινε

    i) τις αμοιβές που κατεβλήθησαν στα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου αμοιβή για υπηρεσίες που παρείχαν προς την Τράπεζα κατά την εταιρική χρήση που έληξε την 31.12.2010,
    ii) τις αμοιβές που κατεβλήθησαν στον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Γεώργιο Χαντζηνικολάου, κατά την εταιρική χρήση που έληξε την 31.12.2010, δυνάμει της κατά τα άνω εγκριθείσας σύμβασής του και
    iii) τις αμοιβές που κατεβλήθησαν στον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Ανδρέα Ταπραντζή, κατά την εταιρική χρήση που έληξε την 31.12.2010, δυνάμει της κατά τα άνω εγκριθείσας σύμβασης δανεισμού του μετά της εταιρίας "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε."

    β) προενέκρινε:

    i) την καταβολή αμοιβής που δεν θα υπερβαίνει συνολικά το ποσό των διακοσίων πενήντα χιλιάδων (€250.000) ευρώ προς τα μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου, ως αμοιβή για υπηρεσίες που τυχόν θα παρέχουν προς την Τράπεζα κατά τη διάρκεια της εταιρικής χρήσης που λήγει την 31.12.2011,
    ii) την καταβολή αμοιβών στον Αντιπρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Γεώργιο Χαντζηνικολάου κατά τη διάρκεια του έτους 2011 για ποσό ύψους μέχρι διακόσιες πέντε χιλιάδες ευρώ (€205.000)
    και
    iii) την καταβολή στον Αναπληρωτή Διευθύνοντα Σύμβουλο κ. Ανδρέα Ταπραντζή κατά τη διάρκεια του έτους 2011 των αμοιβών εκ της κατά τα άνω εγκριθείσας σύμβασης δανεισμού του μετά της εταιρίας "Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο Ελλάδος Α.Τ.Ε.", για ποσό ύψους μέχρι διακόσιες είκοσι πέντε χιλιάδες (€225.000) ευρώ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. edo o kosmos kaigetai kai aytoi stin aspisbank
    dinoun misthous 14000€
    sa den ntrepontai
    skefteitai oti h trapeza exei 270000000€
    idia kefalaia kai to poso poy xrostai stin aspis pronoia einai 280000000€!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. ΣΤΟ ΕΘΝΟΣ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ -ΑΥΡΙΟ- ΣΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΣΕΛΙΔΑ ΓΡΑΦΕΙ
    "ΑΡΣΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ ΧΩΡΙΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΚΗ ΑΔΕΙΑ"

    ΚΑΙ ΕΠΑΦΕΣ ΒΕΝΙΖΕΛΟΥ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΛΒΕΤΙΑΣ ΓΙΑ ΠΕΡΑΙΤΕΡΩ ΚΙΝΗΣΕΙΣ.
    ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΦΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΓΧΑΡΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΜΕΜΠΤΟ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΗ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΟΧΘΕΣΙΝΗ ΤΟΥΣ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ Ε΄ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ, ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΜΟΝΟΙ ΑΥΤΟΙ!!!!ΩΣ ΛΕΣ... ΚΑΙ ΟΙ ΜΟΝΑΔΙΚΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΕΚΕΙ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΘΥΜΑΤΩΝ , ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΜΕ ΑΝΔΡΕΙΑ, ΣΘΕΝΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ ΟΛΑ ΓΝΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟΤΗΤΑ, ΚΑΙ ΚΑΤΟΡΘΩΣΑΝ ΜΟΝΟΙ ΑΥΤΟΙ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΣΧΕΔΟΝ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΠΑΡΑΓΟΝΤΩΝ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ, ΠΟΥ ΖΗΤΟΥΣΑΝ ΤΗΝ ΑΝΑΒΟΛΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΑΣΙΜΟΥ, ΣΕ ...ΕΥΘΕΤΟ ..ΑΡΓΟΤΕΡΟΝ ΧΡΌΝΟ.,....ΤΗΝ ΕΠΙΤΕΥΞΗ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΣ ΚΡΑΤΟΥΜΕΝΟΥ - ΚΑΤΗΓΟΥΡΟΥΜΕΝΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΕΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ!!! ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΣΕ ΝΑ ΠΑΡΕΛΚΥΣΕΙ ΤΗΝ ΔΙΚΗ ΣΤΙΣ 24/6/2011.
    ΑΛΛΑ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ,. ΠΛΗΝ ΕΞΑΙΡΕΣΕΩΝ!!! ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΔΙΚΑΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ΣΩΣΤΑ..
    ΤΟ ΙΔΙΟ ΕΥΧΟΜΕΘΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΝΑ ΕΠΙΤΥΧΟΥΝ , ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΣΩΝ ΔΑΚΑΣΤΙΚΩΝ ΑΓΩΝΩΝ...
    ΚΑΛΗ ΔΥΝΑΜΗ ΚΑΙ ΑΓΩΝΑ..
    ΔΕΝ ΞΕΧΝΙΟΜΑΣΤΕ ΠΑΥΛΕ ΨΩΜΙΑΔΗ....
    ΑΡΚΕΤΑ ΜΕ ΤΟ ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΣΕΠΡΑΤΤΕΣ, ΚΑΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΤΟΝ...ΚΟΛΟΣΣΟ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΟΥ,,,, ΕΝΩ ΤΑ ΕΞΑΦΑΝΙΖΕΣ ΠΡΟΣ ΙΔΙΟΝ ΕΣΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΟΙΠΗΣ ΑΓΑΠΗΜΕΝΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΣΟΥ,......ΕΞΑΠΑΤΟΥΣΕΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΥΣ..
    ΗΡΘΕ Η ΩΡΑ ΣΟΥ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΘΑ ΑΠΟΝΕΜΗΘΕΙ Η ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ, ΑΛΛΩΣ ........
    Α΄ΞΕΧΑΣΑΜΕ!!!!!!!!!ΠΟΥ ΗΘΕΛΕΣ ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΥΓΙΗΣ ΨΕΥΤΙΚΑ Η ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ, ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ Η ΓΝΩΡΙΜΗ ΣΟΥ ΤΑΚΤΙΚΗ ΑΦΑΙΜΑΞΗΣ ΙΔΙΩΝ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΩΝ,....ΜΕ ΑΥΤΗΝ ..ΠΛΑΣΤΗ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΟΛΟΥΛΑ ΣΟΥ!! ΚΑΙ ΑΣΕ ΡΕ.,.. ΤΑ ΠΕΡΙ ΛΟΙΖΟΥ...ΔΕΝ ΜΑΣΣΑΜΕ ΠΙΑ...., ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ....ΘΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΣΤΕΝΗ ...ΞΕΡΕΙΣ ΕΣΥ..., ΤΑ ΝΟΜΙΜΑ ΝΑΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΓΕΡΟΝΤΑ!!! ΞΕΧΝΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΗΞΕΡΕΣ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΔΥΛΛΟΓΟ ΤΩΡΑ ΞΥΠΝΗΣΑΝΕ ΝΑ ΛΑΒΟΥΝΓΝΩΣΗ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΛΟΥ ΤΩΝ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΝΡΤΩΝ!!!ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΟΡΤΗΣ!!!!ΑΧ,ΑΧ,ΑΧ...
    ΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΚΑΘΕΝΟΣ!!!!!!!!!!!
    ΑΧ ΜΟΝΟ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΑΞΙΖΕΙ. ΕΥΤΥΧΩΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΤΗΕΡΑ ΚΑΙ ΥΙΟ.
    ΠΑΥΛΕ ΨΩΜΙΑΔΗ ΘΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΟΥΘΜΕ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΣ ΣΟΥ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΕΝΑ-ΕΝΑ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ. ΝΑ ΤΟ ΘΥΜΑΣΑΙ. ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΒΑΣΑΝΙΣΤΙΚΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΣΟΙ ΠΡΟΧΘΕΣ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΨΩΜΙΑΔΗ ΗΤΑΝ ΟΙ ΕΝΕΜΕΡΩΜΕΝΟΙ ΤΟΥ ΦΑΚΕΛΛΟΥ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ!!!!
    Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ , ΑΦΕΝΟΣ ΜΕΝ ΠΛΗΝ ΕΛΑΧΙΣΤΩΝ ΕΞΕΛΙΠΕ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟ!!!
    ΟΛΟΙ ΠΑΡΟΤΕΣ ΣΤΙΣ 1/7/2011 ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΓΙΑ ΤΟΝ Π. ΨΩΜΜΙΑΔΗ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. εμενα δεν μ ενδιαφερει να βγαλω κανενος δοντια.
    μ ενδιαφερει να παρουμε τα χρηματα μας..γιατι ετσι οπως παει το πραμα με την οικονομια..
    ο κ.μαρκουλακος επανηλθε καθολου στο θεμα του εντοπισμου των 500 εκατομμυριων που ελεγε στο crash τον φεβρουαριο;
    εκει ελεγε οτι περιπου βρεθηκαν τα χρηματα και θα δικαιωθουν εκατονταδες χιλιαδες ασφαλισμενοι.
    αυτη θα ηταν η καλυτερη λυση.
    αν πιστεψουμε οτι γινονται κινησεις με σδοε και ευπ για το δρομο του χρηματος..
    μονο εκει ελπιζουμε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. Η ΣΙΔΕΡΗ ΠΟΥ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΓΡΑΦΕΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ, ΛΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΤΗ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ, ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΕΙ ΤΙ ΕΚΑΝΕ ΑΥΤΗ ΚΑΙ Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΣΤΗ ΔΙΚΗ;
    ΕΙΝΑΙ ΓΝΩΣΤΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΙΑ ΟΤΙ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΒΟΗΘΗΘΗΚΕ ΑΠΟ 2-3 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΑΦΙΕΡΩΣΕ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΧΡΗΜΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΟΣΑ ΕΚΑΝΕ.
    ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΜΕΘΑΥΡΙΟ. ΟΠΩΣ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΣΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΕΧΕΙ ΤΗΝ ΕΥΝΟΙΑ ΤΩΝ ΔΙΚΑΣΤΩΝ.
    ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΑ ΦΟΡΤΩΝΕΙ ΣΤΟ ΛΟΙΖΟ.
    ΑΝ Η ΕΠΕΙΑ ΤΑ ΓΥΡΙΣΕΙ Η ΚΑΤΑΘΕΣΕΙ ΤΖΟΥΦΙΑ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΕΧΕΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΠΙΘΑΝΟΤΗΤΕΣ ΑΘΩΩΣΗΣ.
    ΟΙ ΛΑΠΑΔΕΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ; ΠΑΠΑΡΙΑ ΕΧΟΥΝ ΒΑΛΕΙ ΑΦΟΥ ΟΥΤΕ ΤΗ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑ ΕΙΧΑΝ ΠΑΡΕΙ. ΑΡΑ ΘΑΝΑΙ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΔΕΙΞΟΥΝ ΤΙΣ ΑΡΜΑΝΙ ΓΡΑΒΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΟΙ ΛΑΜΟΓΙΟ-ΑΣΦΑΛΗΣΤΕΣ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟΦΡΟΥΡΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟ ΤΟΥΣ.
    ΕΜΕΙΣ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΟ ΜΑΡΤΥΡΑ ΜΕ ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΜΑΣ? ΚΑΙ ΛΕΩ ΕΜΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΦΑΙΝΕΤΕ ΟΤΙ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ ΣΑ ΣΥΛΛΟΓΟ.
    ΑΝ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΟΤΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ.
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. μπερδεψαμε τους ψωμιαδηδες ..εδω παπας εκει παπας γιναμε..και οι δικηγοροι επισης οι ιδιοι στους συνεπωνυμους.
    τι ακρη να βγαλουμε;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. Η κα ΣΙΔΕΡΗ, όσοι δεν το πληροφορήθηκαν, απο νωρίς στις 8.30 π.μ, της 24/6/2011,προσέτρεξε μάρτυρας πολιτικής αγωγής, μετ΄άλλων επίσης προσφωνηθέντων αποό το Δικαστήριο μαρτύρων, όσων ασφαλισμένων κρίνεται ότι ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΤΟΥΣ, ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ -ΘΥΜΑΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ -ΕΞΑ ΠΑΤΗΘΕΝΤΩΝ, -ΑΠΌ π. ψΩΜΙΆΔΗ ΚΑΙ ΛΟΙΠΩΝ ...ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΤΟΥ!!!!!ΕΝ ΓΕΝΕΙ!!!ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΤΗΓΟΡΗΤΗΡΙΟΥ ΠΟΥ ΔΙΚΑΖΕΤΑΙ Ο ΠΑΥΛΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ, ΕΚ ΤΗΣ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕΤΑ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΠΛΑΣΤΗΣ ΦΕΡΟΜΕΝΗΣ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΟΧΙ για δικό της συμφέρον, ως ΟΦΕΙΛΕ ΝΑ ΠΡΑΞΕΙ ΩΣ Πρόεδρος του ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
    Μάλιστα ήτο το πρώτο όνομα των γνωστοποιηθέντων μαρτύρων, ως πολύ σωστά είχε πράξει Η ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗΣ , ΠΟΥ ΕΚΦΩΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕ ΠΑΡΟΥΣΑ, ΜΕΤΑ ΤΩΝ ΛΟΙΠΩΝ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΝΤΩΝ ΠΡΟΣ ΤΟΥΤΟ ΜΑΡΤΥΡΩΝ.
    ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΤΗΝ 1Η/7/2011, ΘΑ ΔΗΛΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΤΗΣ, ΧΑΝΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΑΚΟΜΑ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΤΗΝ ΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ, ΩΣ ΠΡΟΚΛΗΘΕΙΣ ΚΑΙ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΘΕΙΣ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΠΙΝ ΔΙΑΚΟΠΗΣ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ , ΠΟΥ ΜΕ ΤΟΣΗ ΣΘΕΝΑΡΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ ΕΠΕΔΙΩΞΕ Η ΩΣ ΑΝΩ ΔΙΚΗΓΟΡΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ, ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑ ΚΑΙ ΟΛΟΨΥΧΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΜΕ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΘΕΝΟΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ, ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΗΣ, ΤΗΝ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΗ ΜΑΣ, ΤΗΝ ΠΡΟΑΣΠΙΣΗ ΤΩΝ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΩΝ ΜΑΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝΤΑ .....ΑΠΟ ΤΟΥΔΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ ΠΑΡΟΜΟΙΕΣ ΙΛΑΡΟΤΡΑΓΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΕΝΩΠΙΟΝ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟΥ ΕΙΣ ΤΟ ΔΙΗΝΕΚΕΣ...ΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ...ΝΩΝ....
    ΑΣ ΕΡΘΕΤΕ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ, ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΓΚΗ ΟΛΟΙ ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΤΗΡΙΟ ΣΤΟ ΤΡΙΛΜΕΛΕΣ ΕΦΕΤΕΙΟ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ, ΤΗΝ 1/7/2011 ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΟΣ 9.00 Π.Μ Η ΩΡΑ.

    ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΙ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΟΣΑ ΜΕΛΗ ΤΟΥΣ ΔΥΝΑΝΤΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ....ΝΑ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΘΟΥΝ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. Α ρε Σιδέρη μόνη σου γράφεις για τον εαυτό σου.....
    Αληθινη ομορφιά η σεμνότης.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΠΡΟΣΟΧΗ: Την επόμενη Παρασκευή 01.07.2011 θα ΣΥΝΕΧΙΣΘΕΙ, Η, ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗΣ, ΔΙΚΑΣΙΜΟΣ (ΣΥΖΗΤΗΣΗ) ΤΗΣ ΣΧΗΜΑΤΙΣΘΕΙΣΑΣ ΔΙΚΟΓΡΑΦΙΑΣ, ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ ΚΑΤΑΖΗΤΟΥΜΕΝΟΥ(ΦΥΓΟΔΙΚΟΥ) ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΙΖΟΥ, -ΚΥΠΡΙΟΥ-, ΓΙΑ ΤΟ ΑΔΙΚΗΜΑ ΤΗς ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΙΚΗΣ ΠΛΑΣΤΟΓΡΑΦΙΑΣ ΜΕΤΑ ΧΡΗΣΕΩΣ ΤΗΣ ΦΕΡΟΜΕΝΗΣ ΥΠΟ ΤΟΥ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ ΠΛΑΣΤΗΣ ΕΓΓΥΗΤΙΚΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ, ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΕΔΩΣΕ, ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΛΥΦΘΕΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΝΟΙΓΜΑ ΤΟΥ ΑΡΝΗΤΙΚΩΝ ΑΠΟΑΘΕΜΑΤΙΚΩΝ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΑΕΓΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΞΗΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΟΧΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΑΥΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ,ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΔΙΕΔΙΔΟΝΤΟ, ΩΣΤΕ ΠΕΙΘΟΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΡΜΟΔΙΟΙ ΚΑΙ Ο ΚΟΣΜΑΚΗΣ, ΝΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΕΙΣΡΕΕΙ ΦΡΕΣΚΟ ΧΡΗΜΑ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΟΥΛΑ ΤΟΥ, ΝΑ ΠΟΥΛΑΝΕ ΤΟ ΑΣΦΑΛ. ΔΙΚΤΥΟ ΤΟΥ, Ως Η ΠΑΓΙΑ ΤΑΚΤΙΚΗ ΤΟΥΣ, ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΝΕΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ, ΠΕΠΕΟΙΣΜΕΝΟΙ ΓΑΙ ΤΗΝ !!!ΦΕΡΕΓΓΥΟΗΤΑ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΟΥΛΑΣ ΤΟΥ..., ΩΣ ΚΑΙ ΟΙ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΙ-ΠΑΛΙΟΙ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΟΙ ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΝΟΜΙΖΑΝ,.... ΕΞ ΄ΟΥ ΓΕΓΟΝΟΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΕΚΛΗΘΗ Η ΣΥΣΤΑΣΗ ΚΑΙ Η ΑΔΕΙΑ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ ΕΑΕΓΑ.
    ΕΙΝΑΙ ΕΠΟΜΕΝΩΣ ΠΟΛΥ ΚΡΙΣΙΜΟ ΚΑΙ ΣΠΟΥΔΑΙΟ, ΟΛΟΙ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΜΑΣ, ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ,
    -ΤΡΙΜΕΛΟΥΣ ΕΦΕΤΕΙΟΥ ΚΑΚΟΥΡΓΗΜΑΤΩΝ-,ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΤΙΣ 9.00 Π.Μ,
    ΠΟΥ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ: στην αίθουσα Δ100Α (αίθουσα Αναστολών) του Εφετείου Αθηνών (Λ. Αλεξάνδρας και Κυρίλλου Λουκάρεως αρ. 14), .
    ΠΟΥ ΦΕΡΕΙ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΠΙΝΑΚΙΟΥ: 3.
    ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΕΝΩΜΕΝΟΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. ο συλλογος των ασφαλιστων τοσους δικηγορους εριξε στη μαχη των αγωγων κατα του ελληνικου δημοσιου, τηλεφωνωντας μας, βγαινοντας στα μ.μ.ε , διαρρηγνυοντας τα ιματια του..
    γιατι!!!!!!!!!!!!!
    δεν φροντισε να παρει τη δικογραφια,
    γιατι ο κ. βγοντζας, ηδη προ εξαμηνου και βαλε μας διαβεβαιωνε οτι θα προετοιμασθουν καταλληλως ωστε να φροντισουν να πιεσουν την οικογενεια ψωμιαδη, φυλακιζοντας τους, ωστε να μας επιστρεψει τα κλεμενα..
    γιατι τοσοι επωνυμοι δικηγοροι
    δεν ασχοληθηκαν;
    εχει κανεις τηνεντυπωση οτι τα λαμογια θα προχωρησουν σε παρθενογενεση;
    αγριεψαν τα πραγματα και κανεις δεν θα τους συγχωρησει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΙΑ ΜΟΥ ΤΟΥΣ ΑΚΟΥΣΑ ΣΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ..
    "ΑΝ..ΦΡΟΝΤΙΖΑΤΕ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΕΚΕΙ, ΑΝ ΕΝΟΙΩΘΑΝ ΟΙ ΔΙΚΑΣΤΕΣ ΤΗ ΖΕΣΤΗ ΣΑΣ ΑΝΑΠΝΟΗ ΔΙΠΛΑ ΤΟΥΣ..ΤΟΤΕ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΛΛΙΩΣ ΘΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΤΑΝ Η ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. ΙΣΩΣ ΝΑΒΡΙΣΚΟΝΤΑΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΩΣ ΔΙΑ ΜΑΓΕΙΑΣ.."

    ΑΥΤΑ ΜΑΣ ΕΛΕΓΑΝ....
    ΤΩΡΑ ΤΙ:;;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Α ΡΕ ΣΙΔΕΡΗ ΑΝΕΠΑΝΑΛΗΠΤΗ ΠΡΟΕΔΡΕ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΛΕΓΕΤΑΙ ΕΜΦΑΝΙΣΗ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΣΤΙΓΜΗΣ!

    ΕΥΓΕ ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΥΤΙΜΗ ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΣΟΥ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΒΡΑΖΟΥΜΕ ΣΤΟ ΖΟΥΜΙ ΜΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. http://olympia.gr/2011/06/27/%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CF%81-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. νομιζω οτι πολλοι μπορουμε να διαμαρτυρηθουμε για την εγκληματικη αδιαφορια της ελληνικης κυβερνησης και ακομα και των ευρωπαικων αρχων σε σχεση με το σκανδαλο αυτο.
    ειναι οπως φαινεται περιοριστικο για σημερα μονο.
    ασχοληθητε , ειναι μια πολυ καλη ευκαιρια.
    γιατι οι συλλογοι, για ανεξηγητους λογους, δεν εκαναν δουλεια στο συγκεκριμενο τομεα.
    ειναι ΕΠΕΙΓΟΝ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΜΕ ΥΠΗΚΟΟΤΗΤΑ ΑΛΛΩΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΩΝ ΚΡΑΤΩΝ, ΤΑ ΠΟΣΑ ΕΙΝΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΝΑ ΕΓΚΛΗΜΑΤΕΙ ΚΑΙ ΣΦΥΡΙΖΕΙ ΚΛΕΦΤΙΚΑ.
    ΜΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΠΙΣΗΜΗ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΑΘΟΝΤΕΣ.
    ΜΗΝ ΤΟ ΑΦΗΣΤΕ ΝΑ ΠΑΕΙ ΧΑΜΕΝΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ΠΟΛΛΑ ΔΙΣ ΕΥΡΩ ΔΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Ε ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ.
    ΑΣ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΚΙ ΕΜΕΙΣ , ΑΦΟΥ Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟΥ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟΥ ΔΕΧΕΤΑΙ ΣΗΜΕΡΑ ΤΙΣ ΕΠΙΣΤΟΛΕΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΜΑΣ ..
    ΚΑΠΟΙΟ ΚΟΝΔΥΛΙΟ Ή ΕΣΤΩ ΜΙΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ-ΥΠΟΔΕΙΞΗ ΣΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ ΓΙΑ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΣΩΤΗΡΙΑ.
    2 ΧΡΟΝΙΑ ΕΠΙΔΙΩΚΟΥΜΕ ΝΑ ΑΚΟΥΣΤΟΥΜΕ.
    ΜΑΣ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ.ΑΣ ΤΟ ΚΑΝΟΥΜΕ.
    ΟΣΟ ΜΑΣ ΠΑΙΡΝΕΙ Η ΩΡΑ. ΑΝ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΟΙ ΙΔΙΟΙ, ΔΩΣΤΕ ΔΥΟ ΤΡΙΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΣΑΣ.
    ΚΑΙ ΑΣ ΚΑΛΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΕΥΡΩΠΑΙΚΟ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΙΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΕΙ ΤΗ ΔΥΣΑΡΕΣΚΕΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΓΡΙΟ ΚΑΝΙΒΑΛΙΣΜΟ ΜΑΣ. ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΕΝΙΣΧΥΟΥΝ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΠΟΥ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΚΣΤΡΑΤΕΙΕΣ ΠΑΓΚΟΣΜΙΕΣ ΝΑ ΣΩΘΟΥΝ, ΤΟ ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΚΡΑΤΟΣ ΜΑΣ ΕΚΑΝΕ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ.
    ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΣΤΑΘΟΥΝ ΣΤΟ ΥΨΟΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΥΤΟΘΥΣΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. http://olympia.gr/2011/06/27/%CE%BC%CE%B9%CE%BB%CE%AE%CF%83%CF%84%CE%B5-%CE%BC%CE%B5-%CF%84%CE%BF%CE%BD-%CF%80%CF%81-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B5%CF%85%CF%81%CF%89%CF%80%CE%B1%CF%8A%CE%BA%CE%BF%CF%8D-%CE%BA%CE%BF%CE%B9%CE%BD%CE%BF/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. ΣΙΔΕΡΗ ΑΜΑ ΠΕΙΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΠΑΕΙ ΜΑΣ ΕΚΑΨΕΣ.
    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΗ ΚΑΤΑΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΑΛΛΟ ΝΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΥΠΑ.
    ΜΗ ΧΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΡΟΚΑΜΑΤΟ ΣΟΥ ΔΗΛΑΔΗ....

    ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΝ ΚΛΗΘΗΚΕΣ ΠΡΩΤΗ ΚΑΙ ΔΗΛΩΣΕΣ ΠΑΡΟΥΣΑ. ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΔΗΛΑΔΗ ΜΑΛΑΚΕΣ; ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΞΕΡΕΙΣ; ΠΙΟ ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ;
    Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΤΟ ΦΙΔΙ ΑΠΟ ΤΗ ΤΡΥΠΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙΣ ΜΑΓΚΙΣΑ ΕΣΥ ΚΑΙ Η ΑΛΛΗ Η ΠΟΥΣΤΑΡΑ Ο ΚΕΧΑΓΙΑΟΓΛΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΡΑΣΙΝΟ Α....ΔΙ ΤΟ ΒΓΟΤΖΑ.
    Ο ΑΡΧΙΛΑΜΟΓΙΟΣ ΔΕΝ ΘΑ ΤΗ ΒΡΕΙ ΑΠΟ ΣΕΝΑ, ΑΠΟ ΑΛΛΟΥ ΘΑ ΤΗ ΒΡΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΕΛΑΣΕΙ Ο ΚΑΘΕ ΠΙΚΡΑΜΕΝΟΣ.
    ΕΣΥ ΓΙΑ ΚΑΛΟ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΑΣΕ ΤΙΣ ΚΑΘΑΡΕΥΟΥΣΕΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ, ΠΕΣ ΛΙΓΑ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΜΗ ΜΑΣ ΚΑΨΕΙΣ ΚΑΙ ΑΣΕ ΤΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ ΝΑ ΤΟΝ ΦΥΤΕΨΟΥΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΙΟΣ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΔΕΝ ΒΛΑΠΤΕΙ. ΟΣΟΙ ΓΡΑΦΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΕ ΠΡΟΣΒΛΗΤΙΚΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ, ΑΡΑΓΕ ΕΙΧΑΤΕ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ Η ΜΙΛΑΤΕ ΕΚ ΤΟΥ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΑΚΙ ΣΑΣ?

    ΕΔΩ ΣΑΣ ΘΕΛΩ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΓΙΑ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΤΟ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟ ΓΙΑ ΔΙΚΑΙΗ ΑΠΟΦΑΣΗ. ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΤΟΥ ΓΙΑ ΜΙΑ ΛΥΣΗ ΣΤΟ ΘΕΜΑ. Η ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΙ ΧΑΝΕΙ ΑΡΚΕΤΟ ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΥΝΗΓΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΕΙ ΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΟΠΟΤΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΠΡΟΣΕΧΕΤΕ ΤΙΣ ΕΚΦΡΑΣΕΙΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. πρωτα φροντισατε να μας αποσυντονισετε, μετα να μας στειλετε στους δικηγορους και τωρα που χασαμε το παιχνιδι και τις περιουσιες μας , να δοξαστειτε.

    θυμαστε που φωναζατε και οι δυο συλλογοι και βριζοσαστε και σας παρακαλουσαμε για κοινη προσπαθεια οταν ολα ηταν ευκολα;

    τι ζητατε τωρα απο μας; τις δαφνες;
    ανατρεξετε σ αυτα που γραφατε..
    ολοι εσεις κανατε το χειροτερο.
    και κυριως τους προθαλαμους των δικηγορικων γραφειων.
    δοξαστειτε μαζι τους.
    2 χρονια μετα χωρις ζωη και χωρις ελπιδα και ο κοσμος να σας αγνοει με τα παιχνιδακια σας..
    απλως ξεπουλησατε καθε ιδεα και καθε πιθανοτητα αποκαταστασης μας.
    ζητω οι δικηγοροι!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΣΙΓΑ ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ! ΕΠΕΙΔΗ ΘΑ ΠΑΤΕ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΤΟ ΚΑΝΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟ ΖΗΤΗΜΑ...ΑΣ ΕΠΑΙΡΝΑΝ ΕΜΕΝΑ Η ΚΑΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΠΟΥ ΖΗΜΙΩΘΗΚΑΜΕ ΓΙΑ ΜΑΡΤΥΡΑ, ΑΛΛΑ ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΡΥΜΜΕΝΟΙ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΕΜΦΑΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΠΑΡΑ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΤΕ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΤΟΡΟΣ.

    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΕΙΔΑΜΕ ΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ,ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΚΑΛΕΣΑΤΕ ΣΕ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ, ΔΕΝ ΕΙΔΑΤΕ ΠΟΙΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ!
    ΤΩΡΑ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΘΕΛΕΤΕ ΑΠΟ ΕΜΑΣ? ΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ,ΠΙΟΝΙΑ ? ΚΑΝΕΤΕ ΛΑΘΟΣ ΚΥΡΙΑ ΜΟΥ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. O ΚΟΣΜΟΣ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΜΙΑ Η ΣΙΔΕΡΗ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΛΟΥΒΙ ΚΑΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΙΣ ΓΝΩΣΤΕΣ ΚΟΡΩΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΜΠΛΟΓΚ ΓΡΑΦΟΥΝ ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΑ. 645 ΜΕΡΕΣ, ΣΕ ΔΕΚΑ ΜΕΡΕΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ 655 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ. ΓΙΑΤΙ ΤΕΤΟΙΑ ΜΑΝΙΑ ΜΕ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΡΕ ΦΙΛΑΡΑΚΙΑ;
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΗΛΩΣΕ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ, ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΜΑΣ ΤΟ ΓΡΑΨΑΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ. ΓΙΑΤΙ; AΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΟΙ ΜΕ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΠΤΑΝ. ΑΦΟΥ ΕΚΛΕΙΣΑΝ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΊΑ ΑΝΤΙ ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΝΑ ΣΑΠΙΣΕΙ ΣΤΗ ΦΥΛΑΚΗ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΜΑΣ ΠΕΤΑΞΑΝ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΤΩΡΑ ΤΙ ΗΡΘΑΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ, ΝΑ ΧΑΛΑΣΟΥΝ ΤΗ ΣΟΥΠΑ ΤΟΥ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΥ;
    ΠΟΛΥ ΥΠΟΥΛΗ ΔΙΚΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ, ΣΤΗΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΑΝΑΒΛΗΘΕΙ. ΠΟΙΟΣ ΦΟΒΑΤΑΙ ΤΟ ΨΩΜΙΑΔΗ? ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ.
    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΧΕΣΕΙ ΤΗ ΦΩΛΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΕΡΧΕΤΑΙ ΕΚΕΙ ΔΗΘΕΝ ΓΙΑ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΛΛΑ ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗ ΧΑΛΑΣΕΙ ΣΤΟ ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟ, ΑΡΑ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΑΣ.
    Η ΣΙΔΕΡΗ ΚΑΛΑ ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΕΧΕΙ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΥΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΦΩΝΕΣ - ΤΑ ΕΠΕΙΣΟΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΣΤΗ ΔΙΚΗ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΟ ΚΑΚΟ. ΑΛΛΟ ΣΥΛΛΗΨΗ ΚΑΙ ΠΡΟΑΝΑΚΡΙΣΗ ΑΛΛΟ ΔΙΚΗ. Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΑΛΛΗ ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΕΔΩ ΕΧΕΙ ΑΛΛΟΘΙ ΚΑΙ ΠΙΘΑΝΩΣ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΛΑΦΡΩΝΟΥΝ. ΘΕΛΕΙ ΕΙΔΙΚΟ ΧΕΙΡΙΣΜΟ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΘΑ ΣΗΚΩΣΟΥΝ ΟΙ ΜΑΡΤΥΡΕΣ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ. ΟΠΟΤΕ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΗ Η ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΣΑΝ ΜΑΡΤΥΡΑΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΕΙ ΤΟ ΛΑΜΟΓΙΟ. ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΘΕΤΕΙ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. αντε ολοι σας οι απαραδεκτοι.
    μονολογειτε εδω και μας καλειτε να συμμετασχουμε..
    μηνες τωρα που σας καλουμε, μας ακουγατε;
    αντε, ασχοληθητε με την υστεροφημια σας και με τα σχεδια σας. οι επιδιωξεις σας καμια σχεση δεν εχουν με μας.
    οι ασφαλιστες και εσεις δεν καταφερατε να γινει ουτε μια αναφορα στα ΜΜΕ για τη δικη.
    για την πολιτικη αγωγη -δημοσιο, για την προκληση.
    γενικως για τιποτα.
    αντε, σταδιοδρομηστε οπου θελετε ο καθενας και παρατηστε μας ησυχους.
    γεμισε ο τοπος ιωαννες της λωραινης και μιζαδορους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. και ο αυνανισμος καλα κρατεί

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. Διαβάζοντας τα προαναφερόμενα σχόλια διακρίνω μια συνεχή εμπάθεια από όλους προς όλους τους άλλους.
    Αλήθεια ποιός είναι ο κοινός τόπος όλων αυτών που γράφουν εδώ πέρα.
    Υπάρχει μάλλον όχι
    Ως ψυχίατρος διακρίνω επίσης και μια φοβερή επιθετικότητα.
    Αλλοτε προς τους ασφαλιστές άλλοτε προς το Δημόσιο άλλοτε προς τους πραγματικά υπεύθυνους.
    Τελικά όλα αυτά που μας οδηγούν.
    Αφορμή πήρα από το εξαίρετο δηκτικό αλλά όχι κακόγουστο σχόλιο του 28-6 4.05
    Μήπως γυρνούμε όλοι γ΄υρω γύρω από την ουρά μας
    Ολα μας φτάίνε όλοι μας φταίνε
    Ε και
    Με τις ενέργειες μας αυτέ δίνουμε λύσεις
    Φωνάζουμε για τεχνοκράτες
    Τρείς εταιρίες είναι μέσα (ερνστ γιανγκ τικερ ντιλλυ και μια αν δεν κάνω λάθος γουιτ)
    και εδώ και 12 μηνες δεν βγάζουν άκρη
    Αμοιβές αυτών
    Πάνω από 400.000€-500.000€
    Και φωνάζετε να βάλυνε κιαλλους
    Οποίος οπουρτουνισμός....
    Από την άλλη αν δείρετε τον κ.Ψωμιάδη θα λύσετε το πρόβλημα της διαφθοράς της επιχειρηματικότητας της Ελλάδος
    Η θα καταστείτε και εσεις μέρη του ..Ζωικού βασιλείου της Ζούγκλας.
    Διαγνώσκω μία εικόνα από την κταπληκτική ταινία
    του Εξπρες του μεσονυκτίου όπου διάφοροι για εκτόνωση γυρνούσαν γύρω γύρω απο ένα κεντρικό σημείο που φωτιζότανε από ψηλά και μυρολογούσανε
    Αποτέλεσμα κανένα \Απλώς γυρνούσανε γύρω-γύρω
    Μια συμβουλή
    Προστατέψτε την ψυχή σας
    Είναι η μόνη που μας έμεινε μετά την απώλεια των όποιων οικονομικών μας αποθεμάτων
    Σας ευχαριστώ για την ανάγνωση και θάθελα να μην μπείτε στον κόπο να με σχολιάσετε
    Με σεβασμό στον πόνο μας και στην ψυχή μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. αναζητουμενος/προτεινομενος τεχνοκρατης= επιλογης μας με σκοπο τις επαφες και προτασεις για αναδοχη και οχι για γραφειοκρατικες προσεγγισεις και ανακυκλωσεις των επαναληψεων.

    αυτο που εκανε το ζητημα τραγικο στη διαχειριση ειναι η παντελης ελλειψης σοβαρης και τεχνοκρατικης εκπροσωπησης.

    οσο αυτο δεν υπαρχει, θα ειμαστε στα αζητητα.

    στις ειδησεις αυτες τις μερες ακουμε:
    1.για τον ψωμιαδη των στοιχηματων
    2.για τον ψωμιαδη τον νομαρχη που γυριζει ταινια.
    3!!!! αχνα για τον επιμαχο ψωμιαδη.

    δεν υπαρχει ενδιαφερον, αφου ουτε σοβαρη εκπροσωπηση δεν εχουμε..(περιστασιακα και μονο για προσωπικη προβολη καποιων)
    ουτε η πιεση των ζημιωθεντων οργανωνεται για να δημοσιοποιηθει,ωστε καποιοι!!! να θορυβηθουν!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. Συμφωνώ με τον από πάνω κύριο.

    Ωραία θα τον δείρουμε, θα μπεί στη φυλακή και μετά θα μας πούν οι κυβερνητικοί.
    "Τι άλλο θέλετε κύριοι;
    Οι υπέυθυνοι τιμωρήθηκαν, αλλά λεφτά δεν υπάρχουν."
    όσο για τους τεχνοκράτες είναι μάλλον πολύ αργά.
    Η περιουσία μέρα με τη μέρα εκμηδενίζεται, οι υποχρεώσεις αυξάνουν και οι άλλες ασφαλιστικές είναι μάλλον πιό χρεωκοπημένες απο την ΑΣΠΙΣ.
    Αγαπητοί φίλοι....ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΕΠΤΩΧΕΥΣΑΜΕΝ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. Σας παρακαλώ πολύ ας μην χάνουμε το κουραγιο μας.Υπαρχει ένας Νόμος τον οποίο δεν μπορεί το κρατος να μην εφαρμοσει. Το όποιο κρατος!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Έχετε παρατηρήσει το κράτος να τηρεί ή διατηρεί κανένα νόμο? Μόνο όταν πρόκειται να εισπράξει για να ταίσει τα πεινασμένα κομματόσκυλα λαμόγια του βιάζεται να εφαρμόσει.

    Στη δική μας περίπτωση ο νόμος είναι ανεφάρμοστος καθώς τα προβλεπόμενα έσοδα από τις εισφορές των ασφαλιστικών εταιριών δεν φτάνουν ούτε για τσιγάρα!!

    Εκτός των άλλων ο νόμος δεν διευκρινίζει πότε θα εφαρμοστεί για εμάς. Δεν υπάρχει χρονικό πλαίσιο. Που σημαίνει ότι μπορεί να εφαρμοστεί σε 15-20 χρόνια (μάλλον κατά παράξενο τρόπο όταν βγει τελεσίδικη δικαστική απόφαση για τις ευθύνες του ελλ. μπουρδέλου κράτους) και χωρίς τόκους. Μιλάμε για απώλεια της τάξης του 70% των χρημάτων μας.

    Εκτός των υπάρχει και ο κίνδυνος ο νόμος να χαρακτηριστεί και αντισυνταγματικός αφού ασκεί προνομιακή αντιμετώπιση της ασπίς σε σχέση με τις άλλες ασφαλιστικές (έχουν πλαφόν 30.000) και να μπλοκαριστεί από τις ασφαλιστικές την ημέρα της ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ του (σε 15-20 χρόνια) με αποτέλεσμα περαιτέρω κολυσιεργεία.

    Το πιο πιθανό. Να αλλάξει ριζικά θέτοντας πλαφόν στις αποζημιώσεις. Έχει ήδη προταθεί από ΤτΕ μέγιστη αποζημίωση 30.000 ανά πελάτη.

    Και όλα αυτά σε ένα κλίμα ολοκληρωτικής μνημονιακής καταστροφής και μπάχαλου.

    Ζήσε μάη...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Για να ξυπνάμε λίγο και να μην μας περνάνε για μακάκες.

    Ο νόμος του σαχινιδάκου όπως και ο παλαιότερος του λαδοπόντικα παπαθανασίου είναι απλώς ένα τέχνασμα που αυτοί χρησιμοποιούν για να καλύψουν το κώλο τους αλλά και το κώλο των παρατρεχάμενων τους.

    Σε περίπτωση που πολίτες κινηθούν αστικά και ποινικά εναντίον τους (στο μεν σαχινίδη γιατί με τις ενέργειες του και το ξύλωμα όλου του ομίλου μείωσε το αποθεματικό μας τουλάχιστον 300εκ., και στο δε παπαθανασίου για ανύπαρκτη εποπτεία) αυτοί θα έχουν την ασπίδα των ανεφάμοστων νόμων που ψήφισαν ως άλλοθι. Το καταλάβατε?

    Κρύβονται οι κύριοι πισωγλέντηδες πίσω από το νόμο και δεν εχουν την παραμικρή διάθεση να βοηθήσουν και να ασχοληθούν με το θέμα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. Χμμμμμμμ
    Κάποιος άνθρωπος του λαμόγιου που είναι με το μέρος μας, ίσως έχει κάποια πολύ ενδιαφέροντα στοιχεία που θα κάνουν τους πισωγλέντηδες να αλλάξουν γνώμη και να μας σκεφτούν σοβαρά.
    Ίδομεν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ανθρωπος του λαμογιου...με το μερος μας?????

    ακρως οξυμωρον...

    ο με το μερος μας ανθρωπος του λαμογιου,
    ας τον πεισει να μας επιστρεψει τα χρηματα μας,
    και τα παραμυθια της χαλιμας..τα ακουσαμε..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. http://prasinomilogr.blogspot.com/2011/06/fitch.html


    ΑΝΤΙ ΝΑ ΑΚΟΥΜΕ ΓΙΑ ΣΥΜΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΛΑΜΟΓΙΟΥΣ ΟΛΟΥΣ,
    ΜΗΠΩΣ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΟΡΓΑΝΑ ?
    ΔΕΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΤΕ ΟΤΙ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΚΗΡΥΞΕΙ ΣΕ ΦΥΣΙΚΟ ΘΑΝΑΤΟ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. Σήμερα 29.06. το Κάθαρμα έχει την ονομαστική του εορτή. Του εύχομαι ΟΛΟΨΥΧΑ λοιπόν: Να θάψει ότι αγαπάει, ότι ηλικία και αν έχει. Να σαπίσει στην φυλακή. Να θάψει τις πουτάνες του, γυναίκα και κόρη. Να ζήσει μόνο όσο χρειάζεται για να επιστέψει τα κλεμμένα. Και σε όλο του το σόι μεχρι τρίτου βαθμού συγγένεια εύχομαι ολόψυχα να πάνε στο Διάολο. Σκατά στα κόκκαλα των προγόνων τους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΑΙΔΙΟΔΟΞΟΙ, ΟΥΤΕ ΒΕΒΑΙΑ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΙΣΙΟΔΟΞΟΙ. ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΣΕ 10-15 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΛΗΡΩΘΟΥΜΕ ΤΟ 70% ΤΟΥ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΟΣ (ΠΟΥ ΟΡΙΖΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ):
    Ο ΝΟΜΟΣ ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΟΡΙΖΕΙ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΧΡΟΝΙΚΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΡΙΩΝ ΕΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ ΠΟΥ ΛΗΞΕΙ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ. ΗΤΟΙ ΚΑΤΑ ΤΑ ΤΕΛΗ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ ΤΟ ΑΡΓΟΤΕΡΟ. ΣΥΝΕΠΩΣ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΩΜΗ ΤΕΛΟΣ 2014.
    ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ, ΑΥΤΟ ΕΧΕΙ ΛΥΘΕΙ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ 100% ΕΝΤΟΣ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΩΝ ΠΛΑΙΣΙΩΝ. ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΗΜΕΩΣ.
    ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΩΣ ΓΝΩΣΤΟΝ, ΟΤΙ ΔΕΝ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ, ΟΠΩΣ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ ΝΑ ΤΟ ΒΓΑΛΕΙ Ο ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ (ΔΙΚΗΓΟΡΟΣ ΤΗΣ ΚΑΠΙΤΑΛ ΚΑΙ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΛΑΜΟΓΙΩΝ ΤΩΝ ΣΤΗΜΕΝΩΝ) ΚΑΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ.
    ΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΠΥΛΑ, Ο ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ 100% ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟΣ, Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΝΑΙ 3 ΧΡΟΝΙΑ, ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ (ΣΥΜΦΩΝΑ ΚΑΙ ΜΕ ΒΙΩΣΙΜΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΤΕΘΕΙ) ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΑΝΕΙΣΘΕΙ ΕΝΑΝΤΙ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΩΝ ΕΙΣΠΡΑΞΕΩΝ 200 ΕΚΑΤ. (ΤΟΣΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΝΑΓΚΑΙΟ ΠΟΣΟ ΑΝ ΑΦΑΙΡΕΘΟΥΝ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΑΠΟΔΟΣΕΙΣ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΤΑΞΕΩΣ ΤΩΝ 30 ΧΙΛ ΚΛΠ.
    ΑΥΤΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΡΟΒΛΕΠΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ.
    ΜΗ ΦΕΡΝΕΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ.

    ΒΕΒΑΙΑ ΕΣΕΙΣ ΑΝΑΦΕΤΕΤΕ ΤΟ ΒΕΛΤΙΣΤΟ ΔΥΝΑΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ ΕΝΩ Ο ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΧΟΛΙΑΣΤΗΣ ΤΟ ΧΕΙΡΙΣΤΟ.

    ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΠΟΥ ΣΤΗ ΜΕΣΗ ΕΙΝΑΙ Η ΛΥΣΗ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. ΕΙΣΑΣΤΕ ΒΑΘΙΑ ΝΥΧΤΟΜΕΝΟΙ ΑΝ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΣΕ 3 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΠΑΡΕΤΕ ΛΕΦΤΑ.

    ΕΝΑ Α... ΘΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΕΞΗΓΩ:

    1)ΑΝΑΔΟΧΗ...ΕΔΩ ΠΕΦΤΕΙ ΓΕΛΙΟ
    2)ΝΟΜΟΣ...ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ
    3)ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ...ΕΙΠΑΤΕ ΓΙΑ ΔΑΝΕΙΟ ΑΠΟ ΤΡΑΠΕΖΕΣ...ΚΑΛΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΣΤΕΙΟ (ΒΛΕΠΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΠΙΚΟΥΡΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ)
    4)ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΒΟΥΛΗΣΗ...ΚΑΜΙΑ
    5)ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΧΩΡΑΣ...ΣΤΗΝ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΓΙΑ 20 ΧΡΟΝΙΑ ΑΚΟΜΗ

    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΔΕΡΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ29 Ιουνίου 2011 στις 2:16 μ.μ.

    Ας παραμερήσουμε μεταξύ μας, τις όποιες λεκτικές διαμάχες, ΆΝΕΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΥ ΕΡΕΙΣΜΑΤΟΣ, εμείς οι ασφαλισμένοι ΚΑΙ ΜΗ,
    ΚΑΙ ΜΟΝΟΙΑΣΜΕΝΟΙ, ΟΠΩΣ ΚΑΤ΄ΟΥΣΙΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ, -ΑΠΟΔΕΙΚΝΥΟΝΤΑΣ ΤΟ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ (ΠΡΑΓΜΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ, λόγω του κοινού μας συμφέροντος και ΣΚΟΠΟΥ)-,
    ΟΛΟΙ ΜΑΣ, ΑΣ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ Δ Υ Ν Α Μ Ι Κ Ο ΜΑΣ ΠΑΡΟΝ ΣΤΗΝ, ΜΕΤΑ ΔΙΑΚΟΠΗ, ΠΟΙΝΙΚΗ ΔΙΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ ΚΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΤΗ ΤΟΥ, παραμερίζοντας τα όποια διασπειρόμενα κυκλοφορούντα ΚΕΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΑ,
    ΠΟΥ συνεχίζεται μετά από διακοπή της προηγούμενης Παρασκευής, αυτή την Παρασκευή 1.7.2011 στο Ε’ Τριμελές Εφετείο Αθηνών (Είσοδο από Λουκάρεως) στην αίθουσα Δ100Α.

    Επειδή η υπόθεση είναι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΣΟΒΑΡΗ, ΠΡΟΕΡΧΌΜΕΝΗ από διακοπή, και 2η διακοπή δεν χωρεί, όπως μας ενημερώνει και η δικηγορική εταιρεία: Μαρκουλάκος Ιωάννης καιΜαρκουλάκος Μιχάλης, είναι δεδομένο ότι η εκδίκαση της υπόθεσης θα ξεκινήσει άμεσα το πρωί.
    ΣΕ ΑΥΤΉΝ ΘΑ καταθέσουν πολλοί μάρτυρες από την ίδια την εταιρία οι οποίοι θα αποκαλύψουν τα πάντα για τον Παύλο Ψωμιάδη.

    ΑΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΟΝΟΙΑΣΜΕΝΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΜΑΣ.(και ας μην κρινόμεθα μεταξύ μας οι χαμένοι κακοπροαίρετα, γιατί είναι άνευ αντικειμένου κάτι τέτοιο και χωρίς ουσία ουδέν αποφέρει αποτέλεσμα).

    ΑΣ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΕΙΡΗΝΙΚΑ ΤΗΝ ΑΓΑΝΑΚΤΗΣΗ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΜΗ ΑΝΟΧΗ ΜΑΣ ΕΙΣΕΤΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ ΠΟΥ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΑ ΤΥΧΟΝΤΑ ΤΕΧΝΑΣΜΑΤΑ ΕΠΙΧΕΙΡΟΥΝ ΠΑΡΕΛΚΥΣΕΙΣ ΔΙΚΩΝ , προθεσμιών, Κ.Λ.Π
    ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΣΤΟ ΕΦΕΤΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ ΤΗΝ 1/7/2011 ΑΠΟ ΝΩΡΙΣ ΤΟ ΠΡΩΙ.
    ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΗΝ ΒΕΒΑΙΩΜΕΝΗ ΠΛΕΟΝ, ΔΙΑ ΤΟΥ ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΕΠΟΠΤΗ ΧΑΡΤΟΦΥΛΑΚΙΟΥ ΖΩΗΣ, υφιστάμενη ΖΗΜΙΑ ΕΜΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΧΙΛΙΑΔΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ.
    ΙΣΩΣ ΜΕΤΑ, ΤΗΝ ΑΥΤΗ ΗΜΕΡΑ, ΑΝ ΤΟ ΣΥΝΑΠΟΦΑΣΙΣΟΥΜΕ, ΜΑΖΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΕΣ ΙΔΕΕΣ ΚΑΙ ΠΡΑΞΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΣΟΥΝ ΣΤΟΠ ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΗΣ ΣΥΖΗΤΗΣΗΣ, ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΠΑΡΕΥΡΙΣΚΟΜΕΝΟΙ ΑΠΑΤΗΘΕΝΤΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ, ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Κ. ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΑ ΤΟΥ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ Κ.Λ.Π. ΚΑΙ ΣΤΟΝ Κ. ΑΝΑΚΡΙΤΗ ΠΟΥ ΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ ΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΝΕ ΓΕΝΕΙ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ.

    ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΣΙΔΕΡΗ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΤΟΥ ΟΜΙΛΟΥ ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΔΟΘΟΥΝ ΤΑ ΕΥΣΧΗΜΑ,ΚΑΙ ΔΙΚΑΙΑ ΝΑ ΤΟΝΙΣΟΥΜΕ ΟΤΙ ΟΧΙ...ΔΕΝ ΕΝΑΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΤΣΙ....ΩΣ ΑΝΕΓΡΑΦΗ ΣΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΗΜΕΙΟ ΣΤΗΝ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ, ΟΤΙ ΔΗΛ...
    ¨Κατόπιν αντιδράσεων των παρισταμένων νομικών εκπροσώπων των συλλόγων, ο νομικός εκπρόσωπος του υπουργείου ζήτησε διακοπή ώστε να λάβει γνώση της υπόθεσης εντός εφτά ημερών», ΑΛΛΑ ΕΠΙ ΤΟ ΟΡΘΩΤΕΡΟΝ,
    ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΜΗ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑΣ ΑΛΛΗΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΟΣ, ΣΤΟ ΑΚΡΟΑΡΤΗΡΙΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΚΑΙ ΕΝΩ ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ , ΔΗΛ ΤΟΣΟ ΤΟΥ ΣΥΓΚΑΤΗΓΟΡΟΥΜΕΝΟΥ-ΦΥΓΟΔΙΚΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΟΝ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ, ΑΝΔΡΕΑ ΛΟΙΖΟΥ, ΟΣΟ ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΤΟΥ ΙΔΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΥΛΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ, ΠΟΥ ΞΑΦΝΙΚΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕ,!!! ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΑΙΤΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΙΑΤΡΟ ΤΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΤΩΝ ΔΦΥΛΑΚΩΝ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΥΝΑΙ Ο ΙΑΤΡΟΔΙΚΑΣΤΗΣ ΝΑ ΤΟ ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΕΙ ΚΑΤΙ ΤΕΤΟΙΟ!!ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΔΙΕΤΑΧΘΗ......., ΠΡΟΤΟΦΑΝΕΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ!!!, ΚΑΙ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΙΝΕΣ ΤΟΥ ΕΛΛ. ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΑΡΧΙΚΑ ΠΟΥ ΗΤΟ ΑΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΤΕΣ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΝΗΜΕΡΩΘΗΚΑΝ ΕΓΚΑΙΡΩΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ Ο Κ. ΒΛΑΧΟΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Κ. ΜΠΑΡΑΚΣ ΟΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ, ΠΟΥ ΤΥΠΙΚΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΕΦΟΣΟΝ ΕΚΦΩΝΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥΤΟΥ, ΟΦΕΙΛΑΝ ΝΑΧΑΝ ΛΑΒΕΙ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΡΙΣΤΑΝΤΑΙ ΩΣ ΣΥΝΕΧΙΣΤΕΣ -ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΗΓΟΡΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΩΝ ΩΣ ΠΟΛΙΤΙΚΩΣ ΕΝΑΓΟΝΤΕΣ,(ΔΕΝ ΕΘΕΑΘΗ ΠΑΡΙΣΤΑΜΕΝΟΣ ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ ΣΩΜΑΤΕΙΟΥ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ), ΣΥΝΗΓΟΡΗΣΑΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ...ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΜΕΝΗΣ Α Ν Α Β Ο Λ Η Σ ΤΟΥ Π. ΨΩΜΙΑΔΗ, ΤΟΥ Α. ΛΟΙΖΟΥ, ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ. ΔΗΜΟΣΙΟΥ..Κ.Λ.Π..., ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο Κ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΥΣ ΤΗΣ ΕΔΡΑΣ, ΠΡΟΤΕΙΝΕ ΥΠΕΡ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΑΝΑΒΟΛΗΣ (ΠΟΛΥΜΗΝΗΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ..ΠΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΝΩΤΕΡΩ ΠΑΡΟΓΟΝΤΕΣ....ΔΙΚΗΣ...),ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΟΣ ΜΙΑ ΤΕΤΟΙΑΣ ΥΠΟΘΕΣΗΣ, ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΗΣ ΕΝΤΟΣ ΑΥΤΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝ, ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΑΡΕΔΕΧΘΗ...(ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΔΟΕ!!!ΚΑΙ Η ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΣΟΔΩΝ ΑΠΟ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ Κ.Λ.Π), ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ: ΜΑΡΚΟΥΛΑΚΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΑΙ ΜΙΧΑΛΗΣ, ΠΑΛΑΙΨΑΝ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΟΛΕΞΙΑ, ΟΣΟΙ ΠΕΑΡΕΥΡΙΣΚΟΝΤΟ ΑΚΟΥΣΑΝ, ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΙΧΕΟΙΟΘΕΤΗΣΑΝ ΝΟΜΙΚΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥΣ ΥΠΕΡ ΑΣΦΑΛΣΙΜΕΝΩΝ ΠΟΛΙΤΙΚΩΝ ΕΝΑΓΟΝΤΩΝ, ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΔΡΑ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΑΥΤΟΥ, ΕΙΣΑΚΟΥΣΘΗΚΑΝ ΑΥΤΟΙ ΟΙ ΔΥΟ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ, ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΤΑ ΔΙΑ Α Κ Ο ΠΗ ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΚΗΣ ...., ΕΦΟΣΟΝ ΗΤΟ ΕΚΕΙΝΗ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΑΔΥΝΑΤΗ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΑΥΤΗΣ.
    ΕΤΣΙ ΕΧΟΥΝ ΤΑ ΓΕΟΝΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. Αναδημοσιεύουμε χθεσινό άρθρο του Τάσου Τέλλογλου στην Καθημερινή, στο οποίο παραθέτονται στοιχεία που οδηγούν στην εκτίμηση ότι ο Π. Ψωμιάδης έχει καταφέρει και έχει σιγουρέψει σημαντικά ποσά στο εξωτερικό μέσω λογαριασμού στο όνομα συγγενικού του προσώπου, καθώς και μέσω δύο trust και ενός ομολόγου αξίας 150 εκατ. ευρώ στην Deutsche Bank.
    Οι αποκαλύψεις είναι σημαντικότατες και ίσως αποτελέσουν αχτίδα φωτός για τις χιλιάδες των ακάλυπτων ασφαλισμένων της Ασπίς που αγωνίζονται να βρουν το δίκιο τους:

    "Στα ίχνη και νέων στοιχείων για «Ασπίς» η Eισαγγελία Αθηνών
    Σημαντικά ίχνη μεγάλων ποσών αλλά και αξιογράφων –αυθεντικών ή εικονικών– που συνδέονται με περιουσιακά στοιχεία του ομίλου της «Ασπίς» αναζητεί πλέον η εισαγγελία Αθηνών με αποστολή αιτήματος δικαστικής συνδρομής στις ελβετικές δικαστικές αρχές, αλλά και στον γερμανικό τραπεζικό κολοσσό Deutsche Bank.
    Σύμφωνα με μια σειρά εγγράφων, που βρίσκονται στην κατοχή της «Κ», ο Παύλος Ψωμιάδης συνδέεται στις 19 Αυγούστου του 2010 με ποσό τουλάχιστον 1 εκατ. ευρώ σε κινητές αξίες (χρήματα και τίτλους) σε ένα trust της Credit Suisse. Ο ίδιος ο κ. Ψωμιάδης δύο μέρες νωρίτερα δίνει εντολές για τη διαχείριση των λογαριασμών του στην ελβετική τράπεζα και στο trust της Credit Suisse. Σύμφωνα με την ίδια σειρά των εγγράφων, ο κ. Ψωμιάδης φαίνεται να συνδέεται με τραπεζικό λογαριασμό άλλου trust, του Salamander, που διατηρεί λογαριασμό στη μικρή ελβετική τράπεζα Roche Banquiers & Co. Το ίδρυμα Salamander ιδρύθηκε στις 22 Οκτωβρίου του 2009, ένα μήνα μετά την ανάκληση της άδειας της Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ και έχει έδρα στην οδό Σούλχαους της Ζυρίχης. Αξίζει να σημειωθεί ότι σύμφωνα με την έκθεση του εκκαθαριστή του ομίλου της «Ασπίς» ένα σημαντικό κεφάλαιο από τα αποθεματικά της θυγατρικής εταιρείας της «Ασπίς» στη Σουηδία, Aspis Liv, είχε μεταφερθεί στην Credit Suisse.
    Mετά την άρση της άδειας της «Ασπίς», το συμβούλιο διευθυντών της Ασπίς Όμιλος Εταιρειών συνεδρίασε στις 30 Νοεμβρίου του 2009. Σε αυτό πήραν μέρος ο Β.Τ. (αδελφός της συζύγου του), ο Α.Γ. και η συγγενής του κ. Ψωμιάδη, Μ.Ψ., που ζήτησαν «να ενεργοποιηθεί στη μία εγγυητική που έχει εκδοθεί από την Deutsche Bank στη Φρανκφούρτη ένα κεφάλαιο 150 εκατ. ευρώ. Η εγγύηση στη βάση μεριδίων ομολόγων φαίνεται να έχει εκδοθεί στις 18 Αυγούστου του 2009, ένα μήνα πριν από την ανάκληση της άδειας της «Ασπίς» και έληξε στις 25 Αυγούστου του 2010.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    Η έκδοση του εγγράφου αυτού συμπίπτει απολύτως χρονικά με την αποστολή χειρόγραφης επιστολής του κ. Ψωμιάδη στο στέλεχος της Credit Suisse Urs L με την οποία τού ζητάει να διαχειριστεί με συγκεκριμένο τρόπο 1 εκατ. ευρώ από το κεφάλαιο της Credit Suisse trust. H αιτούσα την έκδοση του εγγράφου της Deutsche Bank είναι η εταιρεία Bladick Corporation S.A. Αξίζει να σημειωθεί ότι προτού ο κ. Ψωμιάδης εμφανίσει την πλαστή εγγυητική επιστολή, για την οποία δικάζεται τον Ιούνιο, είχε επαφές με διάφορους «παράγοντες» που βρίσκονται στο περιθώριο του επίσημου χρηματοπιστωτικού συστήματος –ένας από αυτούς εκτίει ποινή φυλάκισης στην Ισπανία– σε μία προσπάθεια να διασώσει τον όμιλο της «Ασπίς». Αλλά στα έγγραφα που συνοδεύουν την εκκαθάριση από το σύστημα Euroclear, όπου εκκαθαρίζονται αυτού του είδους οι συναλλαγές, έχουν αποτυπωθεί μια σειρά από αναγραμματισμοί όπως Asips omilos entrairon NE. Oι ελληνικές εισαγγελικές αρχές ζητούν από τη διεύθυνση της Deutsche Bank στη Φρανκφούρτη να διευκρινίσει αν όντως εκδόθηκε το συγκεκριμένο έγγραφο και, αν είναι γνήσιο, στη βάση ποιας εγγύησης (ή κατάθεσης) έγινε η έκδοσή του. Στο αίτημα δικαστικής συνδρομής ζητείται από τις ελβετικές αρχές να ελέγξουν ποιος είναι ο τελικός δικαιούχος της εταιρείας Bladick S.A. καθώς και να διαπιστωθεί η ταυτότητα των φυσικών προσώπων που εμφανίζονται ως δικαιούχοι των εταιρειών Salamander, Atlantis. Ζητείται ακόμα να διερευνηθεί αν τα δύο trust διατηρούσαν λογαριασμούς στις δύο ελβετικές τράπεζες (Credit Suisse και Roche Banquiers & Co.) και αν χρήματα από αυτούς τους λογαριασμούς ή από άλλους χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία αυτών των trust."
    Αναρτήθηκε από PrasinoMilo στις 2:30 μ.μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. Τι μέλλει γεννέσθαι για τους ασφαλισμένους της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ;
    Δευτέρα, 16 Νοεμβρίου 2009
    Η κατάρρευση των τεσσάρων ασφαλιστικών εταιριών της ΑΣΠΙΣ ΠΡΟΝΟΙΑ θα έπρεπε να είχε συγκλονήσει το πανελλήνειο. Τον Σεπτέμβριο 09´, Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλιση έβαλε λουκέτο στην δεύτερη μεγαλύτερη ασφαλιστική εταιρία στην Ελλάδα μετά την Εθνική, με εκατοντάδες χιλιάδες ασφαλισμένους!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. Παρότι πολλά εγγράφησαν για το ποια θα είναι η τύχη των 700 εργαζόμενων της εταιρίας, ελάχιστα συζητήθηκε η τύχη των πελατών της. Το τοπίο είναι θολό για όσους έχουν συνάψει ασφάλειες ζωής, υγείας και αυτοκινήτου, αλλά σε δυσμενή κατάσταση βρίσκονται και όσοι έχουν αγοράσει επενδυτικά και συνταξιοδοτικά προιόντα της εταιρίας, διότι δεν καλύπτονται με κρατική εγγύηση.

    Από την μία λοιπόν "ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΣΠΙΣ Πρόνοια Παύλος Ψωμιάδης είπε ότι είναι αδύνατον μια ασφαλιστική εταιρία ζωής να πτωχεύσει, σημειώνοντας ότι οι ασφαλισμένοι θα λάβουν τα χρήματά τους από τα αποθεματικά.

    Ο κ. Ψωμιάδης είπε επίσης εάν τα χρήματα από τα αποθεματικά δεν επαρκούν τότε τα χρήματα εγγυάται το ελληνικό κράτος. " Πηγή: ΣΚΑΙ


    Aπό την άλλη ο υπουργός οικονομικών Γιώργος Παπαπακωνσταντίνου δήλωσε ότι:

    "η κυβέρνηση, αυτή τη στιγμή, δεν εχει κανένα χρονοδιάγραμμα για το θέμα της εγκατάστασης επιτρόπου του δημοσίου στην 'ΑΣΠΙΣ Πρόνοια" .


    Τέλος, "με τον πλέον σαφή τρόπο κύκλοι του ΥΠΟΙΚ ξεκαθάρισαν ότι το δημόσιο θα εγγυηθεί για τα ασφαλιστικά συμβόλαια στον κλάδο ζημιών και υγείας, ενώ κορυφαία πηγή τόνισε ότι ειδικά στον τομέα της υγείας δε θα χαθεί κανένα ασφαλιστικό δικαίωμα που προκύπτει από τα συμβόλαια τον ασφαλισμένων." Πηγή

    Τι συμβαίνει λοιπόν στο παρασκήνιο; Ειδικά για όσους δεν καλύπτονται από τις εγγυήσεις του δημοσίου;


    Το χρονοδιάγραμμα

    Αυτή την στιγμή η υπόθεση εποπτεύεται από δύο δικηγόρους και έναν αναλογιστή της Επιτροπή Εποπτείας Ιδιωτικής Ασφάλισης. Η έρευνα βρίσκεται σε προκαταρτικό στάδιο με σκοπο να ερευνηθούν τα αποθεματικά και περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας που πιθανώς να μπορούν να εκποιηθούν ώστε να καληφθούν οι ανοιχτές υποχρεώσεις. O αναλογιστής κ. Γριφογιάννης, αν και επίσημα παραιτήθηκε λόγω του χάους που επικρατεί στην ΑΣΠΙΣ, θεωρείται ο πιθανότερος να αναλάβει την εποπτεία τον Φεβρουάριο που θα κινηθούν οι επίσημες διαδικασίες.

    Το έργο του επόπτη επιβαρύνεται από το ογκώδες λειτούργημα της διαπραγμάτευσης όλων των συμβολαίων υγείας με άλλες εταιρίες, ή την πώληση του κλάδου. Έτσι οι διαδικασίες προς διευθέτηση των οφειλών των επενδυτικών προιόντων ενδέχεται ότι θα διαρκέσουν αρκετά χρόνια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΣΥΝΕΧΕΙΑ
    Οι οικονομικές υποχρεώσεις

    Σε ότι αφορά την εκποίηση της εταιρίας ο επί σειρά ετών πρώην αναλογιστής της, κ. Θόδωρος Αναγνωστόπουλος “ισχυρίζεται ότι τα ίδια κεφάλαια τόσο της μητρικής εταιρείας Ασπίς Πρόνοια ΑΕΓΑ, όσο και του ομίλου είναι στην πραγματικότητα αρνητικά και διαμορφώνονται στα -62,8 και -91,4 εκατ. ευρώ αντίστοιχα, από 48,8 και 20,5 εκατ. ευρώ που εμφανίζονται στις οικονομικές καταστάσεις του 2006.“
    Πηγή: Καθημερινή

    Σύμφωνα με τις καταγγελίες του κ. Αναγνωστόπουλου, ο Πάυλος Ψωμιάδης τον πίεζε να μειώσει τα αποθεματικά ζωής της εταιρίας ώστε να αυξάνεται η κερδοφορία της. Σε έγγραφο που παρουσίασαν οι "Νέοι Φάκελοι" δίνονταν εντολές για αλλαγή των λογιστικών δεδομένων που αφορούν τα αποθεματικά, της τάξεως των 44 εκ. ευρώ. Η κατάσταση θυμίζει την περίπτωση της Αμερικανικής ENRON που χρησιμοποιούσε λογιστικές μεθοδεύσεις ώστε να καλύπτει τις ζημείες και να εμφανίζει κέρδη. Τα στοιχεία συνηγορούν στο συμπέρασμα ότι μέσω των μεθοδεύσεων τα αποθεματικά της εταιρίας έχουν "διαβρωθεί".

    Ο πρόσφατος νόμος Παπαθανασίου που προσφέρει κρατικές εγγυήσεις για το ελλειματικό χαρτοφυλακιο των ασφαλειών ζωής δεν καλύπτει τα επενδυτικά προιόντα. Μόνο στα επενδυτικά προγράμματα ASPIS Asset, με πολύ συντηριτικές εκτιμήσεις είχαν επενδύσει παραπάνω από 2000 πελάτες. Οι επενδύσεις κυμαίνονταν από 100 χιλιάδες μέχρι ποσά που ξεπερνούσαν το 1 εκ. ευρώ! Ο μέσος όρος των πακέτων υπολογίζεται στις 300 χιλιάδες ευρώ περίπου. Το συνολικό ποσό με αυτά τα μεγέθη αγγίζει τα 600 εκ. ευρώ και είναι συγκρίσιμο με την εμπορική αξία των ακινήτων που εδόθησαν στην μονή Βατοπεδίου (600-900 εκ. ευρώ).

    Επιπλέον τα συμβόλαια ομαδικής ασφάλισης μεγάλων εταιρειών και οργανισμών της ΑΣΠΙΣ ανέρχονται σε εκατοντάδες εκατομμύρια και εικάζεται ότι ως ενέχυρο χρησιμοποιήθηκαν χρεόγραφα στο χρηματιστήριο Αθηνών (πληροφορίες: Σοφοκλέους)

    Υπό αυτές τις συνθήκες, είναι απίθανο το ενδεχόμενο η εκποίηση της εταιρίας να αποφέρει τα χρήματα αυτά!

    Τα Asset “καίνε“ και τους ασφαλιστές της ΑΣΠΙΔΑΣ που μέχρι την τελευταία στιγμή, και με κίνητρο την τεράστια προμήθεια, πωλούσαν ένα επενδυτικό δίχως να αναλογίζονται αν η επένδυση του πελάτη ήταν βιώσιμη σε μια εταιρία που κλωνιζόταν όταν τον Ιούλιου του 2008 το κράτος είχε για ένα μικρό χρονικό διάστημα δεσμεύσει τα περιουσιακά στοιχεία της εταιρίας.

    Ο όμιλος και οι διαρροές

    Επιπλέον η Πρόνοια διακινούσε κεφάλαια με άλλες εταιρίες του ομίλου ΑΣΠΙΣ, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργηθεί ένας δαιδαλώδης οικονομικός λαβύρινθος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ


    Μέχρι στιγμής το κράτος δεν έχει αγγίξει τις υπόλοιπες εταιρίες του ομίλου, παρά το γεγονός ότι "σφραγίστηκε" η Πρόνοια, ότι ο Πάυλος Ψωμιάδης φέρεται να έχει προσκομίσει πλαστή εγγυητική επιστολή ύψους 550 εκ. ευρώ της τράπεζας HSBC, καθώς και τα στοιχεία που συνηγορούν στην μετακίνηση κεφαλαίων (1), ακόμη και των αποθεματικών, μεταξύ των εταιριών του ομίλου ΑΣΠΙΣ. Εικάζεται επίσης ότι μεγάλα ποσά έχουν βρει “καταφύγιο“ σε προσωπικούς λογαριασμούς στο εξωτερικό.

    Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση της Σουηδικής θυγατρικής της ASPIS όπου εντοπίστηκαν "33 εκατομμύρια ευρώ από τα αποθεματικά της ASPIS LIV να έχουν μεταφερθεί σε 4 ελβετικούς λογαριασμούς του Παύλου Ψωμιάδη και ενός ακόμη συνεργάτη του." Πηγή: ΣΚΑΙ

    Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι μονο Ελληνικό καθότι αγγίζει και 150 χιλιάδες Σουηδούς ασφαλισμένους, των οποίων τα αποθεματικά φέρονται να έχουν εξαφανιστεί!

    Όμως ακόμη και μέσω διάφανων διαδικασιών, πέρυσι η Κυπριακή ASPIS HOLDING απέκτησε το 50% της Commercial Value μέσω αυξηση κεφαλαίου ύψους 90 εκ. ευρώ! Η Πρόνοια κατέχει το 19,4% της Holding! Παρόλα αυτά υπάρχουν καταγγελίες ότι η αξία των ακινήτων της Commercial έχει υπερκοστολογηθεί κατά 7500%! (Πληροφορίες : Κέρδος ) Η υπερτιμολόγηση των ακινήτων ήταν σύνηθες φαινόμενο και εντός της ίδιας της ΑΣΠΙΣ ώστε να ανεβαίνει η φαινομενική αξία των αποθεματικών. Είναι άγνωστο αν οι αυξήσεις κεφαλαίου ήταν πλασματικές εις βάρος των ιδίων αποθεματικών.

    Το μυστήριο που καλύπτει τις οικονομικές κινήσεις Ψωμιάδη χρονολογείται από την εποχή που με άγνωστο τρόπο κατόρθωσε να αγοράσει την ΑΣΠΙΔΑ.

    Αν λοιπόν η έρευνα και το χέρι του επόπτη δεν αγγίξουν τις υπόλοιπες εταιρίες, είναι αδύνατον να καταγραφούν οι μετακινήσεις κεφαλαίων και να ανεβρεθούν τα απαραίτητα ποσά! Μέχρι στιγμής αυτό δεν φαίνεται να εντάσσεται στα σχέδια του κράτους. Μάλιστα σε ότι αφορά την ASPIS BANK φημολογείται ότι θα προστατευθεί για να αποφευχθεί μια νέα “κρίση“ στην τραπεζική αγορά!


    Στην καλύτερη των περιπτώσεων εκτιμάται ότι οι πελάτες της ΑΣΠΙΣ θα λάβουν σε μερικά χρόνια ένα 20-30% της επένδυσης τους είται αφορά τα προγράμματα συνταξιοδότησης, είται τα αποταμιευτικά! Γι αυτούς αλλά και για όσους είχαν ιατρική κάλυψη από την εταιρία σίγουρα ο χρόνος που κυλά είναι κρίσιμος και απαιτούνται λύσεις πολύ πιο δραστικές και πολύ πιο σύντομα από ότι διαβλέπουν οι κρατικοί σχεδιασμοί!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΗ
    ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ, ΑΡΓΗΣΑΤΕ ΚΑΙ Η ΕΡΕΥΝΑ ΣΑΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΣΥΝΔΡΟΜΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΟΡΓΑΝΩΝ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ ΦΟΡΕΩΝ, ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ ΚΑΡΠΟΥΣ,
    ΚΑΙ ΝΑ ΑΓΓΙΞΕΤΕ ΚΥΡΙΟΙ...!!! ΝΑΙ...ΤΟΛΜΗΣΤΕ ΛΟΙΠΟΝ.... τις υπόλοιπες εταιρίες, ΚΑΙ ΟΤΙ ΑΛΛΟ ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΤΑΙ, ΔΙΑΦΑΙΝΕΤΑΙ ,
    ΑΛΛΩΣ είναι αδύνατον να καταγραφούν οι μετακινήσεις κεφαλαίων και να ανεβρεθούν τα απαραίτητα ποσά! ΑΜΕΣΑ ΑΥΤΟ, ΚΑΙΤΟΙ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΑΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΚΑ, ΕΣΤΩ ΤΩΡΑ να ενταχθεί στα σχέδιά σας ομού μετά του κράτους.
    το ακούσατε ΚΥΡΙΟΙ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΤΕΣ!!!!!!!!ΚΑΙ ΛΟΙΠΑ ΟΡΓΑΝΑ ΚΩΦΕΥΟΝΤΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ, ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙ...
    δεν πάει άλλο, ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΕΣΕΙΣ ΤΙΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΜΑΣ, ΟΦΕΙΛΕΣ, ΒΑΡΗ, ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΧΡΕΗ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΜΕ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΑΔΡΕΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ.
    ΕΚΜΕΤΑΛΛΕΥΤΕΣ ΤΗΣ ΟΔΥΝΗΣ ΤΟΣΩΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΩΝ,
    ΟΙ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ ΜΕΓΑΛΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΣΥΝΕΝΝΟΗΣΕΙΣ ΣΑΣ
    ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΕΣ ΣΑΣ ΑΠΟΦΑΣΕΙΣ ΘΑ ΚΡΙΘΟΥΝ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΜΑΖΙ ΤΟΥΣ.
    ΔΕΝ ΣΑΣ ΦΤΑΝΟΥΝ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΖΕΣΤΟ ΧΡΗΜΑ ΣΕ ΚΑΙΡΟ ΚΡΙΣΗΣ.
    ΤΟ ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕΓΑΛΟΙ ΚΑΙ ΤΡΑΝΟΙ .
    ΘΑ ΑΣΧΟΛΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΣΑΣ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. Ο ΝΟΜΟΣ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΡΙΕΤΙΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΣΗ ΤΗΣ ΠΡΟΘΕΣΜΙΑΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ Ή ΜΕΤΑ ΤΗ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΥ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΑ ΕΝΔΙΚΑ ΜΕΣΑ ΓΙΑ ΚΑΚΟΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΟΓΙΣΜΟ ΕΥΘΥΝΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ.
    Ο ΤΙ ΝΟΜΙΜΟ ΘΑ ΤΟ ΑΝΑΖΗΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΦΗΜΗ ΔΗΜΟΣΙΟΥΠΑΛΛΗΛΙΚΗ ΚΑΤΟΧΥΡΩΜΕΝΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΟΥΣ.
    Ο ΚΑΙΡΟΣ ΤΗΣ ΚΟΡΟΙΔΙΑΣ ΜΕΣΩ ΤΩΝ ΥΠΟΥΡΓΕΙΩΝ ΤΕΛΕΙΩΣΕ.
    3 ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΑΥΤΟΚΤΟΝΗΣΑΝ ΗΔΗ.
    ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΣΤΡΟΓΓΥΛΟΚΑΘΕΣΤΕ ΟΛΟΙ ΣΤΑ ΓΡΑΦΕΙΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ;
    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ..ΕΝΑ ΓΡΑΦΕΙΑΚΙ ..ΔΕΝ ΘΑ ΕΚΑΝΕ ΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΣΑΣ;ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΕΜΠΝΕΕΣΤΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΑΡΕΚΛΑ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ;
    ΕΞΑΛΛΟΥ Η ΑΠΟΔΟΣΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΖΗΜΙΟΓΟΝΑ.
    ΠΕΡΙΟΡΙΣΤΕΙΤΕ ΣΕ ΑΛΛΟ ΧΩΡΟ ΜΕ 2-3 ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ.
    ΕΙΠΑΜΕ..ΚΑΤΕΒΗΤΕ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΛΑΜΙΑ.
    ΠΑΙΖΕΤΕ ΜΕ ΤΗ ΖΩΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΕΣ ΤΟΣΩΝ ΑΝΘΡΩΠΩΝ. ΚΑΙ ΑΠΟΔΕΙΧΘΗΚΑΝ ΠΙΑ ΟΙ ΕΛΛΕΙΜΜΑΤΙΚΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΣ ΚΑΙ ΠΟΛΛΑ ΑΛΛΑ, ΠΟΥ ΖΗΜΙΩΝΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ.
    ΘΑ ΖΗΤΗΘΕΙ Η ΑΜΕΣΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΣΑΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ.
    ΔΙΟΤΙ, ΑΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΕΙΧΑΤΕ ΚΑΠΟΙΑ ΓΝΩΣΗ, ΕΜΠΕΙΡΙΑ.ΣΧΕΔΙΟ ΚΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ. ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΠΡΙΝ.
    ΕΣΕΙΣ ΞΕΠΕΡΑΣΑΤΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΠΑΠΑΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ.
    ΟΠΟΤΕ ΠΑΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΒΡΕΙΤΕ.
    ΑΡΚΕΤΑ ΤΟ ΓΚΛΑΜΟΥΡ. ΤΟ ΠΑΡΕΞΗΓΗΣΑΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. O BENIZEΛΟΣ ΚΑΛΕΙ ΣΤΟ TWITTER ΤΟΥΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΥΣ ΓΙΑ ΣΥΝΟΜΙΛΙΑ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ.
    ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΠΛΩΣ ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΣΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΔΕΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΑΝΕΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ.
    ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΒΕΒΛΗΜΕΝΟ ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΑΕΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ, ΝΑ ΤΟΝ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΑΠΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΡΕΘΟΥΝ ΤΑ ΚΟΝΔΥΛΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ.
    ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ, ΠΩΣ ΠΕΡΙΜΕΝΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΑΜΕΣΑ ΦΟΡΟΥΣ ΚΑΙ ΕΙΣΦΟΡΕΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Λοιπόν η χώρα σώθηκε.Τώρα τί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. εσεις που ακομα εχετε την εντυπωση οτι μας εκπροσωπειτε,
    ΓΙΑΤΙ
    δεν αναθετετε σε καποιον επωνυμο να κανει δυο τρεις κινησεις σε θεσμικα οργανα στην ευρωπαικη επιτροπη, σε ασφαλιστικες εταιριες, στα υπουργεια και σε σνεργασια με καποιους τεχνοκρατες να συμφωνησουν στο σχεδιο αποζημιωσης μας;

    ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ, ΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ; ΟΤΙ ΞΕΡΕΤΕ ΤΙ ΣΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ; ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΟΛΑ ΚΑΛΑ; ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΧΕΔΙΑ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΤΕΧΝΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ Ή ΤΕΛΙΚΑ

    ΟΤΙ ΕΧΕΤΕ ΠΟΤΕ ΜΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ Ε.Ε;;;;

    ΠΩΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΕΤΕ ΤΕΤΟΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΧΩΡΙΣ 2 ΧΡΟΝΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΘΕΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΕΤΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗ;
    ΟΙ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΣΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ;
    ΔΩΣΤΕ ΜΑΣ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.

    ΓΙΑΤΙ;;;;;;;;;;;;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Τα παραπάνω είναι ΑΠΑΙΤΗΣΗ ολων μας! Αφού δεν κάνετε συνέλευση ΠΟΤΕ γραψτε μας τί εκριβώς έχετε κάνει ως σωματείο.
    Γραωτε επιτελους αναλυτικά για να μπορούμε να σας πιστεψουμε ότι ειστε σοβαροί και ξέρετε τί σας γίνεται.Επιτέλους ! ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΖΩΑ για να μας χειραγωγείτε! Αν ειστε σοβαροί πείτε μας ΤΙ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ!!!! ΚΑΙ ΤΙ ΣΚΟΠΕΥΕΤΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. TRIA POYLAKIA KATHONTAN
    ARTZE MPOYRTZE KAI LOYLAS
    APO THN POLH ERXOMAI KAI STHN KORFI KANELLA

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  102. http://www.imerisia.gr/article.asp?catid=13901&subid=2&pubid=111503208


    για να κανετε καποια σωστη ενεργεια δεν ειστε ποτε,για οποτε σας καπνισει, το παιζετε εκπροσωποι.
    δεν σας υποχρεωσε κανεις να μας εκπροσωπησετε.απλως εισφορες μαζεψατε και μας ξεγελασατε.
    αντι να αντιμετωπισθει το θεμα απο τν αρχη με σοβαροτητα, το ριξαμε σε υστεριες. ολοι γινατε ειδικοι,ολοι το παιζετε ηγετες,οποτε σας γουσταρει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή