ΚΛΕΦΤΕΣ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ

Τρίτη 8 Ιουνίου 2010

Πρακτικά Γενικής Συνέλευσης Περοκέ

Πραγματοποιήθηκε χθες 7/6/2010 η ΓΣ του Σωματείου των Ασφαλισμένων με μεγάλη επιτυχία και προσέλευση. Γράφτηκαν πολλά νέα μέλη αυξάνοντας σημαντικά τον συνολικό αριθμό. Σκοπός της ΓΣ ήταν να ενημερώσει τον κόσμο για τα κάτωθι:

-Παρουσίαση του νομικού επιτελείου του Σωματείου στο κοινό και των νομικών ενεργειών που έχουν πραγματοποιηθεί ή θα πραγματοποιηθούν.
-Ενημέρωση των μελών για το νέο τροποποιημένο και βελτιωμένο σε σχέση με το αρχικό πρόπλασμα και ανάλυση των διατάξεων κλειδιών που αφορούν τους ασφαλισμένους Ασπίς.
-Ενημέρωση των μελών για τις δυνατότητες που έχουν ανάκτησης των κλεμμένων χρημάτων τους μέσω ερωτήσεων του κάθε ενός προς το νομικό επιτελείο.

Παρακαλούμε όσοι θέλουν να ενημερωθούν λεπτομερώς για την ανάλυση του τροποποιημένου νομοσχέδιο από το νομικό μας επιτελείο να ανατρέχουν στα σχόλια της προηγούμενης ανάρτησης με τίτλο "ΕΚΤΑΚΤΗ ΓΕΝΙΚΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ ΤΗ ΔΕΥΤΕΡΑ 7/06/10" - σχόλια: 08 Ιουνίου 2010 9:34 & 9:35 π.μ. Επίσης θα αναρτηθούν και σαν πρώτα σχόλια αυτής της ανάρτησης.

Ευχαριστούμε το νομικό μας επιτελείο (κ. Βερβεσσός-Ιδρυτής του Σωματείου, κ. Παπαδόπουλος, κ. Ναυρίδης, κ. Σκούρας-καθηγητής ασφαλιστικού δικαίου, κα Τζούλη-Καμμένου) για την προσπάθεια που κατέβαλλαν και ιδίως τον καθηγητή μας και εξαίρετο γνώστη και νομικό περί ασφαλιστικού δικαίου κ. Σκούρα για την άψογη ανάλυση και παρουσίαση του νομοσχεδίου.

Η πίεση συνεχίζεται προς όλες τις κατευθύνσεις και μη νομίζει κανένας ότι θα εφησυχάσουμε αν στον τέλος δεν ικανοποιηθεί και ο τελευταίος ασφαλισμένος. Εκτός του Σωματείου που καταβάλλει υπεράνθρωπες προσπάθειες θα πρέπει και οι ασφαλισμένοι ο καθένας με το τρόπο του να ασκεί αφόρητες πιέσεις προς τα πολιτικά πρόσωπα για δίκαιη επίλυση του προβλήματος. Το πρόβλημα αφορά όλους!!!


Αριστερά στις φωτογραφίες το επιτέλειο του Σωματείου μας και δεξιά η κατάμεστη αίθουσα του Περοκέ

102 σχόλια:

  1. οι ασφαλιστες τωρα θα μαχονται..για να συμπεριληφθουν στο νομοσχεδιο
    ΟΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΤΟΥΣ..

    ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΤΑ ΛΗΣΤΕΨΑΝ..\

    ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΧΩΡΗΣΟΥΝ ΛΟΙΠΟΝ Ο ΤΙ ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΠΗΡΑΝ ΑΠΟ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΠΟΥ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΣ..

    ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ?
    ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΙΩΣ..

    ΝΑ ΠΑΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ..
    ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΗ ΒΑΣΗ ΠΟΥ ΣΤΕΚΕΤΑΙ..

    Δεν μπορει για ενα συμβολαιο ζωης να μας το περιοριζουν κατα 30% και για το ιδιο να διεκδικουν αυτοι τις προμηθειες τους!!!!!!

    ΑΣ ΤΟ ΔΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ..
    ΠΟΣΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ..

    ΚΑΙ ΑΝ ΔΕΝ ΠΑΡΑΙΤΗΘΟΥΝ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ ΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΡΟΣΑΥΞΗΘΕΙ ΚΑΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ..

    ΤΟΤΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΓΩΓΕΣ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΟ ΠΛΟΥΤΙΣΜΟ ΚΑΙ ΝΑ ΜΠΛΟΚΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΑ ΤΕΤΟΙΕΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ


    ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΠΟΙΝΙΚΑ ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΑ..
    ΔΕ ΘΑ ΤΟ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΕΤΣΙ

    ΤΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΕΧΕΙ Ο ΨΩΜΙΑΔΗΣ..
    ΝΑ ΤΑ ΒΡΟΥΝ..ΣΤΗ ΓΕΩΡΓΙΑ, ΣΤΟ ΠΑΚΙΣΤΑΝ..
    ΣΤΗΝ ΕΛΒΕΤΙΑ..

    ΚΑΙ ΝΑ ΠΑΕΙ ΣΤΟ.....Ο ΙΔΙΟΣ..
    ΛΙΓΟ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΑΝ ΘΑ ΦΥΛΑΚΙΣΤΕΙ..
    ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΕ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ..
    Ο ΚΟΠΟΣ ΜΑΣ
    ΚΑΙ Η ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΤΟΣΩΝ ΜΗΝΩΝ..

    ΤΩΡΑ ΑΡΧΙΖΟΥΜΕ ΝΑ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ..
    ΤΩΡΑ ΘΕΛΕΙ ΣΥΣΠΕΙΡΩΣΗ

    ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΝΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΤΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕ ΚΑΛΟΥΣ ΠΟΙΝΙΚΟΛΟΓΟΥΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΜΕ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΚΙ ΕΜΕΙΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. οι διαμεσολαβητες..μη διανοηθουν να διεκδικησουν προμηθειες και δηθεν δεδουλευμενα..
    γιατι οι μοναδικοι ΔΕΔΟΥΛΕΥΜΕΝΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ..

    Θα βρουν τροπο να βγαλουν κι απο πανω..

    Να μην επιτρεψουμε τετοια κοροιδία..
    Εξαφανισμενοι ολοι, αλλοι επεσαν με τα μουτρα να βγαλουν λεφτα με τις μεταφορες, αλλοι ακομα το κανουν, μη συμμετεχοντας σε καμια εκδηλωση διαμαρτυριας.
    Γιατι το ειπαμε..
    Αν τοσες χιλιαδες διαμεσολαβητες ειχαν ορθωσει το αναστημα..σαν γνησιοι επαγγελματιες που σεβονται τους πελατες τους..και δεν ετρεχαν σαν τις ΚΟΤΕΣ να κρυφτουν πισω απο αλλες εταιρειες,
    το θεμα μας θα ηταν λυμενο απο την αρχη, χωρις επιβαρυνση του κρατους και χωρις να θιχτουμε καθολου..

    Αλλα συνεχιζουν να το παιζουν παλι ασφαλιστες..

    Καμια προμηθεια σε κανεναν απο αυτους..
    Θιγει το κοινο περι δικαιου αισθμα..
    να αποζημιωνονται για ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ ΑΥΤΟΙ ΜΕ ΤΑ ΤΑΞΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΤΟΝ ΑΥΓΟΥΣΤΟ ΤΟΥ 2009...!!!!!!
    ΜΕ ΕΞΟΔΑ ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ..
    ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ..
    ΟΤΑΝ Η ΑΠΑΤΕΩΝΙΑ ΣΥΝΕΧΙΖΟΤΑΝ..

    Αυτο δεν το σηκωνει κανενας..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ΠΟΤΕ ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ?ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΚΕΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΧΟΥΜΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ.ΕΜΕΝΑ ΠΟΥ ΛΗΓΟΥΝ ΣΕ 8 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΑ ΠΑΡΩ ΣΕ 2?ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΘΑ ΕΧΩ ΤΟΚΟΥΣ Η ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΘΑ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 2009?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Επειδη δεν υπαρχει σχετικη πληροφορηση στα ΜΜΕ
    χθες η συνελευση συγκεντρωση αρκετο κοσμο?

    ας μας δωσει καποιος εικονα..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. TO NOMOΣΧΕΔΙΟ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΡΤΗΜΕΝΟ ΣΕ ΚΑΝΕΝΑ ΣΑΙΤ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ, ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ΕΙΔΑΤΕ ΣΤΟ ΤΡΟΚΤΙΚΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΚΑΝΑΛΙΑ ΟΤΙ ΓΙΝΕΤΕ ΧΑΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ 100.ΟΟΟ ΕΥΡΩ????ΟΛΟΙ ΕΧΟΥΝ ΒΓΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΕΒΑΙΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑ!!!!ΜΗΠΩΣ ΤΩΡΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ????ΝΑ ΤΟΥΣ ΤΑΡΑΚΟΥΝΗΣΟΥΜΕ???ΝΑ ΒΓΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΣΕ ΕΚΠΟΜΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΑΙΤ ΚΑΙ ΝΑ ΛΕΜΕ ΟΤΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΦΑΡΜΟΖΕΤΑΙ????ΓΙΑ ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η ΛΥΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕΘΟΔΕΥΜΕΝΗ ΚΑΙ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.ΤΟ ΜΟΝΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΛΕΝΕ ΕΥΡΩΠΑΙΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΙ ΑΞΙΩΜΑΤΟΥΧΟΙ,ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΗ Η ΧΡΕΩΚΟΠΙΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΚΑΙ ΜΑΣ ΚΡΑΤΑΝΕ ΜΕ ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑ,ΝΑ ΜΗΝ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ ΣΗΜΕΡΑ.ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ;ΤΟ 65%;
    ΟΥΤΕ ΤΟ 6,5% ΔΕΝ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
    ΟΛΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΤΗΜΕΝΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΕΠΑΝΩ ΣΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΜΑΣ.
    ΤΟ ΠΡΑΓΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΟ'ΤΟΥΣ ΚΛΕΦΤΕΣ ΤΟΥΣ ΞΕΡΟΥΜΕ,ΤΟΥΣ ΠΙΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΟΥΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΚΑΙ ΣΥΧΓΡΟΝΩΣ ΕΦΑΡΜΩΖΟΥΝ ΤΟΝ ΝΟΜΟ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ ΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ.ΤΕΛΟΣ.
    ΟΛΑ Τ'ΑΛΛΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΕΠΙ ΣΚΟΠΟΝ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΡΟΣ ΟΠΟΙΟΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΞΕΡΕΙ ΚΑΤΙ Ή ΥΠΟΘΕΤΕΙ!! ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΕ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΕ..

    ΜΕΤΑΞΥ ΑΡΚΕΤΩΝ ΣΥΜΒΟΛΑΙΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΕΝΑ..ΠΟΛΥ ΠΕΤΥΧΗΜΕΝΟ..

    ΠΟΥ ΣΥΝΗΦΘΗ ΤΕΛΗ ΙΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ 2009
    ΕΦΑΠΑΞ ΠΛΗΡΩΜΗΣ..

    ΑΥΤΟ ΤΙ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΑ ΕΧΕΙ?
    ΑΚΟΥΣΤΗΚΕ ΤΙΠΟΤΑ?

    ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΠΟΘΕΜΑΤΟΠΟΙΗΘΕΙ..
    ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΕΠΙΣΤΡΑΦΕΙ ΤΟ ΤΙΜΗΜΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Ο ΑΛΛΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΙ ΚΑΝΕΙ?
    ΔΕΝ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΝΗΜΕΡΩΣΕΙ ΑΚΟΜΑ..
    ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑΣ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?
    ΧΘΕΣ ΗΤΑΝ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Πολυ ψαρια ειμαστε μου φαινεται,αλλαξε ο Μανωλιος,κ'εβαλε τα ρουχα του αλλιως,
    ΜΩΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΙΜΑΣΤΕ,ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΤΟΣΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ,ΠΑΛΙ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ!!!
    ΕΜΕΙΣ ΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ,ΖΗΤΙΑΝΑΚΙΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΣΤΕ,
    ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΜΕ
    ΧΑΡΕΣ ΔΕΝ ΖΗΤΑΜΕ,ΟΥΤΕ ΠΑΖΑΡΙΑ ΘΕΛΟΥΜΕ,ΤΟΥΡΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ
    ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΝΟΜΙΜΑ ΚΑΤΑΘΕΣΑΜΕ,ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΛΛΥΜΕΝΟΙ,
    ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΓΟΥ ΠΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΠΑΙΖΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. ΝΑ ΚΑΝΩ ΚΑΠΟΙΕΣ ΑΦΕΛΕΙΣ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ???Α)ΓΙΑΤΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΒΓΑΛΕΙ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ ΣΕ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ???B) ΑΠΟ ΟΤΙ ΕΙΔΑ ΧΤΕΣ ΣΥΜΕΤΕΙΧΕ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΚΑΜΕΝΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΤΟΝ ΠΑΝΟ Ο ΟΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΑΧΗΤΙΚΟΣ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΑ ΜΜΕ???ΤΟ ΞΕΡΩ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΑΥΤΟ...Γ)ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΝΑΠΡΟΣΑΡΜΟΖΟΥΝ ΤΟ ΕΠΙΤΟΚΙΟ ΤΟΥ ΨΩΜΙΑΔΗ(7%) ΣΤΟ ΝΟΜΙΜΟ?Δ)ΓΙΑΤΙ ΣΤΑ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΑΣ ΔΙΝΟΥΝ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΟΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΤΑ ΕΙΧΑΜΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟ ΜΑΞΙΛΑΡΙ ΜΑΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΤΑ ΕΠΕΝΔΥΣΑΜΕ!Ε) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΝΡΩΣΗ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΛΟΓΙΣΤΗΡΙΟ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ?ΣΤ) ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΣΙΑΖΟΥΜΕ ΣΑΜΑΡΑ-ΚΑΡΑΤΖΑΦΕΡΗ ΚΑΙ ΑΣ ΠΙΕΣΟΥΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ(ΑΣ ΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ ΠΟΛΙΤΙΚΑ ΔΕΝ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ)..ΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΛΛΟΓΟ ΣΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ!!!ΝΑ ΠΑΡΩ ΤΟ 65% META ΑΠΟ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ???ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ???ΕΧΕΤΕ ΔΕΙ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟ????ΤΑ ΛΕΜΕ!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Πολύ καλά τα λέει ο προλαλήσας. Επισημαίνω μόνο ότι όντως θα γίνει αναπροσαρμογή του 7% (ή παραπάνω)στο 3,35% για όλη τη διάρκεια του ασφαλιστηρίου.
    Πιστευω ότι τα ερωτήματα αυτά εκφράζουν την συντριπτική πλειοψηφία των ασφαλισμένων.
    Νόμος υπάρχει για εγγύηση, προτάσεις υπάρχουν. Θέλουμε το 100% και τους νόμιμους τόκους.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πού ειναι αυτο το περιφημο νομοσχεδιο να το διαβασουμε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Πρέπει να καταλάβουμε όλοι ότι το κομβικό σημείο στη λύση του προβλήματος είναι το να βρεθεί ΑΝΑΔΟΧΟΣ. Γιατί και το 100% να γράφει ο νόμος , εάν δεν βρεθεί ανάδοχος ΘΑ ΠΑΜΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ. Πράγμα που σημαίνει ΑΓΩΓΕΣ κατά του Ελληνικού Δημοσίου ( 10 χρόνια και βάλε - βλέπε RECOMEX ) ΚΑΙ Η ΧΑΡΑ ΤΩΝ ΔΙΚΗΓΟΡΩΝ.
    Ηδη στο σχόλιο 08 Ιουνίου 2010 11:23 π.μ άρχισαν από τον σύλλογο οι αναφορές σε δικηγορικά γραφεία, και κόστος 5% συν προκαταβολή ,και και και ...... ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΙΓΑ - ΣΙΓΑ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ.
    ΤΑ ΧΑΣΑΜΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΑΤΡΙΩΤΕΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣ!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. 4. Σε δύο έτη από την σύσταση του Εγγυητικού Κεφαλαίου, το Εγγυητικό Κεφάλαιο θα αποζημιώσει το 65% των ασφαλιστικών απαιτήσεων των ασφαλιστικών και επενδυτικών συμβολαίων. Σε ερώτηση για το ποιες είναι οι ασφαλιστικές απαιτήσεις για συμβόλαια ζωής εφάπαξ καταβολής απαντήθηκε ότι είναι το αρχικό κεφάλαιο συν οι νόμιμες αποδόσεις - όχι οι υπεραποδόσεις που υπόσχονταν η Ασπίς.
    Ο κάθε ασφαλιζόμενος έχει δικαίωμα να αρνηθεί την ένταξη στην διαδικασία αυτή. Δεν αναφέρεται στο νομοσχέδιο εάν η ένταξη στην διαδικασία αυτή θα συνοδεύεται από παραίτηση από την διεκδίκηση του υπολοίπου ποσού.
    Η διαδικασία αυτή θα γίνει μόνο εάν το σύνολο των ασφαλιστικών απαιτήσεων που θα την αποδεχθούν υπερβαίνει το 50% των ασφαλιστικών τιμημάτων που εισέπραξε η Ασπίς το 2008.

    ΑΥΤΗ Η ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΓΙΝΕ ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ ΜΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΗΣ ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΠΟΥ ΛΕΤΕ?

    ΕΔΩ ΣΥΖΗΤΟΥΜΕ ΝΑ ΑΥΞΗΣΗ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΟΡΩΝ..
    ΤΙ ΣΧΕΣΗ ΕΧΕΙ Η ΑΝΑΔΟΧΗ?

    ΑΣ ΜΑΣ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ουδεμία.
    Άλλο πράμα η αναδοχή, άλλο η αποζημίωση μέσω εγγυητικού.
    Αν γίνει αναδοχή η ανάδοχος μπορεί να τροποποίησει όρους του συμβολαίου. Αν μας συμφέρει προχωράμε με την ανάδοχο αν όχι πάμε εγγυητικό. Το εγγυητικό αποζημιώνει το 65% των απαιτήσεων μας. Αρα καμμία σχέση μεταξύ αναδοχής και εγγυητικού. Μην καταλαβαίνουμε λάθος και παρερμηνεύουμε αυτά που γράφονται.
    Είναι σαφή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Σχόλιο 08 Ιουνίου 2010 11:22 π.μ.
    "Το Υπουργείο Οικονομικών έδωσε την 07.06.2010 το νέο νομοσχέδιο για διαβούλευση. Ο Σύλλογος ήταν από τους πρώτους που το παρέλαβαν."

    Ρωτήστε παρακαλώ την πρόεδρο του συλλόγου αν το Άρθρο 2, Παράγρ. 3 του νομοσχεδίου γράφει ότι ΤΟ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗΣ ΤΩΝ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΑΛΗΦΘΕΙ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΝΑΔΟΧΟ , ΘΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΘΕΙ ΚΑΤΑ 65% ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ .

    Γι΄αυτό ξαναλέω ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΔΟΧΟΣ διαφορετικά πάμε σε ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Eπειδή ήμουν παρών στην συνέλευση ο κος Σκούρας δεν είπε αυτά που λέτε ότι δηλαδή πρέπει να υπάρξει αναδοχή για να πάρουμε το 65%. Από που έχετε αυτήν την πληροφόρηση;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ρωτήστε την πρόεδρο του συλλόγου σχετικά με την αναδοχή. Σας έδωσα άρθρο και παράγραφο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Τι τσακώνεστε μεταξύ σας .Στο σχόλιο 09 Ιουνίου 2010 3:50 μ.μ.
    γράφει που υπάρχει ο νόμος. Ας τον διαβάσουμε όλοι μας να έχουμε άποψη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Τελικά μου φαίνεται ότι όλοι μας δουλεύουν. Απαιτείται ή όχι αναδοχή; Και εγώ πάντως πιστεύω βλέποντας τον νόμο, ότι απαιτείται η αναδοχή. Ας τοποθετηθεί επίσημα ο σύλλογος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. "Το μέρος της απαίτησης του ασφαλισμένου που δεν αναλαμβάνεται από τον ανάδοχο ικανοποιείται, κατά ποσοστό 65%, από το Εγγυητικό Κεφάλαιο Ζωής, που συνιστάται με τις διατάξεις του Β! κεφαλαίου αυτού του νόμου."
    'Aρα αν δεν υπάρξει ανάδοχος που σημαίνει ότι 0% ικανοποίηση από άλλη ασφαλιστική θα πάρουμε το 65% από το εγγυητικό. Εγώ έτσι το καταλαβαίνω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. και κατι ακομα...
    καθε εφαπαξ συμβολαιο..συνοδευεται και απο το αποθεματικο του..

    που καποτε μπορει να ηταν και στο 100%..
    τωρα με τα ας πουμε δεδομενα..ειναι θεωρητικα στο 30%..

    γιατι ..αυτο να μην αποτελεσει κινητρο για αναδοχη?

    ΄΄η δεν καταλαβα καλα το συνολο των επιμαχων διαταξεων..ή ειναι πολυ ξεκαθαρο..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. AΠO TO 5.57
    ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΩ,ΟΤΙ ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΟΤΙ ΠΑΜΕ ΣΤΟ ΝΟΜΟ ΠΟΥ ΘΑ ΙΣΧΥΕΙ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΑΝΑΚΛΗΘΟΥΝ ΟΙ ΑΔΕΙΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Έπειτα απο πρσεκτικό διάβασμα του νόμου καταλαβαίνω ότι το 65% ισχύει μόνο σε περίπτωση μεταβίβασης (Άρθρο 2, κεφάλαιο 5, 3η παράγραφος) αλλοιώς πάμε σε εκκαθάριση:

    " Αν παρέλθει ένα έτος από τη δημοσίευση αυτού του νόμου χωρίς να εκδοθεί η εγκριτική απόφαση της Τράπεζας της Ελλάδος , η διαδικασία περατώνεται αυτοδίκαια και για το χαρτοφυλάκιο ζωής εφαρμόζονται οι διατάξεις περί ασφαλιστικής εκκαθάρισης του Ν.Δ 400/1970,όπως ισχύουν."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΤΑΡΓΟΥΜΕΝΕΣ [ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΕΣ] ΔΙΑΤΑΞΕΙΣ.
    ΕΙΠΑΜΕ ΝΟΜΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΓΙΑ ΕΞΑΣΦΑΛΙΣΗ 100% ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ.
    ΓΙΑ ΜΑΣ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΚΑΙ ΤΙΠΟΤΕ ΑΛΛΟ.ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ,ΚΑΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ.
    ΑΛΟΙΜΟΝΟ ΑΝ ΚΑΘΕΝΑΣ ΚΑΝΕΙ ΟΤΙ ΤΟΥ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ,ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
    ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΑΣ,ΟΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ ΝΟΜΟΣ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΚΟΙΝΟΤΙΚΟΣ,ΠΡΕΠΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΝΑ ΤΗΡΗΘΕΙ,ΤΕΛΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. ΜΗΝ ΤΣΙΜΠΑΤΕ ΚΑΙ ΜΗΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΤΕ,ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΤΟΥ ΣΑΧΙΝΙΔΗ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΚΑΙ ΜΑΣ ΒΑΖΕΙ ΣΤΟ ΤΡΥΠΑΚΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΛΟΓΟΥ,ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΟ ΘΕΛΕΙ ΚΑΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΕΧΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. ΜΗΠΩΣ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΣΤΟΝ ΑΛΛΟ ΣΥΛΛΟΓΟ?
    ΜΗΠΩΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ ΤΙΠΟΤΑ?
    ΤΙ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΓΟΝΤΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. ΜΗΠΩΣ ΚΑΝΟΥΝ ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ;
    ΔΕΝ ΞΕΡΩ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. ΟΤΑΝ ΕΝΑΣ ΝΟΜΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΞΕΚΑΘΑΡΟΣ,ΕΙΝΑΙ ΓΕΜΑΤΟΣ ΠΑΓΙΔΕΣ,ΑΣΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΔΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟΥ.
    ΜΗ ΛΑΣΚΑΡΟΥΜΕ....
    ΠΙΕΣΗ...ΠΙΕΣΗ...ΠΙΕΣΗ...
    ΤΩΡΑ ΠΡΙΝ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΑ
    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΟΠΩΣ ΛΕΓΑΜΕ,ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ,ΒΟΥΛΗ....
    ΤΟ ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ,ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΙ ΥΠΑΡΧΕΙ,ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΞΕΚΡΕΜΑΣΤΟΙ,ΤΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΟΛΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. Οι συλλογοι εχουν το νομοσχεδιο 2-3 μερες απ οτι γραφηκε.
    Δε θαπρεπε ο αλλος συλλογος ηδη να το ειχε επεξεργαστει? ή τουλαχιστον κατι να ανακοινωνε?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΝΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΝΕΙ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ[ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙ]ΑΠΟ ΦΥΣΙΚΕΣ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΕΣ,ΠΛΥΜΜΗΡΕΣ,ΣΕΙΣΜΟΥΣ[ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ]ΠΥΡΚΑΓΙΕΣ Κ.Τ.Λ.
    ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΘΥΜΗΘΗΚΕ ΤΟΝ ΦΟΡΟΛΟΓΟΥΜΕΝΟ ΠΟΛΙΤΗ,ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ,ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΕΡΑΣΤΙΕΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ,ΠΛΑΚΑ ΜΑΣ ΚΑΝΟΥΝ,ΟΛΟ ΤΡΕΛΛΕΣ ΑΚΟΥΜΕ ΗΜΑΡΤΟΝ!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΟΥΣΟΥΝ..

    ΞΕΚΑΘΑΡΕΣ ΛΥΣΕΙΣ..

    ΟΧΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΝ..ΟΧΙ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΩΝ ΠΟΣΟΣΤΩΝ..ΟΧΙ ΠΕΡΙΕΡΓΕΣ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΕΙΣ..
    ΟΧΙ ΑΛΛΟ ΔΟΥΛΕΜΑ..

    Η ΟΡΓΗ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΤΟΣΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΠΑΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ..

    Η ΥΠΟΜΟΝΗ ΕΞΑΝΤΛΗΘΗΚΕ..
    ΑΝΤΟΧΕΣ ΥΛΙΚΕΣ ΚΑΙ ΨΥΧΙΚΕΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ..

    ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΑΥΤΟΣ Ο ΕΦΙΑΛΤΗΣ..
    ΘΥΜΗΘΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΥΤΟΣ Ο ΙΔΙΟΣ ΛΑΟΣ ΠΟΥ ΒΟΓΓΑΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΟΛΑ ΤΑ ΒΑΡΗ...

    ΓΙΑΤΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΤΟ ΞΕΧΑΣΑΝΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ...

    ΠΕΙΤΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ..
    ΑΣ ΑΦΗΣΟΥΝ ΤΙΣ ΑΛΧΗΜΕΙΕΣ ΚΑΙ Ο ΤΙ ΠΙΟ ΘΟΛΟ ΚΑΙ ΥΠΟΥΛΟ ΥΠΑΡΧΕΙ..

    ΑΣ ΜΑΣ ΤΑ ΒΑΛΟΥΝ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ..
    ΚΑΙ ΑΣ ΤΑ ΒΡΟΥΝ ΟΙ ΙΔΙΟΙ ΜΕ ΤΑ ΕΓΓΥΗΤΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΠΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ..

    ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΟΛΩΝ..
    ΤΩΡΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ
    ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΛΛΟΣ ΔΡΟΜΟΣ..

    ΜΕΧΡΙ ΠΟΤΕ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΥΠΗΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΤΡΑΠΕΖΩΝ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  36. ΑΝ ΔΕΝ ΠΙΕΣΤΟΥΝ ΤΩΡΑ ΟΙ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΜΕ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΕΞΩ ΑΠ ΑΥΤΟ, ΤΟ ΧΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙ. ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΠ ΟΤΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΠΟΝΗΡΑ ΦΤΙΑΓΜΕΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΒΓΑΛΟΥΜΕ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΜΠΕΡΔΕΨΟΥΝ. Η ΜΟΝΗ ΛΥΣΗ ΟΠΩΣ ΕΙΠΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΙΚΑ.ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΑΚΟΜΗ;ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΖΗΤΗΣΕΙ ΕΠΑΝΕΙΛΛΗΜΕΝΩΣ ΑΥΤΟ ΑΠΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ. ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΜΑΣ ΑΚΟΥΕΙ;ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΡΑΜΥΘΙΑΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΗΝ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΙΚΥΚΛΩΣΕΙ ΟΛΟΥΣ ;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  37. ΑΣ ΒΓΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΠΙΣΗΜΑ Η ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΝΑ ΔΙΕΥΚΡΙΝΗΣΕΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΟΛΟΙ ΑΝΑΡΩΤΙΟΜΑΣΤΕ..... ΑΝ ΔΕ ΒΡΕΘΕΙ ΑΝΑΔΟΧΟΣ ΠΑΜΕ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ Η' ΜΑΣ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΖΩΗΣ ΣΤΟ 65 ΤΟΙΣ ΕΚΑΤΟ ΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΑΣ;ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΕΙΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ..............

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  38. Πολυ προχειρο και γεματο ασαφειες ειναι το νομοσχεδιο,ο καθενας μπορει να το ερμηνευσει οπως θελει.
    Τα δε ποσοστα ειναι γελοια,σχεδον ιδια με τα προηγουμενα,οσο για τον χρονο,στο αγελαδοκουρεμα.
    Προφανως εχουμε πολυ μεγαλο αγωνα ακομα,γιατι δυστυχως αυτη ειναι η πολιτικη του κρατους,και θελουν να παρουμε κατι μετα απο πολλα χρονια για ενθυμιο οτι ειχαμε ασφαλεια ζωης 'η μαλλον θανατου!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  39. Να τελειωνει αυτη η φαρσοκωμωδια επιτελους!

    Μας βαζουν στη μεση και ριχνουν σφαλιαρες!
    Λες και κανοντας συμβολαια ζωης γιναμε συμμετοχοι στα κερδη και της ζημιες των ασφαλιστικων και τους οφειλουμε..
    ΤΙΣ ΑΠΟΤΑΜΙΕΥΣΕΙΣ ΜΑΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΤΩΡΑ!

    Οι συλλογοι να πραξουν το καθηκον τους!
    Να βρει το κρατος τη λυση..με οποιον τροπο..Δουλεια του ειναι ,για το λαο πρεπει να δουλευει.
    Οι ασφαλιστικες να υποχρεωθουν να επιστρεψουν τα συμβολαια της ΑΣΠΙΣ, το κρατος να μας τα αποδωσει στο ακεραιο και να αφησουν τα ΠΑΠΑΤΖΙΚΙΚΙΑ.

    ΑΝ ΟΙ ΣΥΛΛΟΓΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΦΡΟΝΤΙΣΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ..ΟΦΕΙΛΟΥΝ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ ΑΠΟ ΧΘΕΣ ΝΑ ΜΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΝ..

    ΔΕ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΛΥΣΕΙΣ..ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΔΙΟ ΠΕΡΑΣΕ..
    ΤΩΡΑ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΟΜΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΑΜΕΣΑ!
    ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΗΓΥΡΤΖΙΔΙΚΑ!
    ΠΟΙΟ ΣΟΒΑΡΟ ΚΡΑΤΟΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΕΡΕΤΑΙ ΕΤΣΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  40. Τελικά το νόημα της προχθεσινής συγκέντρωσης στο ΠΕΡΟΚΕ ποιό ήταν;;;; Να γνωριστούμε με τους δικηγόρους για να μας γδάρουν;
    Ο σύλλογος θα έπρεπε τουλάχιστον να ντρέπεται. Γιατί η πρόεδρος δεν βγαίνει να ξεκαθαρίσει το τοπίο; Γιατί δεν διαψεύδει ότι όλοι θα πάρουμε το 65% όπως εντέχνως άφησαν οι νομικοί να εννοηθεί την Δευτέρα; Το 65% πρέπει να ισχύσει για ΟΛ0ΥΣ είτε υπάρξει αναδοχή είτε όχι. Γιατί το κράτος μας κοροιδεύει με όσα προτίθεται να ψηφίσει. Εχω επανειλλημένως πει για τους υπαλλήλους της ΟΑ. Ανοίξτε τα μάτια σας και διαβάστε στον ΣΚΑΙ ότι τα λεφτά τα πήρανε. Μόνο που αυτοί οι άνθρωποι -καλά να είναι και δεν έχω τίποτα προσωπικό μαζί τους- παλέψανε, αποκλείσανε την Πανεπιστημίου για μια βδομάδα. ΕΜΕΙΣ;;;;;;;;
    KAΘΟΟΟΟΟΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟ ΘΑΥΜΑ. ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ, ΠΟΥ Ο ΜΕΝ ΕΝΑΣ ΣΙΩΠΑ, Ο ΔΕ ΑΛΛΟΣ ΜΑΣ ΦΕΡΝΕΙ ΣΕ ΕΦΑΦΗ ΜΕ "ΑΡΙΣΤΟΥΣ" ΝΟΜΙΚΟΥΣ....
    ΝΤΡΟΠΗ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ. Μαργαρίτα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  41. Εμάς πρέπει να μας αφήσουν έξω απο τα παιχνιδάκια με τις ασφαλιστικές και τους δικηγόρους..

    Εμείς πρέπει ΤΩΡΑ να πάρουμε τα λεφτα μας.Τα υπόλοιπα να τα βρουν..
    Το κράτος να μας αποζημιωσει..θΑ ΒΡΕΙ ΤΟΝ ΤΡΟΠΟ..ΟΠΩΣ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΠΙΕΖΟΥΝ..

    και μετα..θα λυσουν τα θεματα τους.
    Η αρχη ειναι λανθασμενη..αυτη που τους λεει..
    ΟΤΙ Η ΕΥΘΥΝΗ ΕΙΝΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ..
    ΚΑΙ Η ΑΝΑΓΚΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΓΙΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΤΩΡΑ ΟΧΙ ΓΙΑ ΑΥΡΙΟ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  42. ρε δωστε μας τα λεφτα μας πισω μονο το κεφαλαιο μας οπως ειπε ενας πιο πριν και τους τους και τα συναφει βαλτε τα εκει που ξερετε εγω κατεθεσα 40,000 στην aspis bank που ειναι ο νομος περι 100,000 ειναι εγγυημενα τα λεφτα εχω φτασει στο αμην κινδυνευω να χασω το σπιτι μου.......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  43. Να οργανωθούμε μόνοι μας μέσω του ΣΚΑΙ και να πάμε έξω από το υπουργείο, να προχωρήσουμε σε κατάληψη διαρκείας, όπως συνεχώς ζητάμε και από τους δύο συλλόγους και μας γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Από αύριο θα βρεθούμε μέσω του ΣΚΑΙ. Μαργαρίτα
    ΥΣ τα 100ρια και τα 50αρια να επιστρέψουν για να μην τους πάρει και τους σηκώσει...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  44. http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_economyepix_100012_10/06/2010_403873

    Στους εργαζόμενους της Ολυμπιακής τα χαρίζουν...Ξυπνήστε ρε.....................Εμ αυτοί καταλαβάνε το γενικό λογιστήριο του κράτους τόσες μέρες 1,3 δις ευρωωωωωωωωωωωωωωωω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  45. κυρια σιδερη,

    το νομικο σας επιτελειο καλα θα κανει να μετριασει τους τονους και την προσδοκια για δικηγορικη υλη και, εφ οσον επιθυμει να στηριξει με τη νομικη συμβουλη, να το κανει, αλλα σημερα.

    πρεπει να υπαρξει η αμεση και καθετη αντιδραση μας με την κατηγοριοποιηση των ασφαλισμενων.

    τα εφαπαξ συμβολαια που ειναι τα 9/10 των συνολικων..θα πρεπει να εχουν ενιαια μεταχειριση..και οχι να γινονται βορα στις ορεξεις των ασφαλιστικων..

    αυτο να γινει ξεκαθαρο..και αμεσα να οργανωθουν τα παρακατω..

    ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΙ
    ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΤΑ ΜΜΕ (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!)
    ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΜΑΣ..

    επειδη γνωριζουμε οτι οι ασφαλιστικες θα αντιδρασουν
    και επειδη υπαρχουν λυσεις αμεσες..και οχι απ αυτες που παιρνεις χαρτι και μολυβι...

    προτεινετε λυσεις τετοιες (με εμπλοκη τραπεζων κλπ)..αλλα με ΒΑΣΙΚΗ ΑΡΧΗ ΤΗΝ ΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ ΟΛΩΝ..
    δε θα γινουμε οι δουλοι των ασφαλιστικων ΠΑΛΙ ΚΑΙ ΠΑΛΙ
    και θα παρακαλουμε να μας ευλογησει ο θεος να μας επιλεξουν..

    ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ Η ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΞΙΩΣΗ..
    ΚΑΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΟ ΤΕΡΜΑ ΤΟΥ..

    Και η ερωτηση της ημερας!

    ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΣΑΣ ΔΕ ΜΑΣ ΤΑ ΕΠΙΣΗΜΑΝΑΝ ΑΥΤΑ ΣΤΗ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗ?
    ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΜΟΝΟ ΗΤΑΝ Η ΟΥΣΙΑ?
    Η ΚΑΤΑΧΡΗΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ
    Η ΑΝΙΣΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ
    ΒΑΣΙΚΕΣ ΝΟΜΙΚΕΣ ΑΡΧΕΣ..ΔΕΝ ΠΑΡΑΤΗΡΗΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΥΣ ΣΑΣ??

    προς ποια κατευθυνση ενεργει τωρα το σωματειο..δηλαδη τι ακριβως κανει..???
    δε νομιζετε οτι πρεπει να σταματησουμε την πλακα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  46. Προφανώς οι δικηγόροι τα σερβίρισαν όπως ήθελαν με απώτερο σκοπό να ξεκοκαλλίσουν ότι μας έχει μείνει. Βλέπεις κάποιον να πνίγεται δώστου μια να πάει πιο κάτω. Γι'αυτό άρχισαν και ζητούν και μαζεύουν συμβόλαια. Το 5% είναι καλό ποσοστό προμήθειας. Από τους δικηγόρους το περίμενα, στο κάτω κάτω τη δουλειά τους κάνουν, αλλά από την κα Σιδέρη που φωνάζει κατά ασφαλιστών και επαναλαμβάνει συνεχώς ότι είναι μία από μας.... Τι να πω;;
    Να ξέρει όμως η κατά τα άλλα συμπαθέστατη πρόεδρος ότι αν τα πράγματα εξελιχθούν ευνοικά για ορισμένους (δεν ξέρω με τι κριτήρια επιλογής) και οι άλλοι πάνε για πέταμα δεν θα το αφήσουμε έτσι. ΠΗΡΕ ΛΕΦΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ, ΜΟΙΡΑΣΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΥΠΟΛΟΓΗ. Ως συμβολαιογράφος θα ξέρει ότι μπορούμε να στραφούμε και εναντίον της προσωπικά με το σκεπτικό της σκόπιμης παραπλάνησης μας. Γιώργος Κ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  47. φωναζαμε και ουρλιαζαμε με την ολυμπιακη και τη δηλωση παγκαλου..οτι το κρατος εχει συνεχεια..
    εμεις δωσαμε τα νομικα επιχειρηματα αυτης της τοποθετησης στο συλλογο.τον αλλο..και το εκαναν αναρτησεις και επιχειρηματολογια..

    γι αυτο και λεγαμε..

    ΠΛΗΡΩΣΤΕ ΧΡΥΣΟΠΛΗΡΩΣΤΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΕΝΤΙΜΟ ΗΘΙΚΟ ΚΑΙ ΕΠΩΝΥΜΟ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΗ..Ή ΝΟΜΙΚΟ Ή ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΕΙ..

    υπαρχουν ανθρωποι που μπορουν να αναλαβουν ολο αυτο το πακετο και που ανοιγουν πορτες στο περασμα τους..

    τι ειναι να δωσουμε .//

    ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΤΟ 1% ΟΛΟΙ ΜΑΣ..

    ΤΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΠΟΣΟ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ..
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΙ ΑΜΕΛΗΤΕΟ ΓΙΑ ΕΜΑΣ..
    ΓΙΑ ΝΑ ΜΑΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΣΟΒΑΡΟΣ..ΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑΧΥΤΗΤΑ..
    ΝΑ ΦΥΓΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΙΧΝΙΔΑΚΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ..

    ΕΙΠΑ ΚΑΠΟΤΕ ..ΚΑΙ ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ..
    ΕΝΑΣ ΤΣΟΒΟΛΑΣ..ΠΟΥ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ ΠΑΣΟΚ Ή ΜΗ..ΞΕΡΕΙ ΑΠΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ..ΕΙΝΑΙ ΝΟΜΙΚΟΣ..ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΑΣΗ..

    ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΤΣΙ..ΜΕ ΧΡΗΜΑΤΑ..
    ΕΝΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ..
    ΑΣΝΤΙΣΤΟΙΧΑ..

    ΕΝΑΣ ...ΟΠΟΙΟΣ ΝΑΝΑΙ ΑΥΤΟΥ ΤΟΥ ΣΚΕΠΤΙΚΟΥ..


    ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  48. Τι φωνάζουμε;;; Αφού είναι όλοι στο κόλπο. Να μας οδηγήσουν στα δικαστήρια. Να φάνε οι δικηγόροι, και πόσοι ακόμα.
    Γι'αυτό ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ. ΧΩΡΙΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ. ΑΡΚΕΤΑ ΜΑΣ ΧΕΙΡΑΓΩΓΗΣΑΝ. 'Αντε μην τους πάρει ο διάολος όλους

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  49. ΡΕ ΕΚΕΙ ΣΤΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΑΚΟΥΤΕ Η' ΖΕΙΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΣΑΣ????ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΟΤΙ ΕΜΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΔΕΝ ΘΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΝΑ(ΑΝ) ΠΑΡΟΥΜΕ ΤΟ 65% ΚΑΙ ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ!!!!!ΔΗΛΑΔΗ ΕΓΩ ΕΧΩ ΕΠΕΝΔΥΣΕΙ ΑΣ ΠΟΥΜΕ π.χ 100.000,ΘΑ ΠΑΡΩ 65.000 ΚΑΙ(ΑΝ) ΣΕ 2-3 ΧΡΟΝΙΑ??????ΠΑΤΕ ΚΑΛΑ ΡΕ ΛΑΜΟΓΙΑ?ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΦΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΥΤΕ ΤΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΑΣ???ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΠΑΩ ΔΙΚΑΣΤΙΚΑ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΟΛΩΝ!!!ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ,ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΓΙΑ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ,ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΝΑ ΚΑΝΕΤΕ ΕΠΑΦΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΣΑΜΑΡΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΑΚΗ,ΣΑΣ ΛΕΜΕ ΝΑ ΠΑΜΕ ΣΕ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ-ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ!!!!ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΖΕΙΤΕ ΣΤΗΝ ΚΟΣΜΑΡΑ ΣΑΣ,ΕΙΣΑΣΤΕ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟΓΡΑΦΟΙ ΚΑΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΠΑΝΑΘΕΜΑ ΣΑΣ,ΑΣΧΕΤΟΙ ΕΙΣΑΤΕ!!!!Η' ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΥΛΗΜΕΝΟΙ!!!!ΑΕΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΚΕΙ ΣΟ ΣΥΛΛΟΓΟ ΜΟΝΟ 100 ΚΑΙ 50 ΞΕΡΕΤΕ ΝΑ ΖΗΤΑΤΕ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  50. ΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΔΟΧΗ ΠΑΜΕ ΟΛΟΙ ΣΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ. ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΜΟΥ ΕΓΓΥΑΤΑΙ ΕΜΕΝΑ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΑΝΑΔΟΧΗ; ΚΑΝΕΝΑΣ. ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΩΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΙΝΗΤΡΑ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.ΑΝ ΚΑΝΩ ΛΑΘΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΝΑ ΜΕ ΔΙΑΨΕΥΣΕΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ.ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΗΞΕΡΑ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΣΤΟ ΠΕΡΟΚΕ ΓΙΑΤΙ ΤΗΝ ΚΑΝΑΝΕ.ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΟΙΜΙΣΟΥΝΕ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΚΙ ΑΛΛΟ. ΣΑ ΔΕΝ ΝΤΡΕΠΟΝΤΑΙ ΛΕΩ ΕΓΩ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  51. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ10 Ιουνίου 2010 στις 5:31 μ.μ.

    ΑΓΑΠΗΤΟΙ ΟΜΟΙΟΠΑΘΕΙΣ ΕΞΑΠΑΤΗΘΕΝΤΕΣ ΚΑΙ ΑΓΡΙΩΣ ΚΑΤΑΛΗΣΤΕΥΘΕΝΤΕΣ! ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΟΛΟΥΣ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΜΑΣ ΣΤΑ ΔΙΑΦΟΡΑ BLOGS ΔΙΑΠΙΣΤΩΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΟΤΙ ΤΟ ΚΥΡΙΟ ΚΟΙΝΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ! Η ΑΝΩΝΥΜΙΑ!?? ΚΑΙ Η ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΥ ΘΕΤΩ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ! ΑΠΟ ΠΟΤΕ ΠΡΕΠΕΙ ΤΟ ΘΥΜΑ ΝΑ ΑΠΟΚΡΥΠΤΕΙ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΕ ΕΙΔΟΥΣ ΘΥΤΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΞΕΔΙΑΝΤΡΟΠΑ ΜΕ ΠΛΗΡΕΣ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ! ΠΩΣ ΜΑΣ ΕΧΕΙ ΕΠΙΒΛΗΘΕΙ ΜΙΑ ΑΙΣΘΗΣΗ ΣΥΝΕΝΟΧΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΕΥΓΟΥΜΕ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΜΑΣ? ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΕΞΗΓΟΥΜΕΘΑ ΔΕΝ ΕΞΑΙΡΩ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΜΟΥ ΚΑΘΩΣ ΕΧΩ ΣΤΕΙΛΕΙ ΚΙ ΕΓΩ ΑΝΩΝΥΜΑ ΣΧΟΛΙΑ! ΑΥΤΟ ΤΟ ΣΤΑΜΑΤΑΩ ΑΠΟ ΣΗΜΕΡΑ! ΟΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΟΥ ΣΧΟΛΙΟΥ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΦΑΝΕΙΣ! ΘΑ ΜΕΤΡΗΘΟΥΜΕ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΟΤΕΡΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΣΑΝ ΑΥΤΕΣ ΠΟΥ ΜΗΝΕΣ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΜΑΤΑΙΩΣ ΤΟΥΣ ΣΥΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΑΝΑΛΑΒΟΥΝ! ΣΑΣ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΛΟΥΣ! ΑΣ ΣΥΣΤΗΘΟΥΜΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΑΣ ΑΡΧΙΣΟΥΜΕ ΕΠΩΝΥΜΩΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΜΕ ΚΙΝΗΣΕΙΣ! ΚΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ! ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΟΥΝ ΟΛΟΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΑΡΚΤΑ ΠΡΟΣΩΠΑ ΜΕ ΟΝΟΜΑΤΕΠΩΝΥΜΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΤΑ ΧΑΡΤΙΑ ΔΙΑΦΟΡΩΝ ΤΕΧΝΟΚΡΑΤΩΝ (ΤΡΟΜΑΡΑ ΤΟΥΣ)!!! ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΟΛΟΥΣ! ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΑ! ΙΔΟΥ ΛΟΙΠΟΝ! ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  52. ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  53. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ10 Ιουνίου 2010 στις 8:43 μ.μ.

    ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ! ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΡΑΝΟΥΜΕ ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ! ΣΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΤΙΝΑΖΩ ΤΟ ΚΟΥΓΚΙ! ΟΝΟΜΑΤΑ ΠΑΙΔΙΑ! ΠΟΙΟΝ ΦΟΒΑΣΤΕ? ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  54. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ10 Ιουνίου 2010 στις 8:48 μ.μ.

    ΕΓΩ ΘΑ ΕΠΙΜΕΙΝΩ! ΘΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΘΑ ΡΑΝΟΥΜΕ ΑΝΩΝΥΜΩΣ ΤΑ ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΑ! ΑΝΩΝΥΜΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΣΟΥ ΤΙΝΑΖΩ ΤΟ ΚΟΥΓΚΙ! ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ? ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ ΤΟΥ ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΝΑΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  55. οταν καταληξουμε στις κινησεις και στο πώς θα οργανωθουμε, μπορουμε να δωσουμε και στοιχεια και μεταξυ μας να μιλησουμε και αλλου.
    δεν ειναι ο καθενας ετοιμος να βγαλει το ονομα του,για προσωπικους λογους, που ισως δεν λαμβανετε υποψη ..
    μπορουμε να εχουμε μια απαντηση απο τους συλλογους, αν θα κανουν αρχικα τις καταχωρησεις σε κυριακατικες εφημεριδεςε, ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ,ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ κλπ..
    και να μας δηλωσετε αν θα μπορεσουμε με τα στοιχεια που εχετε να συγκεντρωσουμε κοσμο αμεσα?

    αυτο ειναι απαραιτητο..
    γιατι χρειαζομαστε τουλαχιστον 200 ατομα..να εναλλασσονται..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  56. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ10 Ιουνίου 2010 στις 10:10 μ.μ.

    ΕΚ ΜΕΡΟΥΣ ΟΛΩΝ ΜΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΚΥΡΙΟΙ ΣΤΑΤΙΟΥ ΠΑΠΑΙΩΑΝΟΥ ΚΑΙ ΤΡΟΥΛΑΚΗ! ΠΙΣΤΕΨΤΕ ΜΕ ΕΙΝΑΙ ΚΕΦΑΛΑΙΩΔΕΣ! ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΚΙ ΑΛΛΟΥΣ! ΠΟΛΛΟΥΣ! ΠΑΝΟΣ ΤΟΛΙΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  57. ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΚΑΛΗ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑ ΔΩΣΕΙ ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΑ ΕΓΡΑΦΕ ΠΙΟ ΛΙΑΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΚΑΙ Ο ΠΙΟ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΧΑΤΖΗΜΠΕΡΔΕΜΕΝΑ ΓΙΑ ΝΑ ΤΑ ΑΝΑΛΥΕΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΟΠΩΣ ΤΟΝ ΒΟΛΕΥΕΙ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  58. Δυστυχώς οι "κύριοι" του σωματείου και οι νομικοί όχι μόνο είχαν μελετήσει το νομοσχέδιο, όχι μόνο το είχαν καταλάβει περίκαλα, αλλά ήρθαν και προετοιμασμένοι να μας ρίξουν στάχτη στα μάτια. Ότι δήθεν ΟΛΟΙ πάμε για το 65%. 'Ημουν παρών, γνωρίζω πολύ καλά την ελληνική γλώσσα και σας εγγυόμαι ότι δεν ανέφεραν τίποτα περί υποχρεωτικής αναδοχής. Eμείς σας βλάκες για μία ακόμα φορά τους πιστέψαμε. Ο απώτερος σκοπός τους βέβαια ήταν να μαζέψουν συνδρομές, να μας σπρώξουν στα νύχια των δικηγόρων και να μας εμποδίσουν για κατάληψη του υπουργείου που τόσο έντονα ζητάμε. ΓΙΑΤΙ Κα ΣΙΔΕΡH;;;; ΤΑ ΚΑΝΑΤΕ ΠΛΑΚΑΚΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ ;;;; ΠΟΥ ΠΑΝΕ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΝΔΡΟΜΕΣ; ΤΑ ΤΡΩΤΕ ΠΑΡΕΑ; ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΠΑΝΤΑΤΕ ΣΕ ΟΛΑ ΟΣΑ ΓΡΑΦΟΥΜΕ; ΕΧΕΤΕ ΓΙΝΕΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛ(Η)ΣΤΕΣ ΠΟΥ ΚΟΡΟΙΔΕΥΕΤΕ...
    ΠΡΟΣΕΧΤΕ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΣΧΗΜΑ ΞΕΜΠΕΡΔΕΜΑΤΑ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΕ ΝΑ ΜΗΝ ΨΗΦΙΣΘΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΓΙΑΤΙ ΑΛΛΟΙΜΟΝΟ ΣΑΣ... ΟΛΩΝ....
    Οσον αφορά την συγκέντρωση στο υπουργείο δηλώνων ΠΑΡΩΝ. Πάμε άμεσα, ας κατεβούν και από Θεσ/νίκη για να πάμε την επόμενη εβδομάδα. ΟΧΙ ΑΛΛΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ. Κώστας Παπαιωάννου (Θήβα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  59. ΑΦΟΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΟΥΝ ΟΛΟΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΚΟΥΜΕ ΠΙΑ ΚΑΝΕΝΑΝ . ΜΑΣ ΡΙΧΝΟΥΝ ΣΤΑΧΤΗ ΣΤΑ ΜΑΤΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΧΡΟΝΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΜΕ ΚΑΘΕ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΘΟΥΜΕ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ ΝΑ ΜΠΟΥΜΕ ΜΕΣΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΤΣΟΥΜΕ ΕΚΕΙ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΛΥΣΟΥΝ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΑΣ. ΓΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΗΣ ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ ΧΡΕΙΑΣΤΗΚΕ ΜΟΝΟ ΔΥΟ ΤΡΕΙΣ ΜΕΡΕΣ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΛΥΘΗΚΕ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥΣ. ΘΑ ΤΑ ΠΑΡΟΥΝ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΑΣ ΕΙΝΑΙ ΚΡΑΤΙΚΗ ΕΠΙΧΟΡΗΓΗΣΗ.1,3 ΔΙΣ. ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;KAI EINAI KAI ΠΙΟ ΛΙΓΑ ΑΤΟΜΑ.ΕΜΑΣ 1 ΕΚΑΤ.ΚΟΣΜΟ KAI ΓΙΑ 300 ΕΚΑΤ. ΜΑΣ ΓΡΑΦΟΥΝ ΟΛΟΙ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΝΙΚΑ.ΕΤΟΙΜΑΤΕΙΤΕ ΛΟΙΠΟΝ ΔΕΥΤΕΡΑ ΤΡΙΤΗ ΔΥΝΑΜΙΚΑ ΕΞΩ ΑΠ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΑΛΛΟ ΧΡΟΝΟ. ΘΑ ΨΗΦΙΣΤΕΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΚΤΡΩΜΑ ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΧΑΙΡΕΤΑ ΜΟΥ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ.ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ;;;;; ΤΙ ΛΕΤΕ ΘΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ;;;;;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  60. Eνωμένοι θα τα καταφέρουμε, χωρίς χειραγώγηση, χωρίς καθοδήγηση. Ηλίθιοι δεν είμαστε. Ελάτε ΟΛΟΙ ΑΠΌ ΟΛΑ ΤΑ ΣΗΜΕΙΑ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ.
    Καταλάβετε το είμαστε ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΟΙ, ΕΧΟΥΜΕ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ ΤΗΝ ΑΦΗΣΑΜΕ ΑΝΕΚΜΕΤΑΛΕΥΤΗ.
    Μέχρι την Τετάρτη πρέπει να έχουν έρθει ΟΛΟΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ. ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΧΡΟΝΟΣ.....
    Μαργαρίτα Παπαδοπούλου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  61. Καλά να πάθουμε αφού αφήσαμε την τύχη μας σε άσχετους και εκμεταλευτές. Μάθαν πως ... και πλακώσανε και οι γύφτοι. Και η Σιδέρη άφαντη. Χειρότερη και από τους ασφαλιστές. ΜΟΝΟΙ ΜΑΣ.
    Ελεάννα Μαρτίνου (Βόλος)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  62. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ11 Ιουνίου 2010 στις 12:05 μ.μ.

    10 ΦΙΛΟΙ ΑΦΗΣΑΝ ΕΝΥΠΟΓΡΑΦΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΕ ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΠΟ 24 ΩΡΕΣ! ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ! ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΕΥΕΙ ΚΑΝΕΙΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  63. ειδατε λοιπον οτι ετσι ηταν οπως τα λεγαμε..
    κακη, λαθος, ηθελημενη...διατυπωση για το θεμα της αναδοχης..
    το αναδεικνυει το μπλογκ του αλλου συλλογου..

    αρα..ξεκινουμε απο την αρχη..
    ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΗ ..ΛΥΣΗ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..ΜΕ ΠΟΣΟΣΤΟ ΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..
    Η ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΒΑΣΗ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..

    Κ.ΠΑΠΑΙΩΑΝΝΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  64. ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΑΝ ΚΑΝΟΝΙΣΕΤΕ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΠΑΜΕ ΓΙΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΟΥΣ!!!ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΑΡΑΠΛΑΝΟΥΝ ΧΩΡΙΣ ΟΙΚΤΟ!!!ΚΑΝΤΕ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΣΤΑ ΜΠΛΟΝΓΚΣ ΟΣΟΙ ΜΠΟΡΕΙΤΕ π.χ ΤΡΟΚΤΙΚΟ! ΘΩΜΑΣ ΑΘΗΝΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  65. και ξαναγυρισαμε στο θεμα της ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΒΟΥΛΗΣΗΣ..

    τρεχουν οι ασφαλιστικες στον Παγκαλο.
    τρεχουν οι ασφαλιστες στο Σαχινιδη..

    ΑΝ ΔΕΝ ΒΓΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΠΙΣΗΜΩΣ ΝΑ ΜΙΛΗΣΕΙ ΔΥΝΑΤΑ..ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΑΣ ΔΕ ΘΑ ΛΥΘΕΙ..

    Δεν καταλαβαινω..πώς λενε οι συλλογοι τοσο απροβληματιστα..
    οτι το νομοσχεδιο ειναι καλυτερο..

    Απο ποια αποψη ειναι καλυτερο..επειδη λεει αντι..του μεχρι 50%..65% ??
    και 100% να εγραφε το ιδιο μας κανει..
    απο τη στιγμη που δε διασφαλιζει την αναδοχη..
    ΜΑΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ ΚΑΙ ΠΑΛΙ..

    ΑΥΤΟΙ ΟΛΟΙ ΘΕΛΟΥΝ ΤΕΛΙΚΑ..
    ΝΑ ΖΗΣΟΥΝ ΙΔΙΕΣ ΣΤΙΓΜΕΣ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΕΣ ΜΑΣ..ΝΑ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΘΟΥΝ..ΝΑ ΧΑΣΟΥΝ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΤΟΥΣ ΝΑ ΤΗΝ ΚΡΑΤΟΥΝ ΤΡΙΤΟΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΙΝΟΥΝ..

    ΑΙΣΧΟΣ! ΠΟΥ ΚΕΛΑΗΔΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΡΙΟΥΣΙΑ ΑΛΛΩΝ..ΑΝΑΞΙΟ ΚΡΑΤΟΣ! ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΑΧΩΡΙΣΕΙ ΤΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ..

    ΚΑΙ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΩΝ?
    ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΠΑΙΔΙΑ?
    ΟΛΑ ΚΑΛΑ?
    ΠΟΤΕ ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΙΤΗΡΕΙ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ?
    ΤΟΝ ΕΙΔΑΤΕ ΤΟΝ ΠΑΝΤΕΛΙΔΗ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ..
    ΠΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΚΑΙ ΜΙΛΑΕΙ ΓΙΑ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΕΛΛΕΙΜΜΑ?

    ΠΟΣΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΦΤΥΝΟΥΝ ΑΛΛΟ?
    ΝΤΡΟΠΗ..ΑΛΛΑ ΠΡΩΤΑ ΦΤΑΙΜΕ ΕΜΕΙΣ..
    ΠΟΥ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ ΤΑ ΣΠΙΤΙΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΕΡΙΟΥΣΙΕΣ ΤΟΥΣ..
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΘΡΑΣΟΣ ΚΑΙ ΜΙΛΟΥΝ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΩΝ ΚΑΤΑΘΕΣΕΩΝ ΣΤΙΣ ΤΡΑΠΕΖΕΣ ...

    ΑΙΣΧΟΣ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  66. ο παντελιδης θα παραδωσει λοιπον..μια εταιρια..
    αφου θα εχει παρει μισθους 2 ετων
    θα εχει πληρωσει ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τους εργαζομενους μαζι του..
    και ΟΛΟΥΣ ΑΝΕΞΑΙΡΕΤΩΣ τους εργαζομενους πριν..

    θα εχουμε πληρωσει δηλαδη το ελαχιστο 20 εκατομμυρια ..

    ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ ΘΑ ΠΟΥΝ..
    ΑΠΟ ΤΑ 550 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑΣ ΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ..
    ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΘΕΛΟΥΜΕ
    ΜΟΝΟ ΤΑ 30 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ..

    ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΝΑ ΠΑΝΤΕ ΣΤΗΝ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗ..

    ΒΑΛΕ 10 ΧΡΟΝΙΑ..ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΚΠΟΙΗΣΕΙΣ..
    ΚΑΙ ΘΑ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 60 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΕΙ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ 500 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ..

    ΕΝΑ 10% ΘΑ ΤΟ ΠΑΡΟΥΜΕ..
    ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΟΥΜΕ!

    Αφου βεβαια προηγουμενως ο παντελιδης θα εχει φροντισεινα εκποιει ο τι ειναι πιο ευκολο για να πληρωνεται και ο ιδιος..αφου τα μετρητα θα τα δωσουν στους ΕΡΓΑΖΟΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ..
    που τιποτα δεν εχω με τα παιδια..
    αλλα..εχω και εγω δικα μου παιδια..
    που ΣΤΕΡΟΥΝΤΑΙ ΤΩΡΑ..
    ΑΣ ΜΑΣ ΠΟΥΝ ΤΙ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΡΟΒΛΕΠΕΤΑΙ ΓΙΑ ΜΑΣ..
    ΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΕΙ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ..
    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟΔΕΚΤΟ ΜΕΣΕΣ ΑΚΡΕΣ..
    ΚΑΙ ΥΣΤΕΡΑ ΝΑ ΕΦΑΡΜΟΣΤΕΙ Ο ΝΟΜΟΣ..
    τετοια επιλεκτικοτητα στην εφαρμογη κ. ΣΑΧΙΝΙΔΗ...
    ΕΛΕΟΣ..
    ΠΑΛΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΛΕΦΤΑ ΜΟΙΡΑΖΕΙΣ..
    ΣΕ ΛΙΓΟ ΘΑ ΤΑ ΔΑΝΕΙΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΤΟ ΚΡΑΤΟΣ..

    ΘΟΔΩΡΟΣ Λ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  67. Προτείνω να ζητήσουμε συνάντηση με τον Μωυσή πρόεδρο της ΕΑΕΕ και της Εθνικής Ασφαλιστικής. Μπορούμε άνετα να παζαρέψουμε....
    Ξέρετε τι εννοώ.. 'Ολοι έχουμε ασφάλειες αυτοκινήτου, πυρός κλπ. Με αμοιβαίες υποσχέσεις (μου παίρνεις το συμβόλαιο, σου δίνω 2 ασφάλειες αυτοκινήτου, 2 σπιτιού, 2 νοσοκομειακά) ίσως έχουμε πιθανότητες). Ρένα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  68. ΡΕΝΑ,
    ΕΙΜΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΟΛΑ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΜΕΛΕΤΗΣΕΙ ΚΑΛΑ..
    ΟΜΩΣ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΝΟΙΑΖΕΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΣΥΝΟΛΟ..
    ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΧΡΗΜΑΤΑ..
    ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΤΑ ΠΑΖΑΡΕΥΟΥΝ..
    ΕΙΝΑΙ ΒΕΒΑΙΟ ΟΤΙ ΔΕ ΘΑ ΛΥΘΕΙ ΑΝ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΔΕ ΣΥΝΕΙΣΦΕΡΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΜΕ ΚΑΠΟΙΟΝ ΤΡΟΠΟ..
    ΩΣΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΝΑ ΑΝΕΒΟΥΝ..
    ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΟΙ ΧΩΡΙς ΚΑΜΙΑ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΝΑ ΕΝΤΑΧΘΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΧΗ..

    ΣΤΟ ΧΕΡΙ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ ΓΙ ΑΥΤΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΟΥΜΕ..

    ΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥΣ ΝΑ ΖΗΤΗΣΟΥΝ ΤΗΝ ΑΝΑΔΙΑΤΥΠΩΣΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΟ ΣΗΜΕΙΟ ΑΥΤΟ..ΓΙΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΠΙΕΣΟΥΜΕ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  69. http://www.hellenicparliament.gr/Koinovouleftikes-Epitropes/CommiteeDetailView?CommitteeId=3ec562f4-82ec-45d6-9705-8858534bfabf

    Μπορουμε εν τω μεταξυ να στελνουμε ιμειλς στους βουλευτες του πασοκ που μετεχουν στην αρμοδια επιτροπη, τονιζοντας τα βασικα σημεια ?
    ΤΗΝ ΑΝΑΟΔΟΧΗ, ΤΟ ΠΟΣΟΣΤΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΡΟΝΟ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ!
    Με προεξεχον βεβαια θεμα αυτο της ΑΝΑΔΟΧΗΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ..!!!
    ΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΣΕ ΕΝΑ ΒΑΘΜΟ..
    ΑΛΛΙΩΣ ΤΟ ΣΧΗΜΑ ΔΕ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ!!
    ΠΙΕΣΗ ΟΣΟ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΤΩΡΑ ΠΑΡΑΛΛΗΛΑ

    ΚΥΡΙΑΚΟΣ Π.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  70. ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΑΚΟΜΗ. ΣΗΜΕΡΑ Ο ΠΑΝΙΣΧΥΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΤΩΝ ΦΑΡΜΑΚΕΙΩΝ ΠΗΡΕ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΥΠΕΡ ΤΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΜΕΣΑ ΣΕ ΛΙΓΕ ΜΕΡΕΣ. ΕΜΕΙΣ ΓΙΑ ΑΠΕΙΡΩΣ ΣΟΒΑΡΟΤΕΡΟ ΘΕΜΑ ΤΙ ΣΚ... ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΕ ΜΕ ΤΟΥΣ ΜΗΝΕΣ.
    ΜΗΝ ΞΕΧΝΑΤΕ, ΟΤΑΝ ΕΚΛΕΙΣΕ Η ΑΣΠΙΣ ΝΟΜΟΣ ΕΓΓΥΗΣΗΣ ΥΠΗΡΧΕ. ΔΕΝ ΖΗΤΙΑΝΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ! ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ, ΟΠΩΣ ΘΑ ΤΗΝ ΑΠΑΙΤΟΥΣΑΝ ΟΙ ΚΑΤΑΘΕΤΕΣ ΑΝ ΕΚΛΕΙΝΕ ΜΙΑ ΤΡΑΠΕΖΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  71. ΑΣ ΡΩΤΗΣΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ..Ή ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ..ΜΗΠΩΣ ΗΔΗ ΠΗΡΑΝ ΤΗ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΚΑΝΑΝ ΓΑΡΓΑΡΑ..Ή ΜΕΝΕΙ ΣΤΑ ΣΥΡΤΑΡΙΑ ΤΟΥ ΕΠΙΤΡΟΠΟΥ ΣΤΙΣ ΒΡΥΞΕΛΛΕΣ..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  72. ΑΥΤΗ Η ΤΖΩΡΤΖΗ ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΖΟΡΙ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΚΟ ΜΑΣ ΥΨΟΣ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗΣ.
    ΓΙΑΤΙ ΓΡΑΦΕΙ ΤΟΣΟ ΑΡΝΗΤΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΖΗΜΙΩΜΕΝΟΥΣ,ΠΟΙΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΧΕΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ;
    ΕΧΕΙ ΜΕΡΙΣΜΑ ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ,ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΕΙ ΘΕΣΗ;
    ΤΙ ΛΟΓΟΣ ΤΗΣ ΠΕΦΤΕΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ ΥΦΟΣ ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ,ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙ ΟΤΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΡΟΛΗΠΤΗ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΟΥ ΔΟΥΛΕΥΕΙ,ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΘΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΩ ΝΑ ΑΓΟΡΑΖΩ ΤΗΝ ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΟΥΣ ,ΠΟΥ ΚΑΘΕ ΚΥΡΙΚΗ ΑΓΟΡΑΖΑ,ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΔΕΙΝΩ ΧΡΗΜΑΤΑ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΑΤΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  73. δεν πρεπει να παει απο τους ασφαλισμενους μια αντιστοιχη επιστολη στον ΠΑΓΚΑΛΟ με αυτην που εστειλαν απο την ΕΑΕΕ??

    που να αναφερει τα ιδια του τα λογια στην ΝΕΤ ..πριν 2 μηνες..στο θεμα της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ..
    οταν τονιζε το τεραστιο υψος των αποζημιωσεων κλπ

    αλλα συμπληρωσε

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!!!!

    Ας μας ελεγαν λοιπον οτι υπαρχει πιθανοτητα να λειτουργει ασφαλιστικη χωρις εγγυηση των αποθεματικων...
    και κανενας ηλιθιος δε θα εκανε συμβολαιο ουτε ενος ευρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  74. δεν πρεπει να παει απο τους ασφαλισμενους μια αντιστοιχη επιστολη στον ΠΑΓΚΑΛΟ με αυτην που εστειλαν απο την ΕΑΕΕ??

    που να αναφερει τα ιδια του τα λογια στην ΝΕΤ ..πριν 2 μηνες..στο θεμα της ΟΛΥΜΠΙΑΚΗΣ..
    οταν τονιζε το τεραστιο υψος των αποζημιωσεων κλπ

    αλλα συμπληρωσε

    ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ ΕΧΕΙ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΟΥΜΕ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ!!!!

    Ας μας ελεγαν λοιπον οτι υπαρχει πιθανοτητα να λειτουργει ασφαλιστικη χωρις εγγυηση των αποθεματικων...
    και κανενας ηλιθιος δε θα εκανε συμβολαιο ουτε ενος ευρω..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  75. ΦΥΣΙΚΑ 2 ΜΕΤΡΑ 2 ΣΤΑΘΜΑ,ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ
    ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΕΙΝΑΙ ΙΣΟΙ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΗΝ ΝΟΜΟΘΕΣΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΣΥΝΤΑΓΜΑ,ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΟ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  76. Η ΕΑΕΕ ΦΕΡΝΕΙ ΣΑΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑ ΚΑΙ ΔΕ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΔΡΟΜΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΟΤΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΔΕΝ ΘΑ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΘΟΥΝ ΜΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΗΣ ΑΣΠΙΣ.ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΟ ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΜΕ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΤΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΙ. ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΞΑΠΑΤΗΣΟΥΝ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΤΟΥΣ ΓΙΑΤΙ ΤΑ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΕΛΕΓΧΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΣΕ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΕΚΚΑΘΑΡΙΣΗΣ ΤΟΥΣ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟΖΗΜΕΙΩΣΗΣ ΘΑ ΕΠΑΡΚΟΥΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΛΥΨΗ ΤΩΝ ΑΠΑΤΗΣΕΩΝ ΤΟΥΣ.ΠΡΑΓΜΑ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΕΙΧΑΜΕ ΕΜΕΙΣ.ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΣΩΣΤΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΕΓΓΥΗΤΙΚΟ ΤΑΜΕΙΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΜΙΚΡΟΤΕΡΑ.ΑΡΑ ΟΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΗΣ ΕΑΕΕ ΝΑ ΜΗΝ ΜΑΣ ΒΑΖΟΥΝ ΣΤΟ ΙΔΙΟ ΚΑΛΑΘΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΣΥΓΚΡΙΝΟΥΝ ΑΝΟΜΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΝ ΟΜΩΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΙΑ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΑ.ΟΙ ΠΙΟ ΠΟΛΛΟΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΤΩΡΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΕΛΑΤΕΣ ΤΟΥΣ ΜΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  77. Η ΕΑΕΕ ΑΝΙΔΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟ ΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΠΟΥ ΠΡΟΩΘΕΙ Ο ΣΑΧΙΝΙΔΗΣ. ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΚΑΘΟΜΑΣΤΕ ΜΕ ΣΤΑΥΡΩΜΕΝΑ ΧΕΡΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΩΝΟΥΜΕ.ΚΑΝΟΝΙΣΤΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΔΙΑΡΚΗ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ........Η ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΑΦΑΝΤΗ.ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ ΑΥΤΗ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΜΑΣ.ΣΥΜΦΩΝΕΙ;; Η ΜΗΠΩΣ ΤΗΝ ΚΡΑΤΑ ΤΟ ΄΄ΝΟΜΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΕΛΕΙΟ΄΄;ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΣΥΜΦΕΡΕΙ ΝΑ ΞΕΣΗΚΩΘΟΥΜΕ ΓΙΑ ΕΥΝΟΗΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  78. αυτο που κανουν οι συλλογοι ειναι ακρως εγκληματικο..

    επιτεπουν και αφηνουν αναπαντητα σχολια που αυριο θα γινει καταιγισμος και στα κυριακατικα φυλλα,
    δημοσιευματα που τονιζουν ..την επιβαρυνση του καημενου του ελληνα φορολογουμενου για να παρουν οι ασφαλισμενοι της ασπις τα χρηματα τους..

    τελικα..τιποτα δε σας ενοχλει?
    για τετοια θεματα χρειαζονται οι συλλογοι..για μια τοποθετηση, δημοσιευση κλπ

    απο το πρωι μεχρι το βραδυ στελνουμε ιμειλς, βριζουμε δημοσιογραφους κοσμια, κανουμε αναρτησεις..
    τα κενα ομως δεν καλυπτονται, επειδη αυτα πρεπει να γινονται κεντρικα..και με τη διαθεσιμοτητα των χρηματων των συνδρομων δηλ που εχετε..

    ΠΟΥ ΕΙΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ? ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΕΜΕΙΣ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΑΥΤΕΣ? ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΑΚΟΥΤΕ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  79. ΤΟ ΑΡΝΗΤΙΚΟ ΣΤΙΣ ΔΥΝΑΜΙΚΕΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΖΗΤΑΜΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΛΕΙΟΨΗΦΙΑ ΤΩΝ ΖΗΜΙΩΘΕΝΤΩΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΠΟΙΑΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΚΑΙ ΛΟΓΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΘΟΥΝ ΣΕ ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΑΝΤΙΔΡΑΣΕΙΣ,ΑΛΛΑ ΒΕΒΑΙΑ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΠΟΙΕΣ ΩΡΕΣ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣ 'Η ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΟΥΝ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΤΟΥΣ.
    ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΑΥΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΕΙΣ,ΠΟΥ ΑΔΕΙΑΖΟΥΝ ΓΡΗΓΟΡΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  80. Η ανωνυμία συνεχίζεται από ότι βλέπω.΄Εγινε μία πρόταση από την κα Ειρήνη. Ξεκάθαρα και επώνυμα ΠΟΙΟΣ ΣΥΜΦΩΝΕΙ ΠΟΙΟΣ ΟΧΙ. Η ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΣΑΦΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΩΝ ΣΥΛΛΟΓΩΝ. Μην ξαναγυρίζουμε στο μηδέν. Η πρόταση είναι ξεκάθαρη πρέπει και οι απαντήσεις να είναι ξεκάθαρες. Εγώ συμφωνώ και επικοινωνώ με το τηλέφωνο της. Θάνος (Μαρούσι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  81. ΟΡΙΣΤΕ ΣΗΜΕΙΟ ΚΑΙ ΩΡΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΠΟΛΗ,ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ ΝΑ ΔΗΛΩΝΟΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ,ΟΥΤΩΣ 'Η ΑΛΛΩΣ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΜΙΑ ΚΡΥΦΗ ΟΡΓΑΝΩΣΗ,ΕΔΩ ΤΟ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΠΩΣ ΤΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΜΑΣ ΘΑ ΑΝΑΡΤΗΘΟΥΝ ΣΤΟ ΔΙΑΔΥΚΤΙΟ ΚΑΙ ΣΤΙΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΑΝ ΕΧΟΥΜΕ ΕΓΚΥΡΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  82. Έχω μιλήσει με τον σύλλογο των ασφαλιστών σχετικά με συγκέντρωση και αποκλεισμό αλλά επιμένουν ότι ο κόσμος είναι λίγος και δεν θα κάνουμε τίποτα. Όταν τους λέω ότι είναι γενική απαίτηση μου απαντούν ότι 10 άτομα το ζητούν. Προσωπικά πιστεύω να το οργανώσουμε με την βοήθεια της κας Σιδέρη καθώς οι ασφαλιστές μου φάνηκαν αρνητικοί. Όσοι επιθυμούν ας μου τηλεφωνήσουν. Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  83. Η ΕΥΓΕΝΙΑ ΤΖΩΡΤΖΗ ΣΤΗΝ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΓΡΑΦΕΙ ΟΤΙ<< Η ΛΟΓΙΚΗ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΣΟΙ ΚΑΝΟΥΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΡΙΑ ΣΥΜΒΟΛΑΙΑ ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΑΠΟ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ>>.ΔΗΛΑΔΗ ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΜΑΖΕΥΟΥΝ ΟΤΙ ΧΡΗΜΑ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ; ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥΣ;ΕΜΕΙΣ ΕΙΜΑΣΤΕ ΟΙ ΠΡΟΝΟΜΙΟΥΧΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΟΙΤΑΞΑΜΕ ΤΙΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΚΑΛΥΨΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΓΓΥΗΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΚΑΙ ΤΡΕΞΑΜΕ ΑΝΟΗΤΑ ΧΩΡΙΣ ΣΥΝΕΙΔΗΣΗ ΚΑΙ ΑΣΦΑΛΙΣΑΜΕ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΜΑΣ ΤΟ ΥΣΤΕΡΗΜΑ ΜΑΣ Σ ΑΥΤΕΣ;Μ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΛΟΓΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΚΑΙ Μ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΚΗ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΤΟΥ ΑΝΥΠΟΨΙΑΣΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ;ΑΝΤΙ ΝΑ ΜΠΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑΡΗΔΕΣ ΣΤΗΝ ΥΠΟΘΕΣΗ ΑΣΠΙΣ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΟΥΝ ΛΥΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΥΠΑΡΞΕΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΦΑΛΙΣΜΕΝΟΥΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ ΟΤΙ ΟΛΟΙ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΜΜΕΝΟΙ ΣΕ ΠΑΡΟΜΟΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΠΩΣ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ,ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΨΑΧΝΟΥΝ ΚΑΙΝΟΥΡΙΑ ΘΥΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΛΕΦΤΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ.ΠΟΣΟ ΕΞΩΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ΕΙΝΑΙ ΤΕΛΙΚΑ ΑΥΤΗ Η ΛΟΓΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  84. Η ΛΟΓΙΚΗ ΑΣΧΕΤΗ Κα.ΤΖΩΡΤΖΗ ΛΕΕΙ
    ΟΤΑΝ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΖΩΗΣ ΕΙΣΑΙ ΚΑΤΑΧΥΡΩΜΕΝΟΣ ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΥΜΒΕΙ,ΓΙ'ΑΥΤΟ ΚΑΝΕΙΣ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΚΑΙ ΟΧΙ ΚΑΤΑΘΕΣΗ,ΑΛΛΑ ΕΔΩ ΣΤΗΝ ΧΩΡΑ ΤΩΝ ΑΠΑΤΕΩΝΩΝ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΟΜΙΑΣ
    ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕΝΑ ΤΗΝ ΑΣΧΕΤΗ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗ,ΚΑΙ ΒΡΙΣΚΟΥΝ ΔΡΟΜΟ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΓΛΕΝΤΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΣ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  85. Ειλικρινά μου φαίνεται αδιανόητο το ότι στην παρούσα φάση που βρισκόμαστε ασχολούμαστε με την Τζώρτζη και την κάθε Τζώρτζη. Το γεγονός ότι δεν έχουμε υποστήριξη από τα ΜΜΕ *πλην ΣΚΑΪ* και τον τύπο είναι φανερό και γνωστό σε όλους εδώ και μήνες. Προς τι οι διαπιστώσεις τώρα και οι συνεχείς αναφορές στην Τζώρτζη;; Καλύτερα να κοιτάξουμε τι πρέπει να κάνουμε μόνοι μας από δω και στο εξής πριν είναι αργά και ας αφήσουμε τα υπόλοιπα.. Tέλος πάντων υπάρχουν κάποιοι που συμφωνούν για την κατάληψη στο υπουργείο; Αν ναι πείτε μου και το οργανώνω με την κα Σιδέρη. Ειρήνη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  86. παιδια εδω και πολυ καιρο προτεινω αποκλεισμο διαρκειας του υπουργειο αλλα οι συλλογοι κοιμουντε....ή μας κοιμιζουν!!!συμφωνω για αθηνα διοτι πιστευω οτι φτανουμε στο ΤΕΛΟΣ!!!!θωμας αθηνα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  87. παντως ειναι πολυ τραγικο ..
    να φωναζει ο κοσμος..
    να ζηταει συγκεντρωσεις για να απαιτησει το ΑΥΤΟΝΟΗΤΟ!
    αυτο που θελουν να μας πεισουν..οτι ειναι ΧΑΡΗ ΚΑΙ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ...

    και οι συλλογοι.
    που ειναι συλλογοι ασφαλισμενων...
    να μην ακουν και να μη βλεπουν..

    λυπαμαι πραγματικα..για τα παιχνιδια αυτα..
    φοβαστε ..την αποτυχια των συγκεντρωσεων λογω λιγων ατομων..
    και δε φοβαστε την τελικη καταληξη που θα μας ποσοστοποιει?
    που θα μας κλεβει και θα εχετε παιξει τα παιχνιδια..των λοιπων συμφεροντων..που μας εχουν περικυκλωσει?
    φοβαστε μηπως ειναι αναποτελεσματικες οι συγκεντρωσεις?
    δε φοβαστε αποτυχια σας και ανιση μεταχειριση των συμβολαιων μας?

    τελικα..γιατι φοβαστε? για την καλη σας φημη? γιατι?
    ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ...
    ΔΕ ΘΑ ΚΑΝΕΤΕ ΚΑΡΙΕΡΑ ΜΕΤΑ..
    Ο ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΣΚΟΠΟ ΣΥΣΤΗΘΗΚΕ..
    ΜΕΤΑ..ΘΑ ΛΥΘΕΙ..
    ΑΡΑ...ΤΙ ΦΟΒΑΣΤΕ?
    Ο κοσμος το ζηταει..εξαλλου..με μας κανετε συγκεντρωσεις..εμεις τρεξαμε σε ολους τους πολιτικους..σε εφημεριδες..σε μπλογκς..
    χρησιμοποιησαμε ολους τους τροπους..
    Τι ακριβως φοβαστε και δεν κατεβαινουμε σε διαδηλωσεις?
    και ξερετε..οταν ξεκιναει κατι..και το πας σε διαρκεια..τοτε ακουει επιτελους ο κοσμος και συμμετεχει..ημια μερα φερνει την αλλη..

    να σταματησουν οι αυθαιρεσιες λοιπον..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  88. ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΑΜΕ. ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΚΑΤΕΒΕΤΕ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ. ΜΟΝΟ ΜΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΘΑ ΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ.ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΠΟΤΡΕΨΟΥΝ ΑΠ ΤΟΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟ ΑΛΛΑ ΕΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥΣ.ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟ ΧΑΤΗΡΙ...ΟΡΓΑΝΩΘΕΙΤΕ ΚΑΙ ΠΕΙΤΕ ΜΕΡΑ ΚΑΙ ΩΡΑ. ΕΜΕΙΣ ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  89. ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΤΟ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ,ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΙ Η ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΜΑΖΙ ΜΑΣ.ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ Η ΙΔΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΝΕΜΕΝΗ ΚΑΙ ΕΞΑΠΑΤΗΜΕΝΗ ΟΠΩΣ ΛΕΕΙ.ΜΗΠΩΣ ΤΗΣ ΕΧΟΥΝ ΤΑΞΕΙ ΠΟΣΟΣΤΟ ΟΙ ΔΙΚΗΓΟΡΟΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΞΕΙ ΣΤΑ ΝΥΧΙΑ ΤΟΥΣ; ΑΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ...ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  90. ΠΑΡΤΕ ΟΛΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΡΟΥΣΣΕΤΟΥ.ΕΓΩ ΤΗΝ ΠΗΡΑ. ΤΟ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΣΤΟ BLOG.ΕΙΝΑΙ ΔΙΑΤΕΘΗΜΕΝΗ ΝΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ.ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΤΕ ΟΥΤΕ ΛΕΠΤΟ. ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΧΡΟΝΟ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  91. ΟΙ ΑΣΦΑΛΙΣΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΒΟΛΕΥΤΕΙ ΣΕ ΑΛΛΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΟΙ ΟΠΟΙΕΣ ΤΟΥΣ ΑΠΕΙΛΟΥΝ,ΓΙ ΑΥΤΟ ΕΜΠΟΔΙΖΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΒΓΕΙ ΓΙΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ.ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ...ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΤΕ;;;;;;;;;ENΗΜΕΡΩΣΤΕ ΟΣΟ ΚΟΣΜΟ ΞΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΤΟΥΣ ΚΟΡΟΙΔΕΥΟΥΝ....ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΤΕ ΝΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  92. ΣΤΕΙΛΤΕ ΕΜΑΙΛ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΖΩΡΤΖΗ:

    kathimerini@kathimerini.gr

    financial@kathimerini.gr

    ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  93. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΚΑΙ ΝΑ ΑΠΑΙΤΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΣΕΙ ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.ΟΛΟΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΝΤΙΟΝ ΜΑΣ.ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΧΑΝΟΥΜΕ ΛΕΠΤΟ.ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΝΑ ΔΕΙΞΟΥΜΕ ΟΤΙ ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΜΕΙΣ ΔΥΝΑΜΗ.ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟΤΕ ΠΟΣΟ ΓΡΗΓΟΡΑ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗ ΛΥΣΗ. Ο ΜΟΝΟΣ ΧΑΜΕΝΟΣ ΑΓΩΝΑΣ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΠΟΤΕ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  94. Καλά, τελικά κοιμόμαστε όρθιοι....
    Περιμένουμε την Σιδέρη και τους ασφαλιστές;;;;;
    Ακόμη;;; Θανάσης (Πάτρα)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  95. ΛΟΙΠΟΝ ΣΙΔΕΡΗ,ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΤΑΤΕΥΕΙΣ ΤΑ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ.ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΤΙΣ ΑΝΑΛΟΓΕΣ ΓΝΩΣΕΙΣ.ΓΙΑΥΤΟ ΒΑΛΑΜΕ ΕΣΕΝΑ ΜΠΡΟΣΤΑ ,ΜΕ ΤΗ ΔΙΚΗ ΣΟΥ ΣΥΓΚΑΤΑΘΕΣΗ ΒΕΒΑΙΑ.ΑΦΟΥ ΛΟΙΠΟΝ ΕΣΥ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕΣ,ΟΦΕΙΛΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΕ ΜΑΣ ΟΧΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΔΙΚΗΓΟΡΟΥΣ.ΛΟΙΠΟΝ ΜΗ ΜΠΑΙΝΕΙΣ ΣΕ ΤΕΤΟΙΑ ΚΟΛΠΑΚΙΑ ΠΟΥ ΣΙΓΟΥΡΑ ΘΑ ΞΕΣΚΕΠΑΣΤΟΥΝ.ΤΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΗ ΠΟΥ ΚΑΝΑΤΕ?ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ?ΕΜΕΙΣ ΑΠΛΟΙ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑΜΕ,ΕΣΕΙΣ ΟΛΟΚΛΗΡΟΙ ΝΟΜΙΚΟΙ ΟΛΟΙ ΣΑΣ, ΤΙΠΟΤΑ?ΚΑΙ ΔΕΧΟΣΑΣΤΑΝ ΚΑΙ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΠΕΛΠΙΣΜΕΝΟ ΚΟΣΜΑΚΙ.ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ,ΟΧΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑΞΥ ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΜΑ.ΕΣΥ ΦΑΝΗΚΕΣ ΕΝΘΟΥΣΙΑΣΜΕΝΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΞΕΛΗΞΗ.ΑΠΑΝΤΗΣΕ ΛΟΙΠΟΝ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙΣ ΝΑ ΕΙΣΑΙ?ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΦΗΝΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥ ΣΤΟΝ ΠΟΝΟ ΜΑΣ ΛΕΩ, ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΣ ΧΑΝΤΑΚΩΣΕΙΣ......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  96. Κα Σιδέρη, όπως πάντα δηλώνω την συμμετοχή μου για οποιαδήποτε κίνηση και αν αποφασιστεί (αποκλεισμός υπουργείου, ΕΑΕΕ, σπίτι Ψωμιάδη). Προς όλους όσους διαβάζουν την σελίδα :
    Αυτή είναι η ευκαιρία μας. Ορίστε αυτό που ζητάγαμε έγινε. Ο σύλλογος μας άκουσε και μας προσκαλεί να δηλώσουμε επωνύμως ποιοί είμαστε διατεθειμένοι να συμμετάσχουμε στις δυναμικές κινητοποιήσεις. 'Οσοι πιστοί προσέλθεται, αλλιώς παράπονα δεν δικαιούμαστε να έχουμε.
    Ευχαριστώ Ειρήνη Ρουσσέτου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  97. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΟΛΙΟΣ14 Ιουνίου 2010 στις 5:22 μ.μ.

    ΙΔΟΥ Η ΡΟΔΟΣ! ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΑΛΙ ΤΑ ΕΞΟΔΑ ΝΑ ΚΑΤΕΒΩ ΑΠΟ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ! ΠΡΟΣ ΘΕΟΥ ΔΗΛΩΣΤΕ ΕΠΟΝΥΜΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΙ ΑΠΟ ΠΑΝΤΟΥ! ΕΙΝΑΙ Η ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΕΥΚΑΙΡΙΑ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  98. Ακούστε κ. Σιδέρη,

    Κανατε αυτην την ανάρτηση, αλλα δε μας ενημερωνετε για τιποτα ομως.
    Οφειλετε να μας πειτε τι κινησεις και επαφες εγιναν.
    Λετε οτι ολη την ημερα ασχολειστε με το θεμα.
    Δηλαδη, εχετε επαφες με το υπουργειο και τις ασφαλιστικες?
    Αν ναι, τι σας λενε..
    Οτι το 1.5% που ζηταει το κρατος επι των καθαρων ασφαλιστρων..θα το πληρωσουν οι ασφαλιστικες..(που διαμαρτυρονται γι αυτο)..αλλα δε θα διασφαλισει το κρατος την υποχρέωση τους για αναδοχή?
    ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΤΗΝ ΕΙΣΦΟΡΑ ΑΥΤΗ..ΤΟΤΕ ΜΕ ΤΟ ΑΠΟΘΕΜΑΤΙΚΟ..ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΕΤΑΙ ΤΟ 65% ΚΑΙ ΠΛΕΟΝ ΑΥΤΟΥ ΠΟΣΟΣΤΟ ΓΙΑ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΑΔΟΧΕΣ.

    Μπορειτε να μας λετε και μερικα πραγματα?
    Γιατι φαίνεται ειλικρινά τελειως περιεργο απο εκει που στο Περοκε μιλουσατε για 65%..τωρα να συμφωνειτε με τις φωνες που λενε..να παμε..να τρεξουμε ..να κανουμε..

    Τι συζητησεις εχετε..τι εγινε..τι σας ειπαν..τοσες μερες που ασχολεισθε..αυτα θελουμε να μαθουμε..και υστερα να υπαρξει οργανωμενη προσπαθεια απο πολλες πλευρες για συγκεντρωσεις..
    εκτος αν τελικα δεν υπαρχει προθεση..και ειναι για να βγουν τα απωθημενα μας..και αυτο ειναι κοροιδία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  99. ΕΚΤΟΣ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ, ΟΙ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ ΣΤΙΣ ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΚΙΝΗΤΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΟΥΝ. ΕΤΣΙ ΘΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΝ 100ΑΔΕΣ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΑΤΟΜΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  100. Μιλάτε για καθολικη συμμετοχη\
    και για το σπιτι του ψωμιαδη.

    Τι μας νοιαζει πια ο ψωμιαδης!εδω που φτάσαμε, που όλοι οι πιεζοντες ικανοποιουνται, όλοι μα όλοι..
    ας ασχοληθει τοκρατος μαζι του και ας ασχοληθουμε εμεις αφου δουμε το θεμα μας.

    Η καθολικη συμμετοχη πώς δια εξασφαλιστει? το σκεφτηκατε?
    καλωντας εμας τους 20-30 απο εδω?
    αυτο δεν ειναι το προβλημά μας που φωνάζουμε?

    Ενα σας λεω..ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ..!!!!
    Ποιος ψωμιαδης?
    Με τον Παμπουκη μίλησαν οι συλλογοι? με τον Παγκαλο?
    ΤΙ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΛΕΕΙ Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ?
    ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΚΑΛΥΨΕΙ Ή ΟΧΙ?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  101. ΟΠΟΙΟΣ ΔΕ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΕΔΩ ΣΤΟ ΜΠΛΟΓΚ ΓΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΟΝΟΜΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΚΑΛΕΣΕΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΤΗΝ ΕΙΡΗΝΗ ΡΟΥΣΣΕΤΟΥ [6974582111] Η ΤΗΝ ΚΥΡΙΑ ΣΙΔΕΡΗ ΣΤΑ ΓΝΩΣΤΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΗΣΕΙ ΤΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΝΑ ΟΡΓΑΝΩΘΕΙ ΑΜΕΣΑ ΑΠΟΚΛΕΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ.ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΘΑ ΑΠΕΙΛΗΘΟΥΝ ΘΑ ΔΩΣΟΥΝ ΛΥΣΗ. ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΜΗ ΦΟΒΑΣΤΕ ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΠΑΤΕΩΝΕΣ.........ΜΟΝΟ ΑΝ ΑΓΩΝΙΣΤΟΥΜΕ ΘΑ ΔΙΚΑΙΩΘΟΥΜΕ.........ΜΗΝ ΚΑΘΕΣΤΕ ΑΛΛΟ ΞΕΣΗΚΩΘΕΙΤΕ......... ΣΟΦΙΑ Μ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή